Hanna: Pff lijkt me vreselijk als je zo'n mens dan ook nog aan je voeteneind heb staan als je moet bevallen.. maar gelukkig was dat niet Ik denk dat ik het ook maar ga proberen te rekken tot na de boterhammen met noah's slaapje. Hij ligt er nu net weer in maar dat is alweer vrij laat.. tenminste, ligt er natuurlijk aan hoe lang hij gaat slapen maar anders maak ik hem rond 18.00 a 18.30 weer wakker hoor. Mosa: Nou we hadden wel al zoiets verwacht van de schoonfamilie van mijn moeder dus je rekent erop en probeert je er maar niet al te veel aan te ergeren haha Verder was het wel gezellig hoor Ik herken die vermoeidheid wel.. nu al! Ik ben 's avonds écht he-le-maal naar de kl*te En koud dat ik het heb! Dat herken ik ook helemaal niet van de zwangerschap van Noah maar goed, elke zwangerschap is nu al duidelijk, heel anders haha Oeh gezellig shoppen morgen! Leuk dat jullie je moeder en schoonzusje meevragen, veel plezier!!! All: Ojee help.. ik word misselijk als ik iets eet.. als ik niks eet is er niks aan de hand maar goed.. dat hou je ook geen 9 maanden vol natuurlijk hahaha Herkenbaar voor iemand en wat kan ik ermee?
Sterre, vervelend dat je nu ook al zo moe bent! Ik kom ook zo moeilijk m'n bed uit 's ochtends Lastig dat je juist misselijk wordt als je wat eet, vaak is het natuurlijk als je niets eet. Ik zou niet weten wat je er tegen zou kunnen doen Heb je het ook erger met bepaald eten? All, was ik nog vergeten te zeggen. Veda heeft een paar weken geleden toch ineens 3 hoektanden gekregen? Wat blijkt, tegelijkertijd heeft ze ook 2 of 3 (kan ik niet helemaal goed zien) kiezen gekregen. Die zijn even groot als haar hoektanden, maar het weekend zag ik ze pas voor het eerst. Zo wordt het al een heel gebitje
Wow mosa dat is wel goed hoor, zoveel tandjes/kiesjes zonder veel problemen. Y heeft nog steeds maar 4 boven en 2 ondertanden. Ze kwijlt wel enorm en kauwt ook veel op haar vingers maar tot nu toe zie ik nog niets......... @sterre; wat naar dat je nu al zo moe bent. En misselijk door eten is behoorlijk onhandig @hanna; als je nu zwanger zou worden is er dan een optie om naar een andere praktijk te gaan of kan je weer bij de vervelende VK terecht komen? poeh, ik ben ook moe. Komt door het late naar bed gaan na vele wijntjes. En tja vanmorgen moest ik er vroeg uit om Y op te halen bij oma en naar het KDV te brengen. Wel een productief dagje gehad thuis. Auto is gewassen en schoongemaakt. De grote autostoel is erin gezet. En de administratie is weer bijgewerkt. Ook heb ik kleertjes maatje 62/68 van Y gevacumeerd dus die kunnen naar zolder. Wel bizar dat Y zo lang maatje 62/68 heeft gedragen, van eind lente tot dik in de herfst. We hebben lekker veel lol ervan gehad
Pookie, Veda heeft toen wel een tijdje flink last van haar mond gehad hoor, maar al met al mogen we tot nu toe gelukkig niet klagen Al die moeie vrouwen hier ook Ben je de hele week vrij trouwens? Maar zeker een productief dagje gehad, fijn is dat hè?! En zo heb je idd lang plezier van kleertjes, hier gaat het een stuk harder
morgen ga ik naar mijn werk en ik wil dan woensdag en donderdag vrij nemen. Woensdag moeten we nog hard aan het werk thuis maar donderdag willen pookman en ik een saunadagje doen terwijl Y bij het KDV is. Kunnen we lekker fris het nieuwe jaar in Welterusten nu lekker mijn mandje in
Hoi meiden, Voor het eerst in tijden gaan we weer eens proberen de laatste fles van Svinthe te laten vervallen... Ik hoop zo erg dat het lukt. We zitten nu al op 1 slaapje per dag en nu dit... het zou erg fijn zijn. Mosa, zo zeg wat heeft Veda opeens veel tanden/kiezen erbij. Svinthe heeft net als Y nog steeds 2 ondertandjes en 4 boventanden. Met kerst heb ik een geweldige foto gemaakt wara de ondertandjes goed op uitkomen Ik zal hem wel een keer posten. Hij staat nu nog op mijn camera. Pookie, lekker een paar daagjes vrij in het vooruitzicht Morgen ga ik kindloos-vrij winkelen met mijn zus in Dordrecht. Ik heb er erg veel zin in!! Weltrusten allemaal.
Mosa: Zo he, Veda al 2 of 3 kiesjes erbij, dat gaat wel hard zo Noah heeft vorige week z'n 4e ondertandje gekregen, daarvoor is hij heel lag blijven hangen op 7 (4 boven en 3 onder) Pookie: Fijn dat jullie zo opgeschoten zijn gister. Hier moet dat alles ook hoognodig eens gebeuren.. oei oei als je de auto eens zou zien.. of die berg administratie Maf ja dat Y nu pas uit maat 62/68 is maar misschien schiet ze nu wel heel snel door 74 heen..? Oeh heerlijk, een saunadagje! Hanna: Spannend, ik ben benieuwd hoe het is gegaan zonder laatste fles gister! Shopse vandaag! Sanne: Hoe gaat het met je? Nog erg misselijk? Afrola: Al wijs uit je telefoon? Melisa: Hoe was het bij je schoonvader? All: Hier weinig te melden. Niks op het programma, lekker niksen thuis
All, zwaaaaaaaai! Heb een hele mooie kerstbal gezien , knuf voor Sanne met haar misselijkheid en Tijgertje ook zwanger?! Gefeliciteerd! Hier lekkere dagen in het Drenthse gehad . T bij ons op de kamer en dat ging super, werd niet wakker van ons binnensluipen. M deed het net ook zoals thuis, dus daar kunnen we ook mee op vakantie.
Salapio: Mooie kerstbal he Lekker zeg dat het zo goed is gegaan die daagjes weg! Tijgertje is volgens mij niet zwanger hoor.. Of heb ik wat gemist All: Ik heb toch maar de gyn gebeld en heb gevraagd of ik zo laat mogelijk een afspraak kon krijgen. Maar 6 weken vonden ze wel de grens dus heb nu voor 11 jan. een afspraak. Dan ben ik 6.2 weken. Het dringt nu wel tot me door hoor.. vind die krampjes enzo toch wel eng Had ik bij Noah ook wel maar toch he
Grappig, ik heb alleen maar 1tjes in mijn datum en tijd staan voor de 1ste echo Dat moet wel een 1ste klas plakbeebje zijn dan
Vinnik ook Sterre! En hanna had ook Tijgertje gependeld (weer een jongen) dus ik dacht: die is ook zwanger
Hallo, Kom ik ook weer ff aangezwaaid. Druk weekend achter de rug en een zieke J rijker . Ze is sinds gisternacht flink aan de spuug en voelt zich niet lekker. Echt weer een moeilijk aapje dat vooral aan papa en mama wil hangen. En die zijn ook niet fit *zucht*. Gelukkig is het tijdelijk . Net nog maar eens met Trendhopper contact opgenomen over kapstok en schoenenkast. Konden ze me vertellen dat de spullen niet eerder dan respectievelijk eind februari en eind januari geleverd kunnen worden. Is al de derde leverdatum, dus ik heb er geen vertrouwen in. levertijd van een half jaar is toch te bespottelijk voor woorden :x. Gelukkig mocht ik annuleren en mijn geld terug krijgen. Dus nu weer op zoek naar een kapstok. Verder hoop ik dat iedereen een heel fijn kerstfeest achter de rug heeft. Ik wilde jullie nog fijne kerstdagen wensen, maar het was me niet meer gelukt , sorry! Heb inmiddels wel bijgelezen: Ik las vooral mooie verhalen over veel eten . Ik zag mooie pendeluitslagen, precies in de lijn met mijn voorspelling . Ik zag hele mooie testen van Sterre Er was een mooie foto van C die de beer voert L kwam volgens mij opnieuw voorbij Sanne die was zielig, helpen de nieuwe pilletjes? Pookie, poste een mooie kerstboom en gaat heerlijk naar de sauna, ooh wil ook. Maar kan ff niet deze week Salapio, happy in Drenthe Tijgertje zit met zieke mannetjes en wil al bijna weer een 3e Ik lees over kindjes met 1 slaapje of toch net niet Ennneee.... Verder hoop ik deze week nog wat tijd te hebben om fatsoenlijker te reageren . Maar zou wel weer gewoon gaan werken... . Kerst was bij ons gezellig, lekker gegeten, maar niet overmatig. Spelletjes gespeeld en meer te weten gekomen over mijn telefoon. Overgrootopa bezocht die heel graag wilde dat J op schoot kwam zitten, maar J zette het elke keer op een gillen . Sneu voor hem, maar ja. J voelde zich ook echt niet happy . Mijn vader is opnieuw naar de longarts geweest. De vlek in zijn longen is verder afgenomen. Nu weten ze zeker dat het een ontsteking is geweest waar zijn lichaam heftig op heeft gereageerd. Wat het voor een ontsteking was weten ze alleen niet. Omdat de vlek nog niet volledig weg is moet hij over een paar maanden weer terug op controle. Zodra de vlek echt weg is mag het boek dicht . Ouders zijn eindelijk echt opgelucht met het goede nieuws . Fijne dag allemaal!
Hoi dames, Gezellig dagje Utrecht gehad Wat kleine dingetjes gekocht, en ook wat positiekleding Toen ik dat aanpaste, vond ik mezelf helemaal een grote buik hebben Ook nog gekeken voor zo'n duowagen, maar de meeste vind ik niet comfortabel lijken voor beide kindjes, dus nog maar eens goed over nadenken en op internet kijken. Pookie, zou lekker zijn, een saunadagje donderdag! Hanna, ik ben benieuwd hoe het is gegaan gisteren met Svinthe, zonder laatste fles! En was het winkelen gezellig? Wat een verschil zit er dan tussen het doorkomen van tandjes hè? Veda zit nu al op 11 of 12 tanden en 2/3 kiezen. Salapio, leuk dat jullie naar Drenthe zijn geweest en dat het zo goed ging Sterre, fijn dat je iets later een afspraak bij de gyn hebt, dan is de kans op een kloppend hartje al weer een stuk groter natuurlijk. Mooie datum en tijd Afrola, arme J! Sterkte ermee! En wat stom van die levertijd, ik kan me voorstellen dat jullie nu op zoek gaan naar een andere kapstok! Wat een ontzettend fijn nieuws van je vader zeg! Dus toch 'gewoon' een ontsteking, wat een opluchting zal dat zijn! Voelt hij zich nog steeds goed? Maar gefeliciteerd met dit goede nieuws Jammer dat J niet bij haar overgrootopa op schoot wilde All, wij kregen vanmiddag telefoon dat een vriendin van ons om 13.00 uur is bevallen Ze was 11 januari uitgerekend maar omdat ze diabetes heeft, zou ze sowieso worden ingeleid. Wij hadden verwacht dat het volgende week zou zijn, maar vandaag was het dus al zo ver. Ze hebben al een dochtertje van 3,5 jaar en nu een jongetje, Tycho. Hij blijkt 9 pond en 55 cm te zijn Of dat door de diabetes komt weet ik niet, hun dochter was toen niet zo groot. De bevalling heeft maar 4 uur geduurd, maar ze is wel flink ingescheurd (maar ja, vind je het gek met 9 pond?!).
Afrola: Jeetje, nou dan had ik de bestelling ook geannuleerd hoor pff. Hopelijk vindt je snel een andere leuke kapstok Awh J ziek Hopelijk knapt ze snel weer op. Wauw wat een goed nieuws van je vader! Wat moet dat een opluchting geweest zijn Mosa: Haha je vind dat je al een grote buik in positiekleding hebt..Ik vind dat dat sowieso in positiekleding veel erger lijkt dan dat het is. Maar ik heb nu al het idee dat ik 's avonds opgeblazen ben Denk dat ik snel 'dik' ga worden Gefeliciteerd met je bevallen vriendin! Maar wow, 9 pond en 55 cm Het kan trouwens wel met diabetes te maken hebben dat kindjes groter worden. Toevallig vertelde Roy gister dat een collega van hem bevallen is van een kindje van 11 pond! Nou dat vind ik echt absurd hoor All: Brrrr brrrr brrrr.. ik heb het zó énorm koud! 's Avonds ben ik helemaal kapot en ril over mijn hele lijf. 's Ochtend word ik weer klam wakker Iemand hier die dat ook heeft gehad?
@afrola; Jaja lekker naar de sauna. Ik heb deze week mazzel Met die onregelmatige cyclussen valt het nu niet ver vantevoren te plannen helaas. Wat een idioterie, 6 maanden levertijd voor een kapstok. Nu alleen op zoek naar een andere. Maar misschien is de kapstok wel leverbaar bij een andere trendhopper?? Vlak bij ons zit er 1, ik kan wel even informeren als je aangeeft welk type het is. ( ik kom er morgen dicht in de buurt dus........) En wat fijn dat het vlekje bij je vader toch weer niet ernstig blijkt. En nu moet hij nog echt verdwijnen! @sterre; dat opblazen in de avond had ik ook al heel vroeg heel erg. Kon ik bij 7 weken mijn eigen broeken al niet meer dicht hebben........en dat bij de 1e. @mosa; Ook al een dikkertje aan het worden We moeten in februari maar weer een meeting doen hoor voor al die buiken te groot zijn Misschien bij een Ballorig????????
Hoi meiden, Nou, de laatste fles niet bij onze Svinthe was een grote ramp! Om hlaf 12 begin ze te miepen en dat hebben wij (en zij) volgehouden tot half 2, toen ze uiteindelijk met een gelukzalige zucht 150 cc van haar toch maar aangeboden fes dronk. Voor Svinthe een tophoeveelheid. Dus we zijn hier weer even klaar met de laatste fles wegdoen.. Mosa, wat heb je voor leuks gekocht qua kleding.... Ik vond dat toen ook zeg, dat je buik wel heel erg buik werd met die zwangerschapskleding. Leuk dat je vriendin een zoontje heeft gekregen! 9 pond... da's wel veel Sterre, 11 januari dus een echo. Spannend hoor! Afrola, beterschap voor J en voor jullie ook! Oei, balen zeg van die kapstok en wat een adsurde levertijd voor zoiets... Succes met de zektocht naar een andere. Wat een goed nieuws over je vader. Pfff dat is echt een opluchting! Winkelen was erg gezellig. Ik ben goed geslaagd. Eeen spijkerbroek en schoenen voor mezelf en een paar t-shirts en een zomerrokje voor Svinthe. Salapio, heerlijk in Drenthe geweest. Leuk hoor! Mijn vader had de hele tijd last van zijn buik. Vandaag was het niet meer te doen en heeft hij een echo gehad. Het zijn galstenen. Morgen gaan ze verder kijken en bepalen hoe ze die er uit gaan halen... Arme papa
Pookie: Jij had dat dus ook vrij snel dat opgeblazen gevoel. Ik voel me net zo'n ballonnetje Wij hadden eigenlijk ook weer een saunadagje in gedachten rond deze tijd. Vorig jaar erg goed bevallen maar 'helaas'.. het gaat volgend jaar pas worden nu Hanna: Oef, laatste fles er voorlopig niet meer af dus. Hoe laat krijgt ze die normaal gesproken nog dan? Slaapt ze wel van te voren al? Oei je vader galstenen, dat doet pijn! Ik heb ze toen ook gehad met 32 weken zwangerschap (weet niet of je dat nog weet) Hopelijk kunnen ze ze nog vergruisen en anders halen ze z'n galblaas eruit denk ik All: Hier zitten de mannen weer in bad Ben benieuwd hoe groot de ravage is als ik straks ga kijken Noah heeft namelijk ontdekt hoe leuk het is om als een wild beestje door het water te duiken en daarbij alles (maar dan ook écht alles) nat te spetteren Oja meeting: ik ook voor!!!
@ Mosa, gezellig gewinkeld in U. Leuk en al weer geslaagd voor positiekleding voor je bolle buik. Ook leuk. Maar je wilde het op je werk toch nog even verbergen? Dus vooral nog even wijde kleren dragen Gefeliciteerd met het zoontje van je vriendin. Leuk! Maar 9 pond is minder geslaagd. Poeh poeh. Niet alleen de bevalling, zwanger van zo'n flinkerd is ook zwaar . @ Sterre, het is echt het weer voor koukleumen hoor. Toen ik net zwanger was van J had ik het ook. En ook heeeel snel dikke buik 's avonds. Leuke bijkomstigheid . Gewoon lekker een gemakkelijke broek aantrekken @ Pookie, kapstok is in geen enkel trendhopper filiaal te verkrijgen, moet ergens uit china gehaald worden of zo . Maar wel lief voor je aanbod! @ Meeting, voor en is ballorig zo'n indoor speeltuin voor kids??? @ Hanna, goed geslaagd met shoppen vandaag. Lekker hoor. Jammer dat Svinthe niet mee werkt met de avondfles . Houdt ze lang vol zeg. Maar moeilijk af te leren dus. Vaak geven ze het toch zelf aan als ze er aan toe zijn om ervan af te stappen. Helaas voor jullie Vervelend dat je vader last heeft van galstenen, kan zo pijnlijk zijn . Sterkte voor hem en jullie! Ik ben dan wel niet zwanger, maar ook heel moe, doe gewoon met jullie mee . Vanavond lekker bankhangen en vroeg naar bed!
Sterre, ah ja nu weet ik het weer. Jij had ook galstenen. Hebben ze die bij jou toen vergruist? Ik vind het zo zielig voor mijn vader. Net nog even naar mijn moeder gebeld, maar de pijn zakt nog niet echt ondanks de medicatie... Svinthe krijgt de laatste fles tussen 10 en 11 uur afhankelijk van hoe moe wij zijn. Ze slaapt altijd rond 7 uur. Maar wordt heel vaak nog wel wakker voor de fles.. Was het waterballet erg? Afrola, ja Ballorig is een binnenspeeltuin. Meestal hebben ze een apart gedeelte waar onze kleintjes zich prima kunnen vermaken en waar wij dan gezllig kunnen kletsen