Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

hey ik ben de eerste??

@hanna werkse vandaag!

@mosa ook werkse vandaag en ik hoop voor je dat het niet ineens begint op je werk, lijkt me niet zo fijn toch?(of wel? omdat je het liefst gewoon het snel eruit wilt?) dan is er ook niets aan te doen natuurlijk, maar toch.

@babyD wat super dat het steeds beter en beter gaat:D leuk hoor :D geniet er lekker van!

@twinny ahh nice een lekker midweekje naar landal, veel plezier!! en heerlijk dat kaj zo lekker doorslaapt al 4 nachten! hahaha

@vriendin van mn broer, was echt een super leuke gezellige meid:D echt heel leuk, zn vorrige vriendin was echt niet echt leuk (deed nogal raar enzo) dus ik ben blij dat ie nu echt een leuke meid heeft:)

@all

hier echt een mega beroerde nacht gehad, feli super vaak wakker, wel 3 of 4 x bij ons in bed gelegen, maarja dan niet willen gaan slapen dusja toch maar weer terug en dan even laat weer beginnen met huilen, aghhh heel irritant..

misschien kwam het omdat ik gisteravond (we waren bij hai's ouders) geen granen in dr melk had gedaan, want die was ik vergeten.. maar of dat het was weet ik niet.. hopelijk slaapt ze vanavond weer beter!!

nou dames ik ga ff douchen en dan feli fruithap, en ik denk dat ik dan als ze gaat slapen zelf ook weer lekker in mn bedje kruip.. haha;) lekker onnodig dat ik dan nu douche zal je denken, maar dan heb ik dat toch alvast maar weer gedaan;) hahahaha

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Goede mogen, dan ben ik nukmmer 2.

Sanne: het gaat dus nog niet echt beter met het doorslapen bij jullie?

Hanna: weer aan het werk? Wat zijn de weken snel gegaan.

Mosa: succes op het werk. Wanneer moet je weer naar de verloskundige.

All: mijn kiesp[ijn gaat echt steeds beter gelukkig. Hopelijk is het snel helemaal weg.

Klussen rondom eisprong: man had echt geen zin, ik kon op mijn kop gaan staan maar er gebeurde niets :) Dus deze ronde is als verloren te beschouwen. Maar dan maar volgende maand.

Donderdag is ons meisje al weer een jaar. Wat gaat de tijd hard zeg. We gaan het lekker 3 dagen vieren. Donderdag voor de kindjes, zaterdag voor vrienden en zondag voor mijn familie. (ook onze verjaardagen vieren we dan, ik ben de 30ste jarig)

Mosa: jij vroeg naar mijn familie-samenstelling. Mijn moeder is in 2002 overleden en mijn vader is al jaren uit beeld. Omdat mijn zusje toen nog jong was, heeft de beste vriendin van mijn moeder ons een half jaar onder haar hoede genomen tot we zelfstandig waren. Voor ons zijn het dus net ouders. We zeggen maar pleegouders, anders is het zo'n verhaal om uit te leggen. Snap ie?

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden,

Ik heb niks bijgelezen, doe ik vanmiddag even.

Hier is gisteravond ons prairiehondje moos overleden :(
    Hij was al oud enzo en gistermiddag zag ik dat het niet goed ging. Ik heb hem bij me op de bank gepakt en pas laat in de avond ging hij sterk achter uit. Om 23.45u is hij gelukkig rustig ingeslapen.
    Hij lag fijn bij mij en heb hem geaaid tot hij weg was.
    Vandaag krijgt hij een mooi plekje in de tuin.

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Altijd moeilijk he afscheid nemen van je beesie. Dikke knuffel!

5. Sannehai

@sterre ah dikke knuff meid!!

@melisa, ja naja ik weet ook niet het doorslapen ging opzich best goed de laatste tijd, (behalve ook wel op vakantie dan haha) maar ik hoop dat het maar weer ff eenmalig was;) haha. en fijn dat het met je kies weer beter gaat :) en wel jammer dat je mannetje echt niet wou...:(! naja volgende ronde beter dan maar!

@all

ik ben echt een nurdie!! ik vergeet echt eigenlijk nooit een afspraak en hou ook totaal niet van te laat komen o.i.d.

en nu was ik gewoon de afspraak met de osteo vergeten vandaag!!! belde ze me op, aghhh zo erg ik helemaal super vaak mn excuses aangeboden natuurlijk, maarja krijg er wel een rekening van natuurlijk, lekker balen! zegt ze oww gaat het zo goed met dr;) haha, eigenlijk wel ja ahahah dus ik ga hopelijk niet meer al te vaak naar de osteo, want ze doet het echt goed nu:)

nou dames groetjes maar weer!

6. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemiddag!:)

Sterre, wat verdrietig zeg. Moeilijk he, afscheid nemen van je beestjes. Knuffel.:(

Melisa,balen dat je mannetje geen zin had. Nou ja, volgende ronde beter dan maar. ;)

Sanne, o zeg, balen de afspraak vergeten. Jammer dat ze toch dan een rekening indient. Wel logisch ook, maar toch. ;)

Wij terug van controle, gelukkig liep het deze keer weer helemaal ok.:) Cervixlengte was gelijk gebleven bij vorige keer, mijn bloeddruk was ok en we hadden onze prettige arts ass weer. Hij vond wel dat ik snuf wat minder voelde, gezien het aantal keren. Moet het nu turven 's avonds en bellen als het minder is. Dan denk ik in dat geval even aan de ctg.:)

Snuf was goed gegroeid, beetje op schema, hoofdje twee weken achter en buikje drie weken voor. Een soort boeddha verwachten wij denk ik.:D

vind het echt fijn dat het nu weer sjofel liep. Heerlijk. Heb nog 1 afspraak over twee weken en dan wekelijks. Hij wil dan praten (als ik dat wil) over inleiden vanaf 38 weken en af en toe eens voelen (hij wil liever niet inleiden vanwege mogelijke complicaties) of er al schot in zit zeg maar.;)

Ook de dokter voor mijn teen is geregeld (morgen half vier) en heb ook nog de wasmachine-man gesproken van het bedrijf waar we hem gekocht hebben en ik heb aangegeven dat ik liever direct een andere machine zou kopen ipv weer een monteur (ons merk is failliet, dus onderdelen leveren lukt niet). Hij is gaan overleggen en de monteur is afgebeld. :)Nu krijgen we een voorstel binnenkort, waarin rekening wordt gehouden met enige coulance. Iemand een tip voor een wasmachine hihi? :pIk heb mijn zinnen tot nu toe gezet op een samsung.

7. Sannehai

hoii dames

@loe wij hebben ook pas(een paar maandjes nu) een nieuwe wasmachine, wij hebben er een van boss genomen, hij doet het echt super goed echt een heel fijn ding, kan 8 kilo in ook wel handig, zeker dalijk met een kleine, dan heb je super veel was, en er zit ook een eco knop op en een super speed knop, die kan je niet allebij tegelijk indrukken maar bv als je je was savonds aan zet, en het dan de volgende morgen wil ophangen, kan je de eco knop indrukken, dan duurt het wel wat langer, maar wel zuiniger en het wasresultaat is hetzelfde:) als je juist snel je wasje wilt ophangen kan je ene kort programma kiezen, of die speedknop in drukken ook heel handig:)

wij hebben toen veel op www.kieskeurig.nl gekeken, daar vergelijken ze al die dingen, moet je ook eens kijken is wel handig hoor :) suc6!

en super fijn dat de afspraak nu eens een x gewoon goed verliep zonder moeilijkheden enzo! fijn hoor!

8. Loe

Loe Niet meer actief

ja daar kijk ik ook altijd op kieskeurig. Die samsung komt er heel goed uit ook,heeft trommel van 7 kg. Wel weer bij dezelfde leverancier zouden we m dan bestellen, vind ik dan wel zo vriendelijk als zij met een redelijk voorstel komen.

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Even spieken vanaf mijn werk, ik moet toch even op iets wachten. Dan kan ik in de tussentijd maar beter iets nuttigs doen hè? ;)

Sterre, ach nee toch, arme jij :( Wat ontzettend sneu van Moos, maar heel 'fijn' dat hij zo rustig is ingeslapen bij jou op schoot. Een dikke knuffel, en heel veel sterkte! Dat zijn echt de klotedingen van huisdieren hebben hè?!

Sanne, leuk dat het goed klikte met de vriendin van je broer, vooral als zijn vorige vriendin niet leuk was :)

Wat rot dat Feli een slechte nacht had, hopelijk heb je zelf vanochtend ook nog even kunnen slapen toen ze op bed lag.

Melisa, maar de eerste dag dat je een positieve ovulatietest had, hebben jullie wel seks gehad toch? Dan zou het volgens mij echt geen verloren ronde zijn hoor :)

En Chelsey dus donderdag jarig, jeetje, dan wordt ze echt groot hè?! Leuk hoor!

Bedankt voor je antwoord over je familie. Wat ontzettend rot hoe het allemaal gelopen is, maar wel heel erg fijn dat jullie het zo getroffen hebben met zulke pleegouders!

Loe, super dat alles goed was! Moet je zien dat er binnenkort al gepraat wordt over eventueel inleiden, dat had je een tijd geleden niet durven denken hè, dat je zolang zwanger zou zijn :D Ik ben blij voor je dat alles nu zo voorspoedig lijkt te gaan, en 2200 gram al, mooi gewicht :)

All, het is wel weer leuk op mijn werk, maar ik merk dat ik toch wel veel bezig ben met alles. Meer zo van: het had zo leuk kunnen zijn als ik nu 10 weken zwanger was geweest.
    Verder is het wel goede afleiding, alhoewel ik het ook wel weer mooi vind geweest voor vandaag :) Maar nog ruim anderhalf uur en dan mag ik alweer naar huis :D Lekker met Veda knuffelen, maar ik weet zeker dat zij een hele leuke dag heeft met mijn moeder :)

10. Loe

Loe Niet meer actief

Mosa, ik kan me voorstellen hoor dat je er met je gedachten niet helemaal bij bent. Je zit nog midden in het proces en een miskraam of missed abortion hakt er echt wel even in. Het is nu extra moeilijk omdat het nog niet op gang gekomen is. Ik vond dit ook de moeilijkste periode. :( Dikke knuffel!

Ik had inderdaad niet durven dromen dat ik zolang zwanger zou blijven en dat het goed gaat.:) Ik ben er dan ook echt heel blij mee. Hopelijk mag het zo door blijven gaan en hebben wij straks onze langverwachte boeddha-tje in onze armen.

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @sterre; Moos is niet meer:( Al zie je het aankomen en het toch altijd verdrietig afscheid te moeten nemen van je huisdier. Wel mooi dat hij rustig bij jou is gestorven.

@loe;kieskeurig is zeker een goede site. Helaas heb ik mijn zinnen gezet op een Miele als volgende wasmachine. Hopelijk houdt de onze het nog ff vol dan kan ik doorsparen

@melissa; heftig verhaal hoor van je pleegouders. Maar fijn dat je nog zo'n goede band met ze hebt. En Chelsey ook al bijna jarig.........ehh wacht eens even de 19? Dan is pookman ook jarig:) We moeten alleen nog wel een kadootje verzinnen???????

Hier nog steeds gee ongi, inmiddels alweer dag 38. Ik heb net voor de zekerheid wel een testje gedaan. Negatief........zul je zien dat het vanavond komt. En zo niet dan vind ik het wel vreemd. Mijn cyclussen waren altijd wel tussen de 29 en 35 dagen. Afwachten maar weer.

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Mijn schoonouders kwamen niet, er kwam wat tussen ;) Nu komen ze woensdagavond en dat komt mij ook beter uit.

Loe, ik ben wel heel benieuwd naar jullie boeddha hoor :D

Pookie, heel irritant, die cyclussen van jou op deze manier ;) Ze lijken zo ook steeds langer te worden hè, heel vaag!

Hanna, hoe was jou eerste werkdag? En hoe was de klas zo op het eerste gezicht?

Sterre, hoe gaat het nu met je?

Sanne, hoe ging het vandaag met Feli? Hopelijk slaapt ze komende nacht beter dan afgelopen nacht!

13. Sannehai

hoi dames

@mosa ik snap dat je je er niet echt goed bij kon houden, en dat je het op dn duur ook wel weer genoeg vond, je hebt ook wel wat anders aan je hoofd eigenlijk he dan werken! en dat is alleen maar logisch ook. wel fijn dat het toch een beetje als afleiding hielp, dat werken, dikke knuf hoor meid ik vind dat je je sterk houd, maar dat hoeft niet altijd he!! je mag hier ook best gewoon een rot bericht typen omdat je je kl*te voelt ofso he als dat lekker oplucht ofso! gewoon doen dan hoor:)

@melisa, wow ja joh donderdag chelsey al weer 1! gaat echt snel hoor!! wel leuk hoor :D!

@pookie aghh gekke cyclussen van jou zeg! heel irri dat ze ineens zo lang duren, zeker als je dat helemaal niet gewend bent!

@all

feli had echt ff een off dag hierzo:S

sochtends wel goed geslapen, iets van 1,5 a 2 uur, en daarna was ze al weer snel moe, ze had tot 11 geslapen, en was om 13 al weer moe, dus naar bed, maarja maar half uurtje geslapen, toen was ze al weer wakker, maar natuurlijk niet uitgeslapen en dus chaggo, maar verder slapen wou ze ook absoluut niet dusja:S

en smiddags was dat precies weer zo gegaan..:S beetje gek.. misschien kwam het door de wakkere nacht ofso i donno? hopelijk slaapt ze vannacht wel lekker.. en ach.. morgen is het mijn uitslaap dag dus dan mag hai dr lekkeruit :p heheheh

twas hier echt rot weer vandaag trouwens zeg, bah!

morgen wil ik misschien ff alleen naar de stad, want ik moet echt broekjes hebben voor feli maatje 68 want die heeft ze bijna niet.. maarja ik ben ook bang dat ze daar snel uit groeit, want ze was nu ook vogles mij iets van 67 cm vorrige x

maarja, 74 is nog zooo groot haha:p iets er tussen in als dat er is? hahaha.

nou groetjes allemaal fijne avond!

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, heel lief, maar ik voel me best goed hoor. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik vandaag een mindere dag had, misschien omdat ik meer tijd had om na te denken, in de trein enzo.
    Ik moet dan wel echt goed mijn best doen om me niet heel rot te gaan voelen om alles, maar uiteindelijk lukt het ook wel weer :)

Je hebt best kans (hoop ik voor je!) dat Feli vannacht haar gemiste slaap wel weer inhaalt.
    En morgen dus op broekjesjacht, lastig dat ze precies tussen maatjes inzit. Goed zoeken naar lange broekjes in maat 68 denk ik, maar dat is wel lastig. Veda draagt ook nog geregeld maat 68 broekjes, terwijl ze anderhalve maand geleden al 76 cm was :) Maar bijv. Mexx heeft over het algemeen smalle lange broekjes, dus die kan ik dan mooi in maat 68 nemen.

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Mijn eerste werkdag zit er weer op.
    Het was leuk vandaag. Wel druk, maar dat is gewoon weer even wennen.
    Ik heb veel kunnen doen, dus dat geeft wel een goed gevoel.

Mosa, hoe was jouw eerste werkdag? Oh ik las hat al... smachtend naar het einde???:)
    Wel fijn dat je schoonouders niet konden komen en het even verzet is.

BabyD, geniet nog lekker van je vakantie.
    Fijn dat dochterlief zo goed is gegroeid!

Twinny, veel plezier in Landal. Leuk vooruitzicht!

Sanne, goede ruil dus die vriendin van je broer :)
    Hopelijk een betere nacht voor jou vannacht.

Melisa, jammer van je gemiste ei..
    Leuk dat Chelsey donderdag jarig is!
    Hoe ga je het vieren?

Sterre, ach wat zielig zeg dat Moos is overleden.
    Sterkte!

Loe, fijn een goed groeiende Snuffel :D

Ik ben begonnen met het maken van de traktaties voor op het KDV. Wat een werk zeg.
    Ik heb nu 10 muizentrappetjes (van de 21.....) en heb lamme handen.
    Morgen maar weer verder .... Gelukkig hoeft het pas vrijdag af te zijn!

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, de kop is er in ieder geval vanaf, maar ik kan me goed voorstellen dat het weer druk is, zo'n hele klas! Maar 28 leerlingen is best veel toch? Wij hadden vroeger iets van 18 kinderen in de klas op de basisschool.

Hihi, nog meer traktaties aan het maken :D Maar ik dacht dat de girafjes voor het kdv waren, of is dat weer voor iets anders?

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee die traktatie is voor het KDV. De peuters krijgen ook altijd iets daar. Het wordt samen gevierd, vandaar dat ik er veel moet maken.

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Oke, vandaar :)

Fijne dag allemaal!

19. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!

Hanna, ik heb bewondering voor je hoor mbt die traktaties, ik ben niet zo crea.......

Hoe ist t met iedereen?

Vannacht hier wat beter geslapen, wel laat wakker maar ja, als ik naar buiten kijk, is dat niet zo erg vandaag.
    Vanmiddag naar de huisarts met mijn teen, benieuwd wat ze zegt. Ahum. (zie er niet naar uit)

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Heerlijk toch, laat wakker! Nu kan het nog ;)
    Soms heb ik ook zo'n zin om 's ochtends te blijven liggen, maar ja, de plicht roept dan :D

Goed dat je naar de huisarts gaat, wie weet heeft zij nog andere tips.

Vandaag worden mijn moeders voor moeders-kannen voor het laatst opgehaald, wel gek eigenlijk.
    De volgende keer wacht ik denk ik wel even met aanmelden tot ik een echo heb gehad, nu voelt het heel loos (al had (heb?) ik natuurlijk wel hcg in mijn lichaam).

Wat een rotweer hè? Hier regent het constant, ik heb gewoon een lampje aan, zo donker is het ;) Veda ligt net op bed, dus even opruimen hier en dan ga ik denk ik maar foto's inplakken. Daar is het nu wel weer voor :)

Mijn vriend heeft vandaag een cursus, maar die duurt maar tot 13.00 uur, dus hij is lekker op tijd thuis.

Deel Deze Pagina