Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ach Mosa toch. Wat een rotnieuws. Ik herken wel wat je zegt. Je schrikt even als je snel zwanger bent, maar daarna is het al zo snel normaal!
    En nuchter zijn mag, maar verdrietig zijn hoort er ook bij.
    Een hele dikke knuffel voor je hoor.

2. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Mosa; wat een slecht nieuws:(:(:(:(:( dikke knuf

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Thanks meiden, lief :)

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Och och, ja echt heel erg klote dit.
    Zeker omdat je dan allemaal plannen maakt en gaat wennen aan het idee van een baby erbij.
    Ik vind het echt zo erg voor jullie. Kan de hele avond al nergens anders aan denken.
    Bij mijn miskraam was ik ook best nuchter, maar ook heel verdrietig. Fijn dat je zo'n lieve vriend hebt die je steunt!
    En huilen tja.... dat hoort er nou eenmaal bij soms. Het leven is niet altijd eerlijk helaas!
    Sterkte meis!

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik wil nog wel even zeggen dat ik het koppie van Veda op je banner geweldig vindt :D:D

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dank je wel, het is ook zo'n heerlijk meisje :D

En lief dat je zo aan me denkt, doet me goed. Maar ik heb nu al wel het gevoel dat ik alles een beetje op een rijtje heb in m'n hoofd. Klote zal het nog best een tijdje zijn, maar ik weet ook wel dat het allemaal wel weer goed komt :)
    En voorlopig ben ik heel blij met wat ik wel heb!

7. Loe

Loe Niet meer actief

Mosa, alles wat ik denk lijkt hier al wel gezegd, maar toch..........tis gewoon klote. Nuchter zijn is heel goed, maar de emoties ook. Je kunt hier gewoon niet op instellen. Ja, vier weken is inderdaad te klein. Bah.:(
    Fijn dat je vriend zo'n lieverd is, hier ook zo eentje, veel steun aan gehad. En zo'n scheune prinses!:)

8. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!

Ben ik echt vandaag de eerste???:):)

Ik werd gisteren helemaal bont en blauw geschopt, jee wat gaat dat hard. Mijn hele buik ging op en neer. Kun je moeilijk mee slapen 's avonds. Mocht van snuf niet links om en ook niet rechtsom. Hoe wil je t dan hebben........:x;)
    Goed, vanochtend is het weer wat rustiger. GElukkig. Alhoewel, al te rustig staat me dan ook weer niet aan. Dan denk ik: hallo, ben je er nog wel?:(

Het zonnetje schijnt hier, bij jullie dan?

Mosa, hoe gaat t vanochtend? Kwam het weer hard binnen vanochtend of overheerste de nuchterheid? Als het dan toch moet komen, hoop ik dat het snel komt voor je.

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Ik heb eigenlijk best goed geslapen, maar vanochtend was het wel even slikken. Nu gaat het eigenlijk wel goed, maar ik merk dat ik het erg vervelend vind dat ik nu moet wachten. Tuurlijk zal dat ook absoluut geen pretje zijn, maar voor mijn gevoel zou ik liever echt een miskraam hebben dan dit. Dan kun je het denk ik beter afsluiten en weer naar de toekomst kijken. Wie weet hoe lang het voor mij nu nog gaat duren.
    Maar ja, je hebt er niets over te zeggen hoe het loopt, dus dan maar even doorbijten en maar hopen dat het binnenkort wel ineens zelf begint.

Loe, aan de ene kant wel grappig hoe je eerst lange tijd weinig voelde en dat wij dan zeiden, wacht maar tot het schoppen echt een beetje zeer doet :) En nu is het zo ver :D Soms vervelend, maar het geeft ook wel een geruststellend gevoel hè?
    En niet vergeten dat je kindje ook veel slaapt hè, dus vandaar dat je soms een tijd weinig voelt.

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Mosa, wat ontzettend kl#te!!
    Je komt heel erg sterk over, maar denk echt even aan jezelf!! Gelukkig een hele lieve vriend, maar praat er over met elkaar.
    En nu 10 dagen afwachten...
    Hele dikke knuffel!!

Loe, Snuf is nu gewoon even aan het rusten omdat hij/zij jou gister zo heeft geschopt, haha
    Ik vind Snuf trouwens wel heel leuk bedacht!

Meiden, vanaf maandag ben ik weer actiever. Nu nog even genieten met z'n 3en voordat mannetje weer moet gaan werken...

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    zo woonkamer is weer aan kant. Tussen de bedrijven door vakantie aan het plannen. We gaan naar Canet plage Frankrijk. Nu moetenn we nog uitzoeken waar we onderweg een overnachting doen en of we die aan boeken of niet..........
    De totale afstand is 1400 km, dus we willen overnachten bij 700-800 km. Ik hoop dat we dat redden met de kleine.

@mosa; het wachten is inderdaad niet fijn. Zeker niet omdat jij nog in ieder geval die 10 dagen moet wachten voor er iets wordt ondernomen. Maar misschien komt de mk nog vanzelf op gang. Het is wel heel verdrietig:(

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nijntje, dank je :)

Pookie, wij hebben ongeveer 850 km gereden op de heenweg, en dat ging eigenlijk prima. Wel zijn we om 4.00 uur vertrokken, en Veda is toen gelijk weer in slaap gevallen en we waren al in Luxemburg toen ze wakker werd (ongeveer 4 uur rijden vanaf ons). Dus dat scheelt wel. Maar met iets regelmatiger stoppen en even picknicken en Yuna dan echt even laten spelen en druk doen, komen jullie vast een heel eind.
    Begin september gaan jullie toch?

Hoe is dat toen precies bij jou gegaan, toen je een MA had? Heb jij een curretage gehad?
    Ik heb gisterenavond even gegoogled, maar daar word je ook niet vrolijk van. Zowel de pillen om het op te wekken als curretage wil je liever niet volgens mij, maar ja, het moet er toch een keer uit.
    En ik wil best die 10 dagen afwachten, maar daarna wil ik het toch wel eruit hebben. Vooral omdat het vruchtje maar de grootte van 4,5 week had, dus blijkbaar is het al ongeveer 5 weken niet goed. Dus ik denk dat de kans dat het komende week ineens wel komt, niet zo groot is helaas.

13. Loe

Loe Niet meer actief

Mosa, ik weet niet of je nog weet hoe de missed abortion bij mij ging, maar bij ons was het na een kloppend hartje in de zesde week blijkbaar een dag na de echo gestopt. We wisten dat dus niet en zijn nog op vakantie geweest. Bij terugkomst is er met 9 weken op mijn verzoek een echo gemaakt en toen bleek het niet goed. Daarna heb ik ook moeten afwachten en daarna nog bijna drie weken op de curettage! Ik vond het een hel. Ik heb op het laatst een paar huil-schreeuwbuien gehad, dat ik 'het eruit wilde'. Achteraf gezien zijn het denk ik echte paniekaanvallen geweest. Zo lang wachten was echt vreselijk.

Achteraf bleek ik dus na de curettage syndroom van Asherman te hebben. Nijn, had jij dat nu ook of was dat iemand anders? Geen pretje, duurde heel lang voordat ik weer, na allerlei ingrepen een cyclus had.

Dus, de tien dagen............t is zo moeilijk he. Ik weet t. Ik zou zeggen, probeer t, probeer t vol te houden, als het echt niet meer lukt, moet je aan de bel trekken. Maar het is inderdaad, vind ik, beter als het natuurlijk komt. Maar dan moet het wel komen natuurlijk........

oja, ikh eb me toen ook rot gegoogled op die pillen (cytotec) maar kwam alleen maar nare verhalen tegen (wat jij ook al zegt) over alsnog curettages en heftige bloedingen. Voor de curettage heb ik alsnog cytotec gehad, een paar uur ervoor, dat was om de baarmoedermond alvast wat open te zetten.

Hoe vinden jullie mijn nieuwe avatar?
    Ben zo benieuwd of welke van de zes foto's snuf nou gaat lijken(bedankt voor t compliment Nijn! hihi) (tis onze snuffel, dus een konijntje hihi: in t begin vonden we t zo'n gek woord, maar we zijn er nu helemaal aan gewend: toen we niet uit de naam kwamen zeiden we nog: we noemen t gewoon snuffel.......):):p

14. Seth

Seth Niet meer actief

Mosa
    las net je berichtje pas...... :(

kom je even een dikke knuffel geven.....

xxx

15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Over de curettage, bij mij ging het eigenlijk allemaal best snel.
    Op dinsdag de echo waarbij bleek dat er geen hart activiteit was en geweest was. Er was alleen nog een vruchtzak te zien.
    Toen op de vrijdg moest ik naar het ziekenhuis voor een echo en de woensdag erna was de curettage.
    Iets meer dan een week ertussen dus.
    Toch was die tijd wel fijn, ik had vakantie dus hoefde niet te werken. In die peride kon ik dus wennen aan het niet meer zwanger zijn.
    Curettage zelf viel heel erg mee. Beetje buikpijn erna maar meer niet. Het gaat heel vaak gewoon goed.
    Wel frappant dat de arts die de curettage heeft uitgevoerd uiteindelijk ook de nacontrole van de keizersnede deed.

16. Loe

Loe Niet meer actief

damesy,e ike hbeae pere ongealuke eene glase colae overe hete toetsenborde ltene vallene ene nue hebe ike dite probleeme mete hete toetsenbordt.!e dee spatiebalke doete hete niete meere ene telkense alse ike eene spatiee type krijge ike duse eene etat.e kane iemande helpene ofe moete ike maare eene nieuwe toetsenborde kopen:(

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, jouw zenuwslopende tijd na je MA kan ik me idd nog herinneren :(
    En die 10 dagen kan ik voor mijn gevoel wel wachten, maar daarna vind ik het eigenlijk wel mooi geweest. Maar die verhalen van verklevingen na een curretage (Nijntje had dat idd ook), maar ook echte weeën en flink bloedverlies met kans op alsnog curretage na cytotec vind, vind ik natuurlijk geen prettig vooruitzicht. Buiten wat de vk mij zal aanraden, heb ik geen flauw idee hoe ik zelf wil dat het verloopt na de volgende echo.
    Voor zo'n curretage als die van Pookie zou ik nu tekenen, maar ik vind het ook wel eng.
    Dus duim, duim, duim voor een natuurlijke miskraam dan maar :)

Maar bedankt voor jullie verhalen over curretage, altijd wel 'fijn' om te lezen hoe jullie het ervaren hebben.

En leuke avatar, maar wel een beetje klein ;)
    O jee, wat irritant van je toetsenbord! Misschien even goed laten drogen? Verder zou ik niet weten of het nog goed kan komen.

Seth, dank je wel, lief van je!
    Voor jou is het ook spannend nu, wat rot dat je algehele rust moet houden, maar gelukkig ben je bijna 37 weken zwanger! Succes nog eventjes :)

All, wij hebben net een tuincentrum leeggekocht voor onze voortuin :D We hebben de voortuin 2 jaar geleden aangepakt, maar de meeste planten groeiden niet zo goed, dus nu maar rigoreus allerlei andere planten gekocht. Morgen gaan we alles in de tuin zetten,we hebben nu hele mooie hortensia's en hibiscussen gekocht, fleurt alles gelijk weer op.

Verder wil ik jullie bedanken voor al jullie steun, doet me echt goed :) Ik krijg ook zulke lieve pb-tjes, heel fijn!

18. Loe

Loe Niet meer actief

Leuke zegy,e tise no49gbe eene mooiee tijde ome de plantene ine de atuine te zettent.e wije hebbene hier eine de tuine eene ahortensiae die ise inmidadelse gaigantischt.e ike denke date ere ietse mete de instellingene niete goede isy,e wante alse ike eene hoofdlettere wile typene krijge ike dee onlinee storee vane packerde abelly,e merkneae vane onzee pct.e echte heele vervelendt.e hebe ale bije toetsenborde instellingene gekekene maare daare ziee ike nietse raarst.e ike hoope date iemande vane jullie noge eene aideee heeftt..t.t.

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hihi :D Maar idd vervelend! Zou je niet een computerwinkel kunnen bellen om te vragen of zij iets weten. Want het lijkt idd met de instellingen te maken te hebben dan ;)

20. Loe

Loe Niet meer actief

jae lchene hey,e nete ofe ike heele erge stae te klungelent.e ike kane duse ooke gene mailtjese tikkene wante date ike bedoele dane krijge jee ditt.e ike kane ooke niete backspacent.e jeee wate eene gedoet.e hebe nete de landendingese opgezochte ne me voore de zekerheide no49gbe eense ope verenaigdee statene gezete maare ooke date helpte niett.

volgense mije laate ike je lachene he

Deel Deze Pagina