Mosa: WB! Het is anders he met een baby op vakantie. Vonden wij ook hoor. Hannelore: ik zie geen streepje nog (ligt denk ik aan de pc), hopelijk krijg je met de bloeduitslagen meer duidelijkheid. Sterre: fijne vakantie. All: met mij gaat het wel goed hoor. Man is vandaag jarig. Mijn schoonouders wilden vanavond ook komen, maar heb mijn man gevraagd ze af te bellen. Niet komen praten, maar wel op de koffie? Dat gaat er bij mij niet in. En we gaan straks ook lekker uit eten naar een pannekoekrest. Vandaag was de dag geweest dat ik mijn eerste echo zou hebben. Heb daar toch wel wat moeite mee, nu zit ik maar thuis, zonder zwangerschap.
tis een roze lijntje hoor! en melisa nja,nieuwe pc kopen grapje. maandag weten jullie duidelijk of ik zwanger ben of niet!
@hannelore een roze lijntje is volges mij altijd goed! @melisa gefelicteerd met je man, en veel plezier vanavond!! @all is hai boodschappen doen en de campingstoelen ophalen, heeft ie zn portemonee vergeten.. wahha wij zijn ook een stelletje hoor.. heb ik namelijk ook heel vaak hahaha naja hier bijna alles ingepakt, paar laatste dingen die nog niet echt kunnen, wippertje enzo, want die hebben we nog nodig liggen er ng niet in, maar dat komt morgenochtend wel. ff relaxen nu hahaha groetjes!
Hannelore, dus je testen worden niet echt donkerder begrijp ik Hopelijk snel duidelijkheid! Maar hoop je wel dat je zwanger bent? Twinny, oke, dus binnenkort naar de psychiater, goed zo! Hopelijk heb je wat aan hem/haar en voel je je snel echt wat beter Hopelijk lukt het snel om Kaj iets langer te laten slapen 's nachts, zou wel lekker zijn natuurlijk. Maar heel fijn dat het verder zo'n lief en makkelijk kereltje is! Sterre, nogmaals veel plezier! Noah en Feli trouwens alweer 9 maanden, nou nou Waar zijn onze babies hè? Sanne, jij morgen ook op vakantie, heerlijk! Nog even doorbijten vandaag met alles regelen en dan hopelijk vanaf morgen heerlijk genieten! Heel veel plezier in ieder geval!! Balen van het maxicosi-ding voor op de fiets Maar zo te lezen duurt het niet zo lang meer voordat Feli op het echte zitje meekan. Melisa, gefeliciteerd met je mannetje, en groot gelijk dat jullie gezellig samen uit eten gaan vanavond En een knuffel voor het feit dat je vandaag je eerste echo zou hebben! All, straks heeft Veda voor het eerst in het zitje van de winkelwagen in de supermarkt gezeten en het ging eigenlijk erg goed. Ik wilde eens zien of ze niet naar de zijkant zou zakken, maar dat gebeurde helemaal niet. Ik zou haar niet alleen laten zitten, maar als je er telkens bij blijft gaat het goed Ik heb trouwens in Frankrijk een klavertje vier gevonden Ik was helemaal blij, want ik wist niet dat die echt bestonden of dat het een fabeltje was Zo, ik ga er nu weer vandoor, straks nog even fietsen met Veda (heb ik toch wel gemist ) en als ze op bed ligt, hoop ik tijd te hebben om verder terug te lezen.
Mosa, welkom terug. Fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad. Ook weer lekker om thuis te zijn... Dat heb ik ook altijd. Zo en een vaste aanstelling dat is goed zeg. Maak je niet al te druk over het vertellen dat je zwanger bent.. Ik dnek dat ze dit vast al wel hebben ingecalculeerd... na één baby volgt er vaak nog wel een tweede Sterre en Sanne, ik wens jullie een heel fijne vakantie! Melisa, mmmm lekker pannenkoeken. Was het gezellig? gefeliciteerd met je man! Hannelore, al nieuws van het bloedonderzoek? Vandaag een drukke dag gehad. Vanmorgen eerst naar de Prenatal met mjn moeder. Leuke dingen gekocht, drinkbeker, knoeischort om te eten en een puzzel. Toe daarna naar een meubelwinkel. Ook goed geslaagd daar voor een tafeltje waar de waskom opkomt voor in het toilet. Nu net terug van de kapper.... en heerlijk onderuitgezakt een filmpie kijken zometeen
Hanna, thanks voor je geruststelling over vertellen op mijn werk dat ik weer zwanger ben Ik weet het ook wel, maar toch vind ik het lastig. Vooral omdat ik natuurlijk relatief snel na Veda weer zwanger ben. Leuk dat je naar de Prenatal bent geweest, en goed geslaagd zo te lezen Veel kijkplezier vanavond! Welke film gaan jullie kijken? Bubsie, wat een ontzettend schattig meisje heb je En wat een mooie bos haar heeft ze toch! En een schattig wipneusje En wat is de gemozaïekte buik mooi geworden zeg! Knap gedaan, en een hele mooie herinnering natuurlijk! Zo, nu nog even verder teruglezen Maar, je bent bevallen, gefeliciteerd! En een jongetje, leuk zeg! Maar met 41+6 pas, jeetje. Hopelijk is alles goed met jullie! Tijgertje, lieve spam! Djaar, sterkte met de TUF-modus, en binnenkort wordt het vast allemaal beter Loe, mooie buik hoor! Zo, alles gelezen
Goedemorgen meiden, Vandaag een drukke dag. Eerst naar mijn schoonzus. Ze viert vandaag haar verjaardag. Daarna naar de meeting van de aug.mama's. Dus een leuke dag voor de boeg. De hele volksverhuizing staat al in de hal. Wat moet je allemaal niet meenemen he op zo'n dag. Niet te geloven! Bubsie, wat een schattige meisje heb je op de wereld gezet! Erg lief!!! En die mozaïkbuik: prachtig! Mosa, we hebben IN the air gekeken, met George Clooney. Leuke film, raar einde helaas .... Zo, ik ga nu de auto laden. Fijne dag allemaal! Groetjes, Jowien
Goedemorgen! Bubsie wat een schattig meiske en wat een mooie gemozaiekte buik zeg! Hoe heb je dat laten doen? Zo Hanna, jij heb een leuke dag voor de boeg! Veel plezier bij de aug. mama's en bij je schoonzus. Haha, eigenlijk zou je eens een foto van zo'n volksverhuizing moeten maken, volgens mij is het echt heel veel ja! Melisa, hoe was de verjaardag van je man? Hoe was t in het pannekoekenrestaurant? Wij gisteren post gehad van onze laptop, die ter reparatie is aangeboden (is nog niet gemaakt, je moet eerst reactie geven). Nou helaas, we krijgen kosten gecalculeerd ter hoogte van de aanschafprijs van onze laptop! Echt absurd. Heb er gewoon een beetje slecht door geslapen, ik kan daar zo boos over worden! In elk geval gaat het dus niet meer lukken om vlak na de bevallen lekker in bed even de laptop te kunnen gebruiken, balen hoor. Vanavond lekker uit eten! Dat is beter nieuws. We gaan tapas eten!
Goedemorgen, Ik heb er al bijna een hele dag opzitten. Vanochtend al alle was van de vakantie opgevouwd en opgeruimd en verder hebben we alle spullen die nog in de kamer stonden opgeruimd. Een hele klus, maar gelukkig is alles nu weg. Hanna, zeker een drukke dag, veel plezier! En leuk, weer een meeting van de augustusmama's Melisa, schrijf jij daar eigenlijk ook mee? Loe, ik snap het niet helemaal, jullie krijgen 'kosten gecalculeerd ter hoogte van de aanschafprijs van onze laptop'. Hoe ik het begrijp krijg je dus een bedrag vergoedt ter hoogte van wat je betaald hebt voor de laptop, maar aangezien je er boos om bent, zal ik het wel verkeerd begrijpen Maar lekker, vanavond uit eten! Alvast veel (eet)plezier! Wij zouden vanavond of volgende week zaterdag met z'n tweetjes uit eten gaan ter afsluiting van de vakantie, maar we gaan volgende week. Maar ik heb er nu al zin in
@loe. die heb ik niet laten doen dat het heb ik zelf gedaan. ik heb hem alleen laten gipsen door iemand anders. maar zelf gemozaiekt en daar de vlinder van het geboortekaartje op gemaakt. had dat ooit eens gezien bij live and cooking en dacht als ik ooit zwanger ben wil ik dat ook, dus heb ik het laten gipsen en de rest zelf gedaan. was veel werk. en ik had hem precies een dag voor het inleiden helemaal af.
Mosa, de reparatiekosten die zij opgeven, zijn gelijk aan wat wij anderhalf jaar geleden voor de laptop betaald hebben.....:x
Oke, dus jullie krijgen niets vergoedt, maar de reparatiekosten zijn net zo hoog als de aanschafprijs. Mooi klote dan En balen natuurlijk! Bubsie, zeker een leuk idee, en heel mooi geworden
@busie; heel mooi je mozaiek kunstwerk. @loe; balen van de laptop. Nu maar een nieuwe kopen????? @mosa; lekker alles dus al aan kant na de vakantie. Ach het is vandaag toch butt weer. Goed weer om binnen te rommelen. Alleen gaan wij waarschijnlijk zometeen ff naar de Gay pride. Voor ons is het een soort alteratieve koninginne dag. Goede vriendinnen van ons zijn potjes ( hun eigen woorden ) dus we zien meestal niet veel van de bootjes maar staan gezellig bij de Fief te kletsen. En Y gaat natuurlijk mee, in buggy en draagzak als reserve.