Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, schouderklopje voor al je harde werk op de zolder :) Goed dat je doorgezet hebt!
    En veel plezier en succes op de bingo, hopelijk sleep je een leuke prijs in de wacht :D

En idd leuk en fijn dat ze donderdag verder gaan met de wc!

Hannelore, jammer dat je weinig hebt kunnen vinden in de stad ;)

2. Loe

Loe Niet meer actief

Hannelore, dat is wel jammer dat je weinig hebt kunnen vinden, volgende keer dan beter he!;)

Whoei Mosa, dat is dan wel spannend en zo snel ineens! En niet lang meer wachten ook he. leuk hoor!:)

Eh..........de kaart is niet zwart hoor, hihi, dat zou ik nooit doen voor een feestelijk kaartje.:$ Hij is bruin.:D

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Oh, dan ligt het aan mijn beeldscherm :) Bruin past wel bij een giraf, maar toch zou ik voor een lichter kleurtje gaan, dus ik ben benieuwd naar morgen :)

En donderdag al een echo was echt totaal onverwacht, maar sinds mijn vorige zwangerschap hebben ze dus blijkbaar het één en ander veranderd in de praktijk. Maar wel fijn hoor, wat eerder een echo :)

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Loe: leuk kaartje, en blijf het ook een leuke naam vinden.

Mosa: spannend hoor, maar wel fijn toch dat je al even naar binnen mag gluren.

All: mijn pleegouders kwamne onverwacht langs, het was gezellie. Alleen ik heb me toch een kiespijn! Vorige week een nieuwe vulling laten zetten, maar het lijkt alleen maar erger te worden. Morgen maar weer bellen... En ik heb al zo'n hekel aan die man he.

5. Loe

Loe Niet meer actief

Melisa, inmiddels is het kaartje weer ietsie aangepast en is de naam weer omgedraaid haha.

Die kies he: het kan zijn dat er een ontsteking nog onder zit en nu de onstekingscellen er niet uitkunnen omdat het is afgesloten. Misschien dat de tandarts het toch nog even moet openboren?

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Melisa, wat rot van je kiespijn :( en verstandig om morgen idd te bellen, want het lijkt me niet de bedoeling dat je er een week later nog last van hebt. En al helemaal niet dat je er meer last van krijgt ;) Hopelijk valt het mee!

Maar leuk dat je pleegouders langskwamen :) Daar heb je wel een goede band mee toch?
    Ik vroeg het me al eerder af, en als het te persoonlijk is dan snap ik dat natuurlijk, maar waarom heb jij eigenlijk pleegouders?

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sorry Melisa, maar hihi, lekker opbeurend berichtje :D ;)
    Kan kloppen wat je schrijft, maar dat is niet echt iets wat je graag wilt dat het is :)

8. Loe

Loe Niet meer actief

whaha, nou sorry hoor. Maar ik mis inmiddels twee kiezen, ik ken t gevoel. Als t echt heel pijnlijk is, wil je graag dat ie t nog even openboort (het openboren doet geen zeer, dus dat scheelt!):D

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik ben echt een schijtluis op het gebied van tandartsen, terwijl ik nog nooit iets ergers heb gehad dan een gaatje :) Dus ik kan er helemaal niet over meepraten, maar het stond er zo opbeurend (niet dus :)) ;)

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb gisteren trouwens een nieuw achternichtje gekregen :) Myrthe heet ze. Er is altijd wel iemand in mijn familie zwanger, en toen ik zwanger was, 3 nichten van mij ook (hele grote familie, maar weinig contact mee) :D

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, wow 24 hapjes.. Veda kan weer even vooruit!!
    Leuk een echo donderdag :D:D!!!!
    Wel fijn zeg ook met 8 weken nu.

De bingo was erg leuk. Het was kinderbingo en alle kinderen van mijn zus hadden een prijsje. Dus een geslaagde avond.

Melisa, oei, kiespijn. Hopelijk ben je er snel vanaf!

12. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi hoi

wanneer sliepen die muppen van jullie eigenlijk door? Kaj slaapt nu 's nachts max. 6 uurtjes. Dus meestal een voeding rond 5 -6u 's morgens. Daarna slaapt ie wel weer en van te voren ook, want we moeten hem wakker maken voor de fles van 23-24u.

twinny

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, fijn dat het een geslaagde bingo was :) En volgens mij is zoiets ook heel spannend voor kinderen. Maar ik denk dat ik als kind te bang geweest zou zijn dat mijn bingo niet zou kloppen :)

Twinny, wij hebben heel erg geluk gehad dat Veda sowieso geneigd was tot doorslapen, al vanaf het begin hebben we haar altijd wakker moeten maken voor voedingen. Dus zodra dat niet meer hoefde, sliep ze automatisch door.

Maar ik denk dat het niet abnormaal is hoe het bij jullie gaat, alhoewel ik me goed kan voorstellen dat je het liever iets anders zou zien. Maar ik zou niet weten wat je eraan zou kunnen doen, waarschijnlijk niets en hopen dat hij binnenkort iets langer slaapt 's ochtends. Wordt hij wel echt wakker van de honger og meer zomaar en dan geef je hem een fles?

Check dit, die kop :) Man swaffelt Rotterdamse metro | nu.nl/algemeen | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
    Ik vind swaffelen zo'n geweldig woord :D

14. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Mosa: dat ligt eraan. De ene keer slaapt hij verder als je hem zijn speentje geeft en de andere keer blijft ie huilen en geven we hem de fles.

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Lastig hoor, maar ik ben bang dat dit een gevalletje 'hoort erbij' is en dat je niet meer kunt doen dan afwachten tot het vanzelf anders wordt. Succes ermee!

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen en fijne dag allemaal :)

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Heb er al een heel programma opzitten....
    Stofzuigen, Vaatwasser leeg, boodschappen gedaan en zometeen nog soppen boven.
    Pffffffff, dan is het wel weer genoeg hoor!

Twinny, Svinthe sliep geloof ik door met 5 weken. Echt heel snel.
    Was heerlijk hoor.
    6 uurtjes achter elkaar slapen reken ik tot doorslapen hoor.

Mosa, ja de bingo is ook spannend, ook als je al 35 jaar bent hahahaha!

18. Loe

Loe Niet meer actief

Good meuning!!

Haha, hanna, ja kan me voorstellen hoor dat de bingo nog steeds spannend is. hihi.
    Vannacht beter geslapen hier. Hopelijk ga ik me de rest van de dag ook wat fitter voelen.
    Straks naar het ziekenhuis, die zenuwen-doormeting-test voor het carpaaltunnel syndroom. We zullen zien. En daarna dus voor de uitslag naar de neuroloog. En weer daarna bloeddruk laten meten bij verloskunde en daar komt ie........aan de balie gaan staan zeuren dat ik volgende keer (maandag) 'gewoon' weer een echo wil met graag de gyn waarmee ik de afspraken gemaakt had.

'Een stilstaande metro werd door de man beswaffeld'whahaha, geweldig. Wat heb je toch een vreemde mensen. He jakkie, klop klop: zo'n p**mel op je raam!:$:). Bah. Maar zou dat een echt woord zijn, swaffelen?;) Had er nog nooit van gehoord.:D

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Niet bijgelezen, behalve Twinny: ik ben jaloers op 6u slaap (zie hieronder). M ging pas met 15 maanden echt klokje rond slapen, daarvoor doorgaans dramanachten. T is nog in de dramanachtfase helaas ... (had echt gedacht dat hij sneller zou doorslapen en minder drama zou geven, hoewel hij wel sneller weer in slaap valt: even drinken en terug in bed).

Hier is het wat slapen betreft echt niet leuk meer. T komt om de anderhalf-2 uur. Vannacht een gillende M omdat het keihard regende op de schuine dakramen: die ligt dan lekker wakker en schoppend tussen ons in. Jan is op een gegeven moment naar de bank verhuisd. M sliep tegen een uur of 5 denk ik en we werden tegen 7u weer wakker van T ... (die het laatste stukje nacht wel een redelijke ruk maakte). Gisteren heb ik de hele dag met dikke vette stresshoofdpijn gelopen, tegen het kotsen aan. We lopen allebei op onze allerallerlaatste reserves dus soms is het hier niet zo gezellig :D. Ook niet de beste combi met een zeer eigenwijze en onwijs moeie peuterpuber.

*ZUCHT*

Bijvoeden gaat steeds beter. Kokken wordt gelukkig minder, dat vind ik echt heel naar. Sowieso geen eten geven na een voeding want dan is het risico dat alles er weer uit komt groot. Happen van een stukje gaat redelijk, maar liefst heeft ie dat ik geprakte groente met mn vinger geef. T wordt dan echt wild en hapt ernaar. Leuk om te zien.

We hebben ook al een broodkorst gegeven en dat is helemaal groot succes. Net als bij M trouwens. Ik denk er nu wel over om naast de Rapley ook met de lepel prakjes te geven, vooral omdat ie een behoorlijke kokhalsreflex heeft en wel graag wil eten ...

En verder gaat het hier ook vooral gewoon goed hoor. M is superlief en T idem. Maar een keer wat langer slapen is echt geen overbodige luxe. Zeker met de vakantie in het vooruitzicht (gelukkig niet kamperen, maar een huissie met alle gemakken)

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oooh Mosa morgen echo! Spannend. Hopelijk heb ik nog tijd om even te lezen hoe het was (vertrek vrijdag)!

Deel Deze Pagina