Hannelore, beterschap voor je meisje Sneu van die bacteriële infectie, hopelijk is ze er snel vanaf! Tijgertje, wat een leuke foto's Wat een verschil dan toch hè, terwijl ze natuurlijk nog geen jaar schelen. Maar waar ik benieuwd naar ben, hoe reageert Thijmen eigenlijk op Kyano, omdat hij zelf nog zo jong is? Als alles met mijn zwangerschap goed gaat, zal er 16 maanden tussen Veda en haar broertje/zusje zitten, en ik probeer me weleens voor te stellen hoe Veda dan is en zal reageren, maar ik kan me er eigenlijk geen voorstelling van maken. Nu schelen jouw jongens natuurlijk een paar maanden minder, maar ik ben benieuwd hoe zoiets dan gaat En vind je ze zelf op elkaar lijken? Op die laatste foto vind ik het wel duidelijk te zien dat het broertjes zijn. Loe, nuttig gesprek dan Maar wat was de reden dan dat je vriend niet naar de buren ging? Vond hij het idd vervelend om erheen te moeten gaan, of had hij minder last van de hond?
Tijgertje, wat een leuke fotos! En wat een verschil ja, ook in de benen he! Ja, lekker gesprek he. Ik denk dat het het vervelend vind om actie te ondernemen inderdaad (zal hij niet zeggen), en hij heeft ook minder last van de hond blijkbaar. Dat IK er wel heel veel last van heb (zowel 'zielig'voor de hond, als dat ik niet kan slapen) is dus voor hem geen reden om alsnog naar de buren te gaan. En dat vind ik echt irritant. (dat hij veel later alsnog ging, had hij niet gezegd en was hij toen ook nog niet van plan volgens mij)
Loe, hopelijk hebben jullie het een beetje uit kunnen praten in de tijd dat je vriend thuis was? En in ieder geval is het te hopen dat je humeur wel weer beter is Ik heb vandaag echt zo'n energieloze dag. Zelfs mijn armen omhoog doen om de was op te hangen, vond ik vermoeiend Sinds ik zwanger ben, heb ik ongeveer 1 keer in de week zo'n dag, best irritant. Vooral als je wel veel plannen hebt
Hannelore, beterschap hoor. Hopelijk is het nu snel over met de antibiotica. Loe, balen zeg zo'n nacht... Daar zou ik ook niet vrolijk van worden denk ik. Lekker vroeg naar bed vanavond joh! Tijgertje, wat een leuke foto's van je 2 kanjers. Ik vind die ene waar ze allebei op het kleed liggen geweldig. Wat een verschil in lengte dan he? Mosa, energieloos?? Gewoon aan overgeven he. Dat is het beste! De kraamvisite was erg leuk. Lief meisje hebben ze. Heerlijk even mee gekroeld. Ze is nu 6 weken en wat een verschil zeg. Zo heeeel klein nog.
Mosa, oe ja dat energieloze vermoeiend he. Voel me vandaag waarschijnlijk net zo als jij. puf puf. Ist nu al weer iets beter of blijft t dan de hele dag hangen? Hier de bui nog niet beter. Vriendlief kwam thuis, ik heb niets gezegd onder het eten. Ben daarna in bad gegaan, toen wilde hij eerst praten. WAAROM ik boos was. heb gezegd: om dezelfde reden als vanochtend. Nou, en of ik dan niet eerst had willen proberen of ik zo niet kon slapen. Nee, ik had al gezegd dat ik dat niet kon. Vanwege het geluid niet en ook omdat ik het erg zielig vind dus dan kom je echt niet in slaap. Dus je bent boos omdat ik niet meteen ben gegaan....... Nee, je zei tegen mij dat je uberhaupt niet zou gaan en morgenochtend wel verder zou zien of je er wat over kwijt wilde. Dus er zou niets gebeuren. Na het belletje bij de buren ben je ook niet bij mij komen kijken. Nee. Dus je bent boos op mij? Ja. O. (en toen nog wat, wat ik niet kon verstaan, omdat de badkraan aanstond). Zometeen gaat hij ergens koffie drinken (was al een afspraak) dus waarschijnlijk denkt hij morgen ist wel over, over vanavond nog. Nou niet dus. Ik word daar zo gek van. Altijd denkt hij (en vele andere mannen met hem vermoed ik) dat de tijd het wel laat vergeten en dat je het er niet meer over hoeft te hebben. Ik word daar extra koppig van (weet ik). Zolang we t er dus verder niet meer over hebben, wordt mijn bui vermoedelijk niet beter. (hij kent me al langer dan vandaag, dus een hele grote verrassing zou dat niet moeten zijn). Ik ben koppig hoor, maar lollig is dit niet. (nou, wat een soap he).
ja echt he. Krijg ik zostraks wel een kop koffie naast de pc gezet. Snap er geen drol van. Hij blijft gewoon doen wat hij en ik altijd doen zeg maar. En hij is niet naar de koffie-afspraak dus misschien is er wel afgezegd (niet door hem).
Hehe, tis weer goed. Koffiedate was ziek, zo bleek. En blijkbaar had vriendlief niet door wat ik van hem wilde. Dus echt een vent ja. Duidelijk uitleggen wat je wilt van m, anders heb ik alleen mezelf er dus mee. Goed, alles weer goed, wij weer blij. Gelukkig hebben we niet vaak ruzie! Soap afgelopen. (gelukkig) Mosa, lig je al te pitten? Meestal ist hier wat drukker 's avonds......... Ik houd er ook mee op voor vandaag, iedereen alvast welterusten. PS. Morgen zouden we trouwen (uitgesteld nu ivm zwangerschap), poe hee, 90% regen! hihi, volgende datum is vast beter!
Zwaai zwaai. Het eerste bericht uit ons nieuwe huis. Manlief heeft een draadje uit de meterkast midden door het huis gelegd, dat moet nog netjes worden doorgetrokken via de muren. Kunnen we toch vast tv kijken en internetten. Verder zijn we sinds gister in ons nieuwe huis gaan slapen. Het is nog wel kamperen, met alleen een wc en een tapkraantje waar koud water uit komt. Deze week wordt er wel verder gewerkt aan de keuken en badkamer. Maar wanneer we precies kunnen douchen en genieten van onze nieuwe keuken is niet helemaal duidelijk. @ Mosa, superleuke foto's van Veda! @ Tijgertje, wat lijken je 2 jongens op elkaar Vanavond kunnen we lekker slapen met gordijnen. Is toch prettiger dan zonder zoals afgelopen nacht Sweat dreams to all!
Nee hoor Loe, ik slaap nog niet Mijn schoonouders waren er (was weer ouderwets gezellig ). Nu nog heel even computeren en dan lekker naar bed, daar ben ik wel aan toe. Vandaag nog wel de diepvries ontdooit (was hard nodig) en schoongemaakt, dus wel weer fijn. Bah zeg, nog steeds niet opgelost tussen jullie Dikke knuffel, en ik hoop, op wat voor manier dan ook, dat het snel weer beter gaat! Oh, mooi zo, het is al weer goed lees ik nu Fijn, slaapt toch heel wat beter hè? En dat is dan wel weer een geluk dan, dat het morgen zo slecht weer wordt terwijl jullie zouden trouwen. Wordt het nu volgend jaar zomer dan of zijn jullie daar nog niet over uit? Afrola, leuk dat je er weer bent En wat leuk dat jullie al in jullie nieuwe huis slapen, alhoewel nu nog primitief. Is het tot nu toe allemaal helemaal naar jullie zin geworden? Succes met de laatste klusloodjes, en ik ben érg benieuwd naar de foto's binnenkort Hanna, lekker hoor, knuffelen met een meisje van 6 weken Slaap lekker allemaal en tot morgen maar weer
O ja, vergeet ik helemaal te vertellen dat Veda vanavond wel 5 keer zelf ging staan Twee keer viel ze daarna ook op de grond (zielig ), maar toch bleef ze doorgaan. Maar blijkbaar heeft ze het trucje nu door
Afrola: lekker geslapen in je nieuwe huisje? Voelt het al als thuis? Mosa: leuk he dat staan, nu nog leren zitten? Chelsey heeft dat pas sinds een paar dagen door. Loe: ik zie het toch je hebt een echte vent. Het kwartje valt altijd pas als je er al rente voor kunt vangen haha!
Goedemorgen, Melisa, je eisprong nog extra kunnen benutten gisteren? En leren zitten als je staat lijkt me idd wel belangrijk, en geen overbodige luxe Net stond Veda weer 2 keer, en ik vind het best wel eng want ze weet idd dan niet wat ze moet doen Maar ja, komt vanzelf. Fijne dag allemaal! Hier is het zonnig met een blauwe lucht, dus hopelijk wordt het ook echt een mooie dag
Mosa: haha nee. Was helemaal stuk. Ach die zaadcellen hadden vast hun weg al wel gevonden. Heb nu ook geen buikpijn meer, dus ei is gesprongen. (ik heb een dag vreselijke buikpijn als mijn ei komt) Ga ik een keer om half 10 naar bed, man was sporten, wil Chelsey niet slapen. We hebben tot half 1 vannacht met haar rond gelopen! Nu ben ik nog moe!
Goedemorgen allemaal! Afrola, heb je lekker geslapen in je nieuwe huis. En ook weer internet. Fijn hoor Mosa, he gezellig je schoonouders op visite... Wow en Veda heeft dus het staan nu helemaal door. Leuk hoor! Svinthe gaat steeds aan haar stoeltje staan. En dan miept ze net zolang totdat ik haar erin zet. En dan een lach van oor tot oor. Lief! Blauwe lucht??? Hier grijze lucht helaas. Melisa, Svinthe gaat nog steeds niet zelf zitten.... Wel af en toe bijna, maar het lukt nét niet. Loe, oei, hopelijk is het op je echte trouwdag dan beter weer. Hebben jullie daar al een datum voor? Straks als Svinthe haar slaapje doet ga ik weer verder op zolder... Heb er géén zin in, maar het zal moeten he. Alle babyspullen moeten daar opgeslagen worden, en wat zijn dat er veel!!! Fijne dag allemaal!
Melisa, fijn dat je eisprong is geweest, nu maar afwachten Op welke cyclusdag zit je nu eigenlijk? En wat vervelend dat Chelsey niet wilde slapen, ik kan me voorstellen dat je nu nog moe bent. Misschien straks even gaan liggen als Chelsey op bed ligt?
Hanna, wat lief dat Svinthe bij haar stoeltje gaat staan als ze er in wil zitten Zo, weer Veda van de grond geplukt die gevallen was Zo vind ik er niets aan, want ze lijkt best hard te vallen. Maar dan vraag ik me af of ik het moet laten gebeuren, of dat ik er bij moet staan als ze gaat staan zodat ik haar op kan vangen? Wat doen jullie? Bewaren jullie de babyspullen voor 'stel dat...'?