ahhhhhhhh wat een leuke fotosessie! En wat een handige kinderstoel........ welk merk is dat? De (c)anal parade was weer leuk. Y heeft gezellig staan flirten met travestieten. Stonden toevallig naast ons bij de gracht en Y vond ze heeeeeeeeeeel interessant. Maar dat vind ze eigenlijk van iedereen. In het pottenstraatje was het flirten met alle vrouwen........ Alleen jammer van de regen, we kwamenn echt doorweekt weer thuis. Vanavond dan maar lekker chillen met een filmpje
Pookie, de kinderstoel is van Bambino van de Kruidvat. Een opvouwbare, dus ideaal voor op vakantie. En ook heel makkelijk in en uit elkaar te vouwen, dus ook handig als je bijv. bij iemand gaat eten en diegene heeft geen kinderstoel. Ik heb hem 3 weken geleden gekocht voor 35,- Fijn dat je een leuke dag hebt gehad, maar jammer van het weer. En dat Y alles interessant vond, kan ik me goed voorstellen Hannelore, ach, wat rot Sterkte!
Zoals jullie merken ben ik foto's aan het uitzoeken en af laten drukken Deze kwam ik ook nog tegen, en die vind ik heel mooi omdat het echt typisch Veda is
Goedemorgen meiden, Alles goed? Gisteravond was ik pas om 9 uur terug van de meeting. Svinthe op bed en toen op de bank ingestort. Het was een heel gezellige meeting. Lekker bijgekletst en de 8 andere dreumessen (want baby's zijn het écht niet meer ) bewonderd. Mosa, zo, heerlijk dat alle vakantiewas weer weg is!! Prachtige Vedafoto's! Wat een schatje is het toch! Loe, dat kan toch bijna niet, zoveel maakkosten voor de laptop die nog maar 1,5 jaar oud is... Laten jullie hem wel maken of wordt het misschien toch een andere? Hannelore, wat vreslijk voor je... Dikke knuffel van mij!
Goedemorgen, Gisterenavond om 11 uur lag ik te slapen op de bank, dat gebeurt me normaal echt nooit. Dus ik merk wel dat ik nu iets meer slaap nodig heb, en gelukkig heb ik een lieve vriend die er vanochtend met Veda is uitgegaan zodat ik kon uitslapen Hanna, fijn dat het gezellig was gisteren, en het zullen idd meer dreumessen zijn nu Maar wel leuk natuurlijk om de andere kindjes ook een beetje op te zien groeien. Loe, was het gezellig en lekker gisterenavond? Hannelore, hoe is het nu? Afrola, hoe staat het nu met het klussen? Morgen moeten jullie weer werken toch? Hopelijk heb je snel weer internet, want ik ben benieuwd hoe het gaat En hoe gaat het eigenlijk nu met je gezondheid? En met die van J? All, fijne dag!
Goedemorgen! Hannelore, ik weet niet of het een miskraam is of dat kruidvat toch lijntjes geeft tegenwoordig. Sorry, is echt niet naar bedoeld maar ik heb zelf ook twee rondes gehad met lichte streepjes, die zo bleven, zelfs in negatief ook wat oplichtten. En toch werd ik ongesteld....... eerder bleven ze altijd spierwit maar soms heb ik met nieuwere testen toch weleens een streepjes gehad. Super irritant. Tis gewoon heel moeilijk te zeggen wat t nu is he. Sterkte hoor, dikke knuffel. All, vandaag rolgordijntje ophangen en nu even koffie drinken! Wat we met de laptop doen weet ik niet, maar de rechtsbijstand gaat er mee aan de gang. Zal ik aankomende week wel wat van horen..:x Stom gedoe.
Rustig dagje hier Wij hebben het ook rustig aan gedaan. Vanmiddag tussen de buien door alleen een stukje gefietst, en daarna heeft Veda een dut van 2 uur gedaan dus ik heb heerlijk met mijn boek op de bank gelegen. Lekker dagje zo! Heeft iemand anders nog iets leuks gedaan? Loe, hebben jullie een verduisterend rolgordijn?
Zo, wij op bezoek geweest en wat klusjes gedaan. Ik nogal kleine oogjes dus zo even douchen, dan eindelijk die rot steunkousen uit en lekker hangen dan maar vanavond. Ja, we hebben een verduisterend zongordijn, na verhalen leek me dat toch beter. Lichtgroen/limegroen is ie.
Mosa: jij bent echt onze pagina-vuller haha. Leuk hoor die foto's! Hannelore: ik weet niet of het een miskraam was. Je had nog geen menstruatie gehad na je zwangerschap? Wellicht toch een soort van indrooglijntjes. All: gisteren een akelige avond gehad. Schoonouders kwamen praten, maar het werd al snel een vervelend gesprek tussen mij en mijn schoonvader. Uiteindelijk ben ik naar boven gelopen want had er echt geen zin meer in. Hij draaide alles zo dat ik het steeds heb gedaan. Verder vandaag een heerlijke dag gehad. We hebben lekker gezwommen, een frietje in het zwembad gegeten etc. Kwamen nog vrienden tegen, en even lekker bij kunnen kletsen. Deze dagen zou ik graag in willen lijsten! Wat kan ik dan genieten van ons meisje!
Iets leuks gedaan..... ehhh Wij zijn begonnen aan het opruimen van de zolder. De babyspullen moeten daar nl komen te staan, maar er is geen plaats. Gelukkig gng het opruimen erg goed en snel. We hadden een goed systeem Vanmiddag zijn we naar de verjaardag geweest van mijn neef...Oudste zoon van mijn oudste zus werd al weer 16 jaar!! Was gezellig. Mijn broer en zussen waren er en mijn ouders. Een echte familieaangelegenheid dus. Melisa, he, wat balen nu dat het steeds niet goed loopt met je schoonouders. Wel fijn dat je zo'n heel gezellige dag hebt gehad vandaag. Leuk hoor om onverwachts vrienden tegen te komen Vond Chelsey het zwemmen leuk?
Melisa, wat rot dat het zo liep gisteren met je schoonouders Zo irritant dat het ook echt geen één keer normaal lijkt te lopen hè?! Wat vond je man ervan? Maar fijn dat jullie vandaag wel een heerlijke dag hebben gehad Hanna, goed zeg, opruimen op zondag! Gelukkig lukte het een beetje. Jij zit zeker ook voor de buis om voetbal te kijken? En gefeliciteerd met je neefje, maar jeetje, 16 jaar! Wat een leeftijd alweer. Is het echt een puber of valt het wel mee?
Hanna: goed werk gedaan hoor dat opruimen! Chelsey is verzot op zwemmen, dus die had de dag van haar leven. En mijn man vind nu gelukkig ook dat zijn ouders maar eens moeten laten zien dat hun ook moeite gaan doen. Het kan niet steeds van ons uit komen. Heb ook tegen mijn schoonouders gezegd dat we 1 keer bijna in scheiding hebben gelegen mede door hun, dat gebeurd me niet nog een keer! Maar goed, we hebben het weer overleefd. En ik heb een nieuwe laptop!!!!!!! Heerlijk.
Melisa, heel fijn dat je man en jij nu meer op één lijn zitten wat betreft je schoonouders. Lijkt me heel prettig, anders kunnen jullie er idd ook ruzie door krijgen Hopelijk blijft je man nu ook 'sterk' en blijft hij denken aan jullie eigen gezinnetje! En een nieuwe laptop, leuk! Ik ben ook nog steeds erg blij met de mijne, zo'n stuk sneller dan mijn oude.
Ik ben echt 3 dingen tegelijk aan het doen Voetbal kijken, op het forum aan het kijken en recepten aan het zoeken voor Veda. Deze week maar weer eens hapjes voor in de diepvries maken. Tijdens de vakantie heeft Veda best vaak een potje gegeten, maar ik vind het zo stinken We hebben allerlei soorten geprobeerd, maar ik vond ze allemaal vies ruiken. En ook helemaal gepureerd tot een papje, Veda eet allang stukjes. Dus mijn voorkeur gaat toch uit naar eigengemaakte hapjes
Hey meities! bedankt voor de knuffel!nja,ik ga ermaar vanuit dat kv test posi was omdat... vul zelf in,ik weet et antwoord nog steeds niet hier een redelijk dagje gehad! naar mijn broer en schoonzus geweest die nu 30weken zwanger is,Amélie was zeer flink! heb deze middag nog wandelingkje gemaakt,twas lekker weertje! dinsdag gaat onze prinses effe bij oma,en ik shoppen!! is bijna jaar geleden dat ik nog wat nieuws kocht!*doing!*kwas vroeger shopverslaafd Loe meid:ja ik ga ernie vanuit da et mk was en of is! tbloeden is nu beetje gestopt!wat kan mijn lichaam toch raar doen! zal ik effe een fototje spammen van Amélie!