Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Goede morgen, ik ben niet de eerste?

Ik was al keivroeg wakker, stress voor vandaag denk ik? Want ons meisje is nu 1. Vorig jaar was ik nu net bevallen. Gek idee hoor.

En Chelsey krijgt van ons echt super kadootjes vanmiddag. Een mooi zilveren armbandje, een DVD van Bumba.....en een broertje of zusje.

Fijne dag iedereen!

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Melisa: Gefeliciteerd met C!!! 1 jaar alweer, lijkt me erg apart!
    Fijn zeg dat jullie alles vergoed krijgen! Poeh paspoorten zijn duur he?!
    Bij Jola hebben ze inderdaad erg leuke kleren.

Mosa: Met m'n reuma gaat het op en af, ik heb nu veel last van mijn rug helaas. Ik heb wel gebeld voor een afspraak met de manueel therapeut maar die schijnt het nogal druk te hebben, tis namelijk al 3 weken geleden dat ik gebeld heb ;) Heb wel van de week nog een keer gebeld en zou terug gebeld worden maar nog steeds niks, ga denk ik maar eens een ander bellen want dit vind ik erg ongeintresseerd overkomen.

Afrola: Fijn dat je toch nog een pak tegels kon halen!

Sanne: Hier eet noah tegelijk met ons en wij eten ook meestal pas rond 18.30u Tja tis misschien wel wat later maar wel ons ritme. Ik geef hem 's middags als hij wakker word (rond 15.00 a 15.30) nog een papje. Het schema wat mosa gemaakt heeft, zo is die hier ook ongeveer alleen doe ik tussendoor dan nog een papje omdat noah best veel honger heeft de laatste tijd.
    Oeh leuk, lees dat jullie in december misschien weer voor een kindje gaan.

Hanna: Zo hé pittig autoritje :$
    Moos was 7,5 jaar, best oud voor een prairiehondje dus we hebben extra lang van hem mogen genieten.
    Ik ben inderdaad best tevreden met 33 dagen. Oeh jij geen pil meer..spannend.

Djaar: Awwhh wat een schatje!!!
    Misschien inderdaad even temp opmeten? Maar regeldagen kunnen ook heel goed hoor, trekt vanzelf bij.
    Hier trouwens ook mopperuren tussen de laatst 2 voedingen ;) Nou ja zeg maar gerust krijguren..pff als ik eraan terug denk krijg ik nog zo'n akelig gevoel brr.

Loe: Fijn dat je de wasmachine krijgt die je wilde.
    Je slaapritme klinkt echt heel zwanger haha.. Je vergeet zulke dingen heel snel maar ik herinner me nu ook dat ik op het laatst een heel raar ritme had en vooral s'nachts niet meer kon slapen.

Pookie: Gefeliciteerd met je man!

All: Noah was om 07.00u wakker en wilt nu weer heel graag terug volgens mij.. hij staat enorm te gapen naast me haha.
    Reageer straks weer verder

ik was bij bericht 1698.... anders vergeet ik het weer hihi :)

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Whaaa melisa begrijp ik nu goed dat je weer zwanger bent?!?!?!?!

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    :) .

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Whaaah, gefeliciteerd met Chelsey en natuurlijk met je zwangerschap!!!
    Leuk!!!!
    Lekker genieten van deze hele mooie dag!!

6. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!:)

Melisa, van harte gefeliciteerd met je meisje en je nieuwe zwangerschap! Leuker dat dit kan het niet worden he!! Fijn dag!:D

Pookie, gefeliciteerd met je man!:D

Sterre, ik was ook maar naar een andere therapeut gegaan. Jee zeg, wat duurt dat lang. Tis wel vakantietijd nog, maar toch hoor. Noah weer back in bed?:p

Jammer van de 24ste september voor mij, :(want ik ga zeker weten al niet kunnen vanzelfsprekend, met snuffel. :DAls hij gehaald wordt, dan is 24 september precies 38 weken en 1 dag. Op naar de volgende meeting dan!:)

7. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @meeting staat mij inderdaad ook de 25e bij als optie.

@Melisa; DUBBEL GEFELICITEERD !!!!! Wat een feest vandaag

@Hanna; goed gedaan meid, meteen gehandeld en weer doorgeslapen met een gerust gevoel natuurlijk !!!

@Sterre; tjee, jullie prairiehondje is niet meer, sterkte hiermee. En nog veel suc6 met het vinden van een therapeut voor de rug. Lijkt me een vreselijke periode nu omdat velen vakantie hebben. Maar het gaat je vast lukken.

@all; hier is mijn meisje eindelijk om 22.00 in slaap gevallen en werd om 03.15 wakker (heerlijk) daarna is ze om 6.00 wakker geworden van haar eigen maagzuurspugen (zo ruikt het wel) en heeft ze om 7.00 serieus melding gemaakt van honger. Daarna heeft ze nog een half uurtje geslapen waarna ze het blijkbaar tijd vond om wakker te zijn. Dus maar even wat oefeningen gedaan en om 10.00 weer gedronken. Nu ligt ze wat te brabbelen/mopperen in de box en ik zit ernaast te hopen dat ze zo nog even wat gaat slapen. Zo niet dan ga ik me zo aankleden en gaan we even wandelen.

Ben benieuwd wat vandaag ons weer gaat brengen.

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    HIEPERDEPIEP HOERA VOOR CHELSEY!
    Fijne dag toegewenst ook voor je mama en papa

JOEHOE!!!!En wel gelijk ook een heel leuk bericht!! Melisa, gefeliciteerd met je zwangerschap :D:D:D

Sterre, heeft Noah nog lekker geslapen?

Djaar, ik hoop dat je een heel goede dag hebt!
    Wel een aardig nachtje zo lijkt me.
    Leuk dat ze een beetje gaat lachen en reageren.
    Daar heb ik zo van genoten bij Svinthe.

Mijn KDV-traktaties zijn af en heel leuk geworden. Vanmiddag zal ik wel even spammen.
    Nu ga ik bij mijn ouders eten.

9. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoii dames

@melisa wauww :D dubbel gefeliciteerd meid!! wat een super dag :D

@djaar ow ow je meisje zulke poepluiers, en wat zielig dat ze wakker werd van haar eigen maagzuur spugen, heeft ze ook reflux dan? want daar zijn wel weer dingetjes voor om dat tegen te gaan, want dat kan ook erg branden in hun keeltjes/slokdarmpjes he, dat zuur. dat had/heeft feli ook en daar heeft ze nu medicijnen voor en nu gaat t heel goed.

@hanna leuk dat je traktatie's af zijn, ze zien er echt heel leuk uit! en ow ow je mannetje vergeten, dat kan natuurlijk niet;) dvd's en boeken vind hij vast ook leuk, die wijnglazen zijn weer zo lang rijden! haha.

@mosa fijn dat het wel gezellig was toen je schoonouders langs kamen, en dat je hebt gemerkt dat ze wel gek zijn met veda :D

@pookie, ow strenge mama? haha;) ik was eerst ook wel wat strenger.. nu eigenlijk ineens niet meer zo, feli heeft al liga, waterijs (paar likjes) op. verder niets geks eigenlijk haha.

10. Sannehai

ow sorry ff snel gereageerd omdat mn comp bijna vanzelf uit ging en ik dan weer heel mn bericht kwijt was!

@loe haha ja jou slaaptijden zijn wel heel zwanger ja:D haha ;)

@all

hier alles goed, vriend alleen erg geschrokken vanmorgen, feli heeft zo'n loop karretje waar ze in "hangt" (ik weet het mag niet te lang op een dag;)) maar ze vind het Helemaal geweldig.

maar wij hebben 2 levels in onze woonkamer en nu was ze dus van het ene level afgeboinkt en was ze helemaal scheef gevallen en moest ze natuurlijk heel hard huilen.

ik lag nog in bed(ik mocht uitslapen vandaag:D) en hoor vriend ineen keer keihard Feli roepen, ik racte natuurlijk naar benee, ahh was wel zielig hoor haha, hai zei ah mn hart klopte zo hard ik schrok zo erg! hahaha, maar feli was alleen maar geschrokken en had verder gelukkig niets:)

vanavond lekker uit eten, we weten nog steeds niet waar, ik ga ff op internet neuzen voor een leuk restaurantje

ik vind hetatijd maar moeilijk om iets te kiezen waar je nog nooit bent geweest, want dan weet je niet of je lekker eet en dat wil ikaltijd wel HEEL graag als ik uit eten ga haha

groetjes allemaal!!

11. Sannehai

owja ff tussendoor

ik hou mn cyclus bij in ff gewoon om te kijken hoe of wat verder nix, maar tjees ik ehb echt de meest verschillende cyclussen ooit volges mij wahahha moet je es kijken naar mn min max :

ovulatie: 31 26 37
    luteale fase: 12 7 14
    cyclus lengte: 38 30 47

eerste rijtje is averidge, 2e is minimum, 3e is maximum van boven naar beneden kijken dan he ( ik heb het geprobeerd te kopieren maar dat ging niet goed, en nu had ik het netjes onder elkaar gezet metspatie's maar als ik het bericht plaats doet hij er telkens maar 1 spatie tussen, dus dan staat het niet echt netjes onder elkaar:S)

naja dat word dan nog wat in dec, word wel weer de thermometer gebruiken lijkt me;) al denk ik dat ik dat dan wel zowiso al zou doen.

12. Loe

Loe Niet meer actief

He sanne, dat is lekker uit eten! Ben benieuwd wat je beslist. Wij gaan ook vaak naar eettentjes die we al kennen hoor, omdat je als je denkt wat je de vorige keer daar zo lekker at, het water je al in de mond loopt haha.
    De wok vind ik ook erg lekker. En de mexicaan..........slurrrrrp.

ach gossie, feli nu weer helemaal ok?

Ja, zijn mijn slaaptijden erg zwangerig? Gatverderrie, ik ben zo duf als een konijn. Echt moe. Hoort dat er ook bij in deze fase? Lijkt wel of ik ijzertekort heb zeg maar, maar dat denk ik niet hoor,gewoon echt moe. Vannacht ok geslapen (drie keer plassen) tot half zes, toen kon ik niet meer slapen tot 7 uur. Ik heb meer slaap nodig dan een ander door mijn aandoeningen, slaap dus ook altijd langer. Nu werd ik om half tien pas wakker, maar ben nog gebroken. Zou het erbij horen dan in deze fase?

heb de burostoel opgehaald bij de leen, meneer zette m zonder dat ik hoefde te vragen, netjes in de auto. Bij de action een speledingetje voor snuf gehaald en een eigen wasmandje (zo'n flexibele hihi) en nog een warm te maken kersenpitzak (leek me wel handig?).
    zometeen naar de kapper, dan hebben we dat ook op tijd gehad haha.

Hanna, ik ga in je album kijken!

13. Loe

Loe Niet meer actief

hmm ik kijk niet goed dan? waar zijn de traktaties?

14. Sannehai

hoii

@loe die kersenpit zak is zeker lekker voor jezelf, maar voor je kleintje mag je hem absoluut niet gebruiken is mij toen verteld, kan heel snel te heet worden omdat alle ovens/magnetrons weer anders werken en die blijven ook heel lang zo heet ofso, misschien voor het voorverwarmen van het bedje dat het wel kan, maar ik zou hem niet samen met je kleintje in het bedje leggen, maar misschien was ie ook wel gewoon voorjezelf bedoelt hahaha;)

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loe, ze staatn nog niet in mijn album... vandaar dat je ze ook niet ziet hahah!
    WOW en weer een week erbij voor jou!! 33 al!! goed hoor

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik kom eventjes bijlezen vanaf mijn werk :) Ik moest iets deze maand afhebben en ik heb me maandag en vandaag helemaal uit de naad gewerkt om het af te krijgen omdat ik niet weet wanneer ik eventueel een curretage krijg en wanneer ik daarna weer kan werken, en ik heb het gewoon af :D Nu nog genoeg andere dingen te doen, maar ik gun me wel even een forumpauze ;)

Melisa, dubbel gefeliciteerd zeg :D Wat een mooie dag voor jullie :) Maar vast ook wel spannend, maar ik ga heel hard duimen dat deze keer wel alles goed gaat!

Pookman, jij nogmaals gefeliciteerd met je mannetje!

Hanna, oeps, de 25e bedoelde ik :D
    En hoeveel weegt Svinthe nu? Hihi, cadeautje voor je man vergeten :) Lang leve internet zullen we maar zeggen :D

Ik ben heel benieuwd naar de traktaties!

Sterre, groot gelijk dat je een andere manueel therapeut gaat zoeken! Maar heel vervelend dat je zo'n last hebt van je rug :(
    Met mijn moeder gaat het op het moment ook niet zo goed, ook erg veel pijn. Ze zouden komend weekend op vakantie gaan, maar dat gaat nu niet door of stellen ze uit vanwege mij. Wel heel lief natuurlijk, maar wel zonde, warmte zou haar goed doen. Maar misschien boeken ze nog een last minute als alles achter de rug is.

Nijntje, jouw verlof zit er nu echt bijna op of niet??

Djaar, gelukkig een goede nacht achter de rug. Hopelijk zijn de regeldagen of wat het dan ook was, weer achter de rug!

Sanne, arme Feli met d'r loopkarretje :( Gelukkig huilde ze alleen maar om de schrik!

Alvast veel plezier vanavond, en jullie vinden vast wel een leuk restaurantje!

Dat zijn zeker vreemde cyclussen ;) Maar de mijne konden er ook wat van, en toch was ik deze keer snel zwanger, dus zo zie je dat dat weinig zegt.

Loe, heel herkenbaar, die slaapproblemen. En helaas hoort dat er wel bij ;) Normaal al vervelend, maar voor jou nog meer :( Misschien toch wat meer overdags ook slapen? Dat je wel de uren haalt die je nodig hebt? Na je bevalling is het toch het fijnst als je een beetje uitgerust bent, want dan moet je wel iedere paar uur wakker worden om te voeden. Mijn bevalling begon toen om 2.00 uur terwijl we pas om 0.30 uur op bed lagen, en die (bijna) nacht overslaan merkte ik goed na afloop!

All, mijn vriend is vandaag thuis met Veda, dus ik ben benieuwd hoe ze het hebben samen, maar vast heel gezellig :) Om iets van 19.00 uur moet Feyenoord voetballen en we gaan dat met mijn ouders, broer en schoonzus bij ons kijken. En aangezien ik pas om 18.45 uur thuis kom, is dat best druk!

17. Sannehai

hoii hooi

@mosa soo hard gewerkt zeg:D wel slim van je om dat zo te doen, want wat je zegt je weet natuurlijk niet echt wat je kunt verwachten als je eventueel een curretage krijgt. en dat word vanavond zeker druk als je pas een kwartiertje van te voren thuis bent! en leuk dat je man nu ff lekker met veda samen thuis is:) zal vast wel goed verlopen toch? en ja is zo die gekke cyclussen hebben eigenlijk niet echt veel te zeggen nee.

@melisa ik vind het zo leuk en fijn voor je dat je weer zwanger bent:D had je vandaag ook getest? en zat je al op je nod of dat nog niet? en heb je er nu een ander gevoel bij? of dat nog niet echt(tis nog zo kort natuurijk?), en nogmaals veel plezier vandaag met chelsey haar verjaardag:)

@loe jaa we hebben besloten om ergens te gaan eten waar mn vriendin al eerder heeft gegeten, gezellig lekker eten en niet al te duur, dus dat komt helemaal goed:) ik ben dr nog nooit geweest maar hou van hetzelfde als haar dus dat komt helemaal goed, ik heb er echt zin in lekker ff flink bij kletsen en doen met zn 2tjes:D

@all

boehoe onze vakantie zit er ook al weer bijna op:( na dit weekend weer werken, gek genoeg heb ik er best zin in wahah dom he? maarja ik heb nog bijna nooit eerder 3 weken vakantie achter elkaar gehad, anders alleen maar 2. maar ik vond/vind het heerlijk:D

ik ga ff kijken of ik via hema een plakboek van de vakantiefoto's kan maken, aangezien ik zo'n ster ben in het inplakken van foto's (NOT) is dit w.s. wel een goed idee hahaha. ik had al bij kruitvat gekeken maar die snapte ik niet echt hahaha

nou groetjes!

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nieuwe foto's in mijn album :)

Mosa, werk ze nog even. Lekker dat je alles nu even kan afronden.
    Feyenoord vanavond he? Ik ben heel benieuwd!
    Oh ja de 25e wordt het dan.
    Mooi we het er nog even over hadden. Er stond een uitje naar de Efeling gepland op de 26e... die heb ik nu gelijk even verzet, anders wordt het wel te veel van het goede in één weekend.

Sanne, succes met het maken van het fotoboek.
    Ik maak ze ook altijd bij de HEMA. Het is even puzzelen maar altijd een mooi resultaat.

19. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Kom ff snel inbreken, kan nu niet op iedereen reageren natuurlijk. Visite is net weg, en Chelsey heeft een superdag! Ze ziet er ook zo schattig uit als jarige! Ze ligt nu even in bed, wilde vandaag maar een uurtje slapen, maar ik heb het idee dat ze nu ook echt niet gaat rusten.

Mijn NOD is morgen, maar ik had al dagen last van hele zere borsten. Dus durfte vanmorgen de gok wel te wagen. Ik voel me nu meer zwanger dan vorige maand. Dus hopelijk blijft deze plakken. We gaan er maar vanuit...

Zo nu ga ik ff bankhangen.

20. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Melisa, Gefeliciteerd met Chelsey! heel speciaal zo'n eerste dag. Leuk feestje hebben jullie en C vindt het dus ook leuk :)

En een heel bijzonder kado, Super! Gefeliciteerd!!! Ik duim voor een plakbeeb :)

meeting, 25 september konden dacht ik de meesten, dan kan het ook wel in Utrecht als dat voor iedereen het beste uit komt. Eerder liever niet omdat we nog genoeg klusjes moeten doen ;)

Deel Deze Pagina