Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mosa: succes vandaag! Ben beniuewd hoe lang je zwanger bent.

hanna: mijn kies doet echt super zeer nog. Maar het zal wel napijn zijn van de behandeling. Het is niet meer die akelige kiespijn. Nu meer een scherpe pijn naast mijn kies, in de kaak zeg maar.

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Hanna, een lekker rustig begin van de ochtend dus :)

Melisa, vervelend dat je nog zo'n last van je kies hebt, maar wat je zelf ook zegt, het zal wel napijn zijn. Maar niet minder vervelend natuurlijk, en hopelijk wordt het snel minder!

All, vandaag dé dag :D Maar gelukkig gaan we straks naar Utrecht, wel goede afleiding natuurlijk :)

3. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!:)

Hanna, jep weer een week erbij! :DGoed he. Jij lekker ochtendje dus, ook heel fijn. Handig zeg,al die tubetjes en telefoon, komt altijd van pas.:)

Mosa, jee, is dat veel eigenlijk 5-6 x per dag poepen? t klinkt in elk geval wel veel, maar dat hoeft natuurlijk niet.;)
    Alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes vandaag. Ben ook benieuwd hoe lang je zwanger bent. Goh, als alles goed is, zie je al zo'n omgekeerd puppietje op beeld! (daar vond ik het rond deze tijd zo op lijken):)

4. Loe

Loe Niet meer actief

:$:)Waaaaaaaat zegt mijn banner? Nog meer aankomen? Ik wil de 100 niet halen hoor. Ben je gek zeg. Dus nog 2 kilo dan......:D

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen!!

Mosa, heel veel plezier vandaag/vanavond!!
    Maar eerst lekker naar utrecht!

Melisa, beterschap met je kies. Niets is vervelender dan kiespijn...

Loe, al weer 32 weken. Jij vindt je banner niet snel gaan, maar ik wel hoor ;)

Sorry, heb alleen de laatste blz bijgelezen.
    Mannetje heeft nu nog vakantie, maar moet maandag weer beginnen. Vanaf dan zal ik weer actiever worden.

Liefs

6. Loe

Loe Niet meer actief

Hai Nijn! Alles goed?

Nieuwe kaartjes in mijn album!

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nijn, lekker noge even vakantie.
    Geniet ervan he!

Loe, ik vind het kaartje met de giraf en de streepjes eracther het leukst.
    Lekker vrolijk en een guitig kijkend girafje :D

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    #1548 mel78, 12 aug 2010
    Laatst bewerkt: 12 aug 2010
    Loe: ik sluit me aan bij hanna!

En zonze dochter is nu officieel baby-af. Ik heb net de box opgeruimd. Ik vond het zo'n sta-in-de-weg!

9. Loe

Loe Niet meer actief

Lief is ie he.
    T zijn mini kaartjes (10 bij 10) maar wel errug leuk. Zal m vanavond mijn vriend laten zien. Ben benieuwd wat hij vindt!

Ach, de box weg........da's wel even slikken misschien? Wat heb je toch een mooie fot van haar als avatar Melisa!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo, weer terug uit Utrecht :) Een aantal leuke kleertjes voor Veda gekocht, en nog wat andere dingen zoals een winterslaapzakje en een schattig lakentje.

Loe, alweer 32 weken :D
    En 5/6 keer per dag poepen is wel vaak, maar ik denk dat het met Veda's tandjes te maken heeft. Er staat namelijk één tandje op het punt om door te komen.
    Maar helemaal in het begin, toen ik nog borstvoeding gaf, had ze zo'n beetje bij iedere verschoning (zo'n 8 keer op een dag) wel gepoept (niet zoveel hoor), maar volgens mij is dat normaal bij hele kleine babietjes.

En ik ben er in ieder geval uit over jullie geboortekaartje ;) Ik vind die met de gekleurde strepen en de giraf heel erg leuk :) Die zou ik doen :D Wie weet beval je wel op mijn verjaardag, 3 september :D
    Ik lees nu dat Hanna die ook het leukst vindt. En Melisa ook :D

Nijntje, heerlijk toch, lekker nog even extra genieten van je gezinnetje dit laatste weekend dat je man ook nog vakantie heeft :)

Melisa, o ja, ik vind de box wel erg handig hoor! Maar nu is het wel zo dat hij hier totaal niet in de weg staat, maar ik wil zeker wel proberen Veda er regelmatig in te laten spelen. Nu speelt ze er in ieder geval iedere dag nog in.
    En ook de vk zei gisteren dat het verstandig is om echt goed te proberen Veda ook in de box te laten, met het oog op het tweede kindje.

All, nu weer thuis zitten wachten op vanavond :) Irritant eigenlijk, 's avonds een echo ;) Maar ja, nog een paar uurtjes maar.

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loe, ik zou echt gaan voor dat "mini"-kaartje dan hoor. Ben benieuwd wat je vriend ervan vindt..

Melisa, nu al de box weg??? Svinthe zit er nog elke dag in. Ze speelt er fijn in en soms is het even lekker voor haar om een afgebakend genied te hebben.
    Ik vind het dus juist nog wel handig.

Mosa, nog maar 5 kwartier en dan heb je je echo al.
    Ik hoop voor je op een goede echo.
    Veel plezier!! :D

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nu nog anderhalf uur hoor :x :p Mij blij maken met een dooie mus met je 5 kwartier ;)

Ik zei net al tegen mijn vriend, als we ooit nog een eerste echo krijgen, dan wil ik het echt eerder op de dag. Dit vind ik helemaal niks :)

Ik moet met volle blaas komen, en net 3 glazen water drinken en ik moet nu al plassen. Dat wordt nog wat :D

13. Loe

Loe Niet meer actief

Nou, we hebben wel allemaal ongeveer dezelfde smaak,:) want ik heb zostraks het 'streep-mini-kaartje' als proefdruk besteld. Dank voor het geven van jullie mening! Hij is vrolijk he, het kaartje.:D

Mosa, spannend, je bent nu bij de echo!!!!!
    Ben super benieuwd.

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Eventjes kort, de echo was niet goed. Geen kloppend hartje, en het vruchtje was veel te klein. Voor de zekerheid wil de vk 10 dagen wachten en dan een nieuwe echo maken, maar ik geloof er (net als de vk zelf hoor) helemaal niet meer in, dus wat mij betreft mag het de komende dagen vanzelf wel komen.

Nu heel verdrietig, dus maar extra veel met Veda knuffelen.

Tot morgen ofzo...

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieve Mosa, ik zit hier met tranen in mijn ogen..
    Zo erg!!
    Dikke knuffel van mij!!

16. Loe

Loe Niet meer actief

Mosa, wat ontzettend verdrietig....
    Het was echt niet mogelijk dat je een week of 2 achterliep? (omdat het echt niet duidelijk was wanneer je eisprong was) of was het daarvoor echt ook nog te klein? (sorry hoor als ik een onhandige vraag stel).:(
    Hele dikke knuffel, wat een ontzettende teleurstelling meid.:(

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ben ik weer even, op een gegeven moment ben je ook wel een beetje uitgepraat over iets. Het is gewoon klote, maar helaas niets aan te doen.

Loe, de vk zei dat het er zo ongeveer uitziet als je iets langer dan 4 weken zwanger bent. Ze kon wel echt zien dat ik zwanger ben geweest, maar het vruchtje was echt superklein. Nu is het zo dat ik een maand geleden een positieve test heb gehad, dus 4 weken zwanger kan ik gewoon echt niet zijn.

Nu gaat het wel weer met me. Ik zie het ook niet zo dat ik een kindje heb verloren, daarvoor vond ik het nog te vroeg (en mijn nuchtere aard). Wat ik het kloterigste aan alles vind, is dat ik heel snel zwanger was (sneller dan ik zelf verwachtte). Dus dan is het best even wennen dat er maar 16 maanden tussen Veda en het 2e kindje zou zitten. Inmiddels waren we helemaal aan het idee gewend, en vond ik het juist super dat er 'maar' 16 maanden tussen zou zitten. En het ergste vind ik dat dat nu niet doorgaat, en wie weet hoe mijn cyclus na dit is ;)
    Dus ineens moet je je verwachting bijstellen, en daar heb ik nu even moeite mee. Maar het komt allemaal wel weer goed :) En ik heb een superlieve vriend, weet ik normaal ook wel, maar op dit soort momenten extra.

18. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Mosa, wat naar :(. En nu nog 2 weken aankijken dat lijkt me ook heel zwaar :(:(. Dikke knuf.

@ all, tis hier tuf tuf, werk werk, klus klus, zo moeee.
    Vanavond vroeg naar bed en hopen dat J weer eens doorslaapt!

knuf knuf!

19. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, je klinkt alweer als je nuchtere zelf. Ook al is het snel misgegaan, je mag je echt wel even k**te voelen!
    Fijn dat je vriend zo lief is voor je!
    Nogmaals dikke knuf!

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Heb ik ook zeker wel gedaan en doe ik nog steeds hoor. Je zou mijn jankkop nu niet willen zien ;)

En thanks :)

Deel Deze Pagina