Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Fijne feestdagen

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Wij hebben echt een heerlijke avond en dag tot nu toe gehad :) Zo gezellig om gewoon met z'n drietjes te zijn en een beetje aan te lummelen!

BabyD, o jee, hopelijk heeft je meisje niet meer overgegeven!

Tijgertje, hoe gaat het nu met Kyano? Hopelijk al weer wat beter!

Sterre, wat een geld opgehaald met Serious Request hè?! Wel een superactie altijd!
    Leuke banner, en al 3 weken en 6 dagen in trouble :D

Melisa, beterschap voor Chelsey!

Sanne, ach, ik schrik een beetje van je berichtje :( Wat rot dat je zoveel hebt overgegeven :( Een hele dikke knuffel en hopelijk kan de HAP iets voor je betekenen!! Heel veel sterkte, ik denk aan je!

All, fijne kerstdagen allemaal!

3. Loe

Loe Niet meer actief

och Sanne, wat ontzettend naar. Hopelijk kan de hap snel verlichting brengen met een pil tegen de misselijkheid! Sterkte en knuffel.
    Hier druk aan de regel voor de visite, L. kwam vannacht pas om half zes! Voeding even in de knup, maar we liggen weer redelijk 'op schema'. Ben benieuwd hoe hij het vindt straks, met al die visite.

4. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

even een update

het gaat hier gelukkig beter, ik mag meer van die pillen slikken (kon ik nergens in de bijsluiter vinden) maar goed, die dokter zei het dus dan zal het wel :)

maar het mag maar maximaal 2 dagen, maar goed gister dus gedaan en ging goed, en vandaag dus nog een x dus de kerst kom ik gelukkig wel door :)

feli is ook aan de spuug geraakt gister, dus ik hoop niet dat het een soort van buikgriep o.i.d. was/is. dat zou natuurlijk ook zomaar ineens nog kunnen. (terwijl ik eigenlijk al ziek was geweest maar goed)

@loe veel plezier met de visite, hopelijk vind L het ook leuk en komt zijn schematje weer lekker op de rit :)

@all

nog een fijne 2e kerst!!

en hopelijk dat alle zieke kindjes ook weer snel beter mogen worden!!

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sanne, welke pillen heb je nu gekregen? EN als ik jouw verhaaltje zo lees, heb jij ook gewoon even buikgriep er overheen....

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Melisa: Hoe is het met Chelsey?

Sanne: Jeetje wat een bericht! Hoe gaat het inmiddels met je?
    Oh gelukkig, lees al dat je meer pillen mag. Tja wie weet inderdaad toch nog een buikgriepje erbij gehad :(

Mosa: Fijn zeg, zo'n dagje lekker nixen :)
    Inderdaad weer een mega bedrag opgehaald daar bij 3fm. Dat was nu nog meer dan vorig jaar mét overheidsbijdrage :$ Ongelofelijk :)

Loe: Lekker zeg dat L pas om half 6 kwam.
    Hopelijk is de visite goed gegaan?

All: Hier lekker aan het luieren met z'n 3tjes :) Gister v.a een uur of 12.00 bij schoonouders vertoeft, was wel aardig moet ik eerlijk zeggen.

Vanavond gaan we met mijn fam uit eten dus hebben we nu lekker niks :) Ik mocht uitslapen maar was er om 10.00 uit. Noah en Roy liggen nu te slapen.

En kijk eens wat er bij ons in de boom hing ..

Bekijk bijlage 117214

Oke en nu hou ik op .. tis nu wel duidelijk :):D

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
  8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Sanne, wat fijn dat het iets beter gaat, want jeetje, wat zul jij je beroerd gevoeld hebben :(
    En toevallig zat ik gisteren bij je berichtje al aan buikgriep te denken, zou aan de ene kant 'fijn' zijn als je ook daar last van had, dan valt het misschien weer iets mee als je weer van de buikgriep af bent. Nogmaals sterkte!

Loe, hopelijk is het goed gegaan met L gisteren en heeft hij vannacht weer goed geslapen!

Sterre, fijn dat het gisteren aardig leuk was bij je schoonouders :) Veel plezier vandaag!
    En mooi testje hoor :D
    Leuke badfoto :)

Melisa, hebben jullie nog wat leuks gedaan?
    En vindt je man het extra moeilijk dat zijn moeder er niet meer is nu het kerst is?

All, gisteren wel een gezellige avond gehad bij mijn schoonouders (er waren buiten mijn zwager en schoonzus gelukkig ook nog andere mensen) en vanochtend lekker rustig aan gedaan. Vanmiddag naar mijn ouders en daar blijven we ook eten.
    Fijne dag allemaal!

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sterre: lekker die testen posten hier hoor! Super toch dat je zwanger bent?

En iedereen weer een fijne dag, wij gaan niet zo veel doen, alleen even bij mijn schoonvader gourmetten.

10. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoihoi

@melisa ik heb nu nog steeds dezelfde pillen, de arts vd hap vond het ook wel raar dat ik geen zetpillen had, maar goed, die kan ik dan de volgende x nog wel vragen als deze op zijn, het is emesafene. maar ik denk misschien ook wel dat ik even ineens buikgriepje ofso er bij had, alleen wel raar dat het dan echt zo ineens was 1 avond en nacht en dan nu geen last meer..? maar goed, beter geen last natuurlijk. hoe ist nu met chelsey? al wat opgeknapt? en lekker gourmetten vanvond, wij ook:) zal best pittig zijn voor je man zo zonder zijn moeder nu lijkt me, dikke knuffel.

@sterre mooie test hoor :D en haha die noah wat een grappige haartjes :D :p hahaha.

@mosa ja het was echt te erg, die nacht, men elke 3 minuten moest ik spugen echt Niet normaal meer. nu heb ik gelukkig eigenlijk nergens last van, niet meer moeten spugen o.i.d. ik hoop dt het zo blijft, ook als ik morgen weer minder van die pilletjes moet nemen, maar dat zien we dan weer wel, kben gelukkig vrij dus we zijn gewoon thuis:)

@all

veel plezier met lekker eten enzo vanvond :D

wij gaan vanmiddag naar hai zn zus, en daar met iedereen gezellig eten(gourmetten), en dan mag feli haar shirt aan, met daarop geef mij maar een kus, en op de achterkant, want ik word grote zus!

haha hadden we kerstavond ook aan gedaan, maar mn broer en zn vriendin zagen het niet echt whaha dus toen zei ik nog maar eens van feli heeft een hele mooie trui aan vandaag hoor, moet je maar eens kijken

haha was wel erg grappig ze vonden het erg leuk voor ons :) dus dat is weer fijn.

vanavond dus hai zn fam aan de beurt haha :)

groetjes!

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Gelukkig wat extra afleiding bij je schoonouders. Wat vinden je zwager en schoonzus er eigenlijk van dat je weer zwanger bent?

Melisa: Inderdaad, eerste kerst zonder je schoonmoeder en moeder voor je man :(

Sanne: Gelukkig gaat het weer beter!
    Haha je broer niet opgelet bij het truitje :D Hopelijk de fam van Hai straks wel :p Leuk hoor dat vertellen, ik ben me ook al van alles aan het bedenken maar goed, eerst maar een goede echo natuurlijk.

All: Over echo's gesproken.. ik heb helemaal geen zin om zo snel al weer een echo te gaan laten maken :) Ik zou liever wat later willen zodat ik i.i.g al een hartje kan zien kloppen. Vorige keer moest ik bij 5.5 weken al en toen was er nog niks te zien. Bij 6.6 weken wel maar goed, als het een bbz is kan dat natuurlijk dan al gevaarlijk zijn ;) Pfff... misschien vragen of ik na een week weer mag?

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo, bijna iedereen is hier weer present. Gezellig!

Sanne, fijn dat je nu meer pillen mag. Maar een buikgroepje erbij klinkt ook wel waarschijnlijk...
    je zit je nu waarschijnlijk heel erg te verheugen op de recaties van Hai's familie. Ik ben ook benieuwd. Veel plezier hoor!!

Loe, hoe heeft L het gedaan vannacht? Hopelijk hebben jullie nu allemaal lekker geslapen.

Mosa, gelukkig dat het gezellig was bij je schoonouders. Altijd wel fijn dat er meer mensen zijn dan he.

Sterre, wat een leuke foto zeg!!
    Ik zou zeker vragen of je na een week nog mag komen om het hartje te zien kloppen.
    Mijn eerste echo bij Svinthe was ook zo rond 5,5 week en toen was er al wel een knipperlichtje, dus je weet het maar nooit...
    Wat een geweldige foto van Noah zeg. Die haartjes...geweldig :D:D:D

Eerste kerstdag was gezellig. Lekker gelummeld overdag en 's avonds naar mijn schoonfamilie geweest. Iedereen was er dus dat was fijn.
    Fondue was erg lekker maar och wat stink je daar van na afloop :(
    Ik sprak net mijj schoonzus (waar we heengingen) en haar huis is nog steeds één fonduegeur.....
    Svinthe heeft het erg naar haar zin gehad. Van de ene schoo naar de andere en al het speelgoed van haar 2 nichtjes bekeken natuurlijk :)
    OM kwart over 9 gingen we naar huis en toen viel ze als een blok in slaap in de auto.
    Straks komt mijn familie hierheen en hebben we een buffet.

Fijne tweede kerstdag allemaal!

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sanne: gelukkig helpen je pillen, bij mij deden ze helemaal niets.
    En veel plezier met vertellen, dat blijft leuk he haha.

Mijn man is een beetje uit zijn doen deze dagen, maar dat kan ook niet anders. Het zal in de loop van de jaren wel gaan wennen. Ik ben gisteren ook niet naar mijn moeders graf geweest, het was mij te glad etc. Dus op den duur zal het voor hem ook wel anders worden. Maar dit jaar loopt ie even met zijn ziel onder de arm. (al moet ik bekennen dat ik het best wel lastig vind dat al maanden alles in het teken van zijn vader en overleden moeder staat hoor)

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo, dat was de kerst!
    Een hele gezellige dag gehad en Veda heeft zich ook heel erg goed vermaakt, maar nu ben ik echt doodop. Even nog hier kijken en dan gaan we naar bed.
    Maar ik vond het vandaag vooral leuk om te zien hoe gek mijn broer en schoonzus met Veda zijn en hoe leuk ze met haar spelen. Je merkt dat ze nu ook veel geïnteresseerder zijn nu ze zelf ook een kindje verwachten :) Apart idee, deze kerst waren we met z'n zevenen, volgend jaar met z'n negenen.

Sanne, de buikgriep die wij pas hadden, duurde ook maar iets van 1,5/2 dagen en volgens mij heerste ook juist die korte buikgriep, dus het zou heel goed kunnen dat jij daar ook last van had. Maar in ieder geval erg fijn om te lezen dat je niet meer hebt hoeven spugen, hopelijk blijft het ook wat beter gaan! Wel lekker dat je morgen vrij bent!

Spannend, vertellen tegen je schoonfamilie dat je weer zwanger bent :) Ik ben benieuwd hoe het was!

Sterre, mijn zwager en schoonzus hebben ons gefeliciteerd met de zwangerschap maar verder wordt er bij mijn schoonfamilie eigenlijk amper over gepraat. Dus wat ze er echt van vinden, weten we niet. Het feit dat zij geen kinderen kunnen krijgen, is eigenlijk een soort van taboe. Dat vind ik lastiger dan dat het 'gewoon' besproken kan worden.

En ik zou zeker vragen of je een week na de eerste echo nog een echo mag krijgen voor het hartje.

Hanna, fijn dat jullie 1e kerstdag ook geslaagd was! Was het vandaag met jouw familie ook gezellig?

Melisa, heel begrijpelijk dat je man deze dagen uit zijn doen is, vooral de eerste kerst (of wat voor feestdag dan ook) lijkt me erg moeilijk. En voor jou is dat natuurlijk ook niet makkelijk, dus een dikke knuffel!

Afrola, gezellig weekend gehad? En snap je je telefoon inmiddels helemaal?

Pookie, waren de lekkernijen die je ging maken nog gelukt? En gezellig gehad?

All, slaap lekker!

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: Dat vind ik altijd zo'n nadeel van fondue en gourmet, die lucht. Maar het is wel lekker en gezellig natuurlijk :)

Jij had dus met 5.5 weken al een knipperlichtje. Waarom had jij een vroege echo?

Melisa: Wat vervelend voor je man dat hij het zo moeilijk vindt, maar goed, het is natuurlijk nog heel vers allemaal en komend jaar is alles 'de eerste keer zonder'..

Mosa: Grappig en apart he, te weten dat jullie volgend jaar met 9 mensen zijn i.p.v 7.

Vervelend hoor dat ze er een soort van taboe van maken. Zo zal er dus altijd 'iets' tussen jullie in blijven staan :(

All: Gister uit eten geweest met mijn fam maar die familie van de vriend van mijn moeder zijn aardig maar best een beetje onbeschoft. Dat hadden we al op vakantie gemerkt (de reden om dus niet meer met mijn moeder op vakantie te gaan, omdat de kant van haar vriend ook iedere keer mee gaat)
    We hadden afgesproken dat we rond 17.00u van huis uit zouden vertrekken zodat we allemaal tegelijk bij het restaurant aan zouden komen.
    Belt mijn broertje om 16.30u al op dat ze gingen v.w de sneeuw die er nog lag. Tja wij waren nog niet klaar dus vertrokken uit eindelijk om 16.50u
    We hadden er in de auto al grapjes over gemaakt maar toen we daar kwamen hadden die zus (+ vriend en dochter) en broer van de vriend van mijn moeder dus al het voorgerecht op en gingen ze voor de eerste keer lopen naar het buffet :$
    Lekker netjes van ze om even te wachten ;) Gelukkig hadden mijn moeder, haar vriend en mijn broertjes wel even op ons gewacht.

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Vanmorgen was Svinthe om 5 uur wakker.... pfffff, dus: fles erin en daarna werden we pas om 8 uur wakker.
    Wat heerlijk zeg zo in de vakantie.
    Mijn man is ook vrij dus dat maakt het wel extra gezellig nu.

Mosa, leuk dat je broer en schoonzus zo gek zijn op Veda.
    Wanneer verwachten ze hun kindje?
    Jammer dat er zo'n taboe rust op het geen kinderen kunnen krijgen bij je zwager en schoonzus. Dit maakt het allemaal toch niet makkelijker he en kindjes zullen er voorlopig in hun omgeving echt wel bijkomen schat ik zo in.... Lastig hoor!

Sterre, ik had een vroege echo omdat ik ervoor een Mk had gehad.
    De eerste echo was toen goed en bij de controle van 12 weken (intake) konden ze geen hartje horen maar dat was te wijten aan mijn speklaagje. Tja zo was het niet gezegd maar daar kwam het wel op neer.
    Wij gewoon naar huis gegaan en een paar dagen daarna begon de miskraam. Een echte blunder van die verloskundigemuts. Ik heb een heel boze kaart gestuurd om mijn hart te luchten daarna en ze voelden zich ook wel schuldig dat ze niet even gekeken hadden...
    Vandaar dat ik bij een volgende zwangerschap gelijk een afspraak kon maken en dus een heel vroege echo heb gekregen.

Tweede kerstdag was ook heel gezellig. Het was bij ons thuis, iedereen had wat lekkers gemaakt. Natuurlijk veel te veel :)
    Svinthe hefet zich uitstekend vermaakt met alle neefjes en nichtjes. Ze heeft in de achterkamer gespeeld. Ik heb haar bijna niet gezien. En als ze in de woonkamer was dan zat ze bij mijn moeder (haar held :D ) op schoot.
    Mijn neefje heeft gisteren zijn eerste stapjes gezet onder luid gejuich van de menigte. Zoooo leuk om te zien!!!

Fijne dag allemaal!

17. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @sterre; Wat een fantastische foto's! De test in de boom is echt heel mooi............ en Noah een heerlijk kereltje!

@sanne; hopelijk was het erge overgeven te wijten aan de buikgriep en wordt de misselijkheid nu minder.
    Leuk shirt voor Feli! Maar mensen moeten natuurlijk wel lezen:)

Hier leuke feestdagen gehad. Lekker relaxed. De hapjes waren goed gelukt, en Y heeft zich goed gedragen bij het logeerpartijtje bij oma afgelopen nacht. Papa was alleen vergeten de slaapzak in te pakken:( Maar met een dekentje dachten we wel dat Y het zou redden. Oma vertrouwde het toch niet helemaal en die heeft ter plekke een fleece deken omgebouwd tot slaapzak met de naaimachine en een grote rits!

Vandaag lekker opruimen, klussen en relaxen met Y op het KDV. Hebben wij dus de handen lekker vrij.

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: Ik wist wel dat jij een mk had gehad maar niet dat het zo is gegaan :$ Sjeetje.. :( Ben je wel bij die vk gebleven daarna met Svinthe of heb je een ander gezocht?

Leuk zeg dat het zo gezellig was, het komt i.i.g ook heel gezellig over :) Haha je moeder Svinthe's held :D
    En wat gaaf dat je neefje toen zijn eerste stapjes ging zetten. Hoe oud is hij?

Pookie: Haha oma even snel een slaapzak gefabriceerd :D Tja inderdaad niet handig van pookman om zoiets te vergeten... Ik denk dat dat hier ook geen suc6 zou worden, zonder slaapzak slapen.
    Af en toe ook wel lekker he, als je even thuis van alles kan doen en de kleine lekker bij het kdv is :p:)

All: Noah is onder een klein beetje protest rond 10.00u weer naar bedje gegaan, hij was zo aan het wrijven in zijn oogjes.. maar hij slaapt nu nog steeds ;) Dat doet hij al een paar dagen en wil dan 's middags niet meer slapen. Begrijpelijk ook als je 's ochtends zo lang slaapt maar wel lastig haha.
    Misschien morgen proberen om hem wat later op bed te leggen en dan 1 slaapje in de middag te gaan proberen.

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pookie, handige mama heb jij die eventjes een slaapzak maakt.
    Knap hoor!
    Leuk om te lezen dat kerst gezellig was.

Sterre, het gaat hier om een vk-praktijk en ik heb gezegd dat ik die VK niet meer wilde hebben. Ze zeiden, tja misschien dan wel met je bevalling... Er zijn er 8 in die praktijk en gelukkig hadden we yhaar niet.... Stom mens is het!
    Svinthe is ook over aan het gaan naar 1 slaapje en ik herken precies wat je zegt. Nu is het denk ik moeilijk om NOah vanmiddag nog te laten slapen. Ik rek nu elke dag toto 12 uur. Ze gaat dan gelijk na haar boterha naar bed en slaapt dan zo'n 2 uur ongeveer. Dan gaat ze pas om 7 uur weer. Het werkt wel goed nu zij er een beetje aan gewend is.
    Neefje Olaf is 6 dagen jonger dan Svinthe.

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Sterre, wat een rare situatie met de schoonfamilie van je moeder ;) Dan begint de avond al zo vreemd lijkt me. Was het verder wel gezellig?

Ik denk dat het zeker te proberen is om Noah iets later naar bed te brengen, als hij nog maar één keer wil slapen. Met Veda heb ik het ook telkens wat verlengd en die gaat nu meestal rond 2 uur naar bed voor haar dutje. Vaak krijgt ze weer wat energie door de boterhammen tussen de middag en houdt het dan nog best even vol.

Hanna, gezellig dat je man ook vrij is! De hele week?

Mijn schoonzusje is precies twee weken langer zwanger dan ik, dus het scheelt maar iets :) Allebei zomerkindjes.

Ik wist het nog wel van je mk, maar het is toch ook wat :x

Pookie, fijn dat jullie gezellige dagen hebben gehad, en wat een handige oma heeft Y! Een slaapzakje is nu wel zo lekker natuurlijk.
    Succes met opruimen vandaag!

Sanne, hoe is het met de misselijkheid?

All, het zal deels wel door het drukke weekend komen, maar ik ben zo ontzettend moe de hele tijd ;) Ik kan me dat helemaal niet zo herinneren van toen ik zwanger was van Veda, maar ik vind het maar lastig. Maar ook naar bed gaan als Veda naar bed gaat, doe ik ook niet zo snel omdat ik het dan ook wel lekker vind om even wat tijd voor mezelf te hebben. Vanavond maar op tijd naar bed, hopelijk ben ik morgen dan weer wat fitter.

Morgen is mijn vriend vrij en we gaan dan naar de meubelboulevard in Utrecht. Daar zitten 4 grote babywinkels, dus leuk even rondkijken :D We hebben mijn moeder en schoonzusje ook meegevraagd, dus we gaan er een gezellig dagje van maken.

Deel Deze Pagina