Loe: ik denk dat je kindje aan het indalen is, daar kun je best wat krampen van krijgen. Sanne: fijn, hopelijk gaat het alleen maar beter worden tussen jullie!
@melisa ja zeker hopen dat het zo blijft of nog beter word @loe agh meid dikke knuff (K) nu je duim steeds uit de kom, dat is ook wel weer erg pijnlijk/vervelend zeg! en voel je niet schuldig om hier te komen kijken/reageren, gewoon wanneer je zin hebt!
Melisa, mij zegt Jola helemaal niets, maar leuk dat je er geslaagd bent Veda draagt nu ook iets vaker rokjes in plaats van jurkjes, en dat staat toch wel heel schattig hè? En morgen de grote dag Spannend hoor! Sanne, ik zou gewoon wat dingen uitproberen met de voeding, en werkt het niet, dan zo laten als dat je het nu hebt. Je komt er zelf wel achter wat het beste werkt lijkt me. Fijn dat het nu goed gaat tussen Hai en jou en dat jij misschien in december voor een 2e kindje gaan Je zult zien dat het al zo december is Loe, vervelend dat je zo'n slechte nacht hebt gehad! Vandaag maar goed rustig aan doen en hopelijk komende nacht een betere nacht! All, Veda is weer helemaal goedgekeurd op het CB Ze is inmiddels 79,5 cm en 9,2 kilo, dus nog steeds een lange slanke meid. Met de voeding doen we het helemaal goed, maar eventueel mag ik de flessen iets meer afbouwen, of 2 flessen geven. Maar aangezien Veda niet heel veel is aangekomen de afgelopen tijd (600 gram in 6 weken) hou ik het denk ik eerst even bij deze 3 flessen. Blijkbaar verbruikt Veda ook alles wat ze binnenkrijgt, en komt ze daardoor gewoon normaal aan. Ik was bang dat ze ineens meer zou aankomen omdat ze zo'n goede eter is.
Mosa: Chelsey krijgt nu 2x 150 cc en 's avonds nog 180 cc. Ze drinkt het allemaal op, dus ik ga ook nog niet afbouwen hoor. Zo, ik ga werken. Morgen zal ik wel niet al te veel langs komen, dus tot later!
Sanne, Fijn dat het nu beter gaat tussen hai en jou. Spannend om in december misschien weer voor een baby'tje te gaan!!! December is het echt zo! Loe, rustig aan he. Hopelijk slaap je vannacht beter. He get, je duim steeds uit de kom Melisa, ook geen Jola hier in de buurt. Wat voor soort winkel is dat? Werk ze vandaag en dan fijn weekend! Mosa, grote meid zeg die Veda. Lang hoor Svinthe was met 11 maanden 72 cm en 9005 gram. Dit is de 9 maanden meting voor Veda toch? Svinthe is inderdaad de 22e jarig. Svinthe drinkt 3x +/- 100 cc en de avondfles ongeveer 150 cc. Gisteren die ook maar 100. We gaan weer richting een drinkdip helaas.... Vanmorgen heb ik van mijn moeder 3 pandarobedels gekregen. Echt heel erg leuk! 2 zilveren en een glaskraal. Ben er erg blij mee!
he hallo!! Hier even op het net met een jengelende Janne in haar bedje. Ze kan de slaap niet vatten geloof ik dus ik laat haar maar even zeuren (met af en toe een speencontrole)
ben ik weer even. Volgens mij gebeuren er hier rare dingen. Help me even. Gisteren; voedingen om 8.00-11.30-15.00 (na een spuitluier tot in de nek!! fles gegeven 120 ml)-18.00-02.00 (bij gemopper toch maar even gevoed) Vanmorgen 5.30-9.00(weer giga spuitluier)-13.00 en nu nog steeds geen melding gehad. Wel heeft ze in bed liggen mopperen.Ik heb haar uiteindelijk maar eruit gehaald en in de wipstoel gezet. Toen ik dacht dat ze wilde drinken heb ik haar even in de box gelegd omdat ikzelf even wilde plassen en lekker mijn joggingbroek aan. Bij terugkomst is ze dus wel in slaap gevallen. Kan het zijn dat de spuitluiers en het vreemde slaapritme met elkaar te maken hebben? Of hoort dit bij regeldagen?
Hanna, dit was idd Veda's 9-maandenmeting op het CB. Ik vond de maat 74 kleertjes in de lengte al zo hard gaan, en nu weet ik waarom Leuk zeg, nieuwe pandorabedels gekregen! Djaar, wat een schattige foto! Zo'n vriendelijk gezichtje heeft ze Bij regeldagen zou je juist denken dat Janne meer wil drinken en niet minder. Maar heb je haar temp een keertje opgenomen? Misschien voelt ze zich niet helemaal lekker en had ze daardoor spuitluiers? Verder zou ik het eigenlijk niet weten All, zometeen komen mijn schoonouders, joepiedepoepie Gelukkig komen ze op tijd, en hopelijk gaan ze ook niet te laat naar huis. Ik vind het altijd wel lekker om zelf ook nog even rustig op de bank te zitten. Morgen moet ik weer werken, dus weer vroeg op. Fijne avond allemaal!
Zo, hehe ik ben er ook even. Djaar, wat een droppie zeg. Ja, inderdaad heel vriendelijk gezicht heeft ze, hele open blik. Ah Mosa, jij hebt bezoek zo. Succes en ook maar sterkte gewenst he. Hopelijk wordt het een beetje gezellig. Wat leuk Hanna, dat je die bedels gekregen hebt. Lief ook! Ben vanmiddag toch nog even in slaap gesukkeld. Werd wakker gebeld door schoonzus. Toen nog wat gehangen. En toen...kregen we een mailtje dat we ons geld terugkrijgen en een nieuwe wasmachine (met bijbetaling dan) kunnen kopen bij de firma waar onze vorige machine van was. Dus onze mooie Samsung gaat er komen! Ben er super blij mee. En om zes uur bij de pedicure geweest, die heeft een stuk nagel weggeknipt dat ingegroeid was. Ontsmet en trekzalf in gedaan. Nu zit er een pleister op, morgen kan die eraf. Hopelijk gaat het nu weer goed. Moest in elk geval niet meer in de soda. Mijn ogen zijn nog errug moe. Hopelijk kan ik vannacht wel beter slapen, want soms ben ik dan 's avonds:x (ben echt een avondmens en totaal geen ochtendmens, soms is dat niet zo handig) Sanne, hopelijk blijft het super gezellig tussen jullie dan. En december gaat best snel hoor, als eenmaal het najaar zometeen begonnen is!
hallootjes allemaal, @hanna; jouw gepraat over traktaties werkt aanstekelijk. Ik ben nu al aan het bepalen wat Y traktatie gaat worden. Ik denk vingerpoppetjes op een soepstengel. Past goed bij mijn voedsel beleid ( ik sta bekend als strenge moeder) en het is niet al te ingewikkeld te maken. Dus nu hoef ik alleen nog maar te kijken waar ze leuke vingerpoppetjes hebben. En de jurk binnen, terecht hoor dat Svinthe hem ook al aan mag op haar verjaardag. Volgens mij past hij ook leuk bij het loopwagentje, het lieveheersbeestje toch??? @mosa; het rommelt dus nu wel bij ik. Hopelijk komt het dan toch nog vanzelf, dat zou wel beter zijn dan pillen of curettage. Gaat het wel weer met je??????? @loe; duim uit de kom, het moet niet gekker worden. Nog maar een paar weekjes............. @Djaar; Wat een bolleboosje al die mooie ronde bolletjes hier, daar moet ik echt aan wennen met mijn magere muggie. En spuitluiers tot de nek........gelukkig zijn ons die bespaart gebleven, halverwege de rug is het record. @melisa; Morgen is de dag, alvast Hiep Hiep......... dat doet mij eraan denken dat ik het kadootje voor pookman moet inpakken en onder het bed verstoppen. Een zeer dure dus hopelijk goede gereedschapsset.
@pookie; hahaha en de kinderarts vond haar telkens te mager. Vorige week was ze circa 58 cm en 4770 gr. Het cb vond het weer prima dus lekker duidelijk. Gelukkig was de kinderarts nu eindelijk ook tevreden en hebben we er geen consult meer. Het lijkt hier trouwens in tegenstelling tot gisteren een mopperavond te worden. Ze blijft maar jengelen. Heb al even met haar gespeeld en schone pamper, lekker gedronken (melk dreef weer over de wang), boertje gedaan dus eigenlijk alles wat mogelijk is en nodig voor een paar uurtjes slapen maar het is een avondmensje dus het valt niet mee. @Mosa; wat maak jij allemaal mee zo zeg. Ik had er nog niet op gereageerd maar heb net in flarden wat bijgelezen. ik hoop dat het snel weer anders zal zijn en ik bewonder je nuchterheid. knuffel
Zo, schoonouders zijn weer weg Maar het ging best redelijk, en wat ik ontzettend fijn vind ik om te merken, is dat ze wel heel erg gek zijn met Veda. En uiteindelijk vind ik dat toch het belangrijkste. Loe, wat fijn dat jullie het hele bedrag van de wasmachine terugkrijgen, wel weer een meevallertje. En hopelijk helpt je pedicurebezoekje! Morgen alweer 33 weken zwanger Strenge moeder, leuk toch, vingerpopjes op een soepstengel Maar hoezo een strenge moeder? Hier heeft Veda ook nog nooit een liga of zoiets gegeten hoor, en pas vorige week voor het eerst een soepstengel Het gaat wel goed hier hoor, maar omdat ik constant buikpijn heb ben ik er wel constant mee bezig of het nu vanzelf op gang zou komen. Daardoor ben ik er echt de hele dag mee bezig, dat is soms wel vervelend. Maar ik wil het gewoon zó graag. Tegen pillen of een curretage zou ik ontzettend tegen op zien (maar ja, wie niet ) Mag ik vragen hoe een curretage precies in z'n werk gaat? Alvast gefeliciteerd met Pookman! Hoe jong is hij geworden? Djaar, wat fijn dat na het CB de kinderarts nu ook tevreden is over het gewicht van je meisje! Veda sliep in het begin ook best laat hoor, en ook nu ligt ze echt bij uitzondering om 20.30 uur op bed. Op zich wel gezellig, maar soms zou het ook wel leuk zijn om echt een lange avond voor jezelf te hebben Gelukkig kan ze wel heel goed zelf spelen En thanks voor je knuffel En het is idd erg jammer dat het allemaal zo gelopen is Melisa, morgen ben ik werken dus dan kan ik pas laat reageren, maar alvast gefeliciteerd met je grote kleine meisje En jij natuurlijk gefeliciteerd met een jaar mama zijn! Ik hoop dat jullie een hele gezellige 3-daagse verjaardag hebben! All, slaap lekker voor zo/straks!
en nog steeds heb ik mijn laptop aan en binnen handbereik maar mijn meisje houd me goed bezig. Gelukkig geen gekrijs!!!! Djaarman is eindelijk op weg naar huis en verwacht om 23.30 thuis te zijn maar moet morgenvroeg ook weer om 8.00 de deur uit. Hopelijk wordt het een rustige nacht. Ik hoop snel weer de tijd te vinden om hier wat meer langs te komen. Is er trouwens nog een meeting in september??
Djaar, dat maakt het natuurlijk ook een stuk zwaarder allemaal voor jou, jij staat er min of meer alleen voor deze maanden. Wanneer gaat de camping dicht, in oktober? Zal wel weer heerlijk zijn als je mannetje weer meer thuis is hè? Loopt de camping wel goed deze zomer? We hebben het eigenlijk niet meer over de meeting gehad, maar ik ben voor Het idee was om het misschien bij Afrola thuis te doen, maar dat hing er vanaf of zij al helemaal klaar zouden zijn met het huis.
@Mosa; het is inderdaad zwaar deze dagen maar het einde is in zicht. Vanaf september zal hij weer meer om een normale tijd thuis gaan zijn (19.00) dus kunnen we de avonden samen als gezin doorbrengen. Sinds de bevalling is hij welgeteld 1 hele dag thuis geweest. Wat een feest zal het zijn om eens een weekend samen te zijn zonder verplichtingen. Ik denk dat ik dat voor mijn verjaardag ga vragen volgende week. Wat de meeting betreft is het nog steeds zo dat ik wel wil komen maar dus erg afhankelijk ben van de plaats en de datum. Wordt echt een lastminute beslissing hoor. Maar ik kijk er wel naar uit om jullie weer te zien. @All; Wanneer begonnen jullie kindjes trouwens met bewust lachen en grijpen naar dingen? Ik begin nu het idee te krijgen dat ze nu echt bewust haar omgeving gaat zien en verkennen. Maar ze ligt meer wat rond te kijken dan dat er bewegingen of gezichtsuitdrukkingen bij komen kijken.
Hanna, als ik me het goed herinner (maar ik heb over het algemeen wel een goed geheugen ), kwam 24 september voor de meesten het beste uit. Djaar, heerlijk dat het einde van Djaarmans vele véle werken in zicht is! Wat zullen jullie genieten van elkaar Ik zou eigenlijk niet meer weten wanneer Veda echt bewust ging lachen en grijpen. Lachen deed ze wel jong (en dan geen lachstuipje maar echt), maar dat was meer zomaar. Ik weet niet meer wanneer het echt naar ons gericht was. Maar ik denk dat dat nu heel goed bij Janne zou kunnen beginnen. Haar zicht wordt natuurlijk ook steeds beter, dus telkens ziet ze iets meer en wordt haar wereldje dus groter.
Goedemorgean allemaal, Wij zitten hier weer op het half 6/ 6 uur ritme wakker worden helaas.... Djaar, Svinthe lachte met 5 weken en 5 dagen Haar handjes ontdekte ze ietsje later. Die weet ik niet precies uit mijn hoofd, maar ik heb er wel foto's van, Dan ligt ze op de bank te kijken naar de wonderlijke dingen Mosa, de meeting opde 24e... da's een vrijdag... hadden we die zaterdag afgesproken, de 25e...???? Of op zondag de 26e?? Straks ga ik even naar het CB om Svinthe te wegn. Vind ik leuk om te weten nu zijn één jaar oud is. Ik ben heel benieuwd hoeveel ze is aangekomen deze maand... Gisteravond kwam ik erachter dat ik in alle commotie over Svinthe's verjaardag helemaal vergeten ben een cadeautje te kopen voor mijn man. Hij is een dag na Svinthe jarig.... Oeps! Ik kon er gewoon niet van slapen... dus HUP uit bed en toen heb ik op Bol.com wat boeken en DVD's gekocht die op zijn lijst staan. Eigenlijk wilde ik liever wijnglazen geven, maar daarvoor zou ik naar Vlaardingen moeten rijden vandaag, bijna 1,5 uur onderweg.... Daarna ben ik lekker gaan slapen hahaha! Fijne dag allemaal!