Hoi meiden, Ik mag me eindelijk hier aansluiten! IK BEN ZWANGERRR... Volgens de berekeningen op de site ben ik vandaag 4 weken en 4 dagen zwanger! (op banner 4w 2d, gaan uit van kortere cyclus?) En ben ik 28 december uitgerekend! EEN DECEMBER BABY DUS ben zelf ook een december baby(sinterklaas baby) hahah. Vind het erg spannend allemaal en hoop natuurlijk dat alles goed gaat. Wie is er ook in December uitgeteld? Of een December baby gekregen? Die maand is bij ons erg hectisch.. veel verjaardagen en ook nog eens de feestdagen! Maar desondanks ben ik er toch heel erg blij mee! en vriendlief ook!
Gefeliciteerd!! Ik krijg ook een decemberbaby (misschien wordt het wel een 2012 baby ) Er is al een decemberbaby topic maar daar zitten allemaal meiden in die begin december bevallen en die dus al een maand lang met elkaar aan het babbelen zijn dus die zijn niet meer te volgen hihi. Maar geniet er van meid! (daar ben ik nog niet zo goed in). Wij hebben 4 mei onze eerste echo. Ik hoop dat die goed is en dat ik er vanaf dan ook van durf te genieten
Hoi, over een uur moet ik bij de gyn zijn... en voor de zekerheid heb ik toch nog maar even een test gedaan en die wees uit... zwanger!!!
Hoi hoi, wat leeuukkk! oh ik heb dat topic niet gezien Maar kan de titel misschien beter veranderen in; December OF Januari baby's... MSI Ik snap dat je genieten nog moeilijk vind! Ik durf sinds vandaag een beetje te geloven.. maar ook nog niet 100% omdat het nog zo pril is... Heb de dokter ook nog niet gebeld ofzo.. Moet ik dat wel doen? MD82 PROFICIAAATTT!!!!!!!!! JANE PROFICIAAATTT!!!!!!!!!
Haha kun je de titel nu nog veranderen dan?? Ach ja of einddecemberbaby's haha. Nee joh lekker zo laten. Maar ik vind het leuker om jullie te volgend dan mieden die 4 weken verder zijn. Tsja ik heb het ziekenhuis gebeld omdat ik IUI heb gehad. Ze zeiden meteen dat ik over 2 weken mocht komen voor een echo (dan ben ik 6 weken) Normaal krijg je de 1e echo volgens mij bij 8 weken (dacht ik, weet ik ook niet zeker ben geen expert haha). Je kunt de dokter bellen, dan is die in ieder geval op de hoogte. Ik zit te twijfelen of ik mijn dokter wel moet bellen aangezien ik in het ziekenhuis loop.... Jane gefeliciteerd, jij loopt dus 1 weekje voor
Ik moet naar de gyn omdat ik Clomid slik. Ik zit vandaag op dag 48 en tot deze test, testte ik steeds negatief. Vandaar dat ik een afspraak gemaakt had bij de gyn, want sinds ik begonnen was met Clomid, had ik normale cycli. Maar goed... ook als ik zwanger bleek te zijn, moest ik terugkomen en dat kan dus nu meteen!! Ik vind het ook wel fijn dat hij het nu meteen kan bevestigen. En ik wil wel weten of die buikpijn normaal is...
Gefeliciteerd!!! Ik krijg als alles goed mag gaan ook een decemberbaby! Als jullie zin hebben kunnen jullie meekletsen bij het decembertopic bij de zwangerschapsclubs: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/269523-december-2011-mamas.html Daar is het nog rustig, allemaal meiden die eind december zijn uitgerekend. Plek genoeg om mee te kletsen dus!! We zijn nu nog maar met zijn 5 of 6en, dus kom erbij!!
Hallo Dames, Ik ben uitgeteld op 21 december ongeveer. Nog even afwachten op de echo 2 mei. Dan weet ik het zeker. Groetjes Polo
Haha nee die kan ik niet meer veranderen hahah. Oh je loopt via 't ziekenhuis, wat goed dat je met de 1ste behandeling al zwanger bent joh! En je mag al bijna een echo Ik weet niet of jij je dokter in moet lichten omdat je via t ziekenhuis loopt.. maar het zou wel handig zijn denk ik, al is hij alleen maat op de hoogte. Ik ga maandag denk ik wel bellen.. Of vandaag.. Hmm, weet niet! Denk niet dat ik per direct een echo krijg dusss. we'll see Laat je weten hoe het was bij de gyn MD82? Is goed Sparkie, ik kom ook ff spieken bij jullie
Hallo, Dankje jullie ook allemaal gefeliciteerd!!! Hopelijk komen we allemaal deze spannende periode goed door. Hebben jullie trouwens als zwangerschapskwaaltjes?? Ik heb tot nu toe alleen nog gevoelige borsten!! Groetjes Polo
Hey Polo, gefeliciteerd!! Nou ik vind het er bij Sparkie niet zo gezellig uit zien als hier haha Ik heb de dokter net ook maar ff gebeld. Stomme assistente!!!! Bah!! Maar goed.....nu weten zij er in ieder geval ook van. Verder ben ik niet van plan om daar heen te gaan ofzo. Ik vind ze bij ons in het ziekenhuis veel liever dan bij de dokter! Haha MD82 dan zal de gyn wel blij zijn! Toch mooi dat je dan net vandaag positief test En ja echt geweldig dat het bij de 1e behandeling meteen raak is! Het is toch wel vervelend om iedere keer naar het ziekenhuis te moeten, laat staan meerdere maandag achter elkaar . Maaaaaar eerst even afwachten.....ik houd in mijn achterhoofd dat het nog mis kan gaan..... En ik heb niet echt klachten of kwaaltjes alleen ontzettend pijnlijke (.)(.) vooral 'sochtends....en word echt met de dag erger....
Hoi dames,mag ik meekletsen? Ik heb gisteren en vandaag positief getest Ik ben precies op mijn eigen verjaardag 30 december uitgerekend Vind het dus heel spannend,en ik hoop echt dat dit een plakbeebje is aangezien ik 25 feb een mk bij bijna 9 weken zwangerschap heb gekregen,dus ben best een beetje angstig dat het weer misgaat. Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap. groetjes bianca
Hallo Meiden, Ja hoor komt gezellig mee kletsen, hoe meer zielen hoe meer vreugde GEFELICITEERD met je zwangerschap! Bianca, leuk dat je op je eigen verjaardag bent uitgerekend.. Dat zou echt leuk zijn Hoop voor je dat het een plakbeebje is, hoop uiteraard voor iedereen een plakbeebje! MSI hoezo stomme assistente? Wat deed ze?:x Kwaaltjes, ja een beetje.. Heb zeurende pijn in mijn onderrug, en beetje in de buik. Ik trok net de koelkast open en er ligt iets in wat niet zo lekker ruikt en ik ging haast over mijn nek... Vanochtend een beeeeetje misselijk, echt een BEETJE. Maar wel constant een irritand 'hongersgevoel'. Gister lekker macdonalds zitten eten in bed om 1uur 's nachts (ECHT ERG)......... En mijn borsten vond ik deze week al wel een beetje aan de zware kant (zijn ze al, maar nog erger). OJAA; ik dacht afgelopen week dat ik een buikgriepje had zat constant op de wc.. Nu weet ik dus waarvan
Whahaha om 1 uur snachts MacDonalds in bed....ik kan niks anders zeggen dan JA DAT IS ERG ERG GRAPPIG haha Nou ik vroeg aan die assistente of ik het ook aan de dokter moest doorgeven. Ja zegt ze dat moet mbt tot medicatie. Ik dacht ze wil mijn geboortedatum en naam wel weten. Maar er kwam niks meer uit bij haar. Ik zeg: nou bij deze dan. Zegt ze: ja ik zal een notitie maken. Ik zeg: ok bedankt daag! Geen gefeliciteerd, geen enthousiasme, geen vragen niks! Dus ik ben benieuwd welke naam ze nou doorgeeft die zwanger is.....ik denk m'n buurvrouw whaha....pff
Hahahah, jaaa echt he... moet niet vaker gebeuren dan kan ik straks niet meer opstaan! Wat gemeen van de assistente trouwens! Pfff, ze hoort je naam te vragen als ze een notitie maakt want dan kan ze wel opschrijven mevrouw is zwanger, maar dat kan ook inderdaad je buurvrouw zijn ja!:x Tsjonge jonge, en dan nog niet eens een felicitatie HOE DURFT ZE! weetje, ze is gewoon hartstikke jaloers Ehm, ik denk dat ik zo dadelijk ook maar eens de HA ga bellen.. Maar eerst ff mn huisje schoonmaken