Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

    Mosa1982 VIP lid

    19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Aangezien het vorige deel dicht blijkt te zijn, heb ik maar een nieuwe geopend :D

    Dus hier weer verder...
     
  2. Mosa1982

    Mosa1982 VIP lid

    19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Rustig dagje zo :D

    Ik heb veel in mijn boek kunnen lezen, dus mijn Stieg Larsson-boek is bijna uit, en het is idd een goed boek :)

    Melisa, ik ben heel benieuwd hoe het met je schoonmoeder is, want aan je hyves te zien niet goed? Sterkte in ieder geval!

    Hopelijk doet het forum het morgen wel gewoon weer, dus tot morgen!
     
  3. Sterre82

    Sterre82 VIP lid

    23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Haai, yay we zijn weer online :)
    Morgen weer reageren.
     
  4. gimena

    gimena Niet meer actief

    heeey dames ben niet zo vaak bij jullie :)
    haha alles goed?
     
  5. Loesie1982

    Loesie1982 VIP lid

    25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Jullie oude topic is weer heropend, is alleen een heel deel weg!

    Mosa, hoe is het met je?! Al ongesteld?!
    (ik hou je in de gaten hoor! ;))
     
  6. Mosa1982

    Mosa1982 VIP lid

    19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hey, toevallig kom ik ook net online :D

    Ik ben idd eergisteren ongesteld geworden. Niet zo heel veel, meestal lees je dat het de eerste keer na een miskraam erg is maar dat valt wel mee, wel veel buikpijn ;) Nu maar weer hopen op een normale cyclus, en met een ander resultaat natuurlijk ;)
    Hoe is het met jou? En volgende week kom ik echt hoor :p Veda is in ieder geval ook weer helemaal opgeknapt :)

    Oh, dus het oude topic is nu wel weer geopend? Wat zullen we doen, hier verder gaan of in het oude topic? Ik vind hier verder gaan eigenlijk net zo makkelijk.

    Goedemorgen trouwens allemaal :D

    Veda was vanochtend voor haar doen vroeg wakker (6.30 uur) dus om 8 uur was ik al gedoucht, hadden we al ontbeten, had ik de afwasmachine al leeggeruimd en al gestofzuigd :D Dat is weer het voordeel aan vroeg opstaan :)
     
  7. Sannehai

    Sannehai Niet meer actief

    hey dames,

    gek he, dit is dus nu het laatste wat er nog over was van onze gesprekken!

    en aangezien ik er zelf een paar dagen niet was, weet ik ook niet meer waar jullie het over hadden!! hahaha

    naja hier is alles wel weer goed, ben donderdag gewoon weer gaan werken en het ging allemaal prima, heb wat dingen meer op orde kunnen krijgen en dat gaf al veel rust in mn hoofd :)

    vandaag hebben ze daar ggd controle, maar dat zal wel goed gaan, en anders pech haha ik ben dr lekker niet :p hahaha.

    net hai zn oom en tante ff op de markt gesproken, die zeiden nu dat hai daar over 2 jaar al kan gaan werken maar dan samen met zijn oom, dat moeten ze dan persee eerst 3 jaar doen, daarna mag hai het overnemen. maar dat gaat dus dan wel al over 2 jaar beginnen, en eerst hadden ze het erover dat het nog wel 3 jaar zou zijn voordat ze dat zouden doen.

    dusja, 2 jaar komt toch wat dichterbij vind ik, ik wil dan dus al wel verhuisd zijn e.d. (gewoon voor de hypotheek en dat hij nu een vast contract voor onbepaalde tijd heeft) dan lijkt me dat gewoon makkelijk.

    hmm ik hoor allemaal gillen van boven.. ksnap niet wrom feli nog niet slaapt..?? naja ik zal wel ff kijken zo:p

    nou goed, groetjes allemaal!
     
  8. Sannehai

    Sannehai Niet meer actief

    oke dames mn bericht klopt nu natuurlijk niet meer helemaal want ik zette het in het oude deel, deel 3

    ga hier weer ff wat bij lezen en dan reageren :D

    owja, feli slaapt nog niet :S
     
  9. Sannehai

    Sannehai Niet meer actief

    @mosa, ha balen zeg dat je nou toch ongesteld bent geworden! wel gek van die posie test.. ga je nu nog een x binnenkort testen om te kijken hoe die dan is?

    en veda vroeg wakker, ja dat je dan veel gedaan kan hebben sochtends is er wel een voordeel aan ;)

    feli werd hier al wel om 6.30 wakker maar is toch verder gaan slapen tot half 8:) lekker hoor:) al lag ik er gister al om half 10 in, kwas doodmoe en vette koppijn.

    en ja pff ja 3 jaar dan kan je nog ff rustig aan doen, maar 2 jaar gaat zeker wel opschieten ja! dus hups dit huis verkoop klaar maken en dan hopen dat het lukt! haha.
     
  10. Mosa1982

    Mosa1982 VIP lid

    19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, ik ga morgen of overmorgen idd nog een test doen, en dan mag ik toch aannemen dat hij negatief is :) Ik vind het ook nog wel vreemd van die positieve test, maar dat maakt nu natuurlijk niet meer uit.
    Nu weet ik in ieder geval wel zeker dat er in ieder geval geen resten meer in mijn lichaam zaten, want dan word je niet ongesteld.

    Half 8 is zeker een lekkere tijd om wakker te worden :) Hier is het ook vaak rond die tijd, maar we zijn de hele week al bezig om Veda 's avonds eerder naar bed te doen want ze ging best laat naar bed. Dat gaat goed, meestal gaan ze nu rond half 9 slapen, misschien dat ze daardoor eerder wakker was.
    Is nu je hoofdpijn wel over?

    Staat dat huis waar je toen zo weg van was nog steeds te koop?
     
  11. pookie66

    pookie66 Fanatiek lid

    9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    jongens jongens wat een gedoe met de site, dat kan toch bijna geen toeval zijn.................
    Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de oorzaak van al die heisa!

    Verder hier nog steeds trubbels, Y eet nog heel weinig en drinkt ook niet veel.
    Haar mondje doet te veel pijn. Alleen als de honger en dorst te erg worden. Ofwel s'avonds en s'morgens 200 ml melk en de rest van de dag af en toe een hapje en een slokje:(
    We zijn wel redelijk ten einde raad. Vanmiddag ga ik dus maar naar het CB, de ontslagbrief van het ziekenhuis inleveren en horen of zij nog tips hebben.
     
  12. mel78

    mel78 VIP lid

    12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Zo, ik heb jullie weer gevonden.

    Hier een hele drukke periode. Chelsey heeft 3 dagen bij de oppas gewoont, heb haar maandag gebracht en woensdag weer opgehaald. Toen is mijn familie gekomen en is tot gisteravond geweest om ons te helpen. Mijn schoonmoeder ligt nog steeds op de IC, en we hebben geen idee hoe lang het allemaal nog gaat duren. Ze wil maar niet wakker worden, maar ademen doet ze nu wel zelf. Dus we doen stapjes vooruit. Maar ze heeft nu ook epilepsie, dus we doen ook stappen achteruit.

    Ik moet me zo weer melden bij de gyn, voor controle. Dus hobbelen we maar weer naar het andere ziekenhuis. Chelsey is inmiddels weer bij de oppas.

    Ik hoop vanavond even lekker bij te lezen, ook al is het niet zo veel haha.
     
  13. Sannehai

    Sannehai Niet meer actief

    @mosa, wel fijn om te weten dat je nu geen resten meer hebt dan:) dat is zowiso goed, op naar de volgende ronde! en dat huis, ja we hadden zelfs gebeld omdat we een x wouden gaan kijken, gewoon zomaar even zien of het in het echt ook zo leuk was, maar 5 min nadat die afspraak wasgemaakt, belde ze ons terug, met de mededeling dat het huis verkocht was! dusja ik baalde wel een beetje, maarja ook niet zo heel erg, omdat we nu toch nog niet in de positie zitten om iets te kunnen doen mochten we het wel helemaal geweldig vinden..

    maar nu zie ik op de site (huislijn en funda enzo) nog steeds dat huis gewoon staan.. ook niet verkocht onder voorbehoud ofso :S datis dan toch wel raar.. wie weet is de koop wel niet door gegaan, en staat het toch nog te koop? misschien moet ik gewoon nog maar eens bellen... hahaha.

    @melisa meid jeetje zeg het is ook allemaal niet nix! het zelfstandig ademen is wel weer een goede stap vooruit, maar dat epilepsie is weer achteruit... sterkte meid! en kun je nog wel een beetje genieten van je zwangerschap? ik hoop het wel hoor ookal snap ik dat dat nu wel moeilijk zal zijn. veel plezier bij de gyn! mag je dan ook weer ff kijken of dat niet?

    ga hier nog ff dwijlen, net gestofzuigd, zora is ongesteld, bah vind ik zo vies!

    en dan wil ik niet dat feli op de grond speelt als er niet gestofzuigd en gedwijld is, dus ik blijf hier lekker bezig zo hahahaha.
     
  14. Mosa1982

    Mosa1982 VIP lid

    19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, wat rot dat het nog steeds moeizaam gaat met Y! Zielig hoor, hopelijk kunnen ze je bij het CB helpen! Maar heel naar om je meisje zo te zien, dus een dikke knuffel!

    Melisa, wat een gedoe met je schoonmoeder :( Heel rot dat het zo gaat, en heel zwaar voor jullie natuurlijk! Dus ook voor jou een dikke knuffel!
    Succes bij de gyn zo!

    Sanne, vreemd van dat huis dan :( Misschien is het uiteindelijk toch niet doorgegaan, dat de kopers het bijv. financiëel niet rondkregen? Je zou idd even kunnen bellen, dan weet je het.

    En de hond ongesteld, lijkt me heel apart! Doe je haar dan ook zo'n broekje aan ofzo?
     
  15. afrola

    afrola Fanatiek lid

    7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    He meiden,

    Dacht even spieken, zie ik dat een groot deel van onze berichten kwijt zijn :$. Dat is wel ontzettend balen.
    Nog belangrijke dingen gemist?

    Mosa zie dat je ongesteld bent geworden. Jammer hoor. Maar wel duidelijkheid. Hopelijk nu een mooie cyclus!

    verder hoop ik later vandaag nog even langs te kunnen komen.

    pff hier was het vanochtend drama mevrouw werd om 4;15 uur wakker en heeft zo liggen gillen en krijsen dat ik niet meer heb geslapen daarna. Heb nu dus een beetje moeite met werken ;)...
     
  16. Sannehai

    Sannehai Niet meer actief

    @pookie wat zonde dat het nog steeds niet lekker loopt met Y. hopelijk kan cb een beetje helpen met tips o.i.d.

    @mosa ja ik had de 1e keer zo'n broekje gekocht voor zora, maar no way dat ze dat aanhield, die heeft ze gelijk aan stukken gescheurd!, toen feli pas was geboren hebben we haar nog luier's aan gedaan van feli hahahaha weet ik nog wel:p dat kan ik nog wel eens proberen hier :p maar nu loopt ze dus met niets rond dus ik steeds rondkijken en gelijk poetsen.

    @afrola ahh balen vd slechte nacht, ik snap dat je je concentratie er niet goed bij kunt houden

    feli is hier echt zo schattig bezig, ze is echt nog nooit zo vrolijk geweest als de laatste paar dagen :D echt van die harde gillen, steeds keihard lachen ( ookgewoon wel nep lachen hoor, dat heeft ze ook ineens ondekt ofso :S?)

    en helemaal in een deuk om zora liggen hahaha heel grappig om te zien :p


    nou ik ga nog ff wat boodschapjes halen, groetjes!
     
  17. Sterre82

    Sterre82 VIP lid

    23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Gimena: Leuk dat je even langs kwam, hoe gaat het met jou en je kleine meisje?

    Mosa: Dat was vroeg dag voor jullie maar je hebt een hoop kunnen doen, hihi ik zou daar te lui voor zijn denk ik :)

    En ongesteld geworden, jammer. Inderdaad raar van die positieve test.

    Wat mij betreft gaan we gewoon hier verder. Ik vond alleen wel die :D van sanne naast de topictitel handig en die hebben we nu niet meer :)

    Sanne: Dus als ik het goed begrijp kan hai het bedrijf van zijn oom en tante overnemen?

    Ik zou even de makelaar bellen over dat huis. Sommige sites zijn simpelweg niet up to date maar het zou wel leuk zijn als het toch nog te koop staat.

    Pookie: Inderdaad, wat een gedoe. Ik bedacht me vandaag ook dat het wel heel toevallig was dat er ineens geen back-up van een recentere datum is ;)
    Awh dus Y nog steeds niet op orde :( Ben benieuwd wat ze op het CB zeggen.

    Melisa: Sterkte meid! Geen leuke tijd dit :(
    Suc6 bij de gyn!

    Afrola: Oef dat is een kort nachtje geweest. Suc6 vandaag!

    All: Weinig te vertellen eigenlijk. Temp gaat goed, heb geprobeerd om mijn kaartje weer onder mijn banner te zetten maar volgens mij is het niet goed. Moet nu weer weg dus kijk straks weer even.
     
  18. Sannehai

    Sannehai Niet meer actief

    @sterre&pookie.. ik snap um ff niet denk ik haha, wat is er gebeurd hier op de site dan waarom het toevallig zou zijn dat er geen back up is? of komt dat eigenlijk nooit voor ofso( ik heb niet echt iets met computers e.d. haha dus ik weet het echt niet)

    @sterre soo mooie temp hoor! of heb jij wel vaker na je ei 37 graden zomaar? en ik vind je kaartje trouwens zowiso wel mooi, en je link klopt nog niet helemaal, maar als ik hem gewoon kopieer en in een nieuw tabblad open dan kan ik hem wel gewoon zien, ik kan er alleen niet op klikken nu en dat ik hem dan vanzelf te zien krijg.

    En hai is bezig om de loempia kar van zijn oom en tante over te nemen, maar eerst zou dat nog best heel lang duren, maar nu gaat hij w.s. over 2 jaar dan al daar werken samen met zn oom, zn tante stopt dan al, en dan moet hij 3 jaar samen werken, en dan mag hij het overnemen. dus dat zou wel heel mooi zijn:)

    en ik ga ff op de eigen site van hun kijken(van dat huis), kijken of hij er daar ook nog bij staat, anders maar eens ff bellen:)


    tis hier best lekker weer eigenlijk! bij jullie?? mn was hangt heerlijk buiten te drogen!
     
  19. BabyD

    BabyD Fanatiek lid

    30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreeeeemd ja alles weg he.


    @ Sanne, fijn dat je je weer goed voelt meis!
    2 jaren zijn zomaar voorbij ja dan snap ik dat je die dingen geregeld wilt hebben, komt dan wel dichtbij allemaal natuurlijk.

    @ Pookie, :( echt niks aan als het zo met je meisje gaat... Hopelijk heeft het CB nog tips..

    @ Melisa, 1 en al onzekerheid dus met je schoonmoeder :( ook heftig allemaal..

    @ Sterre, top kaartje zeg! Ziet er good uit :D .



    @ all We zijn weer bij het CB geweest. Waren zeer tevreden hoe ze groeit, haar hoofdje aan de kleine kant maar wel in het groene gedeelte :p ja ze heeft gewoon een mooi bolletje haha. 66 cm is ze nu en 7560 gram! Lactulose ophogen naar 4ml en als het niet helpt moeten we forlax vragen bij de HA.. Maar iemand zei tegen me "heeft ze geen koemelkallergie" want dat had haar zoon ook en ook geen verdere symptomen dan wat D heeft.. :( Eerst de forlax maar proberen en anders koop ik andere voeding dan zien we het wel.

    Moeilijk typen met de kleine dame op schoot haha ze wil ook typen en nu duwt ze de usb van de muis steeds aan :p

    Wat waren jullie schema's toen ze warm eten mochten?? Weet even niet hoe ik dat moet doen kwa tijden. Half 9 krijgt ze 1e fles altijd. Ze mag dus warm eten en we hoeven niet meer terug te rekenen omdat ze het super doet en goed eet en haar gedrag was als 6maanden baby :D super dus.
     
  20. Sannehai

    Sannehai Niet meer actief

    @baby d, wat fijn dat je meisje het zo goed doet, en wat is ze al groot! ze weegt nog meer als feli! hahaha feli woog woensdag 7360gram.

    volges mij deed ik het zo bij feli met warm eten, jij zou als toch rond half 5 weer op een fles uit komen met je meisje?

    dan kun je b.v. eerst de groente geven en dan daarna kijken wat ze nog van de fles wilt, dat kun je dan later misschien gaan veranderen in een sapje of water ofso

    volges mij was het handig om de groente te geven op een tijd dat ze honger hebben, zodat ze er w.s. wel wat van zullen eten.

    ik hoop dat je hier wat aan hebt, suc6!
    en hopelijk gaat de lactulose helpen, en anders forlax werkt hier nog steeds heel goed hoor :D
     

Deel Deze Pagina