Afrola, ik denk dat een moederfiets een heel stuk stabieler fietst. Eerst twijfelde ik, maar nu ben ik helemaal om Hier is het nu ook prachtig weer hoor, eigenlijk best snel na mijn berichtje vanochtend werd de lucht alweer blauw. Maar rond half 8/8 uur was het dus aardig mistig. Nu warm! Gelukkig ging Veda net meteen slapen. Haar badje staat weer klaar, dus dan kan ze straks lekker zwemmen Wat een lieve badfoto Staan is natuurlijk ook veel leuker! Grappig om te zien wat een ander lichaampje ze heeft dan Veda Maar schattig hoor! En lekker smullen van de watermeloen
@ mosa, ja ik was eigenlijk anti-moederfiets , maar na huidige fietservaring ben ik aan het omslaan . Na verhuizing als we nog genoeg geld hebben ga ik misschien wel even proefrijden op een mamafiets of iets soorgelijks Lichaampje J. Ja laatste 2/3 weken echt weer een flink bol buikie, en dan die spekbeentjes . Pffff gaat er wel weer af als ze gaat lopen, denk ik. Hub was vroeger ook zo vertelde mijn schoonmoeder en daar zit nu geen gram vet aan . Oh nog een berichtje gemist. Tijgertje toch ingeleid . Hopelijk heeft de kleine uk nog wat vetjes opgebouwd! Tijgertje, zet 'm op!
Sanne: Geniet van het dagje vrij! Afrola: Ik lig helemaal in een deuk om de poepactie van J! Haha die Josien, lekker aan het smullen van de watermeloen. Wij hier vanmorgen ook, vind noah heerlijk. Klimmen: Ik word ook gebruikt als klimrek. Vond het wel grappig van Afrola, eerst in buik, nu op buik haha. Salapio: Haha wacht maar tot ze 2 zijn Pookie: Thanx voor de tips over het dealen! Ik ga het voorleggen aan Roy en dan misschien even kijken wie hier de wijkagent is o.i.d. Er zou hier ook buurtpreventie moeten zijn maar heb er nooit iets over gehoor of gezien. Zou eigenlijk ook niet zo goed weten wat dat moet inhouden Zo lekker veel in de planning vandaag, suc6 ermee, hopelijk is het weer wat dragelijker bij jou. Ik heb trouwens geen buggy, wij hebben zo'n alles-er-op-en-eraan ding en die is ook erg makkelijker met alles. Haha GI Janne, nee daar had ik ook niet over nagedacht..heel slim van Djaar Sheann, die is inderdaad al een tijd niet meer geweest Mosa: Mooie fiets hoor! Ik ben er een beetje jaloers op haha. Thanx voor het leren maar hier is het dus ook een beetje bewolkt maar ongelofelijk benauwd.. Ben net even naar de dieetiste gelopen maar poeh hé! Loe: Oeh gestroken door en wesp... geen idee of het kwaad kan. En ook nog ruzie met je vriend Suc6 bij de bekkenfysio! Oeh tijgertje, zet em op meid!!!!!! All: Vanmorgen bij de dieetiste geweest en er was weer bijna 2 kilo vanaf na de vorige keer joehoe. Alleen zit ik nu een beetje op een dood punt, dit woog ik ook voor ik zwanger werd en zit nu al een aantal weken op. Nu heb ik een blaadje meegekregen om 1 x per week een brooddag te doen zodat er weer een zetje gegeven word. Ik ben benieuwd! Nu wachten tot Noah moe word en naar bedje kan. Kan ik nog even gaan leren. Gelukkig ben ik niet zenuwachtig..een beetje spannend wel maar heb vannacht goed kunnen slapen. Ik kan van dat soort dingen echt wakker liggen namelijk
@ Sterre, spannend vanavond de eerste examens. Eerst dan nog veel succes met leren en vanavond veel succes bij het examen! Knap hoor dat je weer 2 kilo kwijt bent! Nu weer op gewicht voor zwangerschap . Maar je wil nog even volhouden. Succes ook daarmee dan! Echt goed dat je nog steeds volhoudt. Schouderklopje heb je wel verdiend!
Sterre, succes vanavond he!! Knap zeg dat je al zoveel bent afgevallen, heb er bewondering voor. Tijgertje, zet m op morgen! Afrola, leuke foto's en lekkere spekbeentjes hoor! Hier had mijn vriend vroeger dat ook, zit nu ook geen spek meer aan.
Afrola, babyvetjes is juist schattig En als ze idd mobieler is, dan zal dat er zeker wel afgaan. Bubsie, hoe voel jij je? Sterre, hier is het nu ook weer bewolkt, maar idd érg benauwd Wij zijn een beetje bezig met de schuur opruimen, maar dat is ook erg warm. Wat goed dat je weer 2 kilo bent afgevallen (ik schreef aangekomen )!! Gaat dus de goede kant op! Wel jammer van het dode punt, maar hopelijk helpt de brooddag! Fijn dat je goed geslapen hebt ondanks je examen! Alvast héél veel succes, ik zal aan je denken!
Bedankt voor jullie lieve woorden! Zenuwen beginnen nu toch stiekem een beetje te komen. Noah is net wakker en ga dadelijk even een stuk lopen.. proberen mijn gedachten even te verzetten..hopelijk gaat ook het lukken Mosa: Haha aangekomen.. nee ze zijn er gelukkig vanaf Bubsie: Ja je bent er ook bijna! Noah is nu een boterham met een beetje jam aan het eten. Ieder stukje die ik erin stop komt er ook weer uit en dan stopt hij het er zelf weer in... zo van 'mam ik kan dat zelf wel hoor' haha.
Schattig he dat eten van die kleintjes. Wij hadden gisteravond een potje met macaroni geprobeerd bij Y. Dat ging er dus mooi niet in! Dan maar weer wat bloemkool geprobeerd en ja hoor daarvan gaat ieder kruimeltje het mondje in. Ongelooflijk hoe eigenwijs ze op deze leeftijd al kunnen zijn! @Sterre; SUCCES!!!!! En wij hebben vertrouwen in je dat je het redt.
@ mosa en sterre, ja ik ben er bijna! van mij mag het komen want kan niet veel meer ivm bekkenpijn. kan bijna niet lopen. en heb sinds gistermiddag heel erg last van harde buiken en dan is de kleine super druk wat gewoon pijn doet. af en toe gigantische steken op mn blaas.
Bah zeg, ik heb al de hele dag totaal geen energie Ik zou wel naar bed willen/kunnen, en dat gevoel heb ik eigenlijk nooit overdags Het regende hier straks een tijdje, op zich wel lekker, een beetje verkoeling! Sterre, vanavond is het al zo ver, dus logisch dat de zenuwen een beetje beginnen te komen. Maar komt vast goed En goed onthouden waar een paperclip voor dient (flauw, ik weet het ). Veda wil ook liever stukjes brood in haar eigen mond steken dan dat ik het doe Grappig hè, die eigen willetjes?! Pookie, grappig dat Yuna geen macaroni wilde maar wel bloemkool Ik wil één dezer dagen voor het eerst pasta gaan maken voor Veda, ben benieuwd wat ze ervan vindt. Zo, nu nog even moed verzamelen om de badkamer nog even schoon te maken en dan vind ik het mooi voor vandaag...
Lang kan het in ieder geval niet meer duren, maar erg vervelend dat je zo'n last van je bekken hebt Hopelijk betekent het voorwerk dat het niet al te lang meer duurt! Succes in ieder geval, ik ben benieuwd wanneer het gaat beginnen! Denk je nu wel 'normaal' te kunnen bevallen of toch niet?
Pookie: Thanx! Lief van je! Haha die bloemkool ging er dus wel in Hier werd gewoon gesidderd van de spercieboontjes gister terwijl hij ze toch vaker heeft gehad All: Ik had een berichtje naar Djaar gestuurd dat wij aan hun denken en dat de link naar GI Janne is gelegt En dat hopelijk alles goed gaat. Ik kreeg terug: Gaat met Janne goed! Met mij wat minder. Erg moe en emotioneel. Veel behoefte aan rust en regelmaat. Zondag mogen we naar huis. Ik was trouwens helemaal vergeten te vertellen dat Noah sinds een paar dagen zelfstandig kan zitten! De knapperd. Het is zo enorm grappig en schattig zo'n klein hoopje mens te zien zitten op de grond. Ik kan ook echt al aan zijn zitten zien dat hij iets 'uit aan het vreten' is. Net was hij een krant op aan het eten en toen zat hij met zijn rug naar me toe en af en toe zag je em zo half/half omkijken Zo en nu ga ik koken en eten. Roy is over een uurtje thuis en dan rij ik gelijk aan. Gaan jullie voor me duimen zo rond een uur of 18.30u?!?! Misschien doe ik vanavond nog even verslag en anders morgen z.s.m!
Ik bedacht me vanmiddag trouwens dat ik morgen naar het CB moet. Ik ben benieuwd hoe lang en zwaar m'n meisje inmiddels is
Bubsie: Vervelend dat je zo'n pijn aan je bekken hebt Maar net wat Mosa al zei, heel lang kan het niet meer duren!
Sterre, lief dat je een berichtje naar Djaar hebt gestuurd! Rot dat het met haar wat minder gaat, met het is natuurlijk ook niet niks om ineens mama te zijn. En de kraamtranen kunnen natuurlijk ook meespelen. Maar zondag, dat duurt nog best lang dan Dus Djaar zelf ligt ook nog in het ziekenhuis dan? En Noah die al zelf kan zitten, knap hoor! Grappig hoe je vertelt over dat je kunt zien dat hij iets aan het uitvreten is Tuurlijk duimen we om 18.30 uur voor je, maar we hebben er vertrouwen in!
Hoi dames, @sterre heel veel suc6 vanavond u can do it!! en super knap van je hoor dat afvallen! ik moet ook es nodig wat sporten, ik neem me elke keer wel wat voor. maar komt er nooit van....haha @tijgetje wow spannend! morgen w.s. beebje in je armen! heel veel suc6!! @afrola ahh wat ene heerlijk mopje is josien, hihi lekker hoor een beetje spekjes! en een moederfiets is echt wel wat stabieler, zowiso ook handig bij baby in zitje zetten, het stuur kan op slot, dus staat vast en wiebelt niet heen en weer, en je hebt een standaart aan 2 kanten dus staat ie helemaal stabiel. en het fietsen zal ook wel makkelijker zijn denk ik @mosa leuke fiest en goeie deal!! jij krijgt hem ook al snel ik kan niet wachten tot ik hem heb, neem jij hem ook met een fietsplan via je werk of dat niet?? @weer hier was het vandaag echt wel een mindere dag, het heeft zelfs geregend! (net toen wij in de stad waren met feli natuurlijk!) maar goed, kon het wel ff lekker afkoelen..maar nu is het eigenlijk weer behoorlijk warm maar toch wel wat minder volges mij. @sheann ik vroeg me dat een tijdje geleden ook al af waar ze was, maar ik denk net als mosa gewoon ff geen behoefte aan. @all hier lekker ff in de stad geweest, op de markt weer van alles gekocht, nog boodschappen gedaan, hadden we echt al heel lang niet gedaan(steeds ff snel gehaald wat we nodig hadden) maar gewoon 1x per week boodschappen doen heeft toch mijn voorkeur hoor maar het was wel gezellig nu zitten hai en zn broer hier voetbal te kijken, dalijk eten maken, en nog steeds moet ik die was opvouwen ..aghh! haha wel hangen er weer 2 buiten nou dames, ik heb nog wat te doen, maar eigenlijk geen zin maarja groetjes!
hoi dames ik had een hoop berichten gemist whah @sterre lief dat je djaar hebt gesmsd! en wat vervelen dat ze nog best een tijdje in het ziekenhuis moeten blijven, en dat ze zo moe en emotioneel is. ik denk ook wel dat kraamtranen een rol spelen en gewoon het hele moeder zijn ineens! ik vond dat ook best wat hoor! @mosa ik denk dat djaar ook nog in het ziekenhuis ligt voor janne, omdat ze borstvoeding wou gaan geven, denk ik dat ze gewoon ook in het ziekenhuis mag blijven, ik mocht dat ook bij feli, gelukkig maar want op en neer rijden in zo'n situatie (net moeder enz ) is echt neit te doen lijkt mij. @sterre we duimen voor je !! en wat knap dat je mannetje ineens zelfstandig kan zitten, wat is het toch een snellerd zeg!! super leuk hoor hha, en dat je nu al kan zien als hij iets uit freet haha te grappig! @bubsie vervelend dat je zo'n last hebt van je bekken en dat je daardoor weinig kan doen! meid voor jou kan het ook niet lang meer duren!!
Sanne, mijn contract op mijn werk loopt per augustus af en dan krijg ik een nieuw contract, dus ik wist niet precies of ik het via het fietsenplan kon doen, dus maar niet gedaan. Scheelt wel wat natuurlijk, maar zo is het ook goed. En ik kijk er ook naar uit dat hij komt! Dan wil ik Veda in de tuin er eens opzetten, kijken hoe ze zit en als dat goed gaat, een klein rondje door de buurt fietsen Op voorwaarde dat ze goed blijft zitten natuurlijk. Succes met wat je nog moet doen Ik ga nu ook aan de badkamer beginnen
O ja, dat wist ik niet. Op zich wel zo fijn om dan te mogen blijven natuurlijk, maar ik wist niet dat ze dat dan zo doen. Gelukkig dan maar dat met haar wel alles goed lijkt te zijn En gelukkig met Janne ook Zo, nu écht echt weg