Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedmorgen,

Pff weer niet fatsoenlijk bijgelezen :) Heb je vakantie, heb je het nog drukker dan normaal ;)

Mosa: Net wat sanne zegt, hier mag je gewoon schrijven hoor als je je klote voelt. Ik moet er wel vaak aan denken, vind het zo rot voor jullie.

Melisa: Jeetje je meissie alweer bijna 1 .. Ik weet nog dat je kwam melden dat je vliezen gebroken waren en nu alweer een jaar later!
    Hoe is het eigenlijk met jou? Ben je al bij je HA terug geweest voor een gesprek?

Hanna: Suc6 met je tractaties! Knap hoor, ik zou denk ik zo lui zijn en iets kant en klaars kopen :):):)

Pookie: Pff wat een rot cyclus weer. Hopelijk komt het snel.

Sanne: Shopze! Hier passen de broekjes van maat 68 ook nog maar de truitjes enzo niet meer.

Loe: Suc6 bij de HA! Ik heb even gemist wat er met je teen is maar hopelijk doet ze er wat mee.

All: Hier is Moosje eervol begraven in de tuin, bij de andere. Was wel verdrietig hoor. Babs is een klein beetje van slag maar dat komt wel goed denk ik.
    Heb ook de dierenarts gebeld dat hij niet meer komt en ze vonden het ook heel sneu.

Verder gaat het redelijk. Ik baal alleen wel ontzettend van het weer. Jakkes zeg, leuke vakantie zo :(
    We hebben gister wat geshopt dus dat was wel weer leuk. Ben goed geslaagt.

Noah is wat vervelend. Hij wil veel meer dan hij kan en jengeld behoorlijk wat af. Best vermoeiend op zijn tijd.

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, lief dat je vaak aan me denkt :)

Logisch toch, dat je verdrietig bent om Moos! Wel goed dat jullie al een nieuw vriendje (hebben jullie inmiddels al echt een naam?) hebben voor Babs, dan is het gemis misschien iets minder?
    Maar het blijven rotdingen, dieren die doodgaan. Maar gelukkig weegt het niet op tegen de plezier die je van huisdieren hebt hè?
    Knuffel!

En dit is idd geen vakantieweer! Je zou nu maar in een tentje ergens op een camping zitten ;) Voor Salapio en Twinny is het natuurlijk ook balen nu!

En jengelende kindjes zijn idd vervelend! Ze willen ook veel te snel van alles hè?

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik kroop trouwens vanochtend achter Veda aan over de grond (arme knieën :)), en ze gierde het uit van het lachen :D Telkens achterom kijken waar ik was, en dan weer snel verder kruipen. Het was zo'n grappig gezicht :) Leuk is dat hoeveel lol kindjes kunnen hebben om de meest simpele dingen hè?!

4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    hallo meiden,

Even zwaaien hoor. Zit even uit te puffen na een hele hoop dozen uitgepakt te hebben. Josien ligt lekker te slapen...
    T is hier heel druk ngo steeds. De keuken si geplaatst :)

O J is wakker...
    Knuffel voor iedereen

5. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Nog ff verder waar ik was gebleven.
    De badkamer wordt deze week nog geplaatst.
    Overdag werken en dan 's avonds nog btje klussen en dozen leegruimen, spullen een plekje geven. Maar af en toe nemen we nu wel een avondje 'vrij' ;).

Vandaag alle onderdelen van de kinderstoel gevonden. Dat is wel handig :)

@ Mosa, t is helaas nog niet op gang dus. Jammer. Gelukkig heb je wel veel lol met Veda :). Toch sterkte hoor meid!

@ Sterre, jammer dat je afscheid moest nemen van Moos. Gelukkig heb je dat wel goed kunnen doen. Knuffel!

@ rest, met jullie gaat het goed toch?!

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: De nieuwe heet bink(ie).. omdat het zo'n held op sokken is haha. Het weegt inderdaad niet op tegen het plezier wat je van dieren hebt. We hebben erg van moos genoten.

Pff jengelen is inderdaad erg vervelend. Een beetje is niet erg maar hij doet het nu al een aantal weken...vooral als hij in de box zit ;)
    Best vermoeiend af en toe.

Haha ja leuk he hoe blij ze al zijn met die kleine dingen. Zo vind noah mijn tenen schijnbaar erg grappig :D

Afrola: Nog even volhouden en je kan gaan genieten! Pff daarom zie ik stiekem toch wel op tegen een ander huis.. al die spullen in en weer uitpakken.. :)

All: Hier maar eens wat opgeruimd. Noah's speelgoed lag al dagen overal door de wookamer, de was lekker weg gewerkt en dadelijk nog even het fietsstoeltje aan de fiets monteren. Nu hopen dat het nog wat beter weer word, kunnen we nog gaan fietsen met noah.

Oja, ik was dit keer op dag 33 weer ongesteld geworden.. gelukkig weer wat minder dan de vorige keer. Het is alleen zo raar bij mij. 1 of 2 dagen heel licht, 1 dag mega erg, en dan weer een dag of 2 a 3 heel licht. Dan zou bij wijze van alleen een inleg kruisje al genoeg zijn.

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Zo, de verzekeringsman is geweest! We krijgen alles vergoed! Joepie. Kan ik een een nieuwe telefoon kopen. Straks gaan we de paspoorten regelen.

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, leuk dat je even langskwam!
    Wat goed dat de keuken is geplaats, en dat de badkamer ook deze week wordt geplaatst :) Maar wat een werk zal het zijn, dus heel verstandig dat jullie af en toe een avondje vrij nemen!
    Met z'n tweeën zal zo'n hele verbouwing/verhuizing al een heel gedoe zijn, maar met z'n drietjes natuurlijk nog veel meer. Maar het schiet op :D

Sterre, o ja, Bink(ie), dat wist ik al wel ;) En helden op sokken zijn vaak wel heel leuk :D
    Wij hebben een kat van 9 kilo, meer groot dan echt dik, dus echt een indrukwekkende kat, maar van binnen een mietje :) Zijn zusje is veel stoerder 8)

Leuk dat jullie binnenkort kunnen fietsen met Noah, nu moet het weer nog meewerken ;)

En dag 33 is nog wel redelijk hè? Daar ben ik ook wel bang voor, dat ik hierna een cyclus zonder einde krijg ;)

Wat ik telkens vergeet te vragen, hoe gaat het nu met je reuma?

Melisa, super, heel fijn dat jullie alles vergoed krijgen! Was je bang van niet dan? In ieder geval heel prettig!

All, wij kregen weer een leuke brief van de belastingdienst, moeten nog 818 euro terugbetalen :( Zo zonde altijd dat soort dingen!

Vanmiddag twee keer weer bruine smurrie na het plassen en ook weer buikpijn. Je zou toch denken dat mijn lichaam ergens mee bezig is ;) Tot nu toe lijkt de buikpijn ook eerder erger te worden dan minder, dus wie weet :)

Morgen trouwens weer naar het CB, ben benieuwd! Dan wil ik ook vragen hoeveel flesvoeding ze nog moet krijgen, wat Veda eet zo supergoed. Tussen de middag doe ik nu 1 boterham omdat ze daarna nog een fles krijgt, maar liever zou ik wat meer brood doen en dan geen fles. Ik weet alleen niet of dat al mag, en dat check ik liever daar even voor de zekerheid.

Zo, nu maar eens koken.

9. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Sterre, leuk dat je kunt fietsen, hier is dat zeer geslaagd voor ons allebei :)

@ melisa, fijn dat je alles vergoed krijgt :)

@ mosa, vervelend dat je buikpijn hebt, maar hoop toch voor je dat het doorzet!

En over de fles van Veda die ze tussendemiddag krijgt. Kun je die niet verlagen en dan kijken of ze nog een 2e (of een deel) boterham wilt? Meestal ga je de fles van tussendemiddag opgegeven moment vervangen door een glas melk. Dan kun je de grootte van de fles dus ook terugbrengen naar die hoeveelheid. J krijgt 's ochtends bv en 's avonds nog een grote fles, zeg maar 2 x 200 en dan tussendemiddag nog 120. En dat vindt ze prima. En dan eet ze 1 a 2 boterhammen, afhankelijk van haar trek.

Hier nog weer een drukke middag achter de rug. Auto opgehaald bij schadebedrijf, moest een nieuwe voorruit in. Was ik toch 2 uur mee kwijt. Zat ik op de bank uit te puffen. Kwam de badkamerman vertellen dat hij een pak vloertegels te kort kwam. Snel de winkel opgebeld om een pak vloertegels te bestellen hadden ze deze nog liggen in het magazijn. Dus J meegegrist en snel in de auto naar de winkel om voor 5-en dat pak tegels op te halen. 't is gelukt :D. Kan de badkamerman morgen verder tegelen :).

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, ik heb Veda's flessen al verlaagd. 's Ochtends krijgt ze 120 ml, tussen de middag 150 ml en 's avonds 180 ml. Maar tot een bepaalde leeftijd moeten kindjes een bepaalde hoeveel flesvoeding krijgen geloof ik.
    Dat Veda een tweede boterham lust, weet ik wel zeker, maar omdat ik anders denk dat het te veel is (2 boterhammen en een fles van 150 ml), weet ik niet of ik het zo moet doen (de flessen gaan nog altijd helemaal op).
    's Ochtends na de eerste fles eet Veda trouwens ook al een boterham.

Een drukke, maar nuttige middag heb je achter de rug zo te lezen :)

11. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Hoi hoi

@mosa hoe is het nu met je buikpijn? nog steeds of nog verergerd? of nu juist helemaal niets meer?

en over je flessen kan ik je niet helpen, ik denk wel dat ze zullen zeggen dat ze gewoon 2 boterhammen en een fles mag smiddags, ik heb veel kindjes opt kdv die dat ook gewoon eten, zelfs nog flessen van 210cc na die boterhammen!

ik d8 trouwens ook wel dat kindjes iets van 500cc aan zuivel binnen moesten krijgen, maar dat dit op een bepaalde leeftijd niet meer persee van alleen fles zou hoeven te zijn, bv ook wel een toetje van yoghurt telde dan mee ofso? dacht ik dan hoor

feli is nog steeds niet echt aan de boterham, 2 dagen vond ze het leuk, een halve boterham maar daarna echt niet meer :S nu eet ze wel weer kortstjes maar meest van de tijd hapt ze er stukjes van af, om die vervolgens heel de tijd uit te spugen en niet op te eten!

@afrola aahh druk bezig zeg jullie!! wel goed dat jullie af en toe ook een avondje vrij nemen ja, anders breekt het je echt wel op lijkt me! heb je de borstvoeding eigenlijk nog afgebouwd (zomaar nieuwschierig hoor haha) of haal ik je nu even in de war met iemand anders??

@sterre leuk dat jullie gaan fietsen met noah, nu hopen op een beetje weer! en fijn dat moos een mooi plekje heeft gekregen, wel fijn dat jullie nu bink(ie) erbij hebben voor babs (en ook voor jullie natuurlijk) hoe is het nu met jou en roy? als je het vervelend vind als ik er naar vraag hoef je niet te antwoorden hoor!

@all

even nog een vraagje, ik wil feli dus eigenlijk soms ook wel eens een toetje geven na haar avond eten, maar ze mag geen yoghurt wantja daar zit weer melk in iemand een goed idee wat wel kan??

en owja nog even wat

feli krijgt nu : 7.00 fles 210cc soms 40cc over
    8.30/8.45 fruithap
    11.30/12.00 fles 210cc met broodkorstje voor en na hoeveel ze er van wilt
    15.30/16.00 groentehap + flesje sap +/-125cc
    19.00 fles 240cc met pap.

ze krijgt dus ook nog veel flessen, maar ik moet haar nu zo veel mogelijk proberen te geven voor haar gewicht.

maar nu is het zo dat ze savonds als wij gaan eten heel graag ook wat wilt, maar dat is dan eigenlijk net weer tussen haar groente en voor haar fles, ze krijgt dan ook altijd wel wat, beetje rijst of wat aardappel ofso

maar moet ik dit anders proberen in te delen? zodat ze misschien ook kan eten als wij eten? omdat ze dit erg leuk vind? of gewoon lekker zo houden en wat mee laten eten van ons bord?

en broekjes shoppen is gelukt hoor:) ook nog een paar shirtjes gekocht, goed geslaagd:D

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, mijn buikpijn is nog hetzelfde, en net weer geplast, en dan ook weer iets bruine smurrie. Ik hoop zo dat het doorzet, maar ik durf niet al te veel te hopen, anders is het weer zo'n teleurstelling als het niks is (en het zal ook wel niks zijn ;)).

Veda eet iedere dag na haar avondeten yoghurt, dus als dat idd mee zou tellen, dan scheelt dat weer.
    Veda is absoluut niet te dik, maar ik wil voorkomen dat we haar iedere dag iets te veel geven zeg maar. Maar ze verbruikt natuurlijk ook veel energie. Ik weet dat ik helemaal niet mag klagen, maar soms is het best lastig om een kindje te hebben dat alles lekker vindt en ook helemaal niet lijkt aan te geven genoeg te hebben. Daar word je soms ook onzeker van ;)
    Maar eerst maar kijken wat ze er morgen over zeggen.

Jammer dat Feli niet zo goed brood eet. Maar dat komt vast vanzelf wel, vooral doorgaan met brood geven. En misschien proberen iets beleg erop te doen? Of misschien doe je dat al? Ik heb van die rozenbotteljam van Roosvicee, dat is heel gezond en Veda vindt het heerlijk. Misschien is zoiets een idee, dat zit er iets meer smaak aan.

Poeh, lastig met een toetje. Het enige wat ik zo kan bedenken is fruit, maar dat krijgt ze natuurlijk overdags ook al.
    Ik vond wel dit topic, ik heb het alleen niet helemaal gelezen, maar misschien heb je er iets aan?: http://www.zwangerschapspagina.nl/voeding/167946-toetje-koemelkallergie.html

En waarom zou je haar niet op dezelfde tijd laten eten als jullie? Hier is dat lastig omdat wij vaak pas na 19.00 uur eten, maar als je eerder eet, dan zou ik dat wel doen. Wel zo gezellig lijkt me. Als wij allebei vrij zijn, eten we altijd eerder en dan eet Veda altijd tegelijkertijd, ik vind dat toch het fijnste.
    Als wij laat eten, zit Veda ook altijd in de kinderstoel en ik geef haar dan of speelgoed zodat ze leuk kan spelen, of ik ontvel wat cherrytomaatjes voor haar. Die vindt ze heerlijk. Of stukjes komkommer, of stukjes wortel die ik eventjes kook. Dat zijn natuurlijk hele gezonde dingen.
    Maar aangezien extra energie geen kwaad kan voor Feli, is een beetje rijst of aardappel ook geen probleem lijkt me.

Zo, wij gaan er vandoor, voetbal kijken bij mijn ouders. Veda is al in bad geweest en heeft haar pyjama aan, dus dan kan ze daar naar bed (mijn ouders hebben een slaapkamertje voor haar ingericht).

Fijne avond allemaal!

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mosa: het begint dus nu wel los te komen. Op zich wel fijn dat je al een echo hebt gehad op niet? Anders had je je nu vreselijk veel zorgen gemaakt.

Sanne: soja is misschien een goede vervanging. Maar ik weet niet of ze het al mag. Anders zou ik haar gewoon lekker fruit na geven hoor.

Verder heb ik nog niet bijgelezen. Hebben net onze paspoorten etc weer aangevraagd. Kosten 260 euro!!!!!!!!!!

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Na een autorit van 2,5 uur... vanmorgen toch uiteindelijk op school aangekomen.Er was een vrachtwagen geschaard in de Heinenoordtunnel :(
    Pfff, dan is de hele planning weg he?
    's Avonds nog een info avond voor de ouders en nu lekker thuis, genieten van mijn doordeweekse weekend.
    Svinthe alleen vanmorgen maar gezien.
    Gelukkig heeft zo nog een laatste fles :D:D

Loe, je zal ook aan de bak moeten hoor met traktaties.
    Tegen die tijd heb ik nog wel een paar leuke sites voor je op internet :D

Mosa, lekker dat je vriend vroeg thuis is.

Sterre, vakantie en nog druk. Ik herken het wel.
    Ach, Moos is begraven.
    Hoe oud was hij eigenlijk?
    Cyclusdag 33, mooi toch?
    Ik ben gestopt met de pil vanwege chagrijnigheid in de stopweek ...
    Ben nu dus wel heel benieuwd...

Afrola, nog vele dozen uit te pakken?
    Leuk dat de keuken is geplaatst. Is ie naar jullie zin?

Melisa, fijn alles vergoed.
    Jeetje wel veel regelwerk he?
    Wat kosten paspoorten veel geld??!!!

Mosa, mijn miskraam begon ook met bruine smurrie ... dus wie weet he?
    Toch een "goed" teken..

Sanne, zijn er misschien ook soyatoetjes te koop?
    Dat zal Feli dan wel mogen denk ik.

Zo, ik ben weer helemaal bij. Morgen zal ik het weer beter bij kunnen houden denk ik, want dan ben ik heerlijk vrij!

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gisteren de laatste, nu de eerste...
    Goedemorgen allemaal!!

Lekker vrij vandaag, heerlijk hoor part-time werken.
    Zometeen eerst een boterham eten en dan naar de markt.
    Gisteren is DE jurk gekomen! Hij is echt geweldig. Ik ga hem ook aandoen met Svinthe's verjaardag. Zonde om hem dan in de kast te laten hangen en pas opt september op de bruiloft aan te doen.

Er hangt hier een kleine dreumes aan mijn broekspijpen, dus ... tot later!

Fijne dag allemaal!

16. Sannehai

Hoi dames!

het eerste tandje is hier een feit! haha die poepluiers en dat gejengel toch w.s niet voor niets geweest! haha ik vind het helemaal leuk dat hij nu door is, ik voel hem nu echt zegmaar maar je ziet nog haast niets hahahaha

@soyatoetje ja dat zou ze misschien ook wel mogen(ik weet het niet eens) zal het eens overleggen met de kinderarts wat ze mag

@mosa ja ik vind het ook het gezelligst als feli met ons mee eet, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen, want wij eten nu ook we vrij zijn gewoon vroeg, maar als we aan het werk zijn dan word het soms ook wel 7 uur..

maar op de dagen dat we dus vrij zijn zou feli wel met ons mee kunnen eten, maarja ze heeft dan om half 4 4 uur al wel erge honger denk ik, misschien een x proberen te rekken? of wat zou je dan doen? een koekje geven of komkommer ofso?

@hanna ah dat was gister geen lekker begin vd dag! zo'n lange rit! gelukkig vandaag lekker vrij :D ik vind het ook heerlijk hoor dat parttime werken, super :D hahahah. en wat leuk dat De jurk binnen is :D hij is ook heel leuk voor dr verjaardag ja:D wat je zegt, anders is het ook maar zonde om hem zo lang te laten hangen!!

@melisa pfff die paspoorten echt duur hoor, lullig is dat he, dat als hij gestolen is, je wel gewoon moet betalen voor een andere!! maar ook wel eng idee dat iemand jullie paspoorten heeft gestolen, vind je niet?? ik zou gelijk denken dat ze daar iets mee willen ofso? maar goed, dat hoeft natuurlijk helemaal niet! hahaha.

@all

feli wel weer 1x wakker gweest hier maar dat was te overleven hahah;) en verder vandaag eens goed opruimen hier, vanavond eerst caravan weg brengen en dan komen er nog vrienden langs, gezellig:D

owja, morgen avond ga ik lekker met mn beste vriendin uit eten, we gaan nog even kijken of we ergens in de buurt een leuk restaurantje vinden wat we nog niet gehad hebben hahaha;)

groetjes!

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Melisa, dat dacht ik idd ook! Stel dat ik later een echo had gehad en dus van niets wist, dan zou ik me idd veel zorgen gemaakt hebben. En nu ben ik er alleen maar 'blij' om.

Hanna, jeetje, wat een lange dag dan gisteren! En zolang in de file gestaan, bah zeg!

Maar rot dat je chagrijnig was in de stopweek van pil. Ik dacht al iets te merken soms :D :p Maar en dan?
    Leuk dat DE jurk helemaal naar je zin is :) Ik ben benieuwd naar een foto waarop Svinthe hem aanheeft. Is Svinthe de 22e jarig, of vergis ik me?

Sanne, leuk, een tandje! En je zult zien dat je het tandje snel genoeg wel ziet :)

Ik heb Feli's schema even gekopiëerd en erbij gezet hoe ik het zou proberen om haar groentehap iets later te krijgen:

feli krijgt nu : 7.00 fles 210cc soms 40cc over (hierna ook wat brood(korstjes) geven
    8.30/8.45 fruithap (deze rond 9.30/10.00 uur)
    11.30/12.00 fles 210cc met broodkorstje voor en na hoeveel ze er van wilt (iets later geven 12.00/12.30 uur)
    15.30 soepstengel/rijstwafel/fruit + drinken
    15.30/16.00 groentehap + flesje sap +/-125cc (dit als jullie zelf eten)
    19.00 fles 240cc met pap.

Ik weet niet of het allemaal kan, maar ik zou als ik jou was proberen om 's ochtends dus ook iets brood te laten eten (misschien went ze er dan ook sneller aan) en daarna dus alles iets opschuiven. En 's middags een extra tussendoortje zodat ze wel iets eet op het 'oude' tijdstip van de groentehap. Misschien heb je er iets aan?

Loe, hoe is het met jou??

All, ik blijf een beetje zeurderige buikpijn houden, maar verder niets ;)
    Zo naar het CB, leuk :)

18. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hanna: genietze van je doordeweekse weekend. Ik heb nu na 3 weekenden werken, eindelijk echt weekend.

Mosa: ik hoop echt voor je dat het snel loskomt, Dit is ook niets.

Sanne: gewoon de groente geven zou ik zeggen. Chelsey heeft dat ook gehad. En na een paar weken kunnen ze zelf uit gaan stellen. Als je geen eten geeft zit je uren met een jengelt kind. Is ook niet gezellig. En een eerste tandje, weer een mijlpaal he?

Afrola: verhuizen is echt een hele klus he!

All: voor de meiden die in het zuiden wonen, ga langs de Jola! Ik heb net zulke leuke kleertjes gekocht! Een ballonrokje, een rokje in bruin en roze, en 2 shirtjes. Was 38 euro kwijt, maar zooooooo leuk! Trek het haar morgen direct aan haha.
    Straks nog even werken, en dan is mijn meisje al jarig!

19. Sannehai

hoihoi

@mosa thnx voor de tips, ik ga eens kijken hoe of wat, alleen dat fruit sochtends kan ik niet later geven, omdat ze altijd om 9.00 weer moe is en dan slaapt tot half 11 11 uur.

maar bv wel iets geven op het tijdstip van haar groente zou ik wel kunnen doen, alleen nu is het zo bij feli als ze een klein ietsje heeft gehad (ook al is het een koekje) dan word ze dus boos/verdrietig als ze niet meer krijgt als ze wel honger heeft.. en ik weet ook niet of ze dan nog wel de hoeveelheid groente op eet..

nou we zullen wel zien;) haha maar in iedergeval thnx!

@melisa, ja ik kijk het ff aan, een huilend jengelend kind wil ik ook weer niet nee haha en pff ja zeker een mijlpaal:D kvind het zo leuk! hahahaha

@all

owja, wat ik nog even wou zeggen, in de vakantie hadden hai en ik toch goede gesprekken gehad, en toen heeft hij uitzichzelf gezegd(zonder dat we het er over hadden of wat dan ook) dat als het allemaal goed gaat tussen ons en leuk enzo is (wat nu eigenlijk echt al wel weer goed gaat een tijdje) dat hij dan in december weer voor een kindje wilt beginnen!:D

nou groetjes!!

20. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!:)

Sorry, heb alles zo vluchtig maar kunnen lezen. Hapjes en ballonrokjes! Ik heb vannacht zo slecht geslapen. Mijn duim gaat telkens uit de kom (door het vocht denk ik)doet hartstikke pijn en ik moet zo vaak plassen.:(

Mosa, nog geen actie dus bij jou. Blijf voor je duimen. Denk toch wel met bruin en wat gerommel in de buik dat er wel wat gaande is.

Hier ook af en toe wat krampen, onderin mijn buik. Verder trapt Snuf mij hard in de zij 's ochtends vroeg. Vanochtend nog even blijven liggen, aangezien ik elk uur op de klok had gezien.:(
    Vandaag naar de pedicure voor die ingegroeide nagel (ieks) en vriend is vandaag vrij, we gaan even naar de Leen voor een burostoel.

Sorry dat ik zo weinig bijgelezen heb, zal binnenkort mijn forum-leven beteren.:)

Deel Deze Pagina