Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Speciaal voor Loe:
    De bovenste is van zaterdag, de onderste is van gistermiddag!

Straks kunnen we onze kat weer ophalen. Die heb ik met spoed gisteren naar de dierenarts gebracht. Kon niet plassen en was suf. Bleek vol met blaasgruis te zitten en is gisteren al geopereerd! Zielig hoor. Onze andere kat is ook helemaal van slag zo zonder vriendje.

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Tijgertje, wat een leuke spam :)

Melisa, misschien een vieze vraag, maar zat er bij al dat weefsel dat je vorige maand verloren bent allemaal donkerrood bloed? En zaten er ook bijna zwarte klonten bij?

Vervelend dat je zo misselijk was vanochtend!
    En gelukkig kreeg je gisteren leukere reacties op je werk, maar jammer dat je je toch onbewust laat beïnvloeden door de stomme reacties, door zelf zo terughoudend te doen. Probeer positief te denken, komt deze keer vast goed :)

Wat zielig van de kat :( Gelukkig bleek het mee te vallen, maar evengoed niet leuk! Is het nu dan helemaal over, na de operatie, of blijft hij plasproblemen houden?

En mooie duidelijke test zeg, die van gisteren!

Loe, lekker dat je vriend vandaag vrij is! En muisjes kun je idd maar beter in huis hebben :)

All, aangezien ik vandaag niet de hele dag wil gaan zitten wachten omdat ik het spannend vind of alles weg is, gaan we straks maar even met z'n drietjes winkelen :D Dan gaan we vooral voor Veda kijken, alvast voor een winterjas enzo. Wel gezellig :) Net even twee paracetamolletjes ingenomen tegen de buikpijn, dan gaat het vast wel.

Ik zat me net te bedenken dat ik er nu op terugkijk alsof het een soort mini-bevalling was, maar dan zonder persen en echte bevalling natuurlijk. Vandaag heb ik ook best wel last van mijn stuitje, en dat had ik toen na de bevalling een tijdje heel erg. Dus ergens herken ik het wel van toen. Alleen dan allemaal veel lichter enzo.
    Maar dan doe ik toch liever een echte bevalling :)

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mosa: wat je beschrijft is precies wat ik ook heb gehad. Ik verloor het ook allemaal op het toilet.
    En onze kat moet nu aan de speciale brokken.

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Niet fijn natuurlijk, maar voor mij wel fijn dat het herkenbaar is voor jou. Ik heb ook wel het idee dat ik alles verloren ben, maar ergens ben ik ook bang dat het niet zo is. En daar probeer ik me uit zelfbescherming maar een beetje op in te stellen, anders is het morgen weer zo'n teleurstelling mocht er nog wel wat zitten ;)

Oke, dus speciale (vast dure!!) brokken voor de kat. Nou ja, als het helpt is het natuurlijk fijn, en dat is het belangrijkste!

5. Loe

Loe Niet meer actief

Mooie test Melisa! :D:D:D

Dames, ik heb mijn kaartje binnen. :Dfoto's zijn over 1 minuut te zien in mijn album. Willen jullie eerlijk aangegeven welke jullie te leukst vinden, deze of die met de giraf?

(oja, er zit even een papiertje over de volledige naam hoor):p

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, ondanks dat ik het ook een leuk, vrolijk kaartje vind, vind ik toch die met het girafje leuker :) Maar ik ben benieuwd wat de anderen ervan vinden.
    En die naam links wordt wel de roepnaam, of is dat ook nu nog niet zeker?

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Loe: ik blijf ook fan van het girafje. Maar de andere is ook leuk hoor!

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Loe, ik ben ook voor het girafje. Maar ik vind deze ook erg leuk!

Mosa, verstandig om je gedachten even te verzetten en lekker te gaan winkelen. Veel plezier!!

Melisa, gelukkig nu positievere reacties.
    En dat je nu weer zo misselijk bent, alleen maar goed, toch? Al is het wel vervelend. Deze beeb blijft echt wel plakken hoor!!
    Heb je al een afspraak voor de echo?

9. Loe

Loe Niet meer actief

Dank voor jullie reacties. Wij blijven zelf ook het girafje het leukst vinden. Nou ja, heb mijn best gedaan in creativiteit haha.
    Mosa, ik ga niet zeggen of de voornaam ook zo blijft hihi, blijft het toch nog een verrassing!

Ga je winkelen Mosa? Lukt dat wel met de buikpijn?

10. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Nijntje: ik ga pas bellen met 6 weken. De vorige keer moest ik alles afzeggen, daar heb ik nu niet echt zin in als het misgaat.

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Tijgertje: Het zou inderdaad wel fijn zijn als je tegelijk of vlak na elkaar zou kunnen met je mannen. Is dat nog gelukt om te regelen?

Wat een leuke foto's! Thijmen is al zo'n grote stoere vent en kyano..awh wat een droppie :)

Nijn: Joehoe gelukkig alles goed met je meissie. Ben je nu overal vanaf?

Mosa: Fijn dat je toch redelijk hebt kunnen slapen. Inderdaad wel jammer dat je vandaag nog geen echo krijgt.

Noah eet wel al met ons mee 's avonds. Het is uiteindelijk toch ons rimte en daar moet hij toch in mee gaan doen vonden wij. Maar het gaat hartstikke goed hoor. Wij eten zowieso altijd op ons gemakje enzo, daarna nog even spelen en opruimen, dan douchen, pyama aan, laatste flesje, tandjes poetsen en lekker slapen. Noah ligt er rond 20.00u altijd in.

Hier werkt dat spul voor het tandvlees ook altijd heel goed, gelukkig maar. Ik heb ook zo'n bijtring en die vind hij op z'n tijd ook wel fijn.

Fijn dat jullie er even op uit gaan. Wij moeten ook nog een winterjasje bedenk ik me ineens.
    Wel maf eigenlijk he dat je voor zoiets kleins toch hetzelfde idee krijgt als een bevalling. Ik vind dat je je er wel goed onder houd hoor, ik weet niet of ik dat zo had gekunnen. Dikke duim voor jou!

Melisa: He jak misselijk :( Maar kan me voorstellen dat het op de een of andere manier ook wel weer een 'geruststelling' kan zijn?
    Fijn zeg dat je nu wat betere reacties hebt gekregen. En ik vind het helemaal niet gek hoor dat je dat zegt, dat het eerst maar afwachten is. Is misschien ook een soort zelfbescherming he.

Wauw wat een mooie testen! Dit moet gewoon een plakkerd zijn.
    Awh arme kat, ik zag het wel op je hyves maar vergeten te reageren. Ik vind dat tie wel een stoere naam heeft haha..heeft je man zeker bedacht :p

Loe: Fijn dat je redelijk geslapen hebt alleen vroeg wakker en een snuf die de acrobaat uithangt :D Leuk he ;) Noah besloot met 39 weken z'n kont ook nog even van links naar recht te draaien...was ook een pretje, not.

Ik gebruik dentinox voor noah. Wilde eigenlijk de druppels van vsm kopen maar kreeg dit als tip op het kdv waar hij zit en ze werken inderdaad erg goed.

Leuk leuk, slingers en muisjes. Vond dat wel heel speciaal op de een of andere manier die muisjes, maf he hihi.
    Ik vind persoonlijk die met de girafje leuker. Vind ik gewoon vrolijker overkomen. Die ander is wat ouderwetser .. niet lullig bedoeld trouwens hoor.

All: Hier een lichtelijke drama ochtend achter de rug. Toen we allebei goed en wel in bed lachen was het huilen. Ik kijken, had hij gepoept. Daarna was het weer even stil en toen weer huilen. Weer even gekeken maar niks. Heb even zijn tandvlees ingesmeerd en toen was het weer stil. Na 45 minuten weer huilen, hem even getroost en weer even verder geslapen. Poeh poeh, deze tandjes zijn wel heftig. Maar goed, als ik het goed gezien heb zijn ze bijna door. Net heeft hij wel bijna 2 boterhammen gegeten! Maar daar had ik jam opgedaan dus dat vond hij wel enorm lekker natuurlijk haha.

Nu hoop ik dat het zo'n weertje blijft (zonnetje en droog) want dan ga ik nog even lekker met hem fietsen.

12. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    zo ik ben weer een beetje bij met lezen.

@Mosa; hopelijk ben je weer snel fit en je oude zelf.

@Melisa; balen zeg met je kat, hopelijk knapt hij snel weer op. Ook hier een kat met last van niersteentjes/blaasgruis. Maar helaas niet/moeilijk te opereren ivm hartklachten. Dus ik gebruik het nier en hart dieet voeding van consult (niet zo duur als dierenarts voeding maar super!!)

@Sterrel leuk hoor met je mannetje op de fiets, ik ben gisteren ook in die wind met de jongste thuis naar buiten geweest. Ze sliep heerlijk in de wagen en werd wakker in de winkels hahaha

@Salapio; welkom terug

@Twinny; wat hebben jullie toch een knappe zoon!!

@Tijgertje; jullie ook al twee van die knappe mannen.

@Nijn; die meid van jullie groeit ook lekker, ga zo door

@Loe; streepjes heb ik gek genoeg alleen op mijn borsten gekregen, op de buik niets en op de benen had ik ze al.

@All; Knuffels voor diegene die ik vergeten ben.

Hier hebben we weer een redelijke nacht gehad en hebben we vanmorgen de boodschappen gedaan (ook al voor mijn verjaardag!!) Ik weet nog geen kado te verzinnen maar dat zal wel goed komen denk ik.

Even naar mijn meisje want die ligt te jengelen in bedje

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Djaar bedankt van de tip!

Sterre: mijn zus heeft het bedacht haha, onderweg naar een kroegje.

14. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ben er weer. Ze vindt haar vuist fijner als haar speen en trekt dus haar speen uit de mond en probeert haar vuist erin te stoppen. Omdat dit niet echt lekker past wordt ze boos en moppert. Zo houd ze zichzelf natuurlijk wakker. Ik ga dan regelmatig maar weer vuist voor speen ruilen (liever een speen dan duimen). Nu maar hopen dat ze slaapt van 12.15 tot een uur of 15.00.

Het gaat eigenlijk niet slecht de laatste dagen. Ze zit nu bijna op het volgende schema; 8-12-16-19.30-23.30- (ergens tussen 03.00 en 05.00) Dus dat gaat al heel goed denk ik zo. Maar soms twijfel ik dus of ze genoeg voeding binnen krijgt. Volgende week dinsdag hebben we weer een afspraak op het CB (voor de prikjes) en dan horen we wel hoe het ervoor staat. Ik merk dat ik het in elk geval beter doe op die regelmaat (wijk er wel vanaf hoor als ze duidelijk honger heeft). Het is alleen nog erg lastig om te weten of ze huilt/jengeld om honger of omdat er een natte luier, een boer, maagzuur/spugen of een ik ben klaar met slapen huiltje is.

Qua voeding denk ik maar dat als ze elke dag poept en voor elke voeding een plasluier heeft dat het goed gaat. Anders zou ze ook niet met regelmaat 4 uur liggen te slapen.

Wel is het een heel beweeglijke dame en ligt ze al regelmatig op haar zij. Ze gooit haar hoofd naar achteren, maakt een holle rug en zwaait haar arm mee. Kan niet lang duren of ze draait zich al eens per ongeluk om.
    Ook houd ze haar hoofd rechtop als ik haar op de arm/over de schouder heb. Ze draait dan van links naar rechts en volgt zichzelf als ik voorbij een spiegel kom.
    Als ik haar op mijn buik heb liggen (als ik lig) dan klimt ze net zolang totdat ze over mijn schouder ligt. Zet zich met haar voeten af op mijn handen en duwt haar billen in de lucht. Haar handjes klemmen mijn shirt vast en daar trekt ze mee ??? Als ze tegen mijn bovenbenen zit en ik houd haar onderarmen vast trekt ze zich recht en lacht als ze tegen mijn handen botst.

Ik vermoed dat mijn dame al wel heel erg snel is wat bewegen betreft. Klopt dat??

Ik ben benieuwd of het me lukt naar de meeting te komen en haar te showen hahaha!!

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, ik ben blij dat het goed op gang is gekomen met de pillen.
    Hoe voel je je nu?
    Gelukkig heb je een leidinggevende die meelevend is.
    Mijn directeur was dat destijds ook.
    Ik mócht nieteens komen werken van hem...
    Was ook wel goed achteraf... ik was een wrak... Heeft een weekje geduurd en toen was ik er weer.
    Morgen dus een echo voor jou.Hopelijk is alles schoon.

Tijgertje, wat een kanjers heb je zeg!
    Superleuke foto's en wat wordt Thijmen al groot!

Melisa, hoe gaat het met de misselijkheid?
    Hopelijk is het alleen in de ochtend en zakt het snel weer weg.
    Leuk dat je nu toch gefeliciteerd bent op je werk.
    Wanneer heb je nu de eerste echo?
    Die heb je wat eerder toch?
    Beterschap voor jullie kat. Leuke naam heeft ie. (las ik op Hyves)

Sterre, ik ben inderdaad gestopt met de pil omdat hij niet meer beviel.
    Steeds wisselende stemmingen en nu kon ik het niet meer aan het ontzwangeren toeschrijven.
    Hopelijk is het met het einde van de pil nu beter.
    Tot nu toe wel iig.
    Het is dus niet zo dat we voor een tweede kindje gaan. (nog niet iig ;) )
    Ik zou eigenlijk stiekem wel weer een klein beetje willen haha, maar mijn man heeft nog allemaal verbouwplannen in zijn hoofd... Dat moet dan eerst nog... Nou ja we zien wel toch.
    Ik ben wel aan het tempen (good old times :D ) en volgens mij heb ik al weer mijn ei-sprong gehad. Hopelijk wel weer een regelmatige cyclus. Daar heb ik eigenlijk nooit te klagen over gehad.
    Ach, Noah zo'n last van tandjes?? Zielig is het he?
    Ik gebruik ook Dentinox. Werkt prima bij Svinthe. Ze smult ervan hahahah!

Loe, wow wat een mooie buik heb je toch :D:D
    Die zag ik ook nog even toen ik ging kijken naar het geboortekaartje.
    Ik blijf de giraf echt het leukst vinden !!
    Waarom twijfel je? Welke vind je zelf het leukst? En je vriend?

Salapio, leuke vakantie gehad?

Djaar, bijna jarig dus.
    Veel inkopen altijd he?
    Vorige week was Svinthe jarig én mijn man. Dat hebben zze samen gevierd. Was leuk, maar dat gesleep met die boodschappen... dat hoeft voor mij dan niet hoor.
    Fijn dat de nacht aardig is gegaan!
    Het drinkschema ziet er goed uit zeg. Fijn!
    Ik hoop dat het je lukt hoor om naar de meeting te komen.
    Zou erg leuk zijn om haar in het eggie te bewonderen :D

Ik ga zometeen naar mijn schoonmoeder. Goed van mij he hhahahahha :D
    Heb net gewassen, opgevouwen én gestreken. Wil vandaag alle klusjes doen zodat ik morgen een Hanna-dag kan hebben.
    Hopelijk lukt het. Ik ben toe aan een dagje niks (voor zover dat gaat met het Svinthekind natuurlijk ;) )
    Zo eindelijk weer eens lekker kunnen reageren!

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Djaar: Lekker gewandeld gister, was best te doen he hier. Het waaide wel best hard maar met het zonnetje was het toch nog redelijk warm vond ik. Tja kindjes doen het er gewoon om lijkt het wel, op andere plekken weer wakker worden. Heeft ze niet gehuild?

Schema ziet er goed uit hoor en fijn dat het ritme er een beetje in aan het komen is. Het word alleen maar beter vind ik. Tuurlijk heb je weleens one-of-those-days maar je krijgt ook weer wat meer tijd voor jezelf.
    Die dame van jullie klinkt inderdaad lekker actief, zal de limburgse boslucht wel zijn :p

Melisa: Haha grappige zus heb jij dan :D Wij wilden het kind van vrienden mix-grill noemen omdat we met hun uit eten waren toen haar vliezen braken... hebben we toch maar niet gedaan :p:)

Hanna: Hahaha good old times :D Tja soms denk ik, ik begin ook weer, gewoon uit nieuwschierigheid maar tot nu toe ligt de thermometer nog werkeloos in de lade.
    Oke eerst nog wat verbouwen en dan misschien toch proberen voor een 2e. Leuk hoor!
    Oeh lekker een hanna-dag morgen, die had ik mezelf vandaag belooft. Ik moet alleen nog wat strijken en opvouwen maar dat komt straks wel als noah op bedje ligt.
    Noah smult ook zo van die dentinox haha. Ook de tandpasta word met volle overgave opgegeten :D
    Hahaha svinthekind...:D

All: Mijn baas belde of ik het erg vond om morgen maar een halve dag te komen, hij wilde graag wat met zijn kleinkinderen gaan doen. Maar natuulijk vind ik dat hélemaal niet erg :p Lekker hoor, maar anderhalve dag werken na de vakantie en dan weer weekend.

Net ook weer even een stukje gefietst met noah. Ik vind het zo grappig om hem te zien zitten. Hij doet net alsof hij het al jaren doet. Ik zal straks even wat fotootjes plaatsen hoe hij op de fietst zit...

Oh en er ligt weer een beschermhoekje van de tafel af... hij trekt ze er steeds vanaf. Het is dat mijn moeder hier oppast en het verplicht is (voor de ggd geloof ik. mijn moeder is officieel gastouder en dan moet je dat erop hebben ;)) .. als ze hebben gecontroleerd hier haal ik ze er lekker weer vanaf, die ellendige dingen.

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dikke knuf voor Mosa.

Heb weer niet bijgelezen en wilde rustig een uppie doen maar T zit te mopperen in de box. Later dus weer een poging :D

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
  19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3