Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Zo deel 3:

@sterre; Wij wonen echt tussen de coffeshops en hebben ook wel last van stoppende auto's etc. Dit is besproken in het buurtoverleg en nu gaat het serieus beter. Maar als het huisdealers zijn zit je veel meer in het illegale circuit en heb je ook meer kans dat er ook andere dingen worden gedeald. Wij hebben trouwens ook een huisdealertje gehad aan de overkant, 2 eigenlijk. (Poeh, zo klinkt het net alsof wij in een achterbuurt wonen ipv stadcentrum:))
    anyway, bij die huisdealertjes komt er vaak wat meer criminaliteit bij. Zo is de overbuurjongen die vooral eigen wietoogst ( uit zijn slaapkamer!!) dealde berooft en bedreigd waardoor hij uiteindelijk is verhuisd. Die andere dealer is door zijn vriendinnetje het huis uit gezet, waarna zij er gedurende 3 maanden niet terug durfde te komen, door al het tuig wat nog voor hem langs kwam.
    Het is dus best serieus en ik raad je aan er toch melding van te maken. Als er dan iets gebeurt dan reageert de politie ook wat sneller.

@mosa; nog steeds bezig met mamafiets:) Die sparta is mooi hoor. Ik ben eigenlijk op zoek naar een woon-werk fiets. Ik wil er 1 met aluminium frame en 24 versnellingen, maar dan moet ik er nog wel een fietsstoeltje op kunnen bevestigen...............lastig
    Jammer dat het met je schoonouders en Veda weer niet zo goed ging.

@sterre; wij hebben een Bobike zite en dat is een soort kuipje.Helaas weerhoudt dat Y er niet van er als een soort PIMP in te hangen. Het brutaaltje! Zelf tijdens haar eerste langere ritje naar het strand zat ze in het zitje alsof ze er al jaaaaaaaaaaren gebruik van maakt:D

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    Het Djaar nieuws

DJAAR EN MAN VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JANNE!
    GI-janne:) , die link had ik nog niet gelegd:)

@hanna; fijn alles in huis voor de vakantie, 2 kratten eetspullen:$:$:$ jeetje wat eet ze wel niet allemaal???? En eet ze niet met de pot mee?

@loe; 28 euro voor High lights en knippen, goedkoop!! Bij ons is het al 30 euro voor knippen. Maar ik heb wel weer een supergoede kapper die niet met geld om kan gaan. is het gelijk een stukje ontwikkelingswerk:) Jammergenoeg gaat hij morgen ( ja, nu gaat hij echt;) emigreren naar Potugal) in een vrachtwagen terwijl hij niet eens een rijbewijs heeft........... ach gesprekstof genoeg dus. En mijn haar zit weer prachtig, het is uiteindelijk een kittige boblijn geworden.
    enneh, leuk jurkje hoor:)

@tijgertje; zo da's een puntbuik! Hopelijk komt de baby snel, alhoewel met dit weer bevallen lijkt mij ook geen pretje!

@salapio; wat een schattige foto's weer.

heeeee, nu ik dit type bedenk ik mij dat ik al een tijdje niets heb gezien van Shean. Heb ik wat gemist en is zij er tussenuit gepiept????

Modem doet het weer zonder problemen???????????Het zal wel, de nieuwe is in ieder geval onderweg.

2. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, lekker hoor met de laptop buiten :)

En NL-Braz it is. Alweer om 16:00 uur ;)

@ all, sweat dreams...

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Verrek, GI Janne, daar had ik ook nog niet aan gedacht :D Zou ze het bewust gedaan hebben? ;)

Pookie, klinkt idd alsof je in één of andere enge buurt woont :D Wel eng dat soort dingen in je eigen buurt!

Over fietsen gesproken, ik heb besloten toch maar voor de Sparta te gaan. Deze is het: Sparta Amazone moederfiets LTD White metallic/Purplered 2010 kopen? Veel moederfietsen op voorraad
    Dus inclusief die zitjes en windscherm :)
    Morgen ga ik hem bestellen en dan is hij er volgende week dinsdag. Ik vind het toch fijner om hem bij een fietsenwinkel hier in de buurt te kopen in plaats van via één of andere internetsite. Dus vandaar deze. Bijkomend voordeel is dat deze er ook is in framemaat 59 en dat is met mijn lengte wel fijn.

Sheann is idd al een tijd niet meer langs geweest :( Ik weet niet waarom eigenlijk ;)

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    :D deed je dit expres of per ongeluk? :D

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Zo, ik is de eerste vandaag!!
    Ik moest wel vroeg op want ik moest KDV bellen of de extra aangevraagde dag voor Y doorging.
    Helaas alles vol. Nu dus maar een dagje thuis zweten:(

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Is het bij jullie ook helemaal bewolkt en een beetje mistig? De dag begint in ieder geval heel anders dan gisteren, maar straks zal de zon wel weer komen.

Mijn vriend is ook vrij, dus we zijn weer van plan veel dingen te gaan opruimen enzo. En genieten van het mooie weer straks :)

Fijne dag allemaal!

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Net een paar seconden eerder dan ik :D
    Maar balen dat ze er niet terecht kan! Ga je nu thuis werken dan?

Sterre, succes trouwens nog even met leren!

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Thuis werken kan niet echt bij mij, ik kan tegenwoordig niet eens meer thuis mijn e-mail lezen:(
    Dus dat wordt weer een dagje moederen en regelen.
    Ik wil eens langs een kozijnen winkel om een offerte op te vragen voor vervangen van de hele achtergevel door kunststof.
    En de auto moet morgen naar de garage maar misschien kan hij vandaag al even luisteren naar de koppeling, mogelijk is de druklager kapot:(
    Dus ik kom de dag wel weer door met de kleine frummel.
    Dan maar eventueel vrijdag ff werken om "verloren" tijd in te halen.

Ik heb ff gespiekt en Sheann is 4 juni voor het laatst langs geweest. Ik heb ff de nieuwe link gestuurd, maar misschien heeft ze gewoon niet meer zoveel te melden hier. Kan ook......

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    En ik kan vandaag dan ook ff kijken naar een Buggy en een nieuwe maxi-cosi.
    De laatste is nog lang niet nodig, al is Y bijna 9 maanden, maar er zijn nu wel veel aanbiedingen. En ik wil mij gewoon ff goed orienteren.
    Vooral een buggy is lastig, wij zijn beide redelijk lang en dat loopt niet altijd even fijn achter zo'n dingetje. Maar het is wel lekker handig ipv de grote kinderwagen.

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij hebben een buggy en ik ben vrij klein maar vind het eigenlijk een onding. Alleen handig omdat ie op de fiets/in de bakfiets kan ... Verder zeul ik liever met onze grote wagen ;).

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Buggy op de fiets meeneem was ook mijn plan. En ook voor snelle dingetjes of als auto vol zit.
    De Mura wandelwagen is en blijft voorlopig zeker favoriet.

Maar jij hebt een bakfiets??? Hoe bevalt dat? Het lijkt mij best lastig fietsen.

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    We hebben een bakfiets met 2 wielen en die fietst goddelijk! Enige wat je niet moet doen is heel snel en direct je stuur omgooien want dan raak je uit balans. En als je het ding vol propt met kinderen of strandspullen of boodschappen dan fietst het wel wat zwaar(der). Ik vind het, samen met onze urban jungle en de draagdoek, een van de beste baby/kind-uitvindingen :D

13. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!

Pookie, jij ook binnenkort een nieuwe fiets? Waarom wil je eigenlijk eentje met 24 versnellingen? Ben gewoon benieuwd hoor.:) Jij ook bobline? Ik ook.:D

oja, volgens mij had ik even niet helemaal duidelijk aangegeven dat de kapper inderdaad heel goedkoop was hihi. Vond ik ook hoor! Was me goed bevallen.:D

Tijgertje, hoe gaat het vandaag?;)

Mosa, mooie fiets hoor! (en toch een stukkie paars). :p:)Was dit ook de fiets waar je moeder/vader zo'n mooi deal voor had gemaakt?
    Tis hier trouwens helemaal niet mistig, volop zon. En warmmm............poe. Werd gewoon klam wakker, zo warm is het hier boven in huis.

Pookie, ben benieuwd of sheann weer langskomt als je de link hebt gestuurd. Ik zou t leuk vinden!

Salapio, een bakfiets! Ik heb altijd echt bewondering voor mensen die met zo'n groot ding fietsen (terwijl die mensen t zelf erg handig vinden haha)!:D

All, ik ben gisteren gestoken door een wesp. :x Wat doet dat toch pijn! Heb nog even gekeken op google, maar kan nergens vinden dat t kwaad kan. Weet iemand van jullie daar iets van?:(
    Wilde de dode bloemen uit de rodondendron knippen en weeeeeeeeeeeeeeeeem, bij de eerst knop vasthouden was t al raak. Daarna ook nog ruzie gehad met vriend, dus tis even gezellig hier. :(

Vanmiddag toch even naar de bekkenfysio. Ik lag van de week in bad en kon weer niet overeind komen, oe zeg. Met lopen enzo geen last gelukkig, maar alsik plat lig op een harde bodem, dan schiet er iets in. Alsik dan op wil staan, lukt dat niet, want ook al ga ik 'linksom of rechtsom' , dan ist net of mijn wervel breekt. :$Heb dit overgehouden na een mislukte ruggenprik, maar tis nu wel verergert, dus wil er even naar laten kijken.
    Oefeningen ga ik dus niet echt voor. ;)Eens kijken wat zij zegt van mijn bekken.;)

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Per ongeluk :), maar het klopt wel :D:D:D

15. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen,

Na veel geworstel ligt Josien op bed en 't is stil, hopelijk in slaap ;)

@ Fiets, ik heb een lichtgewicht fiets (hybride) met boel versnellingen. Maar ik vind het nog niet makkelijk fietsen met J achterop. Vooral die bochten zijn eng, heel langzaam met een grote zwaai. Komt omdat zwaartepunt boven de fiets ligt. Nu lijkt me een mamafiets eigenlijk ook wel fijn omdat ik denk dat daar het zwaartepunt lager ligt. En dat fietst wel wat zwaarder, maar ook wel stabieler denk ik.

@ Loe, gatver gestoken door een wesp, is niet fijn. Volgens mij kan het geen kwaad omdat gif vooral lokaal zit. Dus wel pijn en irritatie rondom en op steekplek maar volgens mij krijgt snuf er niet echt iets van mee.

Overeind komen in bad. Kon ik ook bijna niet. Ik ging ook niet zo vaak omdat we zelf geen bad hebben. Maar een vriendin ging verhuizen en plaatste een nieuwe badkamer inclusief mooi groot diep bad. Dus ik moest er ook even in, kon ik ff lekker ontspannen... Ik gedaan, maar het zat of lag voor geen meter. Eruit komen was een drama. (dus nooit meer gedaan ;)).
    Goed dat je dus ff naar fysio gaat, maar ze kan ws weinig voor je betekenen :(

@ Salapio, leuk zo'n bakfiets, hier in de stad zie je ze ook veel, lijkt me wel handig, behalve het thuis kwijt kunnen van zo'n megaapparaat ;)

@ Pookie, jammer dat de kdv vandaag vol zat. Nu maar thuis en je hebt het nogal druk zo te lezen. Succes met alles!

@ Mosa, mooie fiets heb je uitgezocht hoor :). Leuk leuk. En binnenkort lekker kunnen fietsen :). Groot gelijk dat je de fiets in een winkel in de buurt koopt. Kun je hem lekker goed af laten stellen en af en toe eens terug voor een beurt.
    Anders moet je de fiets zelf in elkaar zetten en afstellen etc. Dat is nog niet heel makkelijk ;)

weer, hier zaaalig :). Inclusief briesje, dus alle deuren staan tegen elkaar open, kon het een beetje afkoelen vanochtend :)

Nu wachten tot Josien wakker word en dan gaan we lekker boodschappen doen :)

16. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Zal nog ff spammen:

Josien in bad, ze wil vooral staan:

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Tijgertje-nieuws

Morgen om half 8 wordt ze ingeleid, de bmm was al helemaal verweekt en de gyn kon het hoofdje al voelen. Dus morgen gaat het gebeuren :)

Dus, zet hem op morgen!

Pookie, veel klusjes te doen dus vandaag ;)
    Wij hebben een Koelstra buggy, en die is op zich best wel hoog om achter te lopen vind ik. Maar hij is vooral voor op vakantie en voor mee op de fiets.

Loe, dit was idd de fiets waar m'n vader zo'n goede deal van had gemaakt :) Dus 850,00 inclusief bijpassende bobike zitjes en windscherm. Ook hebben we er een buggy-mee bij besteld, dan kan ik de buggy meenemen op de fiets. Ik heb hem net besteld, dus begin volgende week kan ik hem ophalen :D

Vervelend van de wespensteek! Hopelijk heb je er snel geen last meer van!
    En succes bij de bekkenfysio!

Ik denk niet dat Sheann niet langskomt omdat we een nieuw topic zijn begonnen hoor. Dit topic lijkt me niet zo moeilijk te vinden, meestal staan we wel ergens bovenaan. Ik denk dat ze 'zomaar' niet meer langskomt, geen zin/behoefte denk ik.

18. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Lekker aan de watermeloen jamjam :p:

19. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434