Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemorgen! Ik ben weer terug :)

Mosa: Awh nee wat lees ik nou :( Wat klote zeg. En nu wachten tot het misschien vanzelf komt, wat rot zeg. Dikke knuf voor jou!

Hanna: Leuke kleren! Gewoon doen!

Sanne: Ook weer terug, hoe was het bij jou?

Loe: Richting 33 weekjes.

Salapio: Tufse!

All: Verder weinig bijgegelezen, sorry!

Hier dus weer terug van een weekje ardennen. Het was op zich leuk maar niet echt mijn soort vakantie. Ik ben een doener maar met 10 man een een kindje is dat best lastig. Ook was er weinig echt in de buurt dus moesten we iedere keer een aardig eindje rijden als we wat gingen doen. Helaas zijn er ook de nodige ruzietjes geweest met roy :( Heb me zelfs beklaagt bij mijn moeder en broertje :). Ik voel me ook best rottig nu, zit niet echt lekker in mijn velletje helaas.

Noahtje heeft zich heel goed gedragen. Hij heeft ondertussen 2 ondertandjes, eet me de oren van mijn hoofd, zegt mamamamama en schud nee... ziet eruit alsof hij stevie wonder nadoet :D
    Hij kan ook al even los staan, klimt de trap op en is op het moment in een fase dat hij meer wilt dan hij kan dus lekker humeurig op zijn tijd.

2. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @sterre; jammer dat de vakantie niet helemaal jouw kopje thee was. Misschien kan je binnenkort eens een weekendje weg met ullie 3-en regelen. Of misschien met zijn 2-en????????? Quality time.
    Verder klinkt Noah heel erg als Y. Vooral dat nee schudden. Y doet dat zo snel dat ik er bang van wordt.
    "nee dokter, ik heb mijn baby echt niet geschud, dat doet ze zelf";);)

Wij hebben gsteravond gezellig met vrienden en familie gegeten. Schoonzusje is weer eens in het land dus dan kan dat allemaal........ Maar wel heel gezellig hoor. En we hebben voor het eerst het nieuwe neefje gezien, 6 weken nu. Heel schattig, hij doet niet veel behalve drinken, geluid maken ( het is nog niet echt huilen) en slapen. En het is een hele lieve baby;) Lijkt heel erg op zijn vader.
    Of had ik dat al eens opgeschreven........vergeetachtig????????

Ik zit trouwens weer op mijn ongi te wachten, dag 35 alweer?????? ik snap er niets van. Dat spiraaltje gaat er echt uit na deze cyclus en dan gaan we wel stoeien met condooms of pillen. Ik vind dit afwachten maar nix.

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Hanna, wat vervelend van de onrustige nacht!
    Beginnen morgen de scholen bij jullie eigenlijk ook weer of heb je nog een week vakantie?

We hebben hier juist heel erg veel bossen (de veluwe) dus met 5 minuten fietsen zitten we in het bos :)

En leuk, in september een bruiloft! Heb je toch dat ene jurkje gekocht?

Sterre, welkom terug :) Jammer dat de vakantie niet helemaal verliep zoals je graag zou willen ;) En helemaal vervelend van de ruzietjes!

Leuk dat Noah zo goed ontwikkelt! Stoer dat hij al los kan staan :D
    Veda heeft nu ook iets nieuws, ze wijst naar dingen (echt met haar wijsvingertje) en dan zegt ze zoiets als 'die' :D

Pookie, leuk dat jullie je nieuwe neefje hebben gezien! En had het babietje dan beter op zijn moeder moeten lijken of begrijp ik je verkeerd? ;)

En vervelend zeg, weer zo'n lange cyclus! Misschien wel goed om het spiraaltje er dan maar uit te laten halen.

All, gisterenavond gezellig een film gekeken met z'n tweetjes, was leuk. En vanochtend is mijn vriend er om half 8 met Veda uitgegaan zodat ik uit kon slapen, heerlijk :)
    Wel heb ik al de hele dag last van dat zeurderige ongesteldheidsgevoel, maar het zal wel niets te betekenen hebben ;)

Morgen moeten we allebei weer werken, en dan is de vakantie alweer voorbij :( Zal wel raar zijn als iedereen vraagt hoe het in Frankrijk was, dat lijkt voor mijn gevoel al zo lang geleden, er is natuurlijk veel gebeurd erna.

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, welkom terug!!!
    Jammer dat de vakanit niet helemaal is geworden wat je ervan verwacht had...
    Noah al 2 ondertanden! Leuk gezicht he?
    Hij is echt een snelle Jelle met lopen enzo!

Pookie,ja schattig zijn die kleintjes he.
    Ik kan me elke jaar er over verbazen... Baby's lijken steeds kleiner te worden :D:D

Mosa, nee morgen moet ik weer aan het werk.
    Ik zit nu al de hele dag moed te vatten....heb geeeeeen zin :(
    Maar ja als ik eenmaal bezig ben dat is het wel weer leuk. Daar hou ik me maar aan vast.
    En nu op de laatste vaakntiedag heb ik het nog bere druk helaas.
    Een heel lijstje van dingen die ik nog graag wil doen... :D
    Jij ook weer aan het werk morgen. Succes!

En ja ik heb dat jurkje net gekocht.
    Mijn man vond het onzin hahah, daar luister ik niet naar :D
    Ze kan het met kerst ook nog aan in ieder geval. Ik heb maat 80 genomen.
    Schoentjes heb ik al gekocht op MP. Rode met witte balletjes.
    Superschattig. Nu nog haarspeldjes oid. Ik heb het er maar druk mee!

5. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

@sterre ah bij jou niet echt helemaal geslaagd, hoe was het weer bij jullie? bij ons was het beetje af en aan, niet geweldig, de vakantie op zich was wel ok, ook wel ruzietjes enzo, volges mij zitten we een beetje in het zelfde schuitje..

@hanna leukkk jurkje:D ah ik lees dat je het al gekocht hebt, super leuk hoor, en met die schoentjes en dan nog een speldje zal het helemaal super leuk zijn! en morgen weer werken bah bah, suc6 alvast!

@mosa he bah weer zeurderige ongi pijn, hopelijk komt het nu toch snel.. knuff! en morgen ook weer werken, bah bah!

@all

mn broer komt zo met zn nieuwe vriendin, kben benieuwd!

groetjess!

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben nu bezig met het maken van de traktatie voor Svinthe voor op het KDV.
    Het worden girafjes.
    Morgen nog even wat papier op school zoeken en van die wiebeloogjes. Geweldig zijn die!!!
    Nu alleen nog even wat verzinnen wat voor lekkers er in de wc-rol past....:)

En Sanne, hoe was de nieuwe vriendin van je broer?

7. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemiddag!

Sterre, welcome back!

Hanna, ik heb 68 gekocht. En dezelfde in lichtblauw met donkerblauw in 74. Ze waren nogal in de uitverkoop zeg maar. Hij heeft trouwens een ingebouwd capuchonnetje!

Ik me rot gezocht voor wasmachine. Morgen bellen of monteur niet hoeft te komen en maar meteen een nieuwe kopen. Kijken of ze akkoord gaan. Het wordt dan een samsung.

Verder heb ik nog niet veel bijgelezen, hopelijk vanavond tijd voor. Morgen moeten we voor controle weer, zal wel weer een gehijster worden (ik hoop toch van niet). Ik voel Snuf gisteren al niet veel, maar vandaag ook helemaal niet. Vind t alleen zo raar om dan te gaan bellen ofzo. Wanneer moet je bellen? Als je helemaal niets voelt of als je weinig voelt?

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @loe; ik zou pas gaan bellen als je echt niets meer voelt. Maar Y was ook nooit heel fanatiek aanwezig in mijn buik.........of misschien had ze gewoon genoeg ruimt, het was zo'n klein kippie.

Ik heb net alle kleertjes van het 1e half jaar + opgeruimd. Het was eigenlijk helemaal niet zoveel;)
    Tja Y draagt nog best wel wat maat 62 en haar maat is nu echt 68.
    Heel rustig gaan we voor de shirtjes over op de 74.
    En dat te bedenken dat haar neefje van 6 weken ook al kleertjes maat 62 aan heeft.
    Ach wij genieten dus erg van al haar leuke kleertjes:p

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, o jee, jouw vakantie ook voorbij ;) Jammer is het toch altijd hè? Maar het zal idd wel weer leuk zijn als je er eenmaal bent, dat heb ik ook wel.
    En hopelijk valt de klas reuze mee!

En leuk, toch dat jurkje gekocht! En je bent er zeker maar druk mee :D
    En wat een orgineel idee, girafjes als traktatie. Als ze af zijn, moet je er maar even een foto van maken :)

Sanne, en, vriendin van je broer goedgekeurd? ;) Hoe lang hebben ze al wat?

Loe, vervelend dat de wasmachine kapot is, zijn altijd rotdingen en het komt altijd ongelegen hè?
    Ik denk dat je moet bellen als je niets voelt, maar als je er zelf onzeker van wordt, dan zou ik wel even bellen. Het is ook niet leuk als je je er niet prettig door voelt. Maar gelukkig mag je morgen voor controle komen, dan krijg je als het goed is weer een echo toch?

Pookie, dat is wel weer een voordeel ja, je kunt met Yuna lang genieten van de kleertjes :) Omdat Veda in de lengte zo hard groeit telkens, gaat ze best hard. 68 zit al eventjes echt te klein (te kort) en maat 74 is ze ook al bijna uit. Dus ik ben nu druk aan het inslaan van maat 80, maar dan alvast wat meer voor het najaar.

Afrola, hoe gaat het nu bij jullie?

All, Veda doet een lange dut, dus ik ben de keuken aan het schoonmaken en opruimen :) Ik merk dat ik een beetje onrustig word door de ongesteldheidsbuikpijn (ik wil gewoon zó graag dat het vanzelf begint!), dus vandaar dat ik 'zin' had om iets te doen. En het was ook wel nodig :D

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loe, leuk dat je 2 jasjes hebt gekocht.
    Maatje 74 dan voor volgende winter?
    Ik heb 2 vesten gekocht op MP.
    Van de ene heb ik al wat gehoord, van die andere nog niet.
    NOg maar even afwachten!

Pookie, ach ja die kleine kleertjes..
    Ik ben ze nu ook aan het uitzoeken...
    Wat gaat weg?? Wat blijft nog??
    Ik heb nu t/m maatje 68 uitgezocht!

Mosa, ja hopelijk valt de klas reuzemee.
    We hebben eens even geteld vrijdag, samen met mijn duo-collega en we zetten in op 7 gedragsproblemen in de klas (van de 28 kinderen)
    Hmmm, ik hoop dat we opgelijk krijgen!
    Heb je nu nog steeds last van die ongesteldheidspijn of trekt het ook weer weg af en toe?
    Lekker dat de keuken weer schoon is.
    En als de traktaties klaar zijn dan ga ik zeker een foto showen hier!

We hebben net een uur buiten gewandeld en zijn er alledrie van opgeknapt.
    Eerst de eendjes gevoerd :) en daarna lekker door het dorp gewandeld.
    Heerlijk even uitgewaaid!

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, zo zeg, 7 kinderen met gedragsproblemen, dat is best veel! Hopelijk valt het mee!

En de ongesteldheidsbuikpijn heb ik constant, alleen niet zo erg hoor. Maar het is toch afwachten...
    Lekker hoor, zo'n lange wandeling! Nu Veda meekan op de fiets, wandelen we een stuk minder met haar, ik vind fietsen zelf ook leuker dan wandelen. Maar het kan wel lekker ontspannen zijn natuurlijk :)

Mijn vriend is nu pannenkoeken voor me aan het bakken, lief hè? :) Ik heb er in ieder geval zin in :D

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oe, heerlijk pannenkoeken...dáár heb ik zin in :)
    Jammer dat je ver weg woont, anders was ik gewoon aangeschoven ;)
    Wij eten andijvie, maar wel met gebakken aardappeltjes...

Svinthe heeft een miepdag, waarschijnlijk last van haar tandjes, maar ik ben er nu wel klaar mee.
    Ze ligt nu even in de box te spelen. Lekker hoor die box!
    Die blijft voorlopig nog wel even staan :D

13. Loe

Loe Niet meer actief

Jee, 7 kinderen met gedragsproblemen op de 28 is inderdaad best veel zeg!:$

Hmm, pannenkoeken, lekkel lekkel. Wij eten opgewarmde lasagna van gisteren. MET verse sla en een eitje. Lekker ook. Vind de opgewarmde lasagna meestal nog lekker dan de eerste dag.
    Wat doen jullie zoal op de pannenkoeken mosa?;)
    En de kitchen weer helemaal schoon nu? Ik hoop ook voor je dat het snel komt en zo niet,dat de tien dagen gewoon sneller voorbij zijn dan dat je nu kan denken.

INmiddels heb ik snuf tijdens het eten van een saucijzenbroodje (het is bijna altijd tijdens het eten, zou dat wat zeggen???veelvraatje.....) gevoeld. Gelukkig. Roep liever auau niet doen, zo is t genoeg wel snuf!, dan dat ik niets voel.:)

Morgen echo.............ik hoop t Mosa. Dat we geen gezeik krijgen weer net als de vorige keer. :xVriend gaat nu mee, dus in elk geval sta ik er niet alleen voor. Morgen 11.15 moeten we.

Heeft ze nou nog niet genoeg tanden dan Hanna???:$:p Nou zeg, ik zou er ook klaar mee zijn. Hihi. :DGrapje. Maar dat gemiep is natuurlijk minder. :(Ik zou de box ook zo lang mogelijk laten staan. Lekker ontspanningsplekje, en nog mooi een hangplek voor uit de kluiten gewassen baby's.:p

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik ben soort van blij, want mijn buikpijn lijkt iets erger te worden en toen ik net geplast had, zat er iets bruine smurrie op het wc-papiertje. Stom dat je daar blij van wordt ;)

Hanna, je had zo mogen aanschuiven hoor ;) Alleen nu zijn ze al op, en ze waren weer heerlijk :D
    Vervelend dat Svinthe een miepdag heeft, maar fijn dat ze zich wel even in de box vermaakt.

Loe, vaak bakken we pannenkoeken met kaas en spek, en ik doe er meestal gewoon poedersuiker of stroop op. Vind ik het lekkerst. Ik hou ook helemaal niet van pannenkoeken met andere dingen erop.
    De keuken is idd weer helemaal schoon, dus ik ben best trots op mezelf :D

Fijn dat je snuf weer even gevoeld hebt, misschien lag hij/zij wel te slapen? Misschien moe van het stappen gisterenavond ;)

Alvast veel succes morgen! Hopelijk idd geen gedoe!

All, lastig, Veda is moe maar wil niet nog een dutje doen ;) Mijn vriend stelt net voor om nog maar een rondje te gaan fietsen, dus dan gaan we dat maar even doen :)

15. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Mosa ik lees net je berichtje hier op zp over de echo... :( Heel veel sterkte... Wat een verschrikkelijk nieuws zeg.. Knuffel..

16. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,,

We zijn eindelijk aan het genieten van de vakantie deze laatste week. Onze auto was kapot gegaan en we hebben echt een zoektocht gehad (en veel oppas-geregel haha), maar we hebben een andere auto gevonden en gekocht :D . Een seat cordoba 2004 is het geworden, heel verschil met wat we hadden haha een auto uit 1993 :p .

Deze week bij het CB geweest en D weegt nu 6310 gram en ze is 61 cm !! Gaat echt goed he :) . Ze mag nu op 4 voedingen!
    Verder zijn we aan het genieten van onze dame ze gaat nu echt lekker kraaien :D en spetteren in bad!! We zijn zelf hartstikke nat als ze in bad ligt haha. Het wordt allemaal alleen maar mooier en mooier.

Ik zag van de week kleertjes in maat 44 liggen in de winkel en dat kan ik me niet meer voorstellen hoe klein ze was.. Ze was gewoon geen echte volgroeide baby, maar dat zie je zelf op dat moment gewoon niet..

Kom later weer mee kletsen, hebben het gewoon zo druk gehad :p en nu nog even een weekje genieten van me gezinnetje!!

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    BabyD, lekker dat jullie nog een week vakantie hebt, maar balen van de auto ;) En een auto uit 2004 zal idd wel een heel verschil zijn met eentje uit 1993 :)

Fijn dat het zo goed gaat met jullie meisje, en idd goed gegroeid!
    En toevallig zag ik afgelopen week ook kleertjes in maat 44, ik kan me voorstellen dat je je dat je niet meer kunt voorstellen. Ik vind maat 50 en 56 nu al zo klein!

Nou, geniet van komende week!

All, mijn buikpijn is helaas afgezakt :( Maar ik hoop maar dat het wel een teken is dat mijn lichaam er mee bezig is.
    Straks maar even kijken of ik eigenlijk nog maandverband heb (gebruik altijd tampons), mocht het morgen op mijn werk ineens beginnen. Dat lijkt me wel lastig, dan zit ik 2 uur reizen van huis ;) Maar zou je echt veel bloed verliezen als het zo ver is, of zou het vergelijkbaar zijn met een flinke menstruatie?

18. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Heb ff heel snel bij gelezen.

mosa: wat ontzettend naar voor jullie, geef het tijd en een goed plaatsje. Hopelijk regelt je lijf het snel vanzelf, zodat je niet nog meer medische toestand hoeft. Sterkte

Loe: zag veel leuke dingen van jou voorbij komen. Meid, het komt nu steeds dichterbij, heel veel succes.

Sanne: fijn dat de vakantie leuk was en feli zo lekker kletst, hihi.

Verder weet ik helaas ff niet meer.......ppffffffffff.

Hier morgen een midweekje naar Drenthe. We gaan naar Landal Greenparcs Sandur. Ben heel benieuwd hoor!!

Kaj heeft trouwens al 4 nachten na de laatste fles tot tegen 730u geslapen. Hoop dat het ventje het nu doorheeft hihi!!

twinny

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Twinny, wat heerlijk dat Kaj nu al 4 nachten op rij zo heerlijk doorslaapt :) Hopelijk heeft hij het nu idd door, vooral als jullie een midweekje weggaan. Heel veel plezier, en hopelijk valt het mee met de regen! Maar gelukkig is er op dat soort parken altijd genoeg te doen, ook bij slecht weer.

Fijne dag allemaal morgen en tot morgenavond! Zal wel later worden, want mijn schoonouders waren een weekendje weg (gelukkig ook maar, want ik moet zeggen dat ik de afgelopen dagen echt niet op ze zat te wachten :)). Morgenavond zullen ze wel langskomen verwacht ik ;)

Hanna, jij ook weer succes met werken en de rest natuurlijk ook die ook moeten werken :)
    Sterre, moet jij ook alweer beginnen, of ben je nog vrij?

20. Loe

Loe Niet meer actief

He Twinny, leuk je weer 'te zien'.:) Wat fijn dat Kaj nu zo lekker slaapt. Houden zo Kaj!
    Ja, t komt dichterbij voor mij. Krijg ook wel de kriebels hoor. Heb vriend vanavond de box beneden laten zetten. Vind t ook wel eng, ben best bang voor de pijn.:)

Mosa, het verschilt maar ik denk dat je wel wat heftiger moet rekenen dan een menstruatie (ligt er natuurlijk ook weer aan hoeveel je normaal ongesteld bent), maar misschien niet heel veel langer. Zou goed dik maanverband kopen voor een keertje helaas.:( Succes en sterkte morgen op t werk.

BabyD, fijn dat alles zo goed gaat! :)En welkom in het huidige tijdperk (hihi, ivm de nieuwe auto)!:D

Deel Deze Pagina