Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Afrola, ik heb het nu wel in mijn agenda geschreven.
    Het stond er niet, dus dan maak je snel dubbele afspraken he?
    Utrecht is wat mij betreft een goede locatie hoor.

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Zo en weer verder bij 1698 :)

Djaar: Lijkt me zwaar hoor om het grotendeels alleen op te brengen zonder mannetje, respect voor jou hoor.
    Noah lachte in week 5 voor het eerst echt en wanneer hij echt begon te grijpen weet ik zo even niet, ik kan het wel nakijken want ik heb het bijgehouden. Maar roy zit nu een spelletje te spelen boven dus kan er even niet bij.
    Wat voor oefeningen doe je?

Hanna: He jakkes weer zo'n vroeg ritme :(
    Oeps man helemaal vergeten hihi maar gelukkig toch nog een cadeautje kunnen regelen :)
    Wat een leuke tractaties! écht leuk zeg, pff daar zou ik dus nooit opkomen he :)

Melisa: Wauw wat super zeg! Gefeliciteerd! Ik ben erg blij voor jullie. Nu duimen dat alles goed gaat.

Sanne: Oeps haha Feli van de verhoging geboinkt, gelukkig niks aan de hand.
    Oeh lekker uit eten, hopelijk heb je nog een lekker restaurantje kunnen vinden! Oh lees dat je wat gevonden hebt, hopelijk is het bevallen.
    Helemaal niet gek dat je weer zin hebt om te werken. Al vind ik de vakantie nog zo fijn, het normale ritme oppakken is toch ook weer lekker.

Oja jij vroeg nog hoe het nu tussen mij en roy gaat..was ik vergeten. Vandaag heeft het nog even flink geknald maar ik heb wel het idee dat we weer wat dichter naar elkaar toe aan het komen zijn. Al lijkt mij relatietherapie nog steeds geen gek idee maar goed..je moet wel met z'n 2en willen natuurlijk. En tussen jou en Hai?

Loe: Ja haha je slaapritme is echt zwanger hoor ;):D Dus don't worries :p
    Oeh lekker een kersenpittenkussen. Die kreeg ik in het zkh ook toen ik er lag voor mijn galblaas en mocht ik ooit nog zwanger raken dan ga ik die mezelf ook halen, heerlijk vond ik het.

Mosa: Goed hoor dat je zo hard hebt gewerkt...alleen de reden is niet leuk.
    En een forumpauze is altijd geoorloofd vind ik :p
    Hopelijk is het gezellig vanavond!
    Hoe was het trouwens bij het cb? Of heb ik daar overheen gelezen..of moet je morgen?

Afrola: Joh bewaar maar wat klusjes, helpen wij je even mee :p
    Wel fijn hoor als het bij jou kan!

All: Vanavond hebben we een autostoeltje voor noah gekocht van maxi cosi.. een rode. Wilde nu wel eens van het neutrale af en rood kan ook voor allebei de geslachten.

Verder zit noah even in een moeilijke fase. Hij wil zoveel meer dan hij nu kan en dat frustreerd hem volgens mij enorm. Hij zit nu tussen 2 en 3 slaapjes in en kan zijn ritme even niet vinden. Hij wil tegen de avond niet meer slapen (normaal zijn 3e slaapje van 18.00u tot 19.00u) en dus daarom rond 19.00 erg moe. Rekken tot 20.00u geeft nu dus alleen maar gejengel dus hebben we hem vandaag eerder z'n laatste fles gegeven en nu kijken hoe laat hij dan morgen wakker word. Als het goed gaat gaan we de laatste fles vroeger geven en eerder naar bedje.
    Ik vind het best wel even vermoeiend moet ik eerlijk zeggen. Hij hangt ook heel erg aan mij en zou het liefst de hele tijd met mij spelen en als ik dan weg loop is het huilen geblazen.
    Nou ja, we gaan op z'n salapio's in de TUF-modus en hopen dat het snel over gaat.

Oja de 25e is mij ook prima, ga het gelijk op de kalender zetten!

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    We hebben een gezellige avond gehad, en Feyenoord heeft gewonnen :D Veda had het ook reuze naar haar zin, en pas om 22.15 uur gaf ze aan moe te zijn. Maar wie weet slaapt ze dan morgenochtend ook wat langer :)

Mijn vriend en Veda hadden een heerlijke dag samen gehad. Hij heeft een uur met haar gewandeld en een uur gefietst, dus leuk :) Zo ontzettend leuk om te zien hoe hij geniet van dat soort dagen!

Sanne, een gezellige avond gehad?

Hanna, zo zeg, wat een ontzettend leuke traktaties! Knap gedaan hoor! Daarmee kan Svinthe goed voor de dag komen ;)
    En ook een superleuke foto van haar in je album :)

Melisa, fijn dat jullie een geslaagde verjaardag hebben gehad! En ik duim mee voor een plakbeeb :)

Afrola, leuk dat de meeting bij jou thuis kan :) Maar mocht het toch niet uitkomen, dan is dat natuurlijk ook geen probleem, dan moet je het maar aangeven.

Sterre, fijn dat je het idee hebt dat het beter gaat tussen Roy en jou! Hopelijk zet deze trend zich de komende tijd voort!

Ik moest gisteren naar het CB, en waarschijnlijk heb je er over heengelezen :x :p Alles was helemaal goed, en Veda is inmiddels 79,5 cm :)$) en 9150 gram. Dus een lange lummel :D Maar ja, dat heeft ze niet van een vreemde natuurlijk ;)

Wat rot dat Noah in een moeilijke fase zit ;) Vermoeiend zoiets! Hopelijk zit hij snel weer wat beter in z'n velletje!

All, ik ben bang dat ik maar niet meer moet hopen dat het bij mij vanzelf op gang komt ;) Inmiddels is het alweer een week na de echo, dus ik ben bang dat het echt op een andere manier moet :(
    Ik had een berichtje in een ander topic getypt, en kreeg deze reactie:

'Het kan inderdaad dat cytotec niet werkt, en de weeën zijn geen pretje, maar verklevingen krijgen met de daaropvolgende operaties, een verplicht spiraaltje en de onzekerheid of je ooit nog zwanger kan worden is nog veel erger. Niet iedereen heeft een keuze, maar als je die wel hebt, denk er dan heel goed over na'

Ik vind het zó moeilijk of ik toch voor de cytotec zou moeten gaan of voor een curretage. Ik neig naar de curretage, omdat de cytotec niet altijd werkt of dat je daarna alsnog een curretage krijgt, maar verklevingen zit je natuurlijk helemaal niet op te wachten ;) Ik kom er voor mezelf niet goed uit, en er zijn natuurlijk ook veel positieve verhalen over curretage, maar ik vind het zo'n moeilijke beslissing. Dan denk ik: waarom heb ik niet 'gewoon' een miskraam gekregen? Dat zou ik een stuk makkelijker gevonden hebben dan dit.

Het stomme is ook dat ik pas met 5 weken getest heb, terwijl het waarschijnlijk daarvoor al niet goed was. Dus stel dat het een miskraam was geworden, dan had ik niet eens geweten dat ik zwanger was. Dat frustreert me wel. Maar ik weet ook dat je het helaas niet voor het zeggen hebt ;)

Maar als ik dan zie dat Melisa nu alweer zwanger is, en ik nog geen flauw idee heb hoe het bij mij verder gaat en hoelang het duurt voor ik weer een beetje een cyclus heb, dan word ik daar wel een beetje moedeloos van :(

Heel verhaal, maar dan ben ik het in ieder geval weer kwijt ;) Maar 'gelukkig' heb ik nog het weekend om over alles na te denken :)

Gelukkig hebben we wel een leuk weekend voor de boeg. Morgenavond mijn moeders verjaardag. Zaterdag ga ik naar een meeting van een ander forum waar ik typ en zondagmiddag gaan we naar vrienden. Zij heeft twee jaar geleden een curretage gehad, dus dan kan ik gelijk horen hoe zij dat precies ervaren heeft. Ik heb haar pas namelijk wel verteld wat er is, ik vind het toch wel fijn dat vrienden weten wat er speelt. Iedereen schrikt er enorm van, maar niemand wist eigenlijk nog dat ik zwanger was.

Nu bedtijd, dus slaap lekker en tot morgen!

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Mosaik heb zelf 3 keer een curretage ondergaan, 2 keer ivm miskraam en 1 keer ivm baarmoederproblemen, ik heb het niet als iets zwaars ervaren en heb er ook na dien geen last van gehad, het kan dus ook wel goed gaan en geen verklevingen geven, maar wie weet kom het alsnog...

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Ik heb heerlijk geslapen, alleen Veda werd om 6.30 uur al wakker. Dat gebeurt eigenlijk nooit, en dat terwijl ze laat naar bed ging vanochtend. Maar ze zal straks wel langer slapen dan.

`

Thanks voor je reactie :) Ik heb idd al meer positieve ervaringen erover gehoord/gelezen, maar de negatieve ervaringen onthoud je altijd beter :)
    Maar wat vreselijk dat je het al 3 keer hebt moeten ondergaan zeg :(

All, het kan vandaag 27 graden worden :D Heerlijk!
    Fijne dag allemaal!

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Mosa, ikzelf heb toendertijd gekozen voor een curretage. De curretage is me erg meegevallen. Alleen heb ik dus last gekregen van de verklevingen. De kans dat je er verklevingen aan overhoudt, is heel klein. En wat je zegt, die pillen werken lang niet altijd en regelmatig volgt er dan alsnog een curettage...
    Mijn gyn adviseerde zelfs een curettage ipv pillen.
    En om af te sluiten met ene positief verhaal. Vrienden van ons zijn meteen na de curettage weer zwanger geraakt (al wordt geadviseerd om 1 ongi af te wachten) en dat gaat nu super goed.

Einde verlof, nee nog lang niet... Mijn verlof eindigt 17 september, maar dan start mijn oduerschapsverlof. Mijn eerste werkdag is 3 december!!

Melissa, hoe is het met jou? De drukte overleefd? Je 'moet' tenslotte nog 2 dagen, haha
    En hoe voel je je verder??

Sanne, lekker gegeten? Wat is het nou geworden?? Wok of Mexicaan?

Sterre, balen dat Noah nu even in een moeilijkere fase zit. En dat gefrustreerde omdat iets niet lukt... dat ken ik van hier....

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nijntje, bedankt voor je reactie! Ik ben nu ook wel zo ver dat ik ook wel wil dat er na maandag wat gaat gebeuren. Ik wil nu gewoon dat het achter de rug is en dat ik verder kan.
    Ik ken idd ook best veel positieve verhalen, maar door een negatief verhaal ga je toch weer twijfelen ;)
    Maar ja, duidelijk wordt nu wel dat er íets moet gebeuren!

En dat is waar ook van je verlof! Lekker zeg, 3 december is ook nog zó ver weg :)

Jouw meisje alweer 3 maanden, gaat hard hè? Volgens mij wordt het wel weer eens tijd voor een fotootje ;)

8. Loe

Loe Niet meer actief

#1728 Loe, 20 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 aug 2010
    Goedemorgen!:D

Mosa, Nijn en ik zijn de pechvogels. :(Wel komen verklevingen volgens mij vaker voor dan dat doktoren aangeven, omdat ze volgens mij nergens worden geregistreerd.:x Maar dan nog komen ze dus weinig voor. Ik heb het als een rottijd ervaren, dat zul je begrijpen en ik ben blij dat ik toen de oversteek naar de fertiliteitskliniek heb gemaakt, omdat ik anders niet zwanger meer was geworden.:( Maar een curettage (lichamelijk dan) op zich qua ingreep is geen zware ingreep, het is zo gedaan. Geloof dat het in de praktijk tien minuten duurt, soms nog niet eens. :)

Bij mij zijn de pillen ook afgeraden door het ziekenhuis trouwens.

Nog een positieve afsluiter: een vriendin van mij heeft ook een curettage moeten ondergaan en moest eigenlijk drie maanden wachten van de arts tot ze weer mochten proberen, maar dat konden ze niet opbrengen. 1 maand gewacht en whoeeeeeeeeeeps, direct weer zwanger. Ze is nu bijna 22 weken.:)

Het is hier inderdaad lekker weer, heerlijk zonnetje. Het is zomer feest hier dus vriendlief moet helaas lang werken dit weekend, da's wel iets minder. Maar wie weet, meestal is hij eerder dan verwacht thuis en kunnen we zaterdag nog iets leuks doen. Volgende week zijn we 6 jaar samen en gaan we uit eten. Leuk, leuk.:)
    Vanochtend vroeg mijn vriend of ik dit weekend even niet mijn vruchtwater wilde verliezen........:p

Geloof niet dat iemand mij gaat missen he bij de meeting....:(:p
    (of komen jullie allemaal op bezoek dan in het ziekenhuis?:))

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Melisa, nog gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Chelsy. Was het een geslaagde dag?????

Hanna; gefeliciteerd met hubby.
    hier ook last minute kado stress. Mannetje had het bestelde kadoo bij de post onderschept! Uiteindelijk dus maar een gereedschapset erbij gekocht.
    Gisteravond zijn we uit eten geweest. HEEEEEEEEEEEEERLIJK!!!!
    Ik had een verrassingsmenu en bij het voorgerecht werd ik verrast met een visplateau. Een oester, zalm, tonijn en hallandse garnalen. En echt ook heerlijk bereid.
    Mijn hele dag was weer goed, s'morgens op mijn werk is namelijk mijn lekkere bril in 2! stuuken gebroken. Zometeen een nieuwe kopen voor de vakantie. Mijn andere bril zit niet zo lekker en dat is niet fijn als we over een paar weeekjes 850 km moeten autorijden.

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Loe, je vruchtwater verliezen... Voor Snuf is het natuurlijk beter nog van niet, maar ik snap dat je zooooo benieuwd bent... Weten jullie trouwens of het een jongetje of meisje is??

Pookie, balen dat je bril in 2 stukken is gegaan. Maar gister super lekker gegeten, dat maakt idd heel veel goed! haha
    Een nieuwe bril.. ik moet dat ook al een jaar, maar ik kan steeds maar niks vinden... Jullie hebben de vakantie nog tegoed, lekker hoor!

Mosa, die 3 maanden zijn idd heel snel gegaan. Ik zou er nog niet aan moeten denken om over een maand al weer aan de slag te moeten (en dan heb ik nog het geluk van de zomervakantie).
    Fotootje... nou vooruit dan... hihi

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, ik denk dat ik de gok curretage dan maar ga nemen, en proberen niet te veel na te denken over alle complicaties die je erna kunt krijgen. Maar hoelang na een curretage mag je naar huis? En je krijgt dan een roesje hè?

Jammer dat je vriend veel moet werken komend weekend :( Maar misschien valt het idd mee.

En ik zou best bij je op kraambezoek willen komen hoor, je woont maar een half uurtje bij mij vandaan :) Laat me maar weten of je er op zit te wachten ;)
    En tuurlijk vinden we het jammer dat je niet naar de meeting kunt komen, maar dat was natuurlijk al bekend :) Ook al zou je nog niet bevallen zijn, dan is het lichamelijk toch ook veel te zwaar?
    En de volgende keer kom je gewoon mét kind 8)

Pookie, fijn dat de verjaardag geslaagd was! En zo te lezen HEEEEERLIJK gegeten ;)
    Wel balen van je bril, maar gelukkig heb je nog even tot de vakantie!

Nijntje, wat een schatje! Ze lijkt al zo groot op de foto!

Veda is weer wakker, dus we gaan maar eens wandelen en dan gelijk boodschappen doen. Heerlijk is dat hè, weer zulk mooi weer?!

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    In ons ziekenhuis was de curettage onder narcose. Je krijgt een lichte narcose en een uurtje nadat ik wakker werd, mocht ik al naar huis. Je moet even geplast en gegeten hebben en dan is het oke.
    Ze wordt echt groot, dan vinden wij ook... Ze gaat nu al richting maatje 68 met haar shirtjes... En dat terwijl mannetje en ik klein zijn (1.60 en 1.75). Ach, we zullen zien... Alleen maar goed als ze flink groeit, alleen vinden papa en mama dat minder omdat het dan zo snel gaat, hihi

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    zo ff bijgelezen.
    Sorry Melisa, ik had dus niet door bij je post dat je ALWEER!!! een posi test in handen hebt. Geweldig nieuws. Gefeliciteerd en hopelijk is dit gewoon een superplakbaby!

@sterre; hup andere manueel bellen. Geen handvol maar een land vol toch???????? althans in deze regio wel.

heel schatig hier zit Y te genieten van een 1e start koekje na de meloentjes. Ze heeft er echt grote pret mee.
    En ik word gezien als strenge moeder bij het KDV na het "knakworst" incident.
    Laast heeft Y daar namelijk tussen de middag knakworst gehad, Daar was ik niet heel erg blij mee. Er zit natuurlijk veel zout in en al dat soort bende. Maar heel veel slechter dan leverpastei is het ook niet en dat krijgt ze zo nu en dan wel. Het viel mij alleen wat rauw op mijn dak en ik moest de avondetenplannen van Y omgooien. Na zo'n vleeshap krijgt ze van mij alleen nog maar een vegahapje zonder zout!

Zo en nu naar brillenboer.

14. Loe

Loe Niet meer actief

Nijn, wat een schatje zeg!:D Goh, over de maten kun je echt niet veel zeggen he, de een blijft heel lang in een klein maatje de ander weer niet. En vergelijking met de ouders gaat dus ook niet altijd op hihi. ;)Mooie meid hoor!

Hihi Mosa, ja hoor je mag natuurlijk komen. Leuk! Oja nijn, we weten wat het wordt hoor, maar dat zeg ik wel even via pb ivm eventuele meelezers hihi.:)

Mosa, bij mij ging het ook onder volledige narcose, dus echt de ok ruimte in, heeeeeeeeeel lang wachten in mijn geval (in jouw geval niet hoor, dat had ik weer) maar ze geven je dus maar een hele korte, lichte narcose. Je bent wel echt weg. En dan wordt je wakker op de uitslaapkamer met tig anderen en moet je een plasje doen voordat je weer weg wordt gereden naar zaal.:)

Wel gaven ze mij de optie om het onder plaatselijke verdoving te doen. Ik zag t niet zitten hoor. Gelukkig (voor de omstandigheden dan) lag ik op een kamer met nog een lotgenooot, mijn buuf op zaal ook net een curettage gehad (dat je niet naast een zwangere ligt, hoor ik ook weleens, echt bar vind ik dat) die had t onder plaatselijke verdoving laten doen.:$

Verder heb ik de boot van kletsen met vpk's een beetje afgehouden, hoefde geen psychische ondersteuning zeg maar. Had ik geen zin in. Wel bloedde ik behoorlijk erna (voor mijn doen, ik was nooit heel veel ongesteld) maar hield al snel op. Bij de meesten duurt t iets langer wel. Weekje, soms twee weekjes.:)

15. Loe

Loe Niet meer actief

Pookie, heerlijk gegeten dus! Lekker hoor. :D
    Kan me je reactie met de knakworst wel voorstellen. Tis meer een rookworst voor die kleintjes denk ik?:(
    Succes bij de brillenkijker!:)

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nijntje, het gaat idd allemaal snel, en soms ook wel te snel ;) Maar al die ontwikkelingen zijn natuurlijk ook wel weer érg leuk!

Pookie, ik zou ook niet blij zijn als Veda een knakworst gehad zou hebben hoor! Vanwege het zout geef ik Veda eigenlijk ook geen leverpastei :)

Succes bij de brillenboer (grappig woord :D), hopelijk vind je er één naar je zin!

Loe, nou, wie weet kom ik tegen die tijd echt wel langs :) Maar pas als jij het aangeeft hoor, ik zal me niet opdringen ;)

Fijn dat jullie je ervaringen met curretage hier hebben neergezet!
    Maar eerst maar eens maandag afwachten, en ik ben eigenlijk wel benieuwd wat mijn vk ervan vindt.

All, net nog twee superschattige bolero'tjes voor Veda gekocht, ik vind die dingen zó leuk bij kleine meisjes :D

17. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    zeg Mosa, ik kom vanavond in jouw buurt.
    Zegt fietsenwinkel Bas in Nijkerk jou iets?????
    Hij verkoopt fietsen vnaf huis en ik heb een hele mooie tourfiets ( een TREK ) bij hem op het oog.
    Geen mama fiets dus maar een werkfiets ( 15 km)

18. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Pookie: geeft niet hoor dat je er overheen las, had het ook niet heel specifiek met grote letters vermeld he :)

Mosa: wat je ook kiest, je moet je gevoel volgen. Ik dacht na mijn miskraam juist, hadden ze me maar gecuriteerd, dan weet ik dat er niets meer zit, en kan ik opnieuw beginnen. Dus tja.
    En je mag na een curritage volgens mij 1 maand niet zwanger worden, tenminste dat raden ze af.
    En dat ik weer zwanger ben, beschouw ik als een wonder hoor. Nu hopen dat het goed blijft gaan natuurlijk.

Nijntje: wat een schatje!

Zocht net naar een foto van Chelsey haar verjaardag zonder visite, die heb ik helaas niet. Dus kan geen foto plaatsen...

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Bah zeg, ik voel me nu helemaal rot door de keuze curettage/cytotec :( Ik kom er gewoon niet uit. Over allebei lees je rotverhalen (van cytotec dat het echt een lijdensweg is en je blijkt dus met curettage 30% kans te hebben op verklevingen :$). Ik kom er nu echt niet uit, stom gedoe :x Ik wil gewoon dat het vanzelf komt, dan hoef ik tenminste die keuze niet te maken.

Ik ben er nu echt klaar mee. Ik heb heel goed geaccepteerd dat ik niet meer zwanger ben en daar heb ik ook helemaal vrede mee, maar ik baal ervan dat het er nog zit en dat ik niet weet wat de 'beste' manier is om het kwijt te raken.
    Dat vind ik ook heel frustrerend, het gaat eigenlijk heel goed met me, maar door dat stomme gedoe blijf je er constant aan denken. Vooral als je telkens gaat googlen :)

Pookie, Nijkerk is hier 10 km vandaan :) Ik ken alleen die fietsenwinkel niet, maar eigenlijk kom ik er ook bijna nooit. Wij hebben vanavond een verjaardag, anders had je zo een kopje koffie kunnen komen drinken :)
    Hopelijk is de fiets wat!
    En ben je geslaagd voor een bril?

Melisa, volgens mij raden ze af meteen weer zwanger te worden omdat je dan moeilijk in kan schatten hoe ver je precies bent. Maar ik wil toch gaan tempen, en als het even kan dan gaan we er toch weer gelijk voor hoor.

Het is idd te hopen dat het deze keer goed blijft gaan bij jou, maar het MOET gewoon! En jammer van de foto!

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @mosa; jammer van de koffie......maar dat zou ook best raar geweest zijn denk ik.
    Het is wel een moeilijke keuze tussen de pillen en curettage. Ik heb die keuze nooit voorgelegd gekregen en daar ben ik eigenlijk wel blij om.Verklevingen in je baarmoeder wil je echt niet, maar de kans dat je alsnog een curettage krijgt na die pil is denk ik ook best groot.
    Heel moeilijk dus die keuze.............................
    Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis????
    Misschien kunnen ze je daar nog wat meer vertellen wat de keuze iets vereenvoudigt.

Deel Deze Pagina