jak, ik heb weer van die menstruatiekrampen......de hele tijd, t gaat niet echt weg en komt weer, maar zo'n blijvend zeurend gevoel. Is dat normaal?
@ Loe, waarschijnlijk komt dat door indalen. Kan heel vervelend kramperig aanvoelen, soort van voorweeen.
o joekels wat een groot huis! En wat een mooie zolder. Wonen jullie in de stad utrecht? Ah zeg, doet echt wel pijn een beetje die kramp. Voelt een beetje als vlak voor je moet p**pen zeg maar.......
In een hele grote nieuwbouwwijk, maar wel officieel Utrecht ja. Indalingskrampen kunnen heel pijnlijk zijn. Had ik ook. En hoe dieper de kleine gaat zitten hoe vervelender dat aanvoelt , maar kan je wel weer meer lucht krijgen, afhankelijk van hoe de kleine ligt en trappelt en duwt Woonkamer:
effe een vlug spammetje stad was leuk,niet veel gevonden! pffff hier regen!!! bah!! amélie deze middag weinig gegetn bij oma,heb om 15u ipv fruitpap de fles gegeven,en ze dronk die volle 200cc uit! vanavond eens 240cc proberen,want ze wou nog... at the rest!hoe verloopt jullie dagje? zwaai!
Afrola, het slapen zal wel gewoon wennen zijn. Had ik ook wel in dit huis. De zolder is helemaal opgeruimd Ik ben zo blij! Nu "alleen" nog de administratiedingen, maar dat ging ik echt niet meer doen vandaag. Een andere morgen maar weer. De verbouwing ligt nu even stil. Maar ik hoor net van mijn man dat ze op donderdag met de wc gaan beginnen. Leuk! Er is denk ik wel wat veranderd. Misschien moet je in je profel eerst een paar foto's verwijderen die je eerder hier hebt gepost. Dat "postvak" kan tegenwoordig ook volzitten.... Ik vind dat jullie een erg mooi huis hebben. Wonen jullie aan het water?? J. heeft duidelijk veel plezier in lopen Ach en die laatste foto, schattig een lekker slapende J. Loe, vervelend die krampen. Ik kan je er niks over adviseren... heb het nooit gehad. Hannelore, wat een leuke foto van de 5 maanden oude Amélie! Zometeen ga ik naar de bingo. Samen met mijn zussen en neefjes en nichtjes. Het is op de camping waar mijn zus altijd is in de zomervakantie!
Hè hè, ik zit Ik heb maar liefst 24 hapjes voor Veda gekookt, zowel met aardappel, rijst als pasta als met vlees, vis en kip. Maar wel weer fijn, zo'n volle diepvries Aangezien ik al zoveel gekookt heb vandaag, hebben we maar chinees gehaald Melisa, aaah, wat een ontzettenf leuk filmpje En die staartjes Maar knap hoor, van Chelsey! Zo grappig hoe ze met van die stijve beentjes loopt dan Maar wel erg leuk dat je het hebt kunnen filmen! Loe, mooi kaartje! Het idee vind ik erg leuk, maar persoonlijk zou ik geen zwarte achterkant kiezen. Zo hadden mijn buren een zwarte trouwkaart, zou ik ook niet snel doen, terwijl anderen het juist erg mooi vonden. Verder vind ik het een erg lief kaartje! Ik ben heel benieuwd naar het andere kaartje Toen ik zwanger was van Veda, heb ik een keer heel goed mijn kleding uitgezocht en ook veel weggedaan, maar over een paar maanden ben ik het nog een keer van plan. Maar volgens mij heeft bijna iedere vrouw (té) veel kleding Afrola, grappig dat J juist doorlekte bij pampers, wat kan dat verschillen hè?! Hihi, en wennen aan de stilte Over een tijdje is het vast heerlijk, maar ik kan me voorstellen dat het even wennen is. Ach, wat een lieve foto van J aan de wandel En wat kijkt ze heerlijk vrolijk! Leuk, huisspam Wat ontzettend mooi dat jullie zoveel openslaande deuren hebben, zal wel een mooi licht huis zijn dan hè? En die zolder, is hij echt zo groot of komt dat door de foto? Ziet er namelijk echt ontzettend ruim uit! Wat een mooie vloer zeg, ook helemaal mijn smaak En jullie wonen gewoon aan het water, gaaf! Hihi, die slaapfoto Superfoto's, nog even doorbijten en dan alleen maar genieten van al jullie harde werk All, vanochtend bij de vk geweest, was wel leuk. Ik weeg mezelf thuis nooit, en tot mijn blijdschap woog ik precies evenveel als toen ik de vorige keer 8 weken zwanger was, dus dat was niet verkeerd En zelfs mijn verloskundigepraktijk wordt een beetje modern, want ze blijken nu dus een echo te doen rond 8 weken en één rond 12 weken. De vorige keer was dat alleen met 12 weken. Dus aanstaande donderdagavond hebben we de eerste echo Ik moet zeggen dat ik het wel érg spannend vind, maar ook al zou het niet goed zijn, dan liever nu weten dan over een paar weken natuurlijk. Dus nog 2 nachtjes slapen, en dan de echo