Hoi meiden Mosa: dikke knuffel nijn: hoe was het bij de KA? Kaj is vandaag weer goedgekeurd door de CB-arts. Hij is flink gegroeid in alle richtingen, hihi! Vrijdag op controle bij de KA voor zijn ziekenhuis avontuur, ben benieuwd wat deze nog te zeggen heeft. twinny
Loe, en dan vind ik het nog vergelijkbaar met redelijk te houden weeën Nee hoor, iedereen ervaart het toch weer anders. Maar het is meer vervelend dat het constant aanwezig is, maar dat moet nu maar even dan. Morgen om 8.30 uur moet ik de vk bellen, dus ik weet nog niet hoe laat ik er terecht kan. Maar ze is echt super behulpzaam. En het ziekenhuis trouwens ook, want ik kon er vanochtend vroeg gewoon even tussendoor geholpen worden, dus erg prettig! En onder de wasmachine stofzuig je idd niet zo vaak Maar fijn dat morgen de nieuwe komt! Heb je al alle babykleertjes gewassen? Dat is zeker een grote buik, maar wel echt een mooie! Wel balen van de striae, maar helaas niets aan te doen. Maar hopelijk komt er niets meer bij!
Fijn dat hij weer is goedgekeurd, en dat hij zo goed groeit! Sorry als je het wel genoemd heb en ik het niet meer weet, maar ziekenhuisavontuur En ja, dat is waar ook, ik ben ook benieuwd hoe de echo van Esmee's heupjes was Nijntje,
Oe, ik vond t wel heftig hoor. Wel zat ik nog 'rustig' te praten toen met mijn schoonouders op hun bankje in de tuin. Maar ik vond t niet prettig toen, maar vond toch dat ik een beetje beleefd moest doen. Raar eigenlijk he, op zo'n moment. t was niet continu bij mij, maar echt op en af zeg maar. Hopelijk kun je morgen dan snel terecht. Wat fijn dat je zulke behulpzame mensen hebt getroffen, dat heb je dan ook wel nodig in dit soort situaties. Hij is groot he die buik. ben vanavond met burostoel (ja, de nieuwe) en al omgevallen...... Ik leunde denk ik iets te ver naar voren en baf, daar lag de walvis. Met de burostoel achter in haar nek. Au....:x Iemand van jullie nog striae gekregen op de buik, of ben ik de enige....... Hai Twinny
Loe: hier ook mooie strea aan tweede zwangerschap overgehouden, maar ach............ Mosa: Kaj heeft een paar dagen in ziekenhuis gelegen met een virusinfectie toen hij 3wkn oud was. Hij had een ontsteking in zijn darmen en hersenen. twinny
Loe, mijn weeën tijdens de bevalling waren er ook continu, het was niet zo dat ze toenamen en weer afnamen. Maar uiteindelijk had ik ook volledige ontsluiting in 6 uur, dus het waren gewoon heftige weeën toen. Daarbij vergeleken vind ik dit wel meevallen, ik kan wel aardig functioneren, alhoewel staan niet echt lekker is. Maar jou op en af pijn klinkt meer als 'normale' weeën. Maar binnenkort ga je het echt meemaken En oef, gevallen met de bureaustoel, wel voorzichtig doen! Ik kreeg toen ik iets van 36 weken zwanger was een klein beetje striae, en toen ik overtijd ging kwam er wat meer bij helaas En tijdens de bevalling ook nog iets De meesten hier hebben het hoor, maar volgens mij krijgt helaas het overgrote deel van de zwangere vrouwen het vroeg of laat wel. Twinny, dat is waar ook, sorry dat ik het even vergeten was. Maar nu gaat alles helemaal goed met Kaj toch? Is het een soort controle dan?
Ik lul weer lekker in mijn eentje hier de pagina's vol, dus tijd om zo af te sluiten Maar ik bedacht me dat ik vergeten was te vertellen dat mijn leidinggevende heel lief reageerde. Ik ben blij dat ik eerlijk verteld heb wat er aan de hand was, hij leefde echt mee (je bent een psycholoog of je bent het niet ). En ik moest het vooral rustig aan doen, en pas weer komen werken als ik er aan toe was Wel lief hè? Slaap lekker allemaal en tot morgen!
Haha, en ineens ist weer druk hoor hihi. Mosa, het is echt fijn om zulke begripvolle mensen om je heen te helpen. Dat scheelt de helft wilde ik zeggen, dat is natuurlijk niet helemaal wat ik bedoel, maar je begrijpt het vast wel wat ik wil zeggen. Het helpt een heleboel, als mensen met je meeleven en begrip tonen, met name bij een werksituatie. Ik lees weleens anders hier op het forum en eigenlijk vind ik dat te erg voor woorden. Daarom vind ik het fijn dat het er in jouw situatie gelukkig erg behulpzaam aan toe gaat! Oei, dat was wel schrikken Twinny! Helemaal alles goed nu? Glucklich, ik ben dus niet de enige met sriae. Terwijl ik al een onderbuikje had, zou je denken dat het daar het meest kan rekken. Maar het gewicht van snuf hangt er al een poos op, misschien komt het daardoor.
Goedemorgen meiden, Gisteren heb ik gewerkt en 's avonds gewandeld en toen was ik zo moe, dat ik nu pas weer bij lees. Te veel om te reageren even... Svinthe is aan het miepen. Dus ik spring er hier weer in vandaag! Mosa, hoe is de nacht gegaan?? Hopelijk is het doorgezet. Helpen de pijnstillers of is de pijn inmiddels weg... Loe, hier ook zebrastrepen hoor. Al heel vroeg in de zwangerschap... dus de hoop op geen strepen was snel vervlogen! Svinthe was al om kwart voor 6 wakker.... Ik dus ook. We gaan over een half uurtje (als ik het een beetje kan rekken) lekker allebei weer een tukkie doen!
Pookie: Wij eten hier (helaas) ook altijd vrij laat, rond 18.30u meestal pas. Hoe laat eten jullie? He jakkes, je mannetje overvallen door de regen tijdens het hardlopen. Gelukkig konden ze schuilen. Afrola: Schiet nu lekker op zo te lezen, fijn! Loe: Ik wil ook niet weten wat ik aantref als wij de droger en/of wasmachine weg zouden halen. Wauw mooie grote buik hoor! Bij mij is de striae tijdens de bevalling ontstaan Ik heb nu echt zo'n ladder op de plek waar vrouwens ook vaak zo'n zwangerschapsstreep krijgen. Ook bij mijn 'fruffel' ( ) heb ik behoorlijk striae, ook opgelopen tijd de bevalling. Ook op mijn dijen staan een paar mooie strepen maar het is wel minder zichtbaar geworden na verloop van tijd bij mij. Woeps omgevallen met bureaustoel, kijk je wel uit! En mijn weeen waren niet continue, die kwamen en gingen maar als het op een gegeven moment om de 2 minuten komt is het wel een kunst om even 'je pauze' te kunnen pakken zoals de yogajuf ons zo mooi geleerd had Twinny: Fijn dat kaj goed gegroeid is! Haha in alle richtingen Ik wist ook niet (meer) dat hij in het zkh heeft gelegen maar het klinkt wel heftig zeg wat hij had. Mosa: Hoe is het gegaan vannacht? Fijn zeg dat je leidinggevende zo goed reageerd maar dat is inderdaad wel een voordeel als je onder psychologen bent Mijn baas zou waarschijnlijk weer iets heel doms vragen of zeggen. Hanna: Oef dat is weer vroeg geweest voor jou Hopelijk kan je straks nog een lekker tukkie doen. Ik vroeg me trouwens nog even iets af... al de hele tijd maar vergeet het steeds te vragen.. je bent gestopt met de pil toch? Willen jullie wel echt voor een 2e gaan nu of gewoon afwachten en kijken wat ervan komt? All: Hier ook een erg kort nachtje gehad..*gaap* Ik ben tot half 2 opgeweest. We lagen al wat laat in bed en net toen ik begon in te doezelen hoorde ik noah. Even afgewacht en toen toch maar gaan kijken. Niks te zien, geen poepbroek ofzo. Na 10 minuten weer, weer gaan kijken, toch maar broek verschoond, was alleen plas. Na een minuut of 5 huilen. Weer even afgewacht en toen toch maar weer kijken. Even gerust gesteld, viel hij bij mij op mijn arm bijna in slaap (normaal dus nooit) Ik hem voorzichtig proberen terug te leggen en weer huilen. Toen heb ik hem maar wat voor zijn tandjes gegeven en daarna is hij gelukkig gaan slapen. Maar ja, vanmorgen op tijd weer wakker natuurlijk. Mijn plan was dus hetzelfde als die van hanna...ik duik er zometeen ook weer even in. Ik vind het zo zielig dat kindjes zo'n last van de tandjes kunnen hebben. Noah word normaal nooit wakker 's nacht en als hij al wakker word slaapt hij zelf weer verder. Als het gaat zoals vannacht heeft hij echt ergens last van. Hopelijk is hij er snel weer vanaf.
Hey meiden Kom ook ff inspringen jullie kletsen ook zoveel Niet echt veel tijd om terug te reageren Thijmen kan los staan maar stapjes zetten nog niet maar denk dat het niet lang duurt en heeft 2 onderkiesjes die doorkomen En hij kan een woordje zeggen haaiiii met lange aanhaal zo cute Melissa Nog gfeliciteerd met jullie wondertje Mosa wens je heel veel strekte en hoop dat alles schoon is van binnen dikke knuffel Loe Morgen alweer 34 weken meid Hoe voel je je verder? En striae had ik ook maar niet meer bijgekomen met kyano waren nog van thijmen Twinny Goed dat kaj het goed doet All Morgen moeten wij naar het cb Thijmen krijgt prikjes en kyano zijn eerste prikjes alleen moet ff yunio bellen of hun samen kan ik heb een afspraak met K om half 9 en met T om half 11 Ik zit nu in me stopweek en zaterdag begin ik met de microgynon 30 Buikpijn valt me nu wel mee is niet meer zo erg als ik ongi moet worden Als ik iemand anders nog vergeet trek aan de bel dikke knuffelzzzz
Hoi meiden, Mosa, hoe is de nacht gegaan? Inmiddels heb je de vk ook al kunnen bellen en ben je nog niet online geweest. Dus ik ben erg benieuwd... Dikke knuffel!! Hanna, dat was een erg vroege wekker zeg... Nu nog even lekker samen een dutje doen. Twinny, fijn dat Kaj weer is goedgekeurd bij het cb. Nou vrijdag nog en dan is dat lekker afgesloten! Loe, flinke buik joh!! En zebrastrepen kwamen bij mij zelfs nog na de ks... Let je wel op met de bureaustoel?? Poeh, verder wel alles gelezen, maar weer veel vergeten... Bij de ka was alles goed. De heupjes van Esmee waren goed. Ze is flink gegroeid en in inmiddels al 63 cm en 6280 gram!!
Goedemorgen, Gelukkig heb ik wel redelijk geslapen, maar nog steeds buikpijn en bloedverlies. Net de vk gebeld, maar omdat ik nog steeds zo veel bloedverlies heb, kan ze nu geen echo maken. In mijn baarmoeder zit dan ook nog allemaal bloed, en dus kan ze niet zien of alles schoon is. Morgenochtend om 9.00 uur krijg ik weer een echo. Wel jammer, ik zou toch graag willen weten hoe het er nu uitziet van binnen, maar nu nog maar een dagje wachten. Mocht er morgen nog wel wat zitten, dan brengt zij weer 4 nieuwe pillen in om te kijken of dat helpt. Loe, ik ben ook heel blij dat iedereen zo behulpzaam is hoor Hanna, oeh, dat is wel vroeg! Hopelijk heb je nog even kunnen slapen, of lig je nu te slapen! Sterre, jammer hè, dat late eten? Ik vind het zo ongezellig om Veda zo vroeg te laten eten. Maar vanaf volgende week wilde ik kijken of ik het wat kan rekken zodat ze wel met ons mee kan eten. Wij eten pas om 19.00/19.15 uur, maar zo vroeg gaat Veda toch nooit naar bed. En ook al een kort nachtje, vervelend! Hopelijk lig jij nu ook weer op één oor! En tandjes zijn idd stomme dingen als ze door moeten komen :x Zielig is dat! Veda heeft het gelukkig nooit 's nachts, maar overdags heel af en toe wel van die plotselinge huilbuien. Ze is dan ineens helemaal overstuur, maar gelukkig gaat het na wat spul op haar tandvlees te smeren vaak wel over. Tijgertje, fijn dat het zo goed gaat met je jongens! Succes morgen op het CB!
Goede morgen. Mosa: volgens mij is het wel goed losgekomen met de pillen he. Hopelijk is nu alles schoon. Ik heb bij de miskraam vorige maand ook geen vruchtje met vruchtzakje gezien. Enkel een hoop weefsel. 2 Jaar geleden was ik 7 weken zwanger, en toen kwam er echt een vruchtje mee. Loe: volgens mij heb je in de winkel een echte voorwee gehad. Ik herken het wel. Ik heb het ook een paar keer in een winkel gehad. En maar hopen dat niemand het ziet haha. Sterre: wat akelig, 25 euro weg. En ik zou er helemaal niet aan denken om aangifte te doen eigenlijk. Tijgertje: wat een schatjes, en wat wordt de jongste al weer groot! Afrola: het schiet nu wel op of niet in je huisje. All: vanmorgen moest ik bloedprikken. Dus moest vroeg opstaan. En ik werd me toch een partij misselijk! Was eigenlijk vergeten hoe het voelt in de ochtend. Nu niet meer! Bah bah. Op mijn werk kreeg ik gelukkig gisteren wel beteren reacties. Ik had het niemand meer verteld, en dacht ik kijk wel of er iemand wat zegt. Werd ik door 2 collega's gefeliciteerd. Maar merk wel dat ik terug houdend ben, en al snel zeg: ach eerst maar zien of dit wel goed gaat. Dom he.
Goedemorgen! Zo, redelijk geslapen, alleen erg vroeg wakker. Maar mag niet klagen vind ik. Snuf heeft volgens mij gisterenavond in bed twee salto's gemaakt, wist niet wat ik meemaakte. Melisa, ik zou hetzelfde doen als jij. Snap dat je het eigenlijk totaal dom van jezelf vindt hihi,maar ik flap ook altijd zulke dingen er nog even bij uit, terwijl dat nergens voor nodig is! Niet meer doen hoor, gewoon zeggen: dank je wel. (alsof dat zo makkelijk is he) Oja, een voorwee. Nou, ik vond m pijnlijk genoeg dan........hahaha. Tijgertje, leuke foto's hoor. Het gaat dus goed met beide jongens, fijn! Ach gossie, Noah met waarschijnlijk tandpijn dan. Wat voor iets gebruik je voor de pijn met de tanden? Hopelijk hebben de hele vroege opstaners nog even lekker kunnen dutten. Mosa, hmmm, he ja kan me voorstellen dat ze dan niets kan zien. Verdorie, je had je er natuurlijk wel op ingesteld. Nou, morgen dan maar. Hopelijk is al het weefsel weg na vandaag. Sterkte voor vandaag. Nijntje, zwaai!!Was dat onderzoek nu bij jouw kleintje, met de heupjes (sorry als ik het niet goed meer weet, zeefgeheugen he) Vriendlief is vrij vandaag, die is nu lekker naar de kapper en slingers halen hihi. Ik haal echt alles, zo makkelijk, ik heb er ook alle tijd voor natuurlijk, maar heb gezegd dat de slingers voor als snuf geboren wordt, dat dat zijn 'taak' is hihi. Hij heeft de muisjes ook al meegenomen vorige week, want het schap is altijd leeg zei hij. Lijkt me ook best logisch, iemand kaapt bij geboorte het hele schap leeg, als jouw kindje een dag later geboren wordt, vis je mooi achter het net.