Goedemorgen! Gossie, Veda zo vaak vallen met staan. Ehhhhhhhhh, ik zou, als ze niet te hard valt, haar laten gaan. En misschien een paar keer opvangen. Als je er toch al bij staat, opvangen. Beetje van dit en een beetje van dat? Melisa, ja echte man heb ik hihi. Maar wel een lieve hoor. Ben benieuwd of het deze maand raak is bij jullie dan! Hanna, wat mopsig zeg, zie het helemaal voor me hoe ze dan miept maar vooral die grijns erna hihi. Afrola, jij dus lekker geslapen vannacht! All, ik weer vroeg wakker. Is dat ter voorbereiding op de bevalling ofzo? Niet kunnen inslapen (hallo half 1) en dan om de twee uur naar het toilet? Tuf tuf zeg. Eh, ik heb een vraagje aan jullie: Vriendlief heeft net bij de c1000 de aanbieding pampers gehaald, weer 3 pakken zeg maar voor 19 euro zoveel. De maat 1 was op, nu heeft hij op mijn vraag 3 pakken maat 2 meegenomen. Maar...............nu komt t: blijkbaar heb ik dat al een keer eerder gedaan! In de kast liggen nog 2 pakken maat 2 van pampers, plus deze erbij is 5 pakken maal 48 luiers maat 2 = 240 luiers maat 2. EN ik had al een pak van de aldi maat 2, daar zitten er 90 in, dus in totaal 330 luiers maat 2. Denken jullie dat dat opgaat? *ik hoorde ergens gemiddeld vijf luiers per dag, dus voor 66 dagen* of is dit veel te veel, dan breng ik het vandaag of morgen terug....
LOE MEID: ik zou maat drie dan nemen,want maat 2en3overlappen elkaar.. ale zo eb ik het toch gedaan! At ALL amélie gistrnavond fles van 200cc uitgedronken,en deze nacht om 3u idem! en dan geslapen tot 8u30samen met mama in grote bed!om 9u fles gegeven,dacht:zal wel weer sukkelen worden,drinkt ze em helemaal leeg!200cc! zal niet te luid roepen,maar ben tevreden grijns! Straks naar oma en ik stad in! zwaai!
Mosa, ik zit nu op dag 25. Dus dat is nog best wel netjes. ******ben zo trots******* mijn meisje liep net achter haar loopwagentje! Ik was helaas net te laat met de camera.
Loe, jij met je luiers Als je kindje in maat 2 zit, dan gebruik je nog wel iets van 7 luiers op een dag hoor, dus ik denk dat het niet overdreven veel is. Maar om nu al zoveel pakken in maat 2 te hebben, is ook weer niet nodig want er komen de komende maanden natuurlijk ook wel weer dit soort aanbiedingen. Dus je zou ze ook terug kunnen brengen, maar ik denk dat je ze in ieder geval wel opmaakt hoor. Ook is het zo dat het natuurlijk ook zo kan zijn, dat jij pampers niet fijn vindt, maar liever een ander merk gebruikt. Dan zou het zonde zijn om al zóveel voorraad te hebben. Dus persoonlijk zou ik het bij die 2 pakken die je al had houden, en tegen de tijd dat je ze nodig hebt ze weer in een aanbieding kopen. Goed zo Amélie, zulke grote flessen drinken Hannelore, veel plezier in de stad!
Thank you all. Ik denk dat ik ze maar probeer om te ruilen voor maat 3. Als die er nog is. En hopen dat hij/zij er tegen kan inderdaad. Kan ik ze altijd voor de nacht gebruiken. Wat leuk, dappere chelsey zeg!
Mosa, ik laat Svinthe gewoon haar gang gaan. Soms zit ik met kromme tenen te kijken als ze ergens tegenaanstaat. Als het een erg gevaarlijk plaats is>>> bij de punt van de tafel bijvoorbeeld ga ik er wel even naartoe, maar probeer toch op een afstand te blijven. Ze moet het toch zelf leren he! Daarnet op het aankleedkussen is ze voor het eerst zelf gaan zitten. Van buik naar zit, goede buikspieren hoor hahah! Ja en de babyspullen gaan inderdaad naar zolder voor "stel dat" Melisa, best nog netjes zo je cyclus nu. Knappe Chelsey, lopen achter haar loopwagentje! Hannelore, veel plezier met oma in de stad! Tjee, wat drinkt Amélie goed zeg!!! Joehoe!!! Fijn hoor. Loe, haha jij met die luiers! Ik ben daar helemaal niet mee bezig geweest... Heb gewoon pampers gekocht en die heb ik nu nog steeds qua merk...
Loe: laat die luiers toch lekker liggen. gebruik je ze niet, verkoop je ze gewoon door. Heeft mijn collega ook gedaan. Die had zo veel ingeslagen dat een weeshuis nu nog luiers had na een jaar. Je kunt er altijd mensen blij mee maken. Ik vind mijn cyclus ook best wel netjes. Had net nog een pos. ovulatie-test, dus man kan vanavond nog 1 maal aan de bak haha.
Knap zeg!! En ze let ook steeds op je he hihi. Aan het eind kwam er bijna een lachje volgens mij. ik was die luiers ook zat zeg. Ik ook met die luiers! Ben nog even bij c1000 geweest, dacht neem dan wel maat 3 mee. Je snapt m: nog twee pakken ipv 3. :x Ja, je kreeg wel een tegoedbon. Ik had er gewoon geen zin meer in, heb mijn vriend gesmst dat hij maat 2 mag inleveren en dat we tegen die tijd wel weer zien haha. Wat ben ik toch ook grappig af en toe. Oja, ik heb zelf nog een geboortekaartje gemaakt hihi. Vind m eigenlijk erg leuk: zouik de foto ervan in mijn album kunnen zetten (ivm de naam) of kun je dat via google terugvinden ? (tis wel een prive album).... Eigenlijk wil ik er dan van die hard kunstof plastic hoesjes om, maar die kan ik nergens vinden tot nu toe. Iemand idee? *heb alle drukkerijen al gebeld*
Melisa, wat een leuk filmpje van Chelsey. ze kijkt er echt trots bij vind ik! Loe, als je een foto in je album zet en OP die foto staat een naam, dan is ie volgens mij niet te googlen. Wél als je de foto ook die naam geeft, maar dat moet je dan gewoon niet doen
dan zet ik m in mijn album, thanks. De andere optiekaart komt morgen, die is 13 bij 13, erg groot vind ik die. Maar die heeft wel een leuk plaatje (autootje met jongetje). Die kaart heb ik ook zelf gemaakt. Deze is 10 bij 10, wel echt een mini kaartje. Vandaar dat ik een plastic omslagje wil van 11 bij 11, maar die kan ik nergens vinden.
Loe, ik zou deze naam gewoon doen!! Mooi hoor. Leuke voorkant van het kaartje en ook dat het binnen weer terugkomt. Persoonlijk vind ik hem wel iets te donker.... Maar... smaken verschillen he?
Zal die van morgen ook in mijn album zetten, die is dan weer licht, maar totaal ander kaartje. De achtergrond hoort bij het plaatje, dus die heb ik niet lichter kunnen zetten. Puf, ben kleding beetje aan het uitzoeken. Wat een zooi heb ik toch. Twee kledingkasten vol! Hebben jullie ook zoveel?
Loe, dan ben ik ook benieuwd naar het andere kaartje! Ja ik had ook heel veel kleding, maar ben er pas eens goed doorheengegaan en heb veel weggedaan. Nu is het weer een stuk overzichtelijker.
melisa, heb je uitgenodigd hoor. hanna, ik heb zooooooooooooooooooooveel, aan de ene kant denk ik: wie gooit dat nou weg, niets mis mee. Je moet t gewoon aantrekken. Aan de andere kant denk ik. Pffffff........t heeft niet eens ruimte om te liggen. Alles op elkaar gedrukt. In Roemenie zijn ze er ook vast blij mee. Zucht. Ik denk alles wat ik over een jaar niet aangetrokken heb, gaat gewoon weg. (oja, heb ook nog een zomerkast op zolder hahaha). O.........tis echt erg haha.
Hallo! @ Loe, leuk babykaartje met girafje, ik had ook een girafje op het kaartje, maar die was wel heel anders. Ik zou je ook wel willen tippen te stoppen met luiers inslaan. Als je ze gebruikt weet je pas hoe ze om je kleintje vallen en hoe het gaat met lekken en luieruitslag. J ging onwijs doorlekken met de pampers en de enige waarbij dat het langst goed ging was de Kruidvat luiers. Je moet dat gewoon even ervaren. Er is bovendien bijna elke week wel ergens een aanbieding. @ Melisa, leuk filmpje . Je mag zeker trots zijn op zo'n knappe meid! @ Mosa, weer terug van een lekkere vakantie. Kan me voorstellen dat het zwaarder is met kind en zwanger. Nu nog weer even thuis genieten. En een vast contract gekregen, gefeliciteerd! @ Hanna, succes met de zolder. Hoe staat het met de rest van de verbouwing? @ all, genieten in het huis doen we volop, heel lekker slapen nog niet. Tenminste ik lig heeel lang wakker. Als ik slaap is dat wel goed. Het is gewoon wennen denk ik. Het is hier namelijk stil 's avonds, en dat is heerlijk maar wel wennen