Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Wat een mooie foto's van Noah, wat een lekker bijdehand manneke he!:D
    Mixed grill hahahaha, ik kwam hier niet meer bij!:D

O jee, i'm sorry,ik heb verder nog niet duidelijk bijgelezen, want nou weet ik t niet meer. Oja, Hanna morgen een Hanna dagje! Hopelijk al 'af' straks en lekker dagje morgen!:)
    We vinden zelf een giraf ook t leukst.:)

Djaar, da's wel een klim-tijgertje hoor, dat meisje van jou!

Melisa, ik hoop dat de kat zich snel beter voelt, zo zielig he, zo'n lief beestje.

Mosa, hoe ging het eruit-zijn en hoe is het nu?

We zijn zostraks even naar Veenendaal gereden naar baby-dump. Hebben we toch 1 keer samen een echte babywinkel van binnen gezien haaha. Ik kon niet eens de winkel van voor naar achter aflopen, want mijn enkels deden zo'n pijn zeg. Ze lopen ook meteen vol met vocht. Maar gelukkig kon je ook aan een hoekje wat drinken, ideaal. En we hebben m gekocht hoor (en mee gereden natuurlijk!): hier istie..................... (ok, hij komt pas over twee weken maar toch)::)

2. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @loe; goed bezig, muisjes binnen. Slingers binnen. Laat die baby maar komen:) Dit kaartje is ook heel leuk, zo wordt het voor mij ook moeilijk kiezen!

@melisa; blaasgruis operatie, zielig. Hier hadden de buren dat ook vlak voor hun vakantie, dat was ook nog eens erg lastig want de kat moest nog medicijnen krijgen. Gelukkig lijkt het nu wel weer in orde te zijn.
    Zo die test wordt heel mooi duidelijker!!

@djaar;lekker uitwaaien gisteren en shoppen. En Jane alleen maar wakker worden voor het shoppen, echte meid! Verder alles goed met slapen, eten, groeien????? O, ik lees nu dat het allemaal prima gaat:) En jouw kleine meid klinkt als de mijne op die leeftijd, inderdaad lekker vlot met bewegen. Geeft nix maar je moet niet verbaasd zijn als ze niet zo snel groeit, dat was in ieder geval hier aan de hand.
    Op de camping zal nu ook de ergste drukte van het hoogseizoen weer over zijn. Fijn, hebben jullie vast weer wat meer tijd voor elkaar.

@hanna; alles voor elkaar zo te lezen. Huishouden, hier reageren. Morgen dus een fijn Svinthe dagje:)

@sterre; wat een menneke!!:) En slopen:$:$ het arme boekje:(

Zo nu Y onder het gemalen water doorhalen, ze moet op tijd naar bed. Vandaag is een enerverend papadagje geweest. Ze zijn naar het sprookjes wonderland hier in de buurt geweest!Groot feest dus.

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Loe: Leuke wagen! Wij hebben een ligbak en wandelwagen op 1 onderstel maar nu zijn we er toch achter dat het gesleep met dat onderstel best lastig is en het neemt ook stiekem toch veel ruimte in dus wij gaan ook nog een buggy kopen.

Pookie: Is inderdaad waar wat je zegt, dat een kindje minder snel kan groeien door het actief zijn. Heb er hier ook zo eentje.
    Oeh leuk zeg dat je man met Y naar het sprookjesland is geweest!

All: Nou hier ligt noah in bedje en hopelijk komt er geen nacht zoals de vorige.

4. Loe

Loe Niet meer actief

Sterre, de maclaren quest schijnt heel fijn te zijn. En omdat wij de mila in ons hoofd hadden, wist ik het niet zeker meer. Dus toch maar even proefrijden dan. Ik wilde de maxi cosi op de buggy mee kunnen nemen, omdati k regelmatig naar het ziekenhuis bijv. moet. Of voor naar de stad, is het ook wel handig. Maar hij schijnt niet mee te kunnen op de fiets. Ik doe dat niet veel, dus dat maakt ons niet uit.;)

De quest, daar kon geen maxi cosi op.;) Ik had gereden met de mila en toen pakte ik dus de quest, ik kieperde zowat achterover haha. :$:DTerwijl mijn broer en schoonzus die hebben en heel veel mensen m fijn vinden, maar hij is dus zo licht, dat als je maar iets gewicht op de handvatten geeft, kukelt ie zo achterover. En aangezien ik blijkbaar zo loop, met iets gewicht erop, is dat niet wat voor mij. Ook dus niet met alleen een boodschappenmand eraan, dan blijft hij ook niet staan zeiden ze.:)

De handvat-stangen (hoe noem je die dingen?) waren hoger bij de mila, dat vond ik erg fijn. :)

Al met al heb ik daar wel gelachen vanmiddag. Ieder zijn keus he, daarom stonden er daar ook gigaaaaaaaaaaaaaaaaaaantisch veel buggy's.

5. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoii dames

pfff wat kunnen jullie toch lekker beppen he;)

heb niet alles helemaal gelezen, sorry!

@mosa dikke knuff ik vind je maar een bikkel!

@djaar, ziet er uit als goed schema:D mooi hoor, en ik snap precies wt je bedoelt, in het begin had ik ook heel vaak van aghh is ze nou moe, of heeft ze nou honger of wat is het nou, zo vervelend want je weet dan gewoon niet of je het goed doet, na een tijdje weet je wel hoe of wat, maar soms als feli zo moeilijk doet ga ik toch altijd weer twijfelen aan mezelf (net als pas geleden) en dan weet ik dus niet of ik dr nou moet laten liggen in bed, of er toch maar uit moet halen, of er toch maar weer er terug in moet doen..! hahaha. maar dat komt allemaal vanzelf:) en 4!! uur slapen achterelkaar, wow dat is wel goed zeg! haha.

@hanna ahhhhhhhhh haha ik moest echt even lachen om jou berichtje dat je misschien toch wel een 2e kindje zou willen, ik d8 dat jij in het begin heel stellig was in het maar 1 kindje willen;) maar nu denk je er misschien toch iets anders over! leuk hoor :D

@melisa ah fijn dat je misselijk was vanochtend, en natuurlijk ook weer niet, maar na een pijnlozetietdag is dat misschien toch best wel weer een fijne bevestiging? verder hopen dat het niet blijft, die misselijkheid!! en wat rot zeg van je kat! hier ook een hond met speciale voeding, ook niet meer die van de dierenarts want die is gewoon ongekend duur, hopelijk is de tip van het voer van djaar iets voor jullie kat!

@loe het girafje is echt leuker :D ! en mooie buik!! en striemen, ik zit helemaal onder Niet normaal! en meeste ook pas gekregen toen ik overtijd ging! dat vond ik wel jammer

@afrola ahh gaat al lekker opschieten bij jullie :D fijn hoor! en heerlijk lekker thuis douchen dat is wel erg fijn!

@sterre ahh wat heerlijk dat noah al zo lekker met jullie mee eet, en owwww die foto van hem in dat fietstoeltje, wahhaah ik moest echt hard lachen!! hij zit er echt Te stoer bij daar whahaha echt Heeel leuk! ik ben opzich ook niet zo heel streng met dingen maar van sommige dingen weet ik gewoon niet of het nou mocht ja of nee, maar ik kan weer wat meer variatie aan gaan brengen hier! hahah

@pookie wat leuk Y samen met papa naar sprookjesland :D

@all

feli hier weer maar kort geslapen opt kdv dus die lag er al om 7 uur op..

en volges mij zijn ze vergeten sap te geven na haar groentehap? want tegenwoordig wilt ze haar avondfles haast never nooit meer op, en nu was ze super gulzig en dronk ze hem helemaal leeg

en in haar boekje stond dat ze goed haar groente op had, maar niets over sap..? ik zal het nog eens navragen:)

verder heeft mn schoonzus weeen al vanaf 7 uur vanmorgen, en zelfs ook regelmatig, maar de vk had gezegd dat het toch nog voor weeen waren

omdat ze al een tijd om de 3 min ween had en nu om de 5 min..

ik d8 dat als het regelmatig was dat het dan goed was? maar goed, die info is al weer een beetje lang geleden voor mij dus ik weet niet meer precies hoe dat allemaal werkt,

maarr wel spannend dus :D

nou groetjes allemaal!!

@

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sanne, haha ja Svinthe is zo leuk gelukt dat ik een beetje twijfel ;)
    Spannend hoor voor je schoonzus! Lijkt me toch wel dat het gewone weeën zijn als ze regelmatig komen....

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Het is een beetje veel om overal uitgebreid op te reageren, dus ik pik er wat dingetjes uit.

Loe, leuk, een verrassingsnaam :D Ben benieuwd!!

Sterre, dat vind ik eigenlijk ook, dat Veda toch een keer met ons ritme mee moet gaan, dus vandaar maar ook wat later eten. Het is ook niet leuk als ze over 2 jaar nog niet met ons mee-eet, dus dan maar nu.

Heerlijk, morgen maar een half dagje werken! In ieder geval succes!

Haha, die Noah op de fiets :D Hij kijkt zo lekker arrogant op die eerste foto :D

Djaar, wanneer ben je jarig dan?
    Fijn dat het redelijk gaat de laatste dagen en dat jullie een ritme lijken te vinden!
    En volgens mij heb je idd een snelle dame :D

Hanna, ik vind het erg leuk om te lezen dat je toch steeds iets meer kriebels krijgt voor een 2e kindje :)
    Lekker dat je vandaag zo veel hebt gedaan, kun je morgen lekker lummelen :D

Salapio, we zijn nog steeds benieuwd hoe jullie vakantie was ;)

Loe, mooie buggy!
    Je beseft wel dat je een buggy pas na 6 maanden kan gebruiken? Volgens mij ook als de buggy helemaal op ligstand kan, maar dat weet ik niet zeker.

Pookie, klinkt als een gezellige papa-dag, dus Y zal wel uitgeput naar bed zijn gegaan :)

Sanne, spannend voor je schoonzus! Is ze ook zo'n beetje uitgerekend?

Zo, weer een beetje bij :D
    Hier gaat het goed. Gezellig gewinkeld vanmiddag, maar na een tijdje kreeg ik wel weer meer last, dus we zijn niet zo lang geweest. Vanavond nog even naar mijn schoonouders geweest.
    Ik voel me nu alsof ik ongesteld ben, maar met weinig bloedverlies. Maar schijnbaar is dat een goed teken, maar morgen weet ik meer (toch wel eng hoor!). Ik heb zelfs last van het litteken tussen mijn benen, dat heb ik normaal als ik ongesteld ben ook. Dus op naar morgen :D

8. Loe

Loe Niet meer actief

Mosa, deze buggy is te gebruiken vanaf de eerste dag (zie op maxi cosi). Hij kan inderdaad helemaal plat. :)Maar de bedoeling is dus de maxi cosi erop te zetten.:)

Fijn dat het nu wat minder lijkt te worden. Alvast heel veel succes (en sterkte natuurlijk) morgen.

Hanna, ik heb het even gemist: jullie overwegen dus om voor een tweede kindje te gaan? Leuk!:D

All, wij vroeg boven voor bedje. Vriend is nog steeds ziekerig en dr is geen bal op tv. Dus hangen we een beetje samen met de kat rond op de 2e verdieping hihi.;)

En morgen 34 weken, jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!:D

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Morgen reageer ik weer uitgebreid maar moest hier zo om lachen :D
    Slaap lekker voor iedereen!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, sorry, blijkbaar heb ik er over heen gelezen dat je de maxi-cosi op de buggy kunt zetten. Dan heb ik niets gezegd :) ;)

Morgen idd 34 weken, wauw! Nog maar een paar weekjes!!

11. Loe

Loe Niet meer actief

haha, ik moest er ook al om lachen. Maar je hebt wel gelijk hoor Hanna, tis een mooie, lieve leukerd volgens mij !:D

Mosa, goed he, morgen 34 weekjes, ben er echt blij mee.:D

Morgen toch maar even naar de dokter afspraak maken voor volgende week denk ik. Ik heb ineens allemaal hele inieminie pukkeltje/wratjes (donkerder dan mijn huid) gekregen op mijn borstkas en ook op de borsten en op sleutelbeen. Heb het vorige keer kort aan de huisarts laten zien, die zei dat het neurofibromen waren, maar ik wordt daar niet zo vrolijk van als ik dat op internet lees, jak zeg. En ineens zo veel. Ze zijn piepklein, maar als ik er met mijn hand over ga, voel je ze allemaal. t Zit me toch niet lekker. Volgens internet waren t goedaardige gezwelletjes........:$:(

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, klinkt idd niet prettig, dus goed dat je er nog een keer naar laat kijken! Maar heeft het met je zwangerschap te maken of weet je dat niet?
    Succes in ieder geval!

13. Loe

Loe Niet meer actief

ik denk t wel, ze zijn ineens opgekomen. Heb er een fotootje van gemaakt, zal m eens plaatsen. Echt niet leuk, bij mijn tepel links heb ik er een stuk of vijf (die zijn echt micro, nog kleiner dan mini, maar ze zitten er wel). Ik vind t raar dat ik die dingen nooit had en dan ineens zo veel. Volgens de doc was het te klein om weg te halen met stikstof, nou dan maar naar de huidarts heb ik eigenlijk zoiets.....

14. Loe

Loe Niet meer actief

Zie......vreemde dingen zijn het.

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo op de foto lijken het moedervlekjes, maar blijkbaar voelt het anders. Maar dat zijn wel dingen waar je idd werk van moet maken, ook al is het goedaardig!

Ik ga zo afsluiten. Weltrusten allemaal!

16. Loe

Loe Niet meer actief

Trusten allemaal!

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Loe, ik zou toch even langs de dokter gaan met die plekjes. Gewoon even voor de zekerheid.
    En... JOHOE!!!!!! 34 weken zwanger vandaag :D:D:D

Mosa, succes vandaag bij de echo!

Vandaag was Svinthe al op kwart voor 5 wakker. Waarschijnlijk wakker geworden van de wekker van mijn man.
    Daarna is ze steeds om het kwartier aan het jengelen gegaan. Ze is verkouden en was steeds haar speen kwijt. Ik ben er om 6 uur maar uitgegaan uiteindelijk en heb Svinthe om half 7 uit haar bedje gevist. Ging ze helemaal tegen me aan kroelen. Schattig!!

Fijne dag allemaal!

18. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

@hanna zoo jij was er ook vroeg bij vanmorgen poeh! hier precies zo, bah bah. en haha ja svinthe is zeker zo goed gelukt dat je er van zou gaan twijfelen of je nog een 2e wilt haha leuk hoor! :D

@mosa oke nu lijkt het op gewone ongesteldheid dat word al wat dragelijker dan denk ik? kben benieuwd wat ze vandaag gaan zeggen, of ze wat meer kunnen zien zegmaar. spannend hoor.

@all

hier ook weer pittig nachtje, feli weer elke x wakker, en om half 6 was ze echt wakker, pff maar ik wou echt nog niet uit bed hoor, bah tis nu al elke x dat ze steeds zo vroeg wakker is.. best vermoeiend.

maar ik weet ook niet wat ik er aan kan doen, ik denk wel dat ze van hai wakker word, maar die doet echt zo stilletjes mogelijk, hij kleed zich niet eens boven aan voor het geluid.. maar toch word ze elke x wakker

naja nu dus al lekker samen gedouched was gezellig, en makkelijk nu ik haar gewoon neer kan zetten zegmaar haha

nog geen schilder te zien hier.. maarja wat wil je met dit weer..? volges mij kan je dan ook niet schilderen hahaha

nou dames fijne dag allemaal groetjes!

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sanne, zouden ze buiten gaan schilderen?
    Dan komen ze denk ik niet, heel niet zoveel zin met dit weer lijkt me.

Ricmar, vandaag naar het ziekenhuis toch?
    Veel succes!

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Wat een weer hè?!
    Hanna en Sanne, balen dat Svinthe en Feli weer zo vroeg wakker waren ;) Zometeen nog maar weer even slapen?

Daar hebben wij echt geluk mee, tegenwoordig slaapt Veda eigenlijk altijd tot 7.15-7.30 uur en voor die tijd horen we haar ook niet.

Sanne, ik denk dat de schilder idd vandaag niet kan schilderen, wel jammer!

All, ik vind het wel spannend, straks de echo, maar ik ben ook wel heel benieuwd. Jullie horen het na afloop :)

Deel Deze Pagina