Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Jeetje loe zou zeker na laten kijken

Hier ook een keer naar de huisarts
    heb een knobbeltje op me tepel gehad en zag er wit uit maar die kneep ik uit
    (tja erg dom van me weet ut) maar kwam roomachtig spul uit en stonk een beetje
    weet niet of dat wel goed is
    Ach we zullen zien

Mosa wat leuk een babywalker is ook wel ideaal voor Thijmen staat ook los in de box dus misschien een stimulans

2. Loe

Loe Niet meer actief

om half 3 mag ik naar doc. Hopelijk heeft ze er echt even aandacht voor. Voel me zo'n muts om te zeggen dat ik me er ongerust over maak (meestal zeg ik neeeeeeeeeeee hoor), maar hier dus eigenlijk wel. Waarschijnlijk zal ik dat ook maar eerlijk zeggen.

Het regent hier nog steeds!!! Bij jullie?

Ik heb toch wel krampen. gisterenavond, en even weer. Zeurderige krampen, gisterenavond vond ik ze te hoog zitten, rond mijn navel. Nu zitten ze wat lager. Snuf is nog steeds rustig, ga zo maar even met de angelsound op bezoek bij snuf.

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Oh man, het is hier nu echt een bloedbad :) Ik heb net me voor de 3e keer gewassen en een schone onderbroek aangetrokken, maar bij iedere beweging voel ik weer wat lopen (lekker hè? :D). Ook weer flink wat dingen, dus dat is mooi.

De buikpijn valt me tot nu toe wel mee, maar misschien klopt dat ook wel omdat mijn baarmoedermond al wel goed openstond, dus blijkbaar heb ik al iets ontsluiting.

Nou, ik ga weer een poging doen om op de bank te liggen, maar ik zit meer op de wc dan op de bank :)

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Mosa, balen dat nog niet alles weg was... En nu weer opnieuw pillen... O jee, je verliest nu wel erg veel bloed (en dingetjes). Hopelijk is maandag alles weg en hoef je dinsdag geen curettage te ondergaan. Hele dikke knuffel!!

Loe, even in de war met de weken... Je wilt ook zo graag kennismaken met Snuf.
    En al bezoek geweest?? haha

Regen, hier valt het heel erg mee als ik het vergelijk met de foto's op internet. Hier heeft het wel geregend, maar niet extreem veel. Het lijkt er nu zelfs op dat het zonnetje er door probeert te komen, het wordt erg licht hier.... Of misschien lijkt dat, omdat het de hele dag nog donker geweest is, haha

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik ging net naar de wc, en toen kwam er echt een reusachtig ding uit. Het bleef eerst hangen, maar na even rustig blijven zitten, kwam het. Ik weet zeker dat dat het is, want het was echt iets van 10 bij 7 cm ofzo. Ik heb het in een potje gedaan, want de vk wilde het zien als ik het zou kunnen opvangen.
    Nu maar hopen dat het helemaal compleet is, maar zo vond ik het er zelf wel uitzien.

Ergens ook wel zielig dat dat net zo'n mooie mensje als Veda had kunnen worden :(

Ik twijfel nu alleen of ik de vk zo al zal bellen, of wachten tot morgenochtend als ik toch al zou bellen. Zij kan nu natuurlijk ook niets doen.
    Ik ga wel m'n best doen of ze toch morgen een echo kan maken (hopelijk verlies is dan niet meer zoveel bloed), want nu heb ik er écht een goed gevoel over, en ik zou het wel fijn vinden om voor het weekend te weten of alles nu echt weg is.

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hier giet het momenteel trouwens!

7. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

@mosa he bah wat een teleurstelling dat niet alles weg was, maar wel heel fijn dat de pilllen nu zijn werk doen, en wow een bloedbad dat is niet zo fijn natuurlijk, maar wel weer goed dat je lichaam zijn werk doet en dat er nu weer veel meer uit is, nu echt hopen dat maandag alles schoon is dan kunnen jullie verder.

@tijgetje ow jeej thijmen zn gewicht niet zo super, heeft hij al wel vaker gehad toch? misschien ist gewoon niet zo'n grote eter ?? hier precies zo hoor! en ook bloed laten prikken omdat hij wat geel zag.. oke, nou ik hoop ook voor je dat daar niets uit komt, want iets met zn levertje of niertjes dat moeten we niet hebben!

@nijn hier wel veel regen, met bakken uit de lucht!

@loe ow krampen miss nog wat verder zakken?? en wat gek van die bultjes ben benieuwd wat de doc. zegt.

@salapio ow ik had net de foto's gemist haha maar ze zijn ergg leuk!!

@all

hmm hier weer zelfde verhaal als dinsdag.. mevrouw dus net in de auto in slaap gevallen, en dan dus wakker als ik dr in bed wil leggen, en dan dus gewoon Niet meer gaan slapen :S volgende x probeer ik dr slapend te houden in de max, en dan mee nemen naar binnen ofso, kijken of dat werkt, want dit is nix!

ennn jaja ik ben tante geworden :d sofie heet ze :D ze is vanmiddag om half 2 geboren, ik ben benieuwd wanneer we gaan kijken!

8. Sannehai

@mosa wat goed dat je het hebt kunnen opvangen en hopen dat dit het dan helemaal! hopelijk krijg je dan toch nog een echo! is zo gepiept toch voor hun en voor jou wel heel fijn om te weten of het dan weg is ja of nee

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sorry trouwens dat ik bijna alleen maar ego-berichtjes typ op het moment, maar dit gebeuren slokt je bijna helemaal op :) Ik maak het wel weer goed ;)

Sanne, gefeliciteerd met je nichtje!! Alles helemaal goed gegaan? Hopelijk gaan jullie snel kijken :)

10. Sannehai

hoi dames,

khep daarnet heel veel boodschappen gedaan, en khep kapucijners, en kikker erwten gekocht, maar wel die je zelf nog moet koken, vond ik makkelijker om te bewaren maar jeeetje die dingen moeten eerst 8! uur weken, en dan nog een uur koken! poeh, nou die gaan nu in de week (langer als 8 uur weken mag vast ook wel..???) en dan maak ik daar morgen wel wat van wahha

vanavond krijgt ze aardappel, rundvlees,beetje boontjes beetje broccoli, paprika en champignons... vast lekker? haha;)

wij eten chimicurie ofso iets, lekker in iedergeval:D

groetjes!

11. Sannehai

@mosa, ik vind het alleen maar logsich van je berichtjes hoor, zou ik ook doen als ik jou was!!
    en ja ik weet verder eigenlijk nog helemaal niets, alleen maar dat ze om half 2 is geboren wahha! moet ik nog ff na vragen allemaal. maar hopelijk wel :)

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Sanne gefeliciteerd met je nichtje Sofie!!
    Inderdaad snel gaan kijken!!

Mosa, ik ben destijds ook één vruchtje verloren en dat was ook echt heel groot (ongeveer die afmetingen die jij noemt)... Dus het zou heel goed kunnen dat dat inderdaad het vruchtje was. Ik heb het niet opgevangen, maar mannetje heeft het door het doucheputje gespoeld (met moeite, ik durfde niet). Mijn gevoel zei dat dat het was en het bleek ook zo te zijn. Dus ik hoop zo dat het inderdaad het vruchtje was. En idd heel triest als je bedenkt wat het had moeten worden....
    En dat je nu ego typt, is he-le-maal niet erg, dat begrijpen we allemaal hoor!!

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dus Feli gaat nieuwe dingen eten, leuk!
    Doe je de kikkererwten met bloemkool en kokos, of op een andere manier? Zo vond Veda het in ieder geval super :)

En ik neem aan dat alles goed is gegaan met de bevalling, anders had je het vast wel gehoord.

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nijntje, als ik van te voren had geweten dat ik ook zoiets had moeten verliezen, dan had ik vanochtend wel geweten dat nog lang niet alles weg was. Weer wat geleerd, zal ik maar zeggen ;)

Ik ben er gelukkig niet zo vies van, mijn vriend had wel moeite met kijken net. Iemand anders schreef ook dat het vruchtzakje echt heel taai is, en dat is dit ook, dus volgens mij moet dit het zijn.

Sterre, hoe was trouwens je eerste (halve) werkdag weer?

Ricmar, heb je de afspraak al gehad?

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hier moet ik natuurlijk nog wel even op reageren.
    Fijn dat heerlijk was, en dat van het weer was ik al bang voor ;) Maar in ieder geval fijn dat jullie genoten hebben :)

Lieve foto's van je mooie meisje! Wat wordt ze ook al groot!

Wel jammer dat de nachten nog steeds waardeloos zijn, maar zo te lezen kun je het nog wel hebben (ook al zou je het anders willen natuurlijk!). Knuf voor de weinige slaap! En wie weet als T iets meer vast voedsel gaat eten, dat hij dan ook wel beter doorslaapt 's nachts, dat lees je ook weleens.

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sanne, gefeliciteerd met je nichtje Sofie !!
    Ik heb ook een nichtje Sofie, grappig! Het jongste dochtertje van mijn zusje heet ook zo.

Mosa, je hoeft je echt niet te verontschuldigen voor je berichtjes zeg.
    Het lijkt me wel dat dit het was bij jou. Ik hoop het erg voor je.
    Bij mijn miskraam kwam er ook iets groots uit, gelukkig op het toilet. Ik heb niet het lef gehad om te kijken, maar het voelde echt heel groot. Bij mij was het met bijna 9 weken fout gegaan natuurlijk.
    Ik mocht het ook opvangen van de vk, maar dat heb ik niet gedaan...
    Hopelijk mag je morgen nog de echo laten maken

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, dikke vette knuf! En wat betreft de nachten ... tja ... heb niet echt een keuze dan ze de 'kunnen hebben' ;). Maar kan nu niet echt zeggen dat ik altijd even lief ben naar Jan :D

Sterre, inmiddels al 8,1 kilo ... en wat wil je met al die nachtelijke slokjes :D

Tijgertje, fijn dat het goed gaat. vervelend dat Thijmen niet zo goed groeit. Eet hij wel goed of zit daar juist het probleem?

Loe, kunnen indalingsweeën en voorweeën zijn ;). Bij beide zwangerschappen heb ik nooit echte voorweeën gehad, wel vaak dat zeurderige gevoel. Sterkte bij de HA!

Sanne, T en M wilde ook nooit verder slapen in bed. M sliep soms nog wel verder in dr maxicosi (die zette ik dan op dr kamer). Ik heb ook wel eens gedroogde bonen gehaald maar vond dat zo'n gedoe! Hier dus blikjes en diepvries (beter ivm toegevoegde suikers/zout in de blikjes).

18. Loe

Loe Niet meer actief

Mosa, o als ik het zo lees zou het het inderdaad ook kunnen zijn. En ego berichtjes geven niet he!

Sanne, gefeliciteerd met je nichtje!

Ben bij huisarts geweest, het zijn dermatofibromen. Kan ECHT geen kwaad zei ze. Nu geloof ik het ook wel. Ze vond t niet erg dat ik ermee terug kwam. Ze worden waarschijnlijk groter (jak, ze moest ook lachen om mijn reactie) en dan zal ze ze weghalen. Komt waarschijnlijk door de hormonen van de zwangerschap.

Ik heb nog steeds krampen. Heb snuf nagenoeg niet gevoeld vandaag, hartje wel gehoord met de angelsound. Maar ik heb krampen. En als je dan vraagt op en af? Ja dat denk ik wel, want niet continu, maar wel de hele middag door. Het zit iets onder mijn navel en voelt als menstruatiepijn, zeurend dus. Af en toe denk ik he, het is weg. En dan ineens is het er toch weer.
    Jakkie. Vind t wel raar hoor. Maar het minste eraan vind ik dat ik snuf niet goed gevoeld heb vandaag. Zouden we nou moeten bellen dan of sta ik dan voor ***........... (ze zijn namelijk al niet zo happig he in dat ziekenhuis).

19. Loe

Loe Niet meer actief

Au! het doet pijn zeg. (nu dan even). Au! (nu helemaal onderin, net boven mijn schaambot, alsof je super ongesteld bent of zoiets als met die pillen wat jij hebt Mosa. (tenminste zoals het bij mij voelde dan.....). Het is niet mijn hele buik, wel een specifiek, beetje afgegrensd gebied. Wat is dit nou toch.......... (ben echt een leek he, dat zie je nu wel)

20. Loe

Loe Niet meer actief

hmm, nou ist weer afgezakt.

Deel Deze Pagina