Ik vind het wel grappig ja Maar het lijkt me niet dat hij op de verkeerde taal staat ingesteld, anders zou je het niet zo krijgen als dat het nu is.
noue het ezite zo alse ike backspacee doee krijge ike eene a alse ike shifte doee vooe re eene hoofdlettere gae ike helemaale wege uit.le hete beelscherme ene kome ike ope é dee winkele vane pacekerde abell e ene eene spatiee ise duse eene e
Lastig Loe! Hoe je het in je laatste berichtje typt, zou het wel te maken kunnen hebben met je toetsenbordinstelling. Ik heb ook eens zoiets gehad, heel vervelend. En ik neem aan dat je de computer al opnieuw heb opgestart?
ehy,e date hebe ike nue nete gedaant.e helaase helpte te niett.e rotzooit.e bahe zegt.e noue ike piemele noge evene verdery,e mete de instellingene dant.
ahumy,e hije doete hete noge niett.e nouy,e strakse maare kijkene ofe mijne vriende wate weety,e anderse wor/;dte hetmorgene eene nieuwee toetsenborde kopent.e kane elke toetsenborde gewoony,e wetene jullie daty,e ofe moete ike eene specifiekee hebbenR? Nieuwee buikfoto: Fijnee vonde allemaalt.
Loe: ik lach me rot om je berichtjes! Mosa: ik heb 2x een gewone miskraam gehad, dus kan je niet echt helpen. Maar ook bij mijn miskramen heb ik flinke weeen gehad. Wel akelig om te lezen dat hier bijna iedereen een miskraam heeft gehad...poeh.
Mosa, helaas ben ik ook miskraamdeskundige... Bij mij is het wel zelf op gang gekomen... Maar dat was ruim 3 weken nadat het vruchtje gestopt was met groeien. Met 8 ,4 dagen een echo gehad en met 8,6 dagen gestopt. Het zelf opgang komen is ook beter natuurlijk, maar als je er te lang voor moet wachten lijkt het mij ook geen pretje. Hoe gaat het nu met je? Goede inkopen gedaan voor de voortuin. HOrtentia's vind ik altijd zo mooi. Welke kleuren hebben jullie gekocht? Loe, haha, grappig berichtje van jou... Helaas de reden wat minder grappig. Als het opgedroogd is misschien wel beter, anders toch maar een nieuwe kopen. Ik vind je toch zo'n mooie buik hebben!!! Prachtig!!
Hallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wir sind wieder da!Het is gedaan met de grappige berichtjes. Vriendlief heeft het toetsenbord geopereerd en er zat nog wat cola-light in........... exact op het printplaatje, verder nergens meer. Alleen t pijltje naar rechts doet t niet, maar dat zal worst zijn he. Ik heb meteen een vraagje: heb m ook in gezondheid geplaatst, maar ik denk dat ik weinig reacties krijg vanwege het toetsenbord..........: ik heb een ontstoken teen en vanochtend kwam er toch ineens allemaal zooi uit, jullie snappen t wel, die andere woorden vind ik zo vies. Aan de zijkant dus. Mag je in de soda als je zwanger bent? Want het is daar dus nu open, dat stuk op de teen. Kan toch moeilijk de huisartsenpost bellen hiervoor........... Hanna, dank je wel voor het compliment! Mijn vriend verschoot net, die zag mijn hele buik bewegen. Ik voel t ook zo hard. Gaat helemaal heen en weer. Hij zal dus best gegroeid zijn denk ik. Hanna zal foto van onze hortensia maken. Als ie t goed wil doen Mosa, is dit het resultaat in twee jaar tijd!
Jippie, Loe is back Fijn dat je geen nieuw toetsenbord hoefde te kopen! En mooie buik hoor! Ik vind hem nu je langer zwanger bent, minder 'enorm groot' dan toen je korter zwanger was, snap je? Ik vind het nu wel aardig een normale buik voor 32 weken. Maar wel een hele mooie! Ik weet het niet zeker, maar ik neem aan dat je wel in soda mag ondanks dat je zwanger bent. Maar misschien even googlen om het zeker te weten? Wel vervelend, en zal ook wel pijnlijk zijn of niet? Verder veel lucht erbij laten komen, wie weet is je teen dan snel weer dicht. En supermooi, die hortensia Mijn ouders hebben best een grote tuin en ook veel hortensia's, zijn inmiddels ook enorme struiken. Melisa, zo zie je hoe vaak een miskraam voorkomt hè? Ik was zo blij dat het me tot nu toe bespaard is gebleven, maar helaas moet ik er toch ook aan geloven. Hanna, dat is ook wat, ik neem aan dat je echo met 8,4 weken goed was? Heel zuur dan dat het vruchtje 2 dagen later gestopt was met groeien. Maar wel heel fijn dat je snel erna weer zwanger was hè? Dat verzacht de pijn een heel stuk natuurlijk. We hebben roze hortensia's gekocht, maar niet de standaard roze, maar net iets anders, heel mooi. En meteen al flinke, dus dat staat gelijk leuk. En dus nog iets van 10 andere bloeiende planten, morgen gaat we ze poten Het gaat nu eigenlijk beter dan ik gisterenavond had verwacht. Ik probeer juist ook wel nuchter te blijven, dat werkt toch het beste voor mij. Ik zal wel superblij zijn als het allemaal achter de rug is, maar die 10 dagen wachten red ik wel. Wat ik wel vervelend vind, is dat ik me nog gewoon echt zwanger voel. Maar ja, mijn lichaam denkt natuurlijk ook nog dat ik zwanger ben Maar die klachtjes (niet dat ik er veel had hoor) mogen van mij wel verdwijnen. Vandaag ook de kraamzorg ingelicht, ik had me al opgegeven, en met moeders voor moeders ben ik natuurlijk ook gestopt. Stomme kannen
Loe: soda mag wel hoor, of anders een badje biotex. Het gaat niet je bloedbaan in. En een paar keer per dag doen, dan is het snel weer over.
Och Mosa, wat naar zeg. Dat afbellen van die rotkannen. Ik moest dat toen ook. Echt totaal niet leuk. Weet hoe het voelt. En inderdaad, je hebt gewoon nog hcg, dus je lichaam denkt we gaan fijn door. Het kan ook zijn dat de vruchtzak doorgroeit en dat merk je. Sterkte hoor, hopelijk kun je de komende dagen een beetje volhouden. Over die teen en soda en biotex is niks te vinden op internet, tenminste ik kan t niet vinden. Heb ook even een berichtje achtergelaten bij de verloskundige hier. (wat een mietje ben ik he haha, ik durf gewoon niet in de soda.)
Loe, ik denk dat het wel even duurt voor je antwoord van de vk hier krijgt, vooral in het weekend. Maar bij twijfel zou ik het gewoon niet doen, dan weet je in ieder geval zeker dat je geen risico loopt. Raar is dat eigenlijk hè, hoe je lichaam je in zo'n geval kan neppen?! Maar eigenlijk wel logisch ook, maar dat zou wel minder mogen. Nu 's nachts niet meer hoeven te plassen zou wel zo fijn zijn Ik denk dat ik maar eens even de kast induik om te kijken wat voor lekkers we hebben, ik heb honger Wanneer komen Sterre en Sanne eigenlijk terug van vakantie? Zouden zij niet een week gaan? Als dat zo is, dan komen ze nu zo'n beetje terug.
eh...........ik dacht zostraks ook: wanneer komt Sanne dan terug? Maar eerlijk gezegd ben ik de tijd een beetje kwijt (krijg je als je zelf niet op vakantie gaat haha). Ik heb net een baal popcorn achter de kiezen. Ook lekker hoor. Wat ga je kraken? Ik ga weer even naar beneden, komt zo 'de zomer voorbij' met jan smit. Moet soms zo lachen om die lui.
Loe, we hebben niet zo veel in huis, morgen weer boodschappen doen, dus bij gebrek aan beter zit ik aan de kroepoek Veel plezier met Jan Smit en consorten Ik ga nog even lekker lezen, mijn vriend zit Avatar te kijken (totaal niet mijn soort film ). Slaap lekker alvast voor straks! En beterschap voor je teen
* breekt even in * Loe, je kunt gewoon met je voet in een sodabadje, kan geen kwaad. Zou het ook zeker doen als ik je omschrijving zo hoor. Als het daarna niet over gaat, even langs de HA. Sterkte! * breekt weer uit *
Hai Krok, wat leuk je te zien hier! Weet je dat ik gisteren en vandaag nog dacht 'hoe zou het zijn met haar en zou ze evt al bevallen zijn'? Maar ik kon niet meer op je nickname komen...........dom dom he...... (irritant is dat, als je ergens niet meer op kunt komen!)Gaat alles goed met je? Ik ga in de soda dan. Kreeg van de verloskundige ook dat antwoord alleen zij had het over groene soda. GROENE soda?? Die ken ik niet. Alleen van die doorzichtige stukjes in zo'n plastic zakje. Dus daar ga ik dan maar in. Misschien bedoelde ze de biotex, die is in groen?
Was ik ook nog even voor het naar bed gaan Krokodieltje, hoi Lang niet 'gesproken' Loe, toch zo snel antwoord van de vk, mooi! Fijn dat het mag, maar wat groene soda precies is weet ik ook niet Hopelijk ben je er snel van af! Weltrusten!