Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Melisa, leuke foto van het jarige jobje :) Vond ze taart lekker?

Loe, hoe is het nu met je vriend, alweer een beetje opgeknapt?

Sterre, arme Noah! Niet zo slim van de fabrikant dan, om de onderste stand nog zo hoog te laten ;) En zo'n lang is Noah nu ook weer niet.
    Leuk zeg, gisteren en vandaag op kraamvisite!

Moet jij morgen weer werken?

Sanne, Veda drinkt alles wat ze krijgt, maar ik heb bewust de flessen iets afgebouwd omdat ze zoveel andere dingen en grote hoeveelheden eet. Haar schema sinds kort:

7.00 uur 150+4
    7.30 uur 1 boterham met beleg
    10.00 uur fruit
    12.00 uur 2 boterhammen, 1 met beleg en 1 met alleen boter
    14.00 uur papje 150+5
    16.00 uur fruit, tomaat, soepstengel dus een tussendoortje
    18.00 uur 200 gram groente + 100 ml yoghurt
    20.00 uur 210 + 7

Volgens het CB was voor goede eters zoals Veda 400 ml flesvoeding per dag voldoende. Dus zolang Feli dingen als brood en groente enzo goed eet, mag ze best iets minder drinken.

Veda mocht trouwens ook al naar 2 flessen, maar omdat ze toch zo actief is en veel verbruikt, blijf ik toch nog even op 3 flessen. Maar dat hangt dus vooral af van hoeveel ze verder eten.

Succes met werken morgen!

Hanna, zo zo, 38 mensen, da's veel! Gelukkig vond Svinthe het prima, en de foto die je hier geplaatst heb is al super! Leuk om DE jurk te zien :D Ik ga zo in je album kijken!

Pookie, druk weekend achter de boeg zo te lezen! En Y vandaag 10 maanden, grote meid!

All, het was heel gezellig vanmiddag, en grappig om de twee meisjes samen door de kamer te zien kruipen :) Een tijd geleden lagen ze nog samen op een speelkleed terwijl ze amper wat konden, en nu zijn ze al zo groot.

Net gegeten, en nu even lekker relaxen op de bank :D

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, superleuke foto's zeg! Je ziet heel goed hoe ze genoten heeft :) En hele mooie jurk!

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Ik wil je heel veel suc6 wensen morgen! Hopelijk kan de vk je helpen in je keuze.

4. Loe

Loe Niet meer actief

Hanna, wat een super super leuke foto's!! Prachtige jurk, mooie speldjes en vrolijke Svinthe!

Mosa, veel succes en sterkte morgen en met het maken van de keus.

Ik morgenochtend naar orthopeed (voor die handen, moet nog uitsluitsels geven wat ik wel wil/niet wil) en daarna even bloedprikken voor schildklier)
    All, goodnight, tot morgen!

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Thanks meiden! Helaas hebben we de echo pas om 15.50 uur, dus dat wordt weer een dagje wachten ;)
    Ik denk dat ik morgen wel zenuwachtig ben, maar nu valt het gelukkig nog wel mee. Ik ben ergens ook wel blij dat er waarschijnlijk komende week echt wat gaat gebeuren. Dan kan ik het tenminste achter me laten.

Loe, succes morgen bij de orthopeed!

Slaap lekker allemaal!

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben nu op school, maar kom toch snel even langs om Mosa succes te wensen vandaag!
    Ik denk aan je!

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mosa: ik moet vanmiddag werken, maar heel veel sterkte vanmiddag! Ik lees morgen pas hoe het is geweest, maar je bent een verstandige meid, je doet vast wat goed voelt.

All: ik moet zo naar de huisarts, nagesprek over de miskraam. Ben benieuwd wat ze zal zeggen als ik vertel dat ik al weer zwanger ben....

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

Hanna, nog gefelicteerd met Svinthe's eerste verjaardag!! Wat zag ze er jarig uit zeg! En al een echt meid!

Melisa, jij hebt de feestweek er ook weer opzitten. Leuke foto van Chelsey!! En idd super zwanger! Leuk om de ha te verrassen met het leuke nieuws...

Mosa, jij heel veel succes met het nemen van je beslissing. Je denkt er goed over na en weegt alles tegen elkaar af. Je weet zo zeker dat je voor jou de goede beslissing neemt. Heel veel sterkte!
    O ja, ik zou het denk ik wel eerlijk vertellen, iig tegen je leidinggevende, maar je moet doen waar jij je goed bij voelt.

Sterre, wat erg dat Noah uit zijn bedje gevallen is... Heeft hij nergens last van?
    En peettante geworden, gefeliciteerd!!

Sanne, Hai heeft dus flink gefeest, haha
    Wij zeggen ook altijd 's avonds een vent, 's ochtends een vent, haha

Loe, beterschap met je vriend!!
    Hoe jij het nog allemaal een beetje vol??

All, bij jullie ook herfst weer? Ik vind er zo echt niks aan...

9. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen:)

Ik ben zo weg naar de orthopeed en bloedprikken, maar kwam nog even hier kijken.

Melisa, ben je al terug van het gesprek? Arts was zeker wel verbaasd.;)

Hai Nijn, nou ik kan wel zeggen dat ik het zwaar heb ondertussen met al dat vocht en dove vingers van de carpaal. Ook lopen doet gewoon pijn in mijn enkels. Vannacht nauwelijks geslapen. :(:(:(Zo, genoegd geklaagd. Maar het is niet makkelijk. Als Snuf t maar goed doet, nog even en dan mag ie komen van mij hoor. ;)

Jij morgen succes met je kleine meid bij de echo!

En ja, tis hier ook vreselijk dor weer. Jak zeg. Voor mijn vocht vasthouden wel lekker, maar voor je humeur niet he.:p

10. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Zo, weer terug van de HA. Ik moet nu woensdag bloed laten prikken op HB en vitB12 (die is bij mij altijd aan de lage kant). Verder mag ik van haar de VK iets eerder inschakelen om een echo met ruim 7 weken. Dus dat ga ik zeker doen.

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Super goed Melisa!!
    Ze was zeker wel verbaasd??

Loe, voor jou is dit weer idd wel lekkerder...
    Nog even volhouden en dan mogen jullie Snuf verwelkomen. Ben zo benieuwd... Ik denk een jongetje, wil je me even pb-en of ik het goed heb??

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Ik merk dat ik nu toch wel gespannen ben, het komt nu natuurlijk ook allemaal dicht bij ;) Net wel ineens weer bloederig slijm met afvegen, maar dat zal ook wel weer niets te betekenen hebben.

Hanna, thanks!

Nijntje, hier regent het ook constant, echt herst idd!

Loe, succes zo!

Melisa, lijkt me wel zo prettig, wat eerder een echo! De huisarts was zeker wel blij verrast dat het zo snel weer raak was?

All, zo even boodschappen doen, gelukkig is mijn vriend ook thuis. Dat zorgt toch voor wat meer afleiding. Vanmiddag waarschijnlijk een babywalker voor Veda kopen (heeft ze gisteren mee gespeeld, en ze vond het prachtig :)) en even naar de bieb. Ik kan beter wat dingen doen dan thuis zitten te wachten.

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mosa: wellicht komt het toch wel los nu. Dat kunnen ze op een echo denk ik wel goed zien. Even afwachten.

De huisarts was inderdaad verrast. Ze zei: zwanger worden lukt jullie wel he. (een reactie die we van iedereen krijgen haha). Tja, dat is het probleem ook niet, zwanger blijven is het probleem!

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Even heel illegaal vanaf werk:

@ Mosa, heel veel succes vandaag. Moeilijke keuze, maar ik denk dat ik ook eerst voor de pillen zou gaan. Voelt nog net iets natuurlijker aan dan een curretage. Maar hopelijk krijg je nog advies van de vk of gyn.
    Een vriendin van mij had laatst ook een miskraam, kwam ze zelf achter door krampen en bloedverlies, maar het vruchtje kwam niet los, die heeft uiteindelijk cytotec gekregen en toen dat niet hielp een curretage.

@ Hanna, Nog van Harte GEFELICITEERD met Svinthe :D

mooie foto's van jarige kindjes :)

@ Sterre, :$ Noah uit bed gevallen, wat eng! Hopelijk kan je met wat gaatjes boren dat bodempje omlaag zetten!

@ rest, knuffel en tot snel (hoop ik).

Hier erg druk met klussen, werken, verjaardagen, vrijgezellenfeest, bruiloft, pfff je zou er moe van worden ;)

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Ik lees nu over je keuze om waarschijnlijk toch eerst voor de pillen te gaan en wat je op je werk moet zeggen. Ik zou denk ik toch eerlijk zeggen wat er aan de hand is. Denk dat je dan (meer) begrip krijgt over waarom je je ziek meldt, ook als het wat langer mocht duren.
    He bah, nog de hele dag wachten :( Alhoewel, nu iets minder natuurlijk maar het is niet leuk allemaal.

Loe: Fijn dat jullie uit de naam zijn! En iets nieuws erbij.. ben benieuwd :)
    Hoe is het met je vriend, al wat beter?
    Suc6 vandaag bij de orthopeed!

Sanne: Haha Hai flink zat geweest lees ik :p Gelukkig gaat het weer beter tussen jullie.
    Oeh leuk zumba.. en thuis is ook leuk. Mijn moeder 'sport' op de wii, heb het een keer gedaan maar is toch best pittig hoor haha. Heb van onze eigen wii ook een keer spierpijn in mijn arm gehad, van het tennissen :):D

Mosselen: Nee dank u, jakkes! Heb ze op school moeten ontleden brrr. Ook heb ik een tijdje in de keuken gewerkt van een restaurantje, de kok vroeg of ik even de mosselen schoon wilde maken, deed ik dus ook braaf maar vond het zo énorm ranzig. De kok lag helemaal in een deuk om mijn gezicht :(:p

Melisa: Ik ben erg blij te lezen dat je je nu meer zwanger voelt dan de vorige keer. Ik hoop ook héél erg dat dit een plakkerd is ;)
    De test is een hele duidelijke i.i.g!
    Een flink feestje geweest voor C zo te lezen, leuk hoor. C lekker aan de taart :) Ik moet hier ook maar eens na gaan denken wat we allemaal willen gaan doen.
    Noah heeft trouwens niks overgehouden aan zijn val-incident uit bed..was gelukkig meer de schrik voor ons allemaal.
    Suc6 bij de HA, ben ook wel benieuwd wat ze gaat zeggen. Oh lees dat je even bloed moet laten prikken en eerder naar de vk, fijn!

Hanna: Fijn dat het feestje zo geslaagt was! Wat een leuke foto's van Svinthe ook. Super dat jurkje!

Pookie: Hahaha Y aan het bier :D

Nijn: Hier ook z'n rot weer. Vanmorgen werd ik zelfs wakker omdat het zo hard regende (we hebben altijd het raam open) Hier is net ook weer de hemel op ons hoofd gevallen, jeetje! Maar ze zeggen dat het vanmiddag wat op zal klaren... hier begint i.i.g wel het zonnetje door te breken :)
    Morgen echo van de heupjes, suc6 alvast!

All: We zijn weer goedgekeurd bij het CB :) Noah is nu 71,5cm en 8 kilo. Hij blijft lekker bij het onderste lijntje zweven maar dat vonden ze geen probleem bij het CB, ze weten ook wel hoe actief hij is. De arts zei bij binnenkomst 'ik heb vorige keer opgeschreven dat dit een zéér actieve jongeman is'... uhm ja en nog steeds! :D Ze vind hem wel leuk geloof ik. Ik hoefde me ook geen zorgen te maken dat hij zo licht is, ze zei dat ze zich eerder zorgen maakte over te zware kindjes. Verder zag ze dat zijn boventandjes door aan het komen zijn. Verklaard ook weer waarom hij weer zoveel poepluiers heeft. En ik maar onder kijken..ahum :) Ze kunnen ook boven zitten natuurlijk hihi.
    Ook pakte we het 'eetprobleem' goed aan. Noah eet namelijk het beleg eraf en gooit het brood weg ;) Eerder had ik nogal de neiging om hem dan maar een nieuw stukje te geven zodat hij toch wat eet van het brood maar nu krijgt hij niks meer totdat hij het toch op heeft gegeten. Kost een hoop geduld en gejengel maar we maken al goede vorderingen.
    Hier is ook het drammen begonnen... als we iets afmaken wat hij niet mag zet hij een onwijs dramatisch gejank op.. af en toe best grappig om te zien maar ik moet ook echt opletten dat hij me niet ziet lachen.
    Hij heeft trouwens wel super lief en leuk met andere kindjes gespeeld. Met zijn neefje gingen ze over de grond kruipen en neefje achter noah aan en andersom en noah lach helemaal in een deuk. Pff zat gewoon even met tranen in mijn ogen, zo fijn vond ik dat... :):) Gister heeft hij ook super leuk gespeeld met de dames (we hebben tot nu toe alleen nog maar meiden in de vriendengroep, noah is het enigste jongetje) We hoefden er amper naar om te kijken en af en toe kwamen ze even bij ons kijken..kwam er een hele kudde kinderen de kamer in :D

Nou weer even genoeg...

Ik hoop dat het straks nog iets beter weer word, we hebben nog steeds niet gefietst met noah omdat er van alles tussen kwam. Oh en het begint weer kei te regenen nu :(
    Dan maar even aan mijn huishoudelijke taken...

16. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Melisa, nog van harte gefeliciteerd met je dochter haar 1e verjaardag!!

@ Loe, kleine groeit nog lekker door bij mama zie ik! :D Fijn!

@ Mosa, dat lijkt me idd erg raar als je mvm kannen had staan die nog opgehaald werden :( ..
    Haha nou meid... Stel je voor je moeder die achter je aan kruipt dan zou je zelf ook lachen :p hahaha. Ik zat vorige week bij mijn opa en oma en mijn opa zei als mensen jullie zo zouden zien zouden ze zich ook kapot lachen (gekke bekken naar D) haha. 't Is eigenlijk ook geen wonder waarom die kleintjes gaan lachen :p .

@ Sterre, knuffel.. Moeilijk om je diertje te missen waar je zo aan gehecht bent!!

-- ben onderbroken door m'n moppie ff voeding geven en kijken wanneer ze weer wil slapen :p .. Kom straks weer bijlezen moet nog een aantal pagina's doorspitten ;) --

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nog maar een uurtje wachten en dan eindelijk de echo :)

Net deze gekocht voor Veda: VTech Baby Walker V-Tech Baby Baby Walker en dan in het roze :D Er zitten superveel geluidjes, liedjes en dingetje waar ze mee kan spelen op, dus ze vindt hem geweldig.
    Eigenlijk wilde ik deze: Loopwagen Poes Roze | Duketoys
    Die vind ik zelf veel leuker, maar ik denk dat Veda de andere leuker vindt. En uiteindelijk gaat het er natuurlijk om wat zij het leukst vindt ;)

Melisa, ik hoop eigenlijk dat de vk straks kan zien of het er al wel naar uitziet of het een beetje loskomt of niet, maar ik weet niet of ze dat echt kan zien.

Afrola, zo zeg, zeker druk :$ Pas je wel op dat je jezelf niet voorbij loopt?!
    Hoe gaat het nu verder met jou? Helemaal geen last meer van je keel? En met J?

Sterre, ik denk idd dat ik het eerlijk ga zeggen tegen mijn leidinggevende, vooral omdat je van te voren natuurlijk niet in kan schatten wanneer je je weer helemaal goed voelt.
    Ik werk er ook al 3,5 jaar, en dat wordt mijn eerste keer ziekmelden dan :)

Bah zeg, mosselen ontleden, dat lijkt me ook erg vies!
    Volgens mij is het ook echt zoiets wat je óf heel lekker vindt, óf heel vies.

Fijn dat alles goed was op het CB!
    En nieuwe tandjes op komst, leuk! Ik vind het ook zo schattig nu Veda boven- en ondertandjes heeft, ziet er zo grappig uit met lachen :D

En heerlijk dat Noah zo leuk met andere kindjes kan spelen! Leuk om te zien idd!
    Ik merk wel dat Veda een aardig pittig kindje is, ze pakt zonder pardon een speeltje van een ander kindje af :) En andersom pikt ze het niet :)

BabyD, je bent niet verplicht alles bij te lezen hè?! Je kunt ook gewoon inspringen als je tijd hebt, is misschien makkelijker?
    Hoe gaat het nu met je meisje?

Ik weet niet precies wanneer ik tijd heb om hier te komen vertellen hoe het ging, maar jullie horen het straks wel.

18. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi allemaal

Melisa: gefeliciteerd meid!

Mosa: sterkte en succes vanmiddag

Svinthe: nog proficiat met je eerste verjaardag

Nijntje: succes morgen bij de kinderarts

Rest ben ik weer kwijt. mijn geheugen is echt verschrikkelijk!!

heb 2 nieuwe foto's van Kaj in me album gezet!

twinny

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Twinny, jeetje, wat wordt Kaj al groot! Maar wat een schattig jongetje zeg :)

Hoe was jullie midweekje weg vorige week?

20. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D Fles gegeven, meisje in bad en voor de tv haha voor blues clues en maar geluidjes maken :D . Nu bij papa even spelen ja ja ze is alweer 2,5u wakker.. Ze slaapt echt weinig overdag! In het weekend is het mooi dat ze tot 9u slaapt, maar door de week houd je zo weinig tijd over en wil toch echt 's ochtends wel douchen.. Maar wat dat betreft is ze dr leeftijd volgens mij wel voorbij dat ze amper een middagslaapje wil doen want 6u moet ze weer voeding en nu is het half5 en nog altijd wakker na dr vorige voeding! Ze heeft ook echt een eigen willetje ze kan wel drammen, maar ze kunnen ook niet uiten wat ze willen.. Ze is ook echt slim ze pikt dingen zomaar op ze doet dr voetjes omhoog als ik de luier onder wil doen etc. :p mama trots. Maar ze snapt ook wel dat ze dr zin kan krijgen door de hele tijd te gaan huilen..

@ Melisa, gefeliciteerd met je zwangerschap!! Duim voor je dat het goed blijft gaan.

@ Nijntje, mooie meid :D !! Lieve foto.

@ Hannah, nog gefeliciteerd met Svinthe haar 1e verjaardag!!

@ Mosa, zo klote dat je die keus moet maken :( ... Je wilt het zo al niet en dan blijft het ook nog plakken.. Kan me niet voorstellen hoe dat voelt :( dan heb je idd liever dat alles vanzelf gaat..
    Oh wat leuk zo'n babywalker ja! Denk ook dat ze daar wel meer aan heeft.
    Nee ik weet dat ik niet bij hoef te lezen, maar ben zelf ook nieuwsgierig naar iedereen hier :) mis het dan toch wel om even langs te komen hier maar het is ook best wel druk allemaal.. Ik snap niet hoe andere moeders dat hier hebben hoor :p .
    Ben benieuwd hoe het bij de vk gegaan is... Dikke knuffel!

@ Sterre, echt apart dat je zo wakker wordt en je tante geworden was toen.. Toen ik bevallen was ging de hond van mijn ouders tekeer met blaffen :s toen ik vroeg hoe laat dat was was ik rond die tijd ook bevallen! Zo vreemd!
    Gefeliciteerd met je neefje Noud!! :D
    Ah Noah uit bedje gevallen :s dat zou idd niet mogen gebeuren hij is nog zo jong...
    Echt geweldig dat Noah zo lekker kan spelen :D ik krijg ook altijd tranen in mijn ogen bij nieuwe leuke dingetjes, het zal er wel bij horen haha. En fijn dat het ze het goed vonden gaan op het CB.

Zag nog weer leuke foto's voorbij komen :D altijd leuk!

Deel Deze Pagina