Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

nou doet t weer pijn ik snap er niets van. Iedereen (alle ervaringsdeskundigen hihi) aan het eten?

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mosa: ik denk dat je het vruchtzakje bent verloren. Dat is mooi, want nu stop je denk ik ook snel met vloeien.

Loetje: je kindje is heerlijk aan het indalen! Vandaar dat je buik zakt. Fijn he, de laatste lootjes haha.

All: wat ben ik me toch weer kwaad op man. Hij kwam thuis, eten en is al weer pleite. Had vergeten te vernoemen dat hij een wedstrijd had. Zit ik dan misselijk te zijn, en moet WEER alleen voor ons meisje zorgen. Ben nog begonnen met een discussie, maar hij vind zichzelf veel zieliger dan ik. Hij vind dat ik nu 3 dagen vrij heb, en hij moet werken. Hij snapt echt niet dat Chelsey mijn energie opvreet.
    Heb besloten, dat als deze zwangerschap goed gaat, daarna een andere baan te gaan zoeken van 9 tot 5, heb ik ook eens weekend. En echt tijd voor mezelf. Moet nu 5 weekenden achter elkaar werken, dus heb 5 weken geen enkele vrije tijd.
    (en als het fout gaat eerst een andere baan zoeken en dan weer zwanger worden over 2 jaar of zo, want dit kan ik echt niet zo)

3. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@melisa agh wat niet leuk van je man! wel een goeie dat je misschien naar zo een baan gaat kijken straks, want elke x die weekenden werken dat is ook niets natuurlijk! en dan de dagen dat je vrij hebt heb je chelsey gek van je man dat hij niet snapt dat dat ook energie kost??

@loe ik denk ook indalen :) of soort van voor weeen, maar die kunnen ook echt al weken van te voren beginnen. als het echt te gek word natuurlijk wel bellen he

@mosa, ja het word die met kokos haha, ik hou helemaal niet van kokos, en heb nog nooit kikkererwten op, maar feli krijgt het allemaal, trouwes bijna al de hapjes die ik voor haar maak zou ik zelf niet willen eten hahahaha.

ow en het is sophie hoorde ik net, en alles was goed gegaan, wel een knip gekregen, ze vroegen of we vandaag nog langs kwamen, maar hai heeft een voetbalwedstrijd(waarom hij dat belangrijker vind weet ik echt niet:S ik als vrouw kan me daar Niets bij voorstellen maar goed zn broer vond het heel normaal;)) en ik zit met feli die dood moe was (en nu dus ook al ligt te pitten, en w.s. na dr fles gelijk weer door tukt)

en aangezien ze morgen weer naar het kdv moet gaan we dus vanavond maar even niet, en dan gaan we morgen uit het werk gelijk even langs.. ik ben zoo benieuwd!!

4. Loe

Loe Niet meer actief

t doet alweer pijn. heb al op de wc gezeten, maar tis best wel heftig. Ja heftig klinkt ook weer zo, kan er nog bij praten, maar dan houd t wel op. En t komt en gaat dus. tis nie prettig.......

5. Sannehai

loe.. mischien toch maar ff bellen voor de zekerheid?? heb je al getimed??

6. Loe

Loe Niet meer actief

3-5 minuten?

7. Loe

Loe Niet meer actief

nou ist weer weg

8. Loe

Loe Niet meer actief

au! het is 6-7 minuten.

9. Loe

Loe Niet meer actief

sorry voor mijn berichtjes hoor (en melisa, wat een vent heb je toch! jij verdient wel wat ondersteuning) maar ik weet niet goed wat ik ermee aanmoet. doet echt wel pijn zeg. duurt ongeveer een minuut.

10. Sannehai

loe ik denk dat het w.s. voor weeen zullen zijn, maarja ik weet het natuurlijk ook niet zeker, je kan altijd ff voor de zekerheid bellen, maar ookal zijn het echte weeen dan zeggen ze toch w.s. dat je moet wachten totdat ze regelmatig om de 3 minuten komen (3 minuten was dat toch of??)

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Salapio, tuurlijk heb je geen keus met zulke nachten, maar je komt in ieder geval over of je het kunt hebben :D En arme Jan dan :D

Loe, gelukkig ben je nu gerustgesteld over de dermatofibromen!
    Vervelend van de krampen, maar als je je echt zorgen maakt, dan wel bellen hoor! Vooral als je Snuf zo weinig voelt, dat is juist iets waar je alert op moet zijn!
    En als je echt denkt dat het weeën zouden kunnen zijn, dan ZEKER BELLEN! Ze kunnen je dan aan de CGT doen, dan kunnen ze kijken of het echt weeën zijn.
    Vooral door de combinatie krampen en weinig voelen, zou ik zeker actie ondernemen! Denk aan Snuf en aan jezelf!

Melisa, ach, wat rot :( En die werktijden maken het idd wel lastig ;) Maar je man moet écht door gaan krijgen dat hij meer rekening met jou moet gaan houden, maar hoe?! Misschien als hij vanavond thuis is, nog een keer met hem aan tafel gaan zitten? En is het anders een idee om je gevoelens op papier te zetten, misschien dringt het zo meer tot hem door? Dikke knuffel, ik vind het heel rot voor je dat het weer zo loopt :(

Is de kat trouwens weer veilig thuis? Gaat het goed?

Sanne, ik hou ook niet van kokos hoor, en ook niet van kikkererwten en bloemkool, maar Veda dus wel :D Ik maak ook weleens dingen voor haar die ik zelf echt niet zou hoeven :)

En gelukkig is alles goed gegaan met je nichtje! Jammer dat jullie vanavond niet langsgaan, maar morgen is ze vast nog net zo klein en lief :)

Hanna, hoe was je Hanna-dag? ;)

All, ik voel me weer bijna de oude (alleen nog erg moe), en het vloeien is heel erg afgenomen, dus nu heb ik écht goede hoop :)

12. Loe

Loe Niet meer actief

au weer, dus weer 6-7 minuten. He gat, ik moet eigenlijk echt nog even koken. Vriendje is al ziek, vind ik zo zielig. Au au au.
    Bedankt voor jullie reacties. We gaan wel even bellen denk ik. Hoop dat ze beetje normaal reageren.

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dat zal toch wel?!
    En een broodje als avondeten is ook niet zo erg toch?

Echt aan jezelf denken hoor!

14. Sannehai

ja als je snuf ook niet zo veel voelt zou ik ook zeker weten wel ff bellen hoor!! ff iets makkelijks eten kan geen kwaad natuurlijk!

kben benieuwd of je al gebeld hebt.

@mosa hey is jou recept met bloemkool? mijnes met broccoli haha;) naja zal wel ongeveer hetzelfde zijn bij mij zit er ook nog een teentje knoflook door (alleen mee koken met de broccoli hoor) en wat fijn dat het vloeien af is genomen! dat zou wel heel fijn zijn als dit het nou echt was, maar als ik het zo lees van jou denk ik het ook wel hoor!

15. Sannehai

ow trouwens ik heb nog gedroogde abrikozen en pruimen mee genomen, zou ik daar een soort van zelfgemaakte stroop voor op boterhammen mee kunnen maken denken jullie? ik ga eens kijken voor een recept.. en anders gewoon in de blender mikken;) haha

16. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mosa: praten heeft hier echt geen nut. Ik denk dat een andere baan zoeken echt de beste oplossing is. Man denkt dat ik op vrije dagen tijd voor mezelf heb, dus eigenlijk bijna altijd iets voor mezelf kan doen. ik ben in een jaar tijd 2x met een vriendin weggeweest, Dus zoveel doe ik ook niet voor mezelf lijkt me.

17. Loe

Loe Niet meer actief

Vriend is nu het koken aan het afmaken. hij is nogal erg rustig. Ik niet zo merk ik. Ben ook moe van die krampen.
    Melisa, ik vind t zo jammer voor je. Wou dat je vriend wat meer inleving had voor je!

18. Loe

Loe Niet meer actief

ik heb gebeld en moet komen en aan de ctg.........brrr.......ik knijp m wel hoor. Hopelijk ben ik weer vlug terug.

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Loe succes!!

20. Sannehai

@loe succes, mn telefoon is paraat! ahh ik vind het wel spannend hoor voor je, jij zei altijd (uuh.. ene paar x dus) dat je met 34 weken zou bevallen..en kijk je banner!!

Deel Deze Pagina