Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Loe, ik denk dat ze het veschil tussen groene en blauwe Biotex bedoelde, Biotex is nl ook soda.
    Dank voor de felicitaties! Ik voel me nog heel erg prima. Jij ook (op je voetprobleempje na dan)?

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Hoiiiiiiiiiiiiiiiii dames!

hier was ik weer!! even snel een berichtje, en dan dalijk proberen wat terug te lezen?

met iedereen alles goed hier?? nog spannende dingen gemist??

pfoe we waren gisteravond al weer thuisgekomen, maar ik had ff geen puf meer om hier te komen kijken! dus vandaag weer wel natuurlijk! haha

vakantie was leuk, redelijk weer (niet super) feli heeft 1 dagje in haar nieuwe zwembadje kunnen spelen(vond ze super) feli was echt een dotje op vakantie hahaha

wel werd iedereen op de camping om 7 uur wakker, want dan was mevrouw wakker en hield haar mondje niet meer op met (heel hard) te kletsen hahahaha, ookal deed ik snel haar tut soms in (toch bestvroeg zo voor al die mensen op vakantie, en het was echt heel hard hahaha) maar nee hoor, ze spugde hem gewoon uit en begon lekker verder de te kletsen hahahaha

Nog steeds geen tandje btw, wat ik wel had gedacht omdat ze echt een week vd echte tand luiers had!

naja, heerlijk om weer thuis te zijn vind ik! we zouden eigenlijk vandaag daar pas weg ggaan, maar we waren het best een beetje beu, en de voortent was mooi droog dus hups lekkergegaan:D

helaas wel veel in de file gestaan, en een hysterische feli achtering die zichzelf helemaal had ondergepoept en geen parkeerplaatsje o.i.d. in de buurt, toen er ergens af gegaan (want het was echt heel zielig natuurlijk) en toen haar verschoond en getroost, toen waren daar allemaal weer omzettingen en waren we niet weer 123 op de snelweg.. irritant hahaha;) maarja kwam allemaal goed;)

nou dames ik ga zo, of straks eens ff blij lezen!

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen,

Mijn man is even met Svinthe naar de AH.
    Vorige week heeft hij haar ook al ALLEEN meegnomen en nu weer.
    Het moet niet gekker worden hahahah :D

Loe, wat een mooie hortensia zeg!!
    Jammer hoor dat je toetsenbord is gemaakt ;)
    Ik vind die berichtjes wel leuk :D
    Oh, je hele buik heen en weer, drukteschoppertje daar binnen!
    Volgens mij mag je gewoon in de soda hoor. Wat kan daar mis aan zijn?

Mosa, ja dat was wel erg rot inderdaad. Mijn eerste echo was gewoon goed. Kloppend hartje en goed in groei.
    Maar na 9 maanden was ik zwanger van het mooiste meisje van de wereld en heeft het zo moeten zijn.
    Svinthe hoort echt bij ons!
    Ik vind het wel een raar idee soms nog dat als ik geen miskraam had gekregen zij er niet zou zijn...

Sanne, welkom terug en fijn te lezen dat de vakantie zo leuk was!!

Ik ga wat spullen op Marktplaats zetten.
    Is weer eens wat anders dan alleen maar kopen hahah!
    Ik heb net trouwens nog wel een leuk Nijntje vest gekocht daar :D
    Kon het weer niet laten om te bieden.
    Een vest is wel lekker in de auto ipv zo'n dikke jas.
    Voor 6 euro... koopje :D

Fijne dag allemaal!

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Sanne, welkom terug :) Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad, maar het weer had idd beter gekund ;)
    Nu heb je nog een week vakantie toch?

Hanna, verstandig om dingen op marktplaats te zetten, en dat geeft binnenkort weer een goede reden om zelf weer andere dingen te kopen ;)
    Veda heeft nu eigenlijk ook nooit een jasje aan, vestjes vind ik nu ook fijner.

Fijne dag allemaal! Volgens mij wordt het een mooie dag :) Wij gaan in de tuin aan de gang.

5. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Hoi Mosa, wil je toch nog een keer een hart onder de riem steken.
    Vervelend en naar dat je een MA hebt en verder af moet wachten, wat en wanneer er 'iets' gebeuren gaat. :( :(

Heel veel sterkte er mee en een dikke knuffel. :)

(Gelukkig ga je een mooie dag in de tuin tegemoet lees ik net.
    Succes ermee Mosa ;)).

6. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!:)

Krok, zal je snel pb-en. Gefeliciteerd met de 37 weken rond!

Hanna, ik schrok ook zo met die missed abortion. Want ondanks dat ik het niet goed voelde voelen, want alles de eerste controle goed: hartje klopte alles. Alleen was het ietsieeeeeeeee klein. Maar ja, nu denk ik ook wel, anders was onze snuf er niet geweest. We hebben trouwens ter aandenken drie vlinder in de tuin op de schutting in verschillende grootte. Dat is een gedenken aan ons en het eerste kindje. Ik vind t fijn dat we toch 'iets' gedaan hebben. Zal foto neerzetten.

Mosa, succes in de tuin!! :DOja, een hortensia beter niet in de felle zon hoor van de hele dag, dan wordt ie horendol. Halve dag zon kan ie wel goed hebben.:)

Sanne, welkom terug! Goh, ben ik blji dat ik niet bij jullie op de camping stond haha. Zo vroeg, oeps.:p Fijn dat Feli het zo naar haar zin had, eerste vakantie met Feli is een feit!:)

Ik vraag me af of ik nog wat meer pakjes maat 50 moet hebben, van die zachte dunnere pakjes. Is toch ook wel handig met slapen he denk ik? We hebben hier vier van die pakjes, een in maat 44, twee in 50 en 1 in 56. Is misschien beetje weinig?;)

7. Loe

Loe Niet meer actief

De foto van de vlinders (handgemaakt door een mannetje uit groningen): toevallig hangen ze weer boven een hortensia hihi.

8. Loe

Loe Niet meer actief

#1608 Loe, 14 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2010
    Proefkaartje is net gekomen, foto staat in mijn album.

Heb ook nog 1 ander leuk kaartje gezien bij dezelfde drukker, staat ook in mijn album.

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loe, maatje 50: tja het ligt er natuurlijk helemaal aan. Wij hadden hier wel wat maat 50, maar meer maat 56. Svinthe was 48 cm lang en 3680 gram. We hebben niet veel bijgekocht maar 50.
    Leuk het geboortekaartje. Maar mijn favoriet blijft toch de giraf :D
    Mooi hoor die vlinders zo bij de horensia.

Ik ben net samen met Svinthe en mijn moeder een armbandje gaan uitzoeken voor Svinthe's verjaardag. We zijn goed geslaagd!

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @Loe; ik vind het kaartje met het speelgoed ;) heel erg leuk. En ook wat origineler dan de giraf.

En ik had 4 setjes maat 50-56 voor de bevalling. Daarna zijn pookman en oma bij gaan kopen.
    Ik rekende echt op een reuzenbaby................... dat is ze dus bepaald niet.
    Nu draagt ze nog steeds maat 62/68 maar we zijn wel aan het starten in maat 74 want de meeste kleertjes worden duidelijk te kort en soms ook klein.

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Loe, ik kijk net in je album bij de kaartjes (ik ben trouwens meer voor de giraf) en dat gedichtje hadden wij ook op het kaartje staan.... Ik vond het zo toepasselijk en zo mooi!

12. Loe

Loe Niet meer actief

#1612 Loe, 14 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2010
    Hihi, wat een verschil dan he, tussen de maten en de kindjes zo.:) Ik heb nog 1 pakje bijgehaald, grijs met rode streepjes bij de hema. De andere was uitverkocht en dat scheelt mij weer, kan altijd nog bijgehaald worden. bij de hema is t maat 50/56, dus hopelijk zit dat er dan een beetje tussenin.:):p

Leuk dat jullie naar de kaartjes hebben gekeken. Ik laat vanavond mijn vriend het speelgoed kaartje nog zien en dan gaan we beslissen hoor. Kan (bij wijze van spreken, want ben allang blij dat ik er eentje uit mag zoeken) geen geboortekaartje meer zien!:D

Nijn, ja het is een mooi gedichtje he. Er is ook een gedichtje met zoiets van: lief, klein uniek, wonder, ons wonder. Zoiets. Maar vind deze in onze situatie toch toepasselijker. Kan me voorstellen dat jullie je ook konden vinden in dit gedichtje.
    Daarom staat er ook dankbaar op de kaart: wij zijn niet christelijk en het oogt misschien wel zo, maar we zijn ook echt dankbaar dat we nu toch echt een snuffeltje krijgen.:)

13. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

eindelijk wat bijgelezen

@mosa meid wat ontzettend klote zeg! echt heel erg mega k*t, hele super dikke knuff!

@loe whaha weer een pamper-soap;), en wat rot van je CPT, kan het ook weer minder erg worden na de zwangerschap? ik hoop het wel voor je!!

@melisa ik ben ook wel benieuwd of jullie nog flink hebben geklusd met je posi ovu test:D

@sterre enn al terug van vakantie?? was het leuk bij jullie??

@afrola wat een super gaaf en groot huis zeg:D en ook nog aan het water, super zeg!!

@mosa whaha 24 hapjes jeetje haha das wel veel;) wat voor bakjes gebruik jij? ik heb er ook een aantal, maar ik heb het idee dat ik misschien wat grotere bakjes moet hebben zodat er ook weer wat meer in kan zegmaar, maar dus ook die goed sluiten, ik heb er namelijk een paar waar wel ook een dekseltje op zit, maar die gaan er heel makkelijk van af, niet handig dus als je het mee wilt nemen ofso, wat voor heb jij??(heb trouwens daarnet ook weer staan koken:))

@pookie haha leuke foto van Y aan de wandel:d en feli word ook steeds wilder bij het verschonen/aankleden, maar gaat al steeds beter haha, als ik haar een shirtje/romper aan doe laat ik haar ook wel zelf zitten, dat scheelt weer een hoop haha.

@twinny feli sliep volges mij ook pas best laat door, knuffel hoor!

@salapio jij krijgt ook een dikke knuff van mij, voor al je getuf!

@djaar wat zonde dat ze nog zo veel spuugt, en dat ze ook last heeft bij het poepen! heeft ze ook harde poep? anders heb je wel een aantal dingen die er voor kunnen zorgen dat het wat minder hard word, van vsm heb je ook van die druppeltjes b.v.

@all

hier alles goed

druk aan het opruimen de caravan is leeg, al 2 wassen gedraaid en opgehangen buiten (tis hier heerlijk weer trouwens zeg, zowat beter als op vakantie!)

ook nog ff op verjaardags visite geweest bij feli dr nichtje, die is 1 geworden vandaag, was wel ff gezellig

en nu ligt feli al vanaf ongeveer 2 uur te slapen! ze zal het wel nodig hebben gehad, misschien vd reis van gister of gewoon vd vakantie, heerlijk dat ze zo goed slaapt :D

hier ook aantal goede gesprekken met vriendlief gehad ook op vakantie en thuis ook, het loopt hier niet allemaal(al een poos hoor) zoals dat ik dat graag zou willen

ik ben benieuwd of er wat mee gedaan word.. het is zo dubbel hier af en toe.. ene moment denk ik van ah met jou wil ik voor altijd oud worden en nog een kindje krijgen dit en dat, en soms denk ik ook.. ik hou het hier echt niet langer meer uit!

naja we zullen wel zien!

Groetjes allemaal!!

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zijvandehoek, dank je wel, erg lief van je :) Op zich gaat het ook wel goed met me hoor, met al een kindje heb je toch erg veel leuke afleiding. En ik voel dat het allemaal wel weer goedkomt :)

Loe, ik zou wel iets meer kleertjes in maat 50 kopen, voor de zekerheid. Maar mocht het nodig zijn, dan kan je vriend of iemand anders natuurlijk ook nog wat extra kopen. Maar ik vond het wel prettig om wat meer te hebben.
    Maar bedoel je met pakjes setjes kleren of van die pakjes uit één stuk? Daar had ik er namelijk ook een aantal van, maar aangezien Veda al vanaf het begin zo'n lange lummel was, was dat niks. Het pakje moet dan maar weer net het juiste model hebben voor je kindje ;)

Mooi gedaan met die vlinders!

Ik zou toch nog voor het girafje gaan :)

Hanna, leuk zeg, wat voor armbandje hebben jullie gekocht?

Melisa, Chelsey is iets ouder dan Svinthe toch? Wanneer is zij precies jarig, echt al heel snel toch?
    En hoe gaat het nu met je kies? Nog last van?

Pookie, wat ik me nog afvroeg, heb je nog nagedacht over wat je met je spiraaltje aan wil? Vertrouw je het nu wel, of overweeg je toch iets anders?

Sanne, hier in het dorp zit een Xenos en daar heb je 4 bakjes van 250 ml voor 1,99. Die kun je goed afsluiten en vind ik ideaal voor groentehapjes. Toen Veda iets minder at, gebruikte ik bakjes van 150 ml, ook van de Xenos. Hopelijk hebben jullie ook een Xenos in de buurt, want deze zijn handig en goedkoop.

Goed dat Hai en jij goede gesprekken hebben gehad op vakantie, het is natuurlijk erg belangrijk om uit te spreken als je ergens van baalt of iets anders zou willen. Hopelijk verandert er ook daadwerkelijk wat!

En het is idd heerlijk weer, het lijkt wel weer zomer :D Wij zijn ook echt bijna de hele dag buiten geweest. We gebruiken ook weleens het campingbedje als box buiten, Veda vindt het prima om daarin te spelen. En zo hoef je haar niet constant in de gaten te houden, want op het gras, kruipt ze constant naar de planten enzo (en logisch ook).

All, de voortuin is helemaal geslaagd, we zijn er heel blij mee :) Verder nog even geslapen in het zonnetje :)
    Vanavond ga ik eerst foto's inplakken (pas weer zo'n 400 af laten drukken :)), en dan gezellig een film kijken of een spelletje doen. Wel lekker, een rustig avondje.

Vandaag had ik een paar keer best wel buikpijn, en dan denk ik echt: kom dan, kom dan :) Maar helaas. Ik denk dat ik er ook niet te veel op moet hopen dat het vanzelf komt, maar ik zou dat zó graag willen!

Fijne avond allemaal en tot later!

15. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    *inbraak*

Mosa, wil je even heel veel sterkte wensen....:(
    Gun jezelf goed de tijd om dit verlies een plekje te geven. het is niet niks! .....:(

*uitbraak*

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Babypakjes, die aan één stuk heb ik helemaal nooit aangedaan bij Svinthe.
    Ik kreeg haar daar simpelweg niet in hahahaha!
    Niet zo'n goede baby-aankleed-moeder was ik :D

Armbandje, Svinthe heeft een gouden armbandje gekregen met haar naam erin gegraveerd.
    Het staat erg lief. In het plaatje zit ook nog een hartje :D
    Ze heeft hem vandaag al gekregen. Volgende week pas jarig en nu al het eerste cadeautje binnen.
    Dat doet ze goed!!!

Mosa, och buikpijn... ja hopen maar dat het gewoon komt!
    Ik weet nog mijn opluchting na de miskraam. Gek eigenlijk maar de opluchting overheerste toen.
    Hopen dat het door gaat zetten....
    Leuk dat je zo tevreden bent over de tuin.
    Zal best mooi zijn met alle nieuwe plantjes.
    Hier is de tuin een puinhoop. We willenhet volgende voorjaar gaan aanpakken.

Zometeen komen er vrienden van ons op bezoek.
    Gezellig hoor!

Oh ja, mijn zwager en schoonzus gaan trouwen en nu heb ik op MP een link naar een site gevonden met dit jurkje erop:
    Bonnie Jean Dots and Roses - Manou fashionkids - Kate Mack - Bonnie Jean - Sarah Louise - Kaiya Eve - Rare Editions
    Wat vinden jullie? Leuk of een beetje TE?
    Ik twijfel nog steeds een beetje!

17. Loe

Loe Niet meer actief

leukkkkkkkkkkk!! vind helemaal niet te. Netjes hoor!

Ik bedoelde trouwens geen pakjes uit 1 stuk hoor, misschien wat onhandig gezegd hihi. Bedoel zo'n setje van broekje en truitje (met drukknoopjes) wat bij elkaar past.

Nu weer even naar visite!

18. Loe

Loe Niet meer actief

Hanna, ik ben vanmiddag een winterjasje in de opruiming tegengekomen. Heb m in mijn album gezet (ivm eventuele meelezers). Hoe vind je m?

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Maranka, dank je wel :) Maar wat ga jij hard zeg, begint nu echt op te schieten, leuk hoor!

Hanna, ik vind het een superleuk jurkje, en ik vind hem absoluut niet te! Het moet toch ook echt feestelijk zijn voor een bruiloft, dus daar vind ik hem heel erg goed voor geschikt. Leuk hoor! Wanneer trouwen ze?

En leuk, zo'n armbandje! Veda heeft toevallig twee zilveren armbandjes gekregen toen ze geboren was met haar naam erin gegraveerd, ook erg leuk. Inmiddels heeft ze ook een lieveheersbeestjesarmbandje en nog een andere, maar ik vergeet ze vaak om te doen :)

En als het bij mij door zou zetten, maar ik verwacht nu niets meer, dan zou ik volgens mij ook alleen maar opgelucht zijn. Het is toch het fijnste dat je lichaam het zelf 'oplost' natuurlijk.

Loe, leuk jasje, alhoewel ik persoonlijk niet van dat glimmende hou. Maar wel een stoere!
    Ik vond trouwens een capuchon wel handig de eerste winter, Veda trok al heel snel mutsjes enzo van haar hoofd, dus dan zit een capuchon wel lekker warm.

All, wij hebben straks voor het eerst echt door het bos gefietst. Veda is altijd helemaal weg van bomen, dus bijna de hele weg hing ze half achterover naar de bomen te kijken en te wijzen :D En af en toe slaakte ze een gilletje van blijdschap :D
    We zijn nog even gestopt bij een speeltuin, daar kon Veda even schommelen en van de glijbaan (niet echt natuurlijk :)). Zo leuk om te zien dat ze dat zelfs op deze leeftijd al zo leuk vinden.

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    #1620 hanna1974, 15 aug 2010
    Laatst bewerkt: 15 aug 2010
    Goedemorgen meiden,

Na een onrustig nachtje, Svinthe was een paar keer wakker en nét toen we sliepen..., zijn we weer klaar voor een nieuwe dag.
    Svinthe is al weer druk aan het spelen op de grond. Gelijk zoveel energie he! :D

Loe, ik vind het jasje erg leuk. Stoer hoor!
    Welke maat heb je gekocht?

Mosa, oh wat leuk dat je door het bos hebt gefietst.
    Dat vind ik altijd zo leuk, maar geen bos te bekennen hier op fietsafstand ...
    Hoe ver zitten jullie van de bossen af?

De bruiloft is al op 17 september. Ze hebben besloten dat ze toch nog maar gaan trouwen voor hun baby wordt geboren. Dus best wel snel al.
    Mijn outfit is al compleet gelukkig!

Deel Deze Pagina