Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wat ik ook nog wilde zeggen, wat ontzettend heerlijk dat jullie mogelijk toch nog een kans krijgen. Dat is héél goed nieuws, en ik ga heel hard duimen dat jullie afspraak komende week goed uitpakt!
    Het was al jaren tijd, maar nu móet het echt tijd worden voor een Ricmar-baby!!

2. Loe

Loe Niet meer actief

Goeieavond!:D

Sterre, gefeliciteerd met Noud (en geen lambert hihi)!!:D

Mosa, houd je er wel rekening mee dat je extreem veel bloed kan verliezen, waardoor je met de ambu naar het ziekenhuis zou moeten? :( He gatsie, ik wil het je ECHT NIET afraden, maar die ervaringen heb ik wel gehoord, en ik zou me schuldig voelen als ik het je niet zou vertellen dat die kans er is.:( Ook het ziekenhuis heeft me dit verteld, vandaar dat mijn vriend niet wilde dat ik de pillen zou nemen. Heb je hier zelf ook over gelezen?

Ik zou het denk ik uiteindelijk toch maar eerlijk vertellen op het werk, denk inderdaad ivm eventuele nasleep en misschien ook wel mezelf verpraten een keer nadien. Maar als je daar nooit geen 'last' van hebt.........moeilijk. Denk toch dat ik het zou vertellen ja.:) Je hoeft het natuurlijk niet de hele 'zaal' te vertellen, zolang de leidinggevende het dan weet. Hij/zij kan je 'gewoon' ziekmelden.

Ik ga ook voor een Ricmar baby!!! Yeah!:)

All, wij zijn waarschijnlijk uit de hele naam. Hehe.
    (zit er toch nog iets nieuws voor jullie bij hoor hihi!):D

Straks nog even kijken ja naar 3 j's. Ik kan helaas echt niet meer staan (doet ZO'N pijn in mijn enkels, vreselijk) dus hopelijk kunnen we op een muurtje zitten bij de zaak van mijn vriend.:)

Fijne avond allemaal! (en sorry Mosa als ik je nou weer in verwarring zou brengen, maar ik zou me echt schuldig voelen als ik het uberhaupt niet genoemd zou hebben, begrijp je?):)

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, ik ben juist 'blij' met dat soort informatie, ik ben juist iemand die altijd veel wil weten over beslissingen die ik moet nemen (of het nu info is die ik wil horen/lezen of niet ;)).
    In een ander topic reageerde iemand die al 5 miskramen heeft gehad en nu door verklevingen mogelijk niet meer zwanger kan worden. Zij heeft meerdere keren pillen gebruikt en zij vond het, voor zover dat kan, wel meevallen.

Ik heb idd gelezen over veel bloedverlies, maar toch heb ik wel het idee dat ik het een kans moet geven. Ik vind het lief dat je bezorgd bent, maar ik denk dat extreem veel bloedverlies zoals jij het omschrijft, echt een uitzondering is. En misschien nog wel een grotere uitzondering dan verklevingen.

Ik heb echt het gevoel dat ik moet kiezen tussen twee 'kwaden' en dan denk ik dat ik me hier gevoelsmatig beter bij voel. Maar dat hangt ook nog even van mijn vk af hoor, aan haar mening hecht ik best veel waarde.

En ik meld me dan telefonisch ziek, dus andere collega's waar ik minder mee heb, komen er dan natuurlijk niets van te weten. Maar ik heb nog een paar dagen om te bedenken hoe ik het precies ga doen.

Zo, genoeg over mezelf :)

Leuk dat jullie nu uit de naam lijken te zijn, alhoewel je nog wel waarschijnlijk schrijft ;) Ik ben benieuwd!
    En veel plezier straks, hopelijk vinden jullie een goede zitplek!

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik snap het wel en ik ben blij dat je er zo goed in staat.
    en mocht je toch je verhaal kwijt willen wij zijn er voor je.

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dank je wel, lief van je :)

Maar trek jij het allemaal nog een beetje?

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ja hoor ben weer opgeladen en we gaan de volgende spannende fase in, dus donderdag wordt het spannend.

7. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

mosa, echt moeilijk hoor die keuze maken pillen of niet.. ik hoop dat je er uit komt, zeker nog maar eens goed met vk overleggen wat zei je aanraad over hoe of wat, en ik zou het ook wel je leidinggevende vertellen gewoon omdat het griep verhaal anders zo raar zou kunnen worden, en dan gewoon vragen of hij zei niets tegen de rest wilt vertellen, dan kan je altijd nog beslissen om het tegen bepaalde mensen wel te vertellen of niet.

loe, veel plezier bij de 3 j´s! en wat leuk dat jullie w.s. uit de naam zijn!

ricmar wat fijn dat je jullie toch hulp krijgen! alvast veel suc6 de 26e! en ik ga ook voor een ricmar baby !!

all

hier was het vandaag mosseldag, een braderie door heel het dorp richting de haven met allemaal kraampjes met van alles wat, daar ook kermis en overal eet tentjes met mosselen, oesters en van alles wat erg gezellig en lekker even over rond geslenterd vandaag

nog een nieuwe broek gescoord zo´n lekker flodder broek heerlijk haha, en ook zo´n ding gekocht om haartjes te verwijderen, met een soort kristalpad is dat... ben echt freselijk afgezet want het werkt voor geen ene reet.. jammer! hahaha

hai is vanavond nog ff stappen met een vriend, maandag weer werken dus die wou er nog ff op uit

ik ga dalijk hopelijk lekker slapen

groetjes allemaal!

8. Sannehai

ow jeej gister de laatste nu de eerste hahaha:p

pff ik kon niet slapen vannacht want hai was weg.. heel irritant altijd want ik ben echt een schijterd en dan ben ik dus gewoon bang..

uit eindelijk toch in slaap gevallen word ik om kwart voor 7 wakker ligt hai niet naast me.. ik schrik me rot ik d8 is hij nu nog niet thuis!?

ik bellen, neemt niet op..

was ie met zn zatte kop in zn boxer op de bank gaan slapen.. hij heeft een flinke kater want hij is al paar x naar wc gerend hahaha naja eigen schuld dikke bult he;)

hier schijnt het zonnetje al volop! wasje draait afwasmachine ook, boekje van feli voor morgen alvast geschreven

ben eigenlijk doodmoe en wil eigeniljk nog wel slapen, maar weet niet of ik het wel ga doen... haha

nou groetjes fijne dag allemaal

mijn laatste vakantie dagje..snik! haha

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Hanna, van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Svinthe!!!
    Hopelijk was het feestje gisteren geslaagd en heeft Svinthe zich vermaakt!

Ricmar, alvast heel veel succes dan donderdag!!

Sanne, klinkt gezellig, een mosseldag! Ik hou alleen niet van mosselen :) Gisteren toevallig nog mosselen voor mijn vriend gekookt, en ik heb een patatje gegeten.

O jee, die Hai ;) Wat zal die zich beroerd voelen zeg :D

Geniet nog even extra van je laatste vakantiedagje, en uiteindelijk valt het werken vast ook wel weer mee :) Maar toch nooit leuk als de vakantie voorbij is.

Loe, de 3j's overleefd? ;)

All, Veda sliep tot 8.45 uur, heerlijk :D Maar gisteren natuurlijk een vermoeiende dag gehad.
    Vandaag heb ik weer flinke buikpijn, maar het zal wel weer niets betekenen ;) Vanmiddag gaan we naar vrienden met een kindje die twee maanden ouders is dan Veda. Ik vind het iedere keer zo leuk om te zien hoe de kindjes steeds meer oog voor elkaar krijgen :)
    Die vriendin heeft twee jaar geleden een MA en curettage gehad, dus dan kan ik gelijk wat meer vragen aan haar.

Fijne dag allemaal!

10. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hanna: GEFELICITEERD MET JE MEISJE! het is toch weer een bijzondere dag he.

Sanne: wees blij dat ie op de bank sliep haha. Mijn man is wel eens zat naast me gekropen, nou toen heb ik niet meer geslapen.

All: vandaag komt er nog visite, maar dan is de feestweek ook wel weer voorbij hoor. Heb het ook wel gehad.
    Merk dat ik nu meer zwanger ben dan de vorige keer. Moe, misselijk, zere borsten etc.
    Dus eigenlijk wil ik alleen maar slapen! We hebben het gisteren niemand verteld, dus dat wordt over een paar weken een leuke verrassing, als dit eens een plakbeeb is.

Mosa, jij moet morgen weer naar de VK he? Hopelijk kunnen jullie samen een passende oplossing/behandeling vinden.

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Chelsey aan de taart!

12. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mijn test gisteren... positiever kan bijna niet.

13. Loe

Loe Niet meer actief

Goeiemorgen!:)

Voor mij een goedemorgen, voor mijn vriendje wat minder, die is ziek! Die is nooit ziek. Griepachtig iets zeg maar. Was dat vroeger wel eens vaker in augustus? Volgens mij is dat wat nieuws dat mensen ook al griep kunnen krijgen in augustus. :(Sneu voor m.:( Hij heeft van mij ontbijt op bed gehad, zo even koffie maken.:)

Hanna, gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeerd met Svinthe!!! :DEn wat een prachtige dag. Heeft ze genoten gisteren?:)

Mosa, succes bij die vriendin, wel goed om wat ervaring te horen. Heeft ze ook een meisje of heeft ze een jongen?

Oe Sanne, nou Hai heeft flink in de pan gehakt dan.:) Ik lust ook geen mosselen ieks. Heb ze een keer, jaren terug, in Frankrijk besteld. Iedereen slobberen, en lekker joh, ik dacht nou ik moet het toch proberen. Heb een uur tegen die pan aangekeken en zo'n mosselding opengemaakt, durfde t niet aan mijn mond te zetten. Vond t er zo vies uitzien!:$ Dus.............na een uur een hamburgermenu besteld. Dapper ben ik he.:)
    Maar je ziet in Frankrijk veel mensen die echt zo'n standaard (in de hoogte gewerkt) met vis eten. Ziet er prachtig uit en ook gezond. Jammer vind ik het wel dat ik het niet lust. Ik lust alleen makreel en kibbeling haha.;):p

3 j's overleefd, maar t was wel een beetje veel van hetzelfde. Vind het wiegenlied erg leuk, dus toen dat geweest was, zijn we wel gegaan. Maar toen waren we er al een uur dus we hebben ze wel even gezien. Er komen weer 10 afleveringen zei hij (Jan Dulles) met nieuwe 'de zomer voorbij' afleveringen, drie dagen geleden was hij uit Kreta teruggekomen.

Nou, ik ga koffie maken. Fijne dag allemaal!

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: Hartelijk gefeliciteerd met Svinthe!!! Wauw ook alweer 1 jaar, wat gaat het toch snel he?! Gister nog een leuk feestje gehad? En vandaag ook?

All: Voor de rest even kort, reageer snel weer even uitgebreid.
    Hier is dus het hek van de dam... noah is uit bed gevallen!!! Het bed staat al op de laagste stand maar staat dus nog steeds vrij hoog. Ik snap niet hoe ze dat zo hebben kunnen maken :x Vanmorgen hoorden we hem nog wat rommelen en spelen en ineens een klap. Allebei snel naar zijn kamertje gerend en ja hoor, daar lag hij, op de grond :$
    Morgen ga ik gelijk die zaak bellen dat dit me toch niet de bedoeling lijkt en of er in ons bedje geen gaatjes vergeten zijn... Er zit namelijk nog een hele ruimte onder de laatste gaatjes waar nog makkelijk gaatjes gemaakt hadden kunnen worden voor nog een stand lager.

Gister naar Noud wezen kijken en wat een frummeltje...awhhh...Lief!
    Vandaag op kraamvisite bij vrienden van ons, die is nu een week of 4.

15. Sannehai

@hanna GEFELICITEERD MET SVINTHE!!

@melisa ow wat fijn dat je je nu meer zwanger voelt dan de vorrige x, dat geeft toch wel weer een beetje het idee dat het nu misschien wel goed zit toch?? laten we het hopen dat dit een echte plakbeeb is :D en een leuke verassing dan ja over een paar weken voor iedereen :D en lekker aan dat slapen toe geven he! :D

@mosa oww leuk vind k ook altijd zo leuk om naar vrienden met kids te gaan, feli vind het ok helemaal geweldig om met andere kindjes te spelen, zeker als ze groter zijn als haar dan kijkt ze dr ogen uit hahaha, veel plezier, en ook alvast suc6 morgen bij de vk!

@sterre sorry was ff vergeten te reageren op je, maar tussen mij en hai gaat het eigenlijk wel weer heel goed nu:D gelukkig maar:D de vakantie was echt ff nodig en die heeft veel goed gedaan gelukkig:)

hier nog weer eens een eet vraag

hoeveel zuivel moet een kindje op de leeftijd van 9 mnd ongeveer binnen krijgen op een dag? ik d8 dat dat 500cc was maar dat daarvan ook yoghurt ofso mocht zijn??

feli is een beetje weer eens iets aan het veranderen in haar flessen, sochtends laat ze nu bijna altijd 80cc staan, en meestal drinkt ze hem smiddags wel helemaal leeg 210, maar savonds laat ze ook wel weer 100-80 staan. als ik er dan pap van maakt wilt ze het meestal nog wel voor een gedeelte.

nu heb ik haar vandaag na haar ochtend fles nog wat brood gegeven, dit wou ze wel dus ik d8 prima

vanmiddag heeft ze eerst een halve boterham gekregen, en dat ging aardig goed naar binnen :D toen dr fles, liet ze dus weer iets van 100cc staan, toen nog wat brood wat ze nog niet op had (paar stukjes) en nog wat slokjes melk, dus uiteindelijk 80cc laten staan.

ook niet erg d8 ik want ze heeft dat brood weer goed gegeten.

nu ben ik dus benieuwd omdat ze vanmiddag nu minder heeft gedronken, of ze hem dan vanavond misschien juist weer wel wilt?

mosa, veda drinkt toch ook kleinere hoeveelheden van haar fles? hoe dronk zei ook al weer? kben weer eens nieuwschierig hoor;) hahahah

maar goed, ik d8 zolang ze wel wat anders eet als ze haarfles niet leeg drinkt zal het wel niet zo erg zijn toch?? of moeten we al over naar 2 flessen? ik ga eens opzoeken vanaf wanneer dat meestal is, ik d8 nu nog meestal niet toch? en aangezien feli dat wel kan gebruiken die fles, zal ik dat ook niet zo snel gaan doen denk ik

naja komt goed;) groetjes!!

ow ik was zo sloom met mn bericht dat ik een aantal andere berichtjes gemist had!

@melisa ahh wat een leuke foto van chelsey wat is het al weer een grote meid! en wat een super posi test:D!!

@sterre ow my gosh! dat was wel ff schrikken zeker, wat gek zeg van dat bed jeetje zeg! misschien dat ze toch alsnog gaatjes erbij kunnen boren?? zou wel dom van ze zijn, maar wel beter als dit natuurlijk!! feli ligt nog steeds in dr wieg!:) we gaan na de vakantie ff het bedje neer zetten staat nu nog bij kennis.

nou nogmaals groetjes!!

16. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sanne: 500cc melkprodukten wordt aanbevolen, maar dat kan ook yoghurt etc zijn. Chelsey was nooit een goede drinker, dus die krijgt nu nog een half uurtje voor de boterham haar flesje. Dan gaat alles er goed in.

Sterre: dat is schrikken. Maar het lijkt er toch op dat ze wat gaatjes zijn vergeten. Noah geen bult oid?

Loe: sterkte met je mannetje.

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Na alle festiviteiten van gisteren weer even bijlezen hier :D
    Bedankt voor alle felicitaties!

Sterre, gefeliciteerd met neefje NOud. Leuke naam!
    Je bent intussen gaan kijken bij hem. Hoe was het?
    Oh ik lees dat ie lief is. Goed zo.
    Veel plezier bij de kraamvisite straks.

Mosa, hoe jij aankijkt tegen de miskraam, zo stond ik er ook een beetje in.
    Het was voor mij nog geen kindje, maar echt nog in de beginfase...
    Dus voor mij is het niet raar dat je zoiets schrijft.
    Veel succes morgen met de keuze.
    Dat wat je schrijft over eerst de pillen en dat even een kans geven tot een bepaalde dag... dara zit wel wat in vind ik.
    Hopelijk wordt je moregn wat wijzer bij de vk.

Loe, hoe waren de 3 J's?
    Je hebt toch wel kunnen zitten neem ik aan.
    Mensen staan toch wel op voor zo'n grote buik?? :D
    Loe, en nog wat nieuws bij de naam... nu ben ik wel héél nieuwsgierig natuurlijk!!!
    Beterschap voor je vriend.

Ricmar, succes donderdag!

Sanne, Hai een kater...
    's Avonds een vent, 's ochtends een vent, zeggen we hier hahahah!
    Oei, morgen weer aan het werk. Succes!

Melisa, wat een mooie test zeg.
    Ik ben zo blij voor jullie.
    Super gewoon!
    En wat een gave foto van Chelsey met de taart!!

Sterre, och schrikken zeg dat Noah uit zijn bedje is gevallen.
    dat kan inderdaad de bedoeling niet zijn.
    Ik hoop maar dat ze bij de winkel een goede oplossing hebben....

Het feest was geweldig gisteren. Super gewoon.
    Er zijn in totaal 38 mensen geweest :D
    Drukke bedoening dus, maar Svinthe vond het helemaal leuk.
    Ze is zo ontzettend verwend. Ze vond de taart leuk en lekker!
    Nog even een spam hier van Svinthe's verjaardag.
    De rest zet ik zo in mijn album, als het lukt ;)

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jaaaa, gelukt..
    Nog 7 andere foto's in mijn album :D

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Wat een leuke foto's van de jarige jobjes!!!!!!!!!!

Nog 2 maandjes en dan is het alweer Y' s verjaardag.
    Supersnel gaat het.

stoute Y, ze zet nu een bierflesjes aan haar tandjes....................

gisteren hier dus een feestje gehad, daarna mama ook lekker nog bier wezen drinken in het dorp. En vanmorgen weer om half 11 present bij een familiefeest!

Ofwel nu ga ik ff uitrusten:)

20. Sannehai

hoii dames

@hanna ow wat een leuke foto's ook van svinthe dr verjaardag zeg :D en dat jurkje, echt super leuk!!

@pookie ja snel gaat he he, dan is het al weer een jaar geleden, voor feli ook ongeveer 2 maandjes pff kvind het ook maar hard gaan, heb je die fiets die je opt oog had nog genomen? of heb ik daar overheen gelezen?

all fijne avond

morgen ben ik er w.s. niet, weer werken en savonds ook gelijk met vriendin zumba-en! (hier thuis dan wel he;) van een dvd haha)

groetjes!!

Deel Deze Pagina