Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames even een snelle reactie want ik moet flink opruimen want de schilder komt vandaag haha en ik wil niet dat hij in een rommel huis komt en ik ga zelf na feli dr slaapje weer weg!

@mosa dikke knuff meid, wel fijn dat de gyn hetzelfde idee had als jou, dat is wel fijn, en krijg je dan vandaag die pillen? hopelijk werkt het gewoon snel/goed. en die baby walker is leuk he! feli heeft ook zo'n ding, alleen dan een oudere van dr neefjes, ze kan nog niet staan/lopen, maar ook zittend is het leuk om mee te spelen :d

@marktplaats ik heb er eigenlijk nog nooit wat van gekocht, terwijl ik wel liefst alles voor goedkoop heb.. maar meestal vind ik ook gewoon niet iets wat ik echt leuk vind.. ga toch nog maar eens neuzen daar;) zeker voor kleertjes lijkt het me wel handig hoor.

@melisa he bah wat een rot reacties van je collega's zeg:S echt raar hoor dat ze zulke dingen zeggen.. wat een domper! en dan ook nog ff geen pijnlijke borsten! echt niet leuk! maar je had een super duidelijke test en dit is vast een plakbeeb hoor!!

@all ik ga snel ff stofzuigen!

hier alles wel goed feli eerste dagje kdv gister gehad, gleijk weer mega weinig geslapen en heeeeeeeeeel weinig gegeten waardoor ze om 5! uur snachts honger had..

dus klein flesje gegeven en is ze wel weer verder gaan slapen

nou dames groetjes!!

2. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!

Ha, het kaartje. Ja, ik zal het in mijn album zetten, alleen zal ik deze keer de naam 'afdekken' hihi. Blijft er toch nog wat te raden over. Morgen komt het kaartje als het goed is.:D

Melisa, wat vervelend. Doet me denken aan de opmerkingen van mijn moeder. Die zei dat tot acht weken ofzo, ja ongeveer maar net doen of het er niet is, want ja wie weet gaat het wel weer mis. Zo teleurstellend he. Je weet zelf ook wel dat het mis kan gaan, en je probeert juist de moed erin te houden. Dan wil je juist graag wat positieve benadering he?;):)
    Doe je eigenlijk vandaag nog een testje of morgen? Vind het leuk om te zien!:)
    Probeer het je niet teveel aan te trekken hoor, ze zullen t wel goed bedoelen, maar je weet ook vaak de achtergrond niet van dat soort opmerkingen (behalve als je mijn moeder bent, dan heb je dat geeerfd van oma, zucht):(:)

Ik heb anders geslapen, wel iets beter, maar rond half vijf zo lang wakker weer, tot wel half zeven oid. Jak. En ik begin volgens mij een beetje labiel te worden, is dat normaal? Ben t ook wel zat als ik eerlijk ben (vind eigenlijk dat ik dat niet mag zeggen, ben super blij met de zwangerschap natuurlijk), de klachten rijzen de pan uit, ik kan nauwelijks meer lopen.:(
    Zou Snuf al snel komen......;)

All, fijne dag.

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Mosa, veel succes vandaag bij de gyn. Weet je al hoe laat je terecht kan??

Melisa, wat een vervelende opmerkingen... Dat kan k echt niet begrijpen... Je bent toch blij voor een ander?? Maar misschien hebben zij nog geen ellende meegemaakt en denken ze dat het vanzelfsprekend is om zwanger te raken (en te blijven).

Loe, voor jou hoop ik dat Snuf snel komt, maar voor Snuf is het beter om nog even te blijven zitten...
    Je hebt iig al weer wat beter geslapen, dus dat is wel lekker toch??

Salapio, welkom thuis en terug op zp, haha

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Eventjes snel tussendoor. We konden vanochtend op tijd al terecht bij de gyn en de eerste 4 pilletjes zitten erin. Meestal komt het binnen 4 tot 7 uur op gang, maar mocht ik na 7 uur nog niets voelen, dan kan ik nog een keer zelf pillen inbrengen. Dus nu afwachten...

Ik moest wel een beetje lachen om de beugels voor je benen bij de gyn, dat had ik nog nooit gezien :)

Ik ga er nu weer vandoor, want mijn moeder is er ook.

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Nou Mosa, hopelijk komt het nu los en kunnen jullie dit hoofdstuk afsluiten en weer vooruit kijken. Dat vond ik nl het ergste na de MK, het afwachten en niet verder kunnen... Je wilt verder, maar dat kan niet, want je lichaam wil niet....

6. Loe

Loe Niet meer actief

exact vond ik ook nijntje. Succes en sterkte Mosa.

7. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mosa, dat is irritant dat je mensen tegenkomt die je kent, die gaan hun ding idd denken... :( Fijn dat je de 1e x gyn nu achter de rug hebt. Ik hoop dat je je door deze week heen kunt slaan hopelijk komt het snel los.. Dikke knuffel & Sterkte!

@ Loe, als je het niet vertrouwd moet je gewoon een afspraak maken bij je vk hoor meid!! Is alleen maar goed voor jullie alle twee. En je kunt beter te vaak dan te weinig aan de bel trekken denk ik nu maar.
    Soms denk ik ja als je zoveel van zulke klachten hebt dan haal j de 38 weken niet, maar sommige mensen bewijzen dan toch het tegendeel... Je weet het niet he.. En het is beter voor je kleine dat hij/zij nog even blijft zitten... Probeer rustig aan te doen ik hoop echt dat je kleintje nog bij mama blijft hoe gemeen het ook voor je lichaam is nu het is vaak wel beter voor je babytje...

@ Sterre, ja het is lastig wanneer ze een eigen willetje krijgen en pff nu al zo vroeg denk ik dan.. Alles in 1x zo snel!! Het lachen het krijsen het spelen alles kwam zo snel achter elkaar aan en nu kan ze er geen genoeg van krijgen haha. Maar ik parkeer haar een dik half uur voor de tv nu na het spelen en daarna nog even spelen :p ze wil ookal staan :$ zo stevig op haar voetjes.. Dan denk ik hoe oud zou je nu eigenlijk zijn dame haha. Maar als ik zo me haar bezig ben wil ze op laatst ook wel slapen gelukkig.
    Fijn dat het bedje nu nog lager staat! Lijkt me ook maar niets als je kleine er uit kan vallen dan wil je ook constant gaan kijken of het nog goed gaat lijkt me..

@ Melisa, wat een klote opmerkingen zeg!!! Je bent wèl zwanger en natuurlijk is het al heel snel, maar je bent wel zwanger.. Ik vind het gemeen zulke opmerkingen :$ maarja helaaas denken sommige mensen te makkelijk..

@ Sanne, ah :( dat zijn geen leuke tijden nee... Hopelijk gaat het volg. x beter met het eten...

Whoehoei mijn moppie slaapt :D nu ga ik snel douchen pff.. Het is wat ik moet echt m'n ritme nog vinden in m'n uppie.. Het is wat als je man 4 weken thuis is geweest en de ochtendvoeding deed en ik rustig kon douchen tenminste ;) :p .

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mosa: sterkte vandaag, hopelijk gaan de pilletjes al werken!

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Raar hoor, wachten op een miskraam ;) Als het goed is, zou ik tussen 14.00 uur en 17.00 uur wat moeten gaan voelen.

Ik heb wel bijgelezen, maar vandaag even geen zin om uitgebreid te reageren :) Volgende keer weer.

Melisa, knuffel voor die stomme opmerkingen :x

Loe, knuffel voor hoe je je voelt! Nog eventjes doorbijten!

10. Loe

Loe Niet meer actief

Ik heb net een heeeeeeeeeeeele grote spin gevangen. Ieks, ik vind t zo eng he. gatverdamme. Liep zo omhoog. GEdood met slof van vriend. (een hele grote, dikke, lompe slof, niet zo'n stoffen dingetje hoor). Oh jak waar komen dat soort beesten toch vandaag, ZO GROOT!!! We hebben toch een hordeur, ik ........brrrr.........

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Oh ik wist niet dat de vk ook een inwendige deed maar ja, ook een beetje stom van me natuurlijk hihi :) Zo vroeg is er uitwendig inderdaad niks te zien ;)
    Ik heb niet meer gebeld naar die winkel, ben me nog aan het bedenken of dat wel zinvol is...
    Mijn opleiding begint in september weer. Ik verwacht eigenlijk elk moment wel een mailtje of brief met de startdatum.

Hahah ja ja je hebt die babywalker stiekem voor jezelf gekocht :p

Fijn dat je al zo snel terecht kon vanmorgen! Nu hopen dat de pilletjes hun werk gaan doen. Tja die beugels.. vond het wel makkelijk eigenlijk hihi. Je ligt alleen wel écht met je hele hebbe-en-houwe (letterlijk) te kijk haha.

Hanna: Awh zielig zeg dat svinthe zo moest spugen. Hoe gaat het nu met haar?

Ricmar: Wat een gedoe zeg met die artsen. Toevallig was er vanmorgen nog op de tv dat er zoveel verschillende dingen werden gezegt door artsen ;)

Salapio: Welkom terug :)

Loe: Nou en ook als je het geld wel hebt om alles nieuw te kopen vind ik het nog niet nodig. Hier worden sommige dingen onder de vriendinnen steeds doorgegeven. Het speelkleed dat we hier hadden is onderhand 7e hands ofzo haha.

Haha die man van de kaartjes dacht vast, hoeveel krijgt ze er ;):p

Heel herkenbaar hoor. Je slaapt domweg gewoon kl*te, je buik gaat nu echt in de weg zitten en je kijkt gewoon uit naar je kindje. En tuurlijk mag je gewoon klagen, hoe moeilijk je ook zwanger bent geraakt. Ik dacht ook altijd, ik mag niks zeggen, ik mag blij zijn dat ik er eentje heb maar voor mij is het niet minder moeilijk dan voor een ander en heb net zoveel recht om te klagen vind ik :p

Melisa: :$ wat een reacties...'ben je niet gewoon overtijd' :x Sjeetje, zeker mensen die geen kinderen hebben of nooit zoiets hebben meegemaakt...

Sanne: He jakkes zeg dat feli zo weinig geslapen en gegeten heeft op het kdv :( Gelukkig is ze wel weer gaan slapen na een flesje.
    Wat komt de schilder schilderen?

Nijn: Haha ja héél herkenbaar, ik zeg ook weleens, jongeman je bent nog geen 10 maanden! Niet normaal wat die presteert gewoon. Maar goed, er zitten ook voordelen aan denk ik dan maar. Als hij snel gaat lopen kost het mij minder pijn in mijn rug :p

Marktplaats: Ik ben er tot nu toe ook wel fan van geweest maar ben vorige week opgelicht voor E25,- :x Ging om een spelletje voor de wii. Ik had al een raar gevoel bij zijn naam maar toch geld overgemaakt. Normaal google ik altijd maar nu even druk druk dus dacht, het zal wel. Nou fout dus. Zaterdagmiddag toch maar gaan googlen en gelijk de eerste hits waren al duidelijk :(
    Ik heb vanmorgen aangifte gedaan maar het lijkt gewoon een principe kwestie te worden. Ik ben gewoon geschokt hoe gemakkelijk mensen op die manier opgelicht kunnen worden. Ik kreeg als tip mee dingen via e-bay te kopen, dat is veiliger.

All: Hier is het nu best mooi weer, wel waaierig maar de zon schijnt en het is droog. Ik ben er heel hard over na aan het denken om met noah even te gaan fietsen. Wat trek je een kindje dan aan eigenlijk..op de fiets zal het wel iets kouder zijn dan in de wandelwagen. Of is het windscherm voldoende?

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    :D die loe :D... maar iiieeeekkssss spinnen *bibber, ril*
    Ik pak ook altijd schoenen o.i.d van roy of de vliegenmepper...als er maar voldoende afstand tussen zit.. dat ding zou maar gaan rennen..brrrrr

13. Loe

Loe Niet meer actief

gatverdamme he. Ik ga een foto opsnorren, kunnen jullie m fijn zien. iemand bang voor spinnen?
    Heeft noah een bodywarmer misschien? Vind ik zulke handige dingen. Zou wel een vestje anders ofzo aandoen hoor, staat behoorlijke wind, kun je wel verkouden van worden.:)

Oja, de wasmachine komt morgen!!! Yeah...:D
    Ennuh, ik was net bij de kruidvat (mezelf slepend, maar wil geen trombose, dus moet toch even lopen van mezelf), heb ik zo'n anti kliederschort gekocht. Kleinste maat was 104 hahaha. Kon m toch niet laten liggen. En anders krijgt mijn neefje m. Die zit al in 98.

En toen ik dus in de kruidvat liep, kreeg ik ineens steken rechtop in de fruffel zeg maar. Au zeg! Ik dacht eerst ik moet naar de wc, heb ik dat hier. Maar gemene steken/krampen waren dat. Komt dit ergens enigszins bekend voor bij iemand van jullie?

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Idd ja, ik dacht: oké :D Bij de vk lig je gewoon op zo'n bankje, dan hoef je zeg maar niet helemaal wijdbeens te liggen. Maar ja, heb ik dat ook een keer gehad :)

Balen dat je opgelicht bent via marktplaats, maar goed dat je er werk van hebt gemaakt!
    En meestal doe ik Veda gewoon een vestje aan op de fiets, het windscherm houdt de meeste wind/kou wel tegen hoor. Heb je inmiddels al gefietst?

Loe, bah zeg, wat een spin :$ Ik ben er ook doodsbang voor, dus knap dat je hem doodgeslagen hebt! Maar anders blijf je er telkens aan denken hè?!

Die steken komen me niet bekend voor, maar eigenlijk heb ik ook helemaal geen last van voorwerk gehad. Maar misschien ook nog met de indaling te maken?

Even een update van hoe het hier gaat. Ik heb al wat bloedverlies, en ook best flink buikpijn (als je érg ongesteld bent zeg maar), dus ik heb best goede hoop dat het wat gaat doen :)
    Dus ik lig voornamelijk op de bank te lezen en een beetje naar Veda te kijken die aan het spelen is.

15. Loe

Loe Niet meer actief

FIjn dat de pillen lijken te werken Mosa. Wat me wel te binnen schoot: krijg je wel een controle echo of het ook echt schoon is? Dat lijkt me wel heel belangrijk.
    Sterkte hoor met de krampen, knuffel.

16. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Loe, hahahah ieeeuuwww die foto... Ja ik snap soms ook niet waar zulke dingen vandaan komen blehh..
    Nja die steken/krampen... Kunnen voorweeen zijn... Maar ja ik liep er ook mee rond bleken het ontsluitingsweeen te zijn..

@ Mosa, sterkte meid.. Hoop dat je het nog een beetje trekt, lijkt me wel vreemd zo..

17. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

@mosa fijn dat het lijkt alsof de pilletjes hun werk gaan doen, wat loe zegt lijkt me ook wel belangrijk ja, dat je zeker weet dat het schoon is daarna, hopelijk krijg je die ook gewoon en hoort dat er gewoon bij. hele dikke knuff nogmaals want ookal weet je hoe het zit, lijkt het me totaal geen fijne/makkelijke dag vandaag!

@sterre aghh wat balen opgelicht via mp, dat is echt rot!! goed dat je aangifte hebt gedaan zeg, echt dom dat dit zomaar kan ja! vind ik eigenlijk niet normaal, maar dingen kope nvia e-bay mayb wel goeie tip, maar daar komen de meeste dingen toch ook uit het buiteland? of ben ik nou een nurdie die dat dus echt niet weet hahaha, ik ga zo eens kijken op e-bay hahaha.

en de schilder komt de hele buitenkand (kozijnen/deuren) schilderen, maar nu kom ik thuis ik denk die man is al wel bezig o.i.d., zie ik niemand? naja hij zal wel ergens anders druk mee zijn geweest, maar ik wil eigenlijk wel dat hij lekker vandaag gaat beginnen hier haha:p

en owja over fietsen, ik doe feli wel altijd haar jasje aan, op de fiets wappert haar haar altijd alle kanten op (voor zo ver dat kan wahha) dus ik denk niet dat dat windscherm alle wind tegenhoud, nu vandaag waait het hier oo kecht mega hard!

@loe wahahah ik moest zo lachen sorry, steken in je fruffel haha fruffel te leuk woord :p haha maar sorry ik kan je niet helpen denk dat het met indalen te maken heeft, en aangezien feli dat niet gedaan heeft heb ik daar geen ervaringen mee.

en die spin aghh ieuw, wij hadden een tijdje geleden nog een spin gevangen hier, ook groot exemplaar, ik had er nog een topic in de lounge over geopend met foto's haha:p volges mij had ik hier ook een fototje neergezet denk ik maar dat weet ik niet meer zeker, maar ieuw ik hou er ook niet van hoor :p maar goed, ze doen goed werk dusja:)

@babyd haha ja dat is weer ff een nieuw ritmetje krijgen nu manlief weer aan het werk is, wat fijn dat ze al zo actief is!! en fijn ook dat ze daardoor ook lekker slaapt :D

@all

hier vanochtend bij stiefmoeder langs geweest die waren terug van vakantie was wel gezellig hoor, morgenochtend gaat ze daar weer heen en dan die week erop ook, en dan niet meer.

hier misschien de ramen nog maar eens wassen, maarja wie weet kan dat wel niet omdat de schilder misschien nog komt.. dan zijn de kozijnen misschien nat? of maakt dat niets uit ?? hahaha

nou groetjes!!

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Loe: Gadver wat een vieze spin, ik krijg er gewoon kippenvel van..jasses. De buren hier hadden een enorme klimop tegen hun muur aan onze kant en daar kwamen ook van die enorme knakkers uit. Wij zaten een keer tv te kijken toen we ineens wat hoorden trippen op het laminaat. Tv zacht gezet en ja hoor, kwam er zo'n knoeperd voorbij gewandeld :$ Ik was dus ook erg blij toen ze die plant weg hebben gehaald.

Steken in je fruffel :D... hoe kom je er weer op :D Maarre die heb ik ook weleens gehad, net wat er al is gezegt, misschien voorwerk of indalen. Toen ik echte serieuse steken kreeg bleek ik blaasontsteking te hebben maar ook 1 cm ontsluiting dus even in de gaten houden zou ik zeggen.

Mosa: Fijn dat de pilletjes lijken te werken. Sterkte ermee!
    Je vriend was vrij zei je he?

Sanne: Ik had eigenlijk ook wel een beetje het idee dat e-bay meer buitenlands is maar heb er eigenlijk ook nooit echt goed op gekeken, ga ik straks even doen denk ik.

Owh dus de schilder nog niet bezig. Heb je hem al gebeld? Die lui hebben nogal de neiging om niet op te komen dagen.
    Ik heb eigenlijk geen idee of het droog moet zijn, ik denk het haast van wel eigenlijk.

All: Nou ik heb (nadat ik even op buienrader gekeken had) toch de gok genomen en ben lekker een stukje met noah gaan fietsen. Het waaide wel hard maar dat mocht de pret niet drukken.. hij vond het ge-wel-dig! Super leuk om hem zo te zien. Nu ligt hij lekker te slapen, ben benieuwd hoe lang.

Ik ga nu maar eens een andere manueel therapeut opsnorren hier in de buurt want die hier uit het dorp heeft nog steeds niet gebeld!

19. Loe

Loe Niet meer actief

Gatverdamme:$, zo'n klimplant is hier dus weggehaald toen we er kwamen wonen. Ik vind t zo gek, net alsof ze uit de achtergevel komen lopen ofzo. En hoor je ze wandelen over het laminaat? :$Get-ver-dem-me. Iehuwww. Vriend hier is net zo bang als ik.:) Ik lig nu ook boven op bed, met de voetjes omhoog (ze zijn zo dik), lag toch wat lekkerder dan beneden, zat telkens achter me te kijken hihi.:)

Leuk dat Noah het fietsen zo geweldig vond! :DWeet nog dat mijn neefje van alles ging lopen bla-bla-en (je kon m nog niet verstaan). Hele verhalen hield hij. :DDeed Noah dat ook?

Sanne, gaat die man ook nog schuren? Ik zou de ramen erna maar doen, heb je misschien meer eer van je werk.:)
    Bedankt voor jullie complimenten over de dikke van dalen fruffel!

BabyD, thanks voor je reactie. Heb nu geen steken meer, ik moest ook bukken in de kruidvat, misschien was dat het ook, ik weet t niet. heb net in een impulsieve bui dan toch maar even gebeld met het ziekenhuis, hartslag van 90-100 in rust, dat mocht, omdat hart en longen het zwaarder krijgen. Bloeddruk van 140/85 (wat mijn bloeddrukmeter aangeeft) was ook goed. Ze hebben geen worries daar.

Mosa, hoe gaat het nu?

Ik ga weer even weg van achter de computer, krijg hier hele dikke voeten telkens hihi. Ik zie ernaar uit zeg, dat de laptop terug komt!;)

Deel Deze Pagina