Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

sorry dat ik de laatste tijd zo weinig langs kom! ik ben zo moe de hele tijd, en ben nog steeds niet helemaal fit, en ook nog druk aan het klussen hier in huis, gelukkig schiet dat al aardig op, is wel leuk om een beetje resultaat te zien natuurlijk ,maar er moet nog veel gebeuren

donderdag gaan we gezellig naar de ikea en nog wat winkelen in breda samen met hai zn broer en vrouw, dus dat word wel een gezellig dagje:)

met feli gaat t allemaal goed, al wil ze al dagen geen laatste fles meer, maar ze slaapt er niet minder om, dus hier ist gelukkig geen probleem:)

@afrola wat fijn dat het toch echt een ontsteking lijkt te zijn bij je vader, dat is wel een hele grote opluchting lijkt me :D super hoor. en jij ook al zo moe.. zeker weten niet zwanger;)

@hanna ah bij jullie werkt het dus nog niet echt de laatste fles eraf halen, balen joh! en jeetje je vader last van galstenen dat lijkt me ook echt geen pretje! dikke knuff!

@sterre je mannen in bad, wat leuk wij hebben geen bad, wel jammer opzich haha volges mij zou feli dat ook wel leuk vinden, en dan vooral alles nat spetteren ja haha :D en jij ook al moe,koud en misselijk als je iets eet, de zwangerschaps kwaaltjes beginnen dus nu al!

@mosa gefeliciteerd met je vriendin :D wow 9 pond veel zeg en jeetje zo uitgescheurd dat lijkt me geen pretje nee! en jij lekker positiekleding gekocht, ik heb ook zin om weer zo iets te gaan kopen, wel denk ik dat je dan echt Nog sneller en beter een buikje zal zien ja hahha:p wel leuk ook natuurlijk weer!

@all

ik ga weer ff tvtje kijken! groetjes!

2. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @aFROLA; IK BEGIN GEWOON HEEL NIEUWSGIERIG TE WORDEN NAAR EEN KAPSTOK MET 6 MAANDEN LEVERTIJD, IS HET DE sATURNUS???????

oeps caps stond aan

@sanne; gaat het nu wel wat beter met je misselijkheid?
    Ikea, atijd leuk. Ik wil ook weer, met pookman. Dan wil ik echt een tafeltje, stoeltje en kast voor Y.

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, ik heb vooral de laatste dagen het idee dat mijn buik ineens heel erg gegroeid is, maar dat kan ook met het eten met kerst te maken hebben natuurlijk ;)

En een kindje van 11 pond :$ Mag je toch hopen dat hij geboren is met een keizerssnede!

Tijdens Veda's zwangerschap had ik het vaak warm en zweette ik 's nachts heel erg, maar dat heb ik deze keer ook niet. Ik heb ook wel het idee dat ik nu meer een koukleum ben, en heb 's avonds standaard een extra vest aan :)

Meeting, natuurlijk ben ik voor :D En Ballorig vind ik erg leuk! Ik weet dat er in ieder geval in Houten eentje zit, dat lijkt me aardig centraal.
    Toevallig heb ik vandaag ontdekt dat hier op 5 km afstand ook een indoor speelhal is, wist ik helemaal niet. Binnenkort maar eens heen, maar ook leuk om in het voorjaar eens heen te fietsen :)

Hanna, balen van gisterenavond, maar ja, dan nog maar een tijdje wel de late fles aanbieden en het later nog een keer proberen ;) Op een gegeven moment zal ze hem wel niet meer willen neem ik aan.

Ik heb een shirtje, een hele leuke jurk en een zwart spijkerrokje gekocht, dus goed geslaagd. Binnenkort maar eens de doos met positiekleding van de zolder halen, even kijken wat ik ook al weer had.

Fijn dat je een gezellige dag hebt gehad, alleen met een domper voor je vader dan :( Wat rot voor hem! Hopelijk komen ze morgen met een goede oplossing! Succes!

Sterre, en, hoe groot was de ravage in de badkamer? :D

Afrola, op korte termijn hoef ik ook nog geen positiekleding aan hoor, al mijn gewone kleren zitten nog heel goed. Maar omdat het afgeprijst was, is het niet verkeerd om nu alvast wat te kopen natuurlijk ;) Ik was idd al aan het bedenken wat voor kleren in donderdag naar mijn werk aandoe :) Een aantal bevriende collega's weten het al wel, maar mijn leidinggevende nog niet. Maar volgende week of die week erna ga ik het denk ik maar vertellen, dan ben ik al voorbij de 12 weken.
    En aangezien hij het wel weet van mijn miskraam, zal het wel niet als een hele grote verrassing komen lijkt me :)

Sanne, hopelijk ben je niet meer zo misselijk?
    En wat zijn jullie precies in huis aan het klussen?
    Leuk vooruitzicht, donderdag winkelen!

4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Pookie, de saturnus is het niet. Kan geen plaatje vinden. Was niet spectaculair hoor.

@ Mosa, aha gewoon goedkoop geshopt :), is ook niet verkeerd ;)

@ sanne, succes met klussen.
    en 100% zeker niet zwanger :p

@ all, sweat dreams :)

5. Loe

Loe Niet meer actief

Goedenavond!

Hier Kerst wonderlijk goed verlopen met L. Sliep toevallig net tijdens gourmetten (joehoe) en anders met slaapzak en speen in op de bank in slaap gevallen. Wel waren de nachten wat brakkig, hij had natuurlijk ondertussen wel veel indrukken opgedaan.;)

Sanne, hoe ist nu met je misselijkheid? Voor hoeveel dagen heb je nu die pillen gekregen?

Sterre, wat een leuke foto van Noah! En prachtige test hoor!:)

Afrola, bij je vader 'gelukkig' dus een ontsteking, hopelijk kunnen jullie inderdaad binnenkort het boek sluiten.

Hanna, bij jou vader klinkt het wel erg pijnlijk, jee zeg.

Mosa, goed geslaag voor positie! HEb je al een buikfoto? En melisa, jij dan?

INdoor........hmm.........dat gaat bij mij niet lukken, daar is L. natuurlijk nog te jong voor. Da's wel erg jammer.......

Verder gelezen over gourmet/fondue lucht, hihi, gatver, die hing hier ook (gourmetten was hier). 's ochtends echt bar zeg. Kuch.

VAndaag bij fysio geweest, nog steeds onsteking achillespees. Wordt dus retour huisarts en maar naar acupunctuur denk ik voor betere doorbloeding daar. Heb gewoon een dik been!:(

Onze L. in bad vanavond::D

6. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

We zijn net drie kwartier thuis
    we waren met K naar de hap geweest omdat hij vanaf zaterdag geen flessen meer wou drin ken
    totaal geen 1 dus we waren best wel bang voor uitdrogings verschijnsel maar is het niet
    we moesten wel zoveel mogelijk vocht aanbieden desnoods met een theelepeltje en we moesten ook gelijk kappen met de kuurtje die hij zaterdag kreeg werkt dus gewoon averechts

Nou maar hopen dat K opknapt want we zitten best met onze handen in het haar

Salapio we hebben besloten eerst nog van ons 2 knulletjes te gaan genieten maar ik ga wel vanaf april stoppen met de pil ff kijken hoe mijn cyclus is (tja dat zei ik dus de vorige keer ook maar dit keer echt) :D

En misschien dat de derde wat langerder duurt
    Maar we hebben nou ff onze handen vol ha ha ha

ga naar bed toe want ben best kapot
    hoop dat K nu wel de hele nacht slaapt was vanmorgen al om half 3 wakker :$

Dikke knuffelzzzzzzzzzz

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Afrola, mooie samenvatting, daarvoor dank, nu ben ik ook weer een beetje bij :D. Super van je pa! Fijn ook dat ze het zelf nu gaan geloven. Kusje voor J.

Mosa, leuk hoor positiekleding. En geen succes wat betreft duowagen? Omdat Veda best lang is, is een plankje misschien wel prima voor korte stukjes? Vond je de urban jungle ook niets? Is wel duur, maar op MP heb ik m al voor 450 gezien ;). Gefeliciteerd met je vriendin. En dat is dan Hollandsch welvaren :D.

Sterre, ik heb dat ook, maar hier dus niets te maken met zwangerschap ;). En waarom jammer als je snel een dikke buik krijgt? Tijdens zwangerschap ben ik echt op en top supertrots op iedere zwangere vierkante milimeter van mn lijf :D (en dat zijn er dan best veel ;)). Bij T droeg ik met 8w al positiespijkerbroeken ... need I say more :D

Pookie, ik zat precies hetzelfde te denken wat betreft meeting.

Ballorig is leuk, ben al een 2x bij ballorig in Utrecht geweest voor een meet van de decmama's = leuk. Vindt M ook geweldig. En T krijgt de slappe lach in het ballenbad :D. Ben er geweest toen M 11 maanden was en toen ze euhmmm ... ik denk anderhalf was. Beide keren succes!

Hanna, jammer van die laatste fles, maar als ze het nodig heeft ... En sh*t voor je paps. Veel sterkte!

Sanne, druk met klussen in huis (toch is dat woord door het forum 'beladen' geworden hoor) :D, veel succes en lekker tv kijken ;)

Loe, fijn dat de kerst goed is gegaan. En wat een lieve foto weer!

Tijgertje, ach gossie wat zielig. Misschien sprong of tanden die ook niet meewerken? Wil hij ook geen pap of groente/fruit? Daar zit ook vocht in.

T is zich echt enorm aan het ontwikkelen: begin van communicatie is er echt.

Ga maar zwaaien/zeg maar dag = zwaaien
    Klappen = klappen
    Als M gilt = teruggillen, probeert ook andersom :D
    Als we een kus geven = smakgeluiden maken
    Smakgeluiden maken = smakgeluiden maken of zn koppie naar je toebuigen (jawel dan mogen wij heer T een kusje geven :D)
    Als hij uit zn stoel of box wil of iets wil hebben of ergens naar toe wil = wijzen + 'da'

Heerlijk weer die ontwikkelingen!

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    En ik krijg enorm de kriebels van al die zwangeren hier. Gelukkig ben ik een geduldig mens dus ik wacht mn menstruatie heeeeel rustig en boelkloedig af ...

;)

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hoi meiden.

Salapio: jij en je hormonen haha. Hopelijk word je dan maar snel weer ongie :)

All: even geen tijd om bij te lezen, moet zo naar het werk. Man brengt me want ik vind het maar wat glibberig hier op de weg. Alle wegen zijn net ijsbanen.

Gisteren zijn we een avondje naar het theater geweest. Dat was al in eeuwen niet voorgekomen! Opa heeft voor het eerst opgepast. En het is super gegaan. Moet toegeven dat ik er echt aan toe was, ben sinds de geboorte van Chelsey slechts 2x uit geweest.

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: Nee ze mogen als je zwanger bent niet vergruizen dus ik heb toen medicijnen (buscopan) gehad om het rustig te houden. Na de zwangerschap hebben ze m'n galblaas verwijderd.
    Hopelijk is de pijn nog gezakt gister anders heeft hij geen leuke nacht gehad denk ik :(

Het waterballet viel mee gelukkig :D Wij hebben zo'n glazen wand die je kan uitklappen en als ze samen in bad zitten kan dat wel, dan valt de schade wel mee. Als Noah alleen zit klap ik die niet uit want anders kan ik niet zo 1,2,3 bij hem als er wat is en dan is het prijs natuurlijk :D

Sanne: Druk aan de klus? Hebben jullie plannen met het huis dan, of gewoon omdat jullie het leuk vinden?
    Fijn dat Feli geen laatste fles meer hoeft en evengoed lekker doorslaapt :)

Mosa: Leuk he, de doos met kleren weer van zolder halen. Ik heb er ook al zin in :p
    Handig zo'n speelhal in de buurt. Wij hebben die ook wel maar dan toch wat verder. Maar daarintegen hebben we wel een enorm speelveld hier om de hoek. Leuk voor in de zomer :)

Loe: Fijn dat L zo lekker heeft meegewerkt met gourmetten :)
    Vervelend van je been zeg, hopelijk heeft de HA een andere oplossing.
    Awh L lekker in bad :) Op wie lijkt hij nou?

Tijgertje: Suc6 met K! Is de rest van de fam wel al aan de beterende hand?

Salapio: Haha nou een zwangere buik zou ik niet erg vinden maar ik heb het gevoel dat ik bij deze helemaal uit ga dijen :) En dat wil ik toch liever niet omdat ik toch nog wat molliger van mezelf ben.
    Maar ja goed, als het zo is dan is het zo natuurlijk :)

T geeft dus ook 'kopjes' :D Hier nog zo'n mannetje die dat doet. Dat is zijn manier om 'hoi' te zeggen en te knuffelen :)
    Awh..hopelijk snel ongesteld en kunnen jullie er ook weer voor gaan!

Melisa: Wat lekker dat jullie er even uit zijn geweest, wat hebben jullie gezien?
    Werkse!

All: Noah wilt niet meer naar bed ;) Gisteravond ging hij allerlei dingen doen om niet mee naar boven te hoeven haha. Roy kreeg 6 dikke knuffels voor het slapen, toen moest de kerstboom weer gedag gezegd worden.. toen achter de bank langs toch maar naar de deur en onee... toch nog even papa een knuffel :D
    Ik ga vandaag i.i.g 1 slaapje proberen, kijken hoe dat gaat.

Vanavond naar mijn schoonmoeder, die is jarig vandaag.
    Morgen is de dochter van een vriendin jarig en daar moet ik straks nog even een cadeautje voor kopen.

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @melisa; Fijn dat je genoten hebt van je avondje uit. Maar vanaf nu wel wat meer doen hoor! Beetje quality time voor jullie 2tjes is ook noodzakelijk.

@salapio; geweldig die ontwikkelingen. Wij krijgen echt kusjes en knuffels van Y en dan wordt ik zo blij van binnen:)

@mosa; Nog geen positiekleding aan, maar dat gaat vast niet lang meer duren:)

@tijgertje; wat naar dat T niet drinkt........goed op hem blijven letten hoor en als je het niet vertrouwt hup HA of HAP bellen.

12. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Goede morgen

Nou Kyano heeft eindelijk om 6 uur en 10 uur zijn flesjes leeg gedronken gaat goed de kant op
    Moet nog niet te hard zeggen maar het beginnetje is er

Nou is manlief verkouden en pijn in zijn keel en ik ook ;)
    lijkt net of er van binnen opgezwollen is
    Manlief heeft strepcils gehaald
    Thijmen is wel weer beter

Spannend Salapio Jij dus ook de kriebels voor een baby-tje
    Ik denk zelf dat 2011 ook een babyboom word

Hoe gaat het met de zwangere hier
    Hoop dat de misselijkheid iets minder word

13. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames:)

@salapio ow leuk joh al die ontwikkelingen :) las iets over drenthe, lekker even weg geweest? leuk hoor! en ik d8 dat jij ooit wel eens gezegd had dat je in december 2010 weer zwanger wou zijn of er weer voor wou gaan;) hahaha maar ik snap zeker te weten dat het erg gaat kriebelen met al die zwangeren hier!!

@pookie, ah ja die lieve kroelen en kussen die je dan krijgt zijn zo heerlijk haha vind ik van feli ook, al krijg ik ook vaak genoeg een klap van dr whaha.

@tijgertje ow jeetje nou gelukkig heeft Kyano nu 2x wel een flesje goed gedronken, hopelijk gaat ie weer steeds wat meer/beter drinken! goed in de gaten blijven houden in iedergeval.

@mosa ikdenk dat als ik het tegen iedereen heb verteld (ook werk enzo) ik dan wel gewoon lekker zwangerschapskleding ga dragen, in iedergeval broeken, heerlijk dan mag iedereen elk beetje buik zien(net als bij salapio) maar aangezien ik het nog even stil wil houden op het werk is dit nu ook nog echt geen optie hier haha, en ik pas mn broeken ook nog aardig dus:) maar bij jou zal het vast ook niet lang meer duren voordat je je positiekleding aan gaat doen:) jij hebt vast ook nog wel dingen van veda over die je nu ook nog aan kunt, teminste dat heb ik wel voor de zomer in iedergeval met spulletjes van feli :)

@melisa lekker avondje saampies weg geweest? gezellig hoor:):)

@all

hier is de misselijkheid wel wat minder, al zeurt dat buikgriepje af en toe nog rond (borrelende buik en heel af en toe ineens toch flink spugen) maar verder houden de pilletjes het goed onder controle, al merk ik het wel gelijk als het pilletje gaat uitwerken helaas. maar het is zo goed te doen gelukkig:)

verder merk ik nu eigenlijk maar weinig vd zwangerschap moet ik zeggen, dit is echt even zo'n periode van niets hahaha met de pilletjes geen last, ook niet echt meer van mn boobs, en wel moe dat dan wel. maar ook nog niet echt een buikje ofso te zien, ja savonds na het eten wel maar dat is gewoon opgeblazen, maar gelukkig volgende week vrijdag weer een echo, super veel zin in :D

hier verder prima dagje, feli is alleen een beetje chaggo haha maar ze ligt nu weer heerlijk te slapen dus hopelijk ist na dr slaapje weer grotendeels over, ze was ook erg vroeg wakker vanmorgen, ze had honger denk ik, want ze wou ineens geen avondeten gister.. naja we zullen zien.

nou dames, groetjes weer!

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Tijgertje: Fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan. Maar nu je man en jij weer ziek.. gaat wel op en neer zo he haha ;)

Sanne: Fijn dat het spugen grotendeels onder controle blijft met die pilletjes.
    Hopelijk is Feli weer vrolijker na haar slaapje :)

All: Hier Noah om 12.30 op bedje gelegd voor zijn eerste slaapje en hij ligt er nu nog in. Ik ben om 13.00 ookk even gaan liggen maar heb nu echt weer van die haze-slaapjes dus om 14.00 er alweer uit. Dacht dat ik al heel wat geslapen had was het pas 13.30 :(.. Nou ja.. toch wel lekker zo een beetje soezen :p

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Loe, fijn dat alles goed is gegaan met de kerst!
    Wat rot van de ontsteking aan je achillespees, zul je wel veel last van hebben ;) Ben je verder al wel weer een beetje opgeknapt?

Ik wil deze keer weer buikfoto's maken op dezelfde dagen als dat ik het met Veda's zwangerschap deed, dus met 12 weken maak ik de eerste. Dus volgende week zal ik hem plaatsen :)

Tijgertje, wat zielig voor K! Hopelijk gaat hij snel weer wat beter drinken! Sterkte! Ik lees nu dat hij alweer 2 flesjes gedronken heeft, fijn!

Salapio, over duowagens, de urban jungle leek me idd nog het beste/meest stevig, maar daar betaal je nieuw wel 1000 euro voor ;) Maar tweedehands is ook wel een optie natuurlijk. Maar ik vind al die reiswiegen zo ontzettend klein, en aangezien Veda zo lang is, zal ons volgende kindje ook wel geen ukje worden. Maar mijn moeder was hier net, en zij vertelde dat mijn vader (die heel erg handig is) eens zou kijken naar onze huidige kinderwagen (Maxicosi mura 4). Misschien kan hij er wel een zitje op maken, want verder vinden we deze kinderwagen wel heel fijn. En voor zolang zou de duowagen ook niet zijn natuurlijk, op een gegeven moment zal Veda er niet meer echt in willen lijkt me. En dan zit je met je duowagen :) Het is maar goed dat we nog een hele tijd hebben om hier over na te denken ;)

Leuk zeg, dat T zo aan het ontwikkelen is! Een hele leuke fase is dat hè? Hoe vaak drinkt T nu nog uit de borst? Je zou toch denken dat binnenkort wel een keer je menstruatie weer op gang zou komen toch?

Melisa, heerlijk, een avondje weggeweest! En fijn dat het oppassen ook goed ging, een goede reden om wat vaker weg te gaan :)

Sterre, met Noah's zwangerschap was je ook niet zoveel aangekomen toch?
    Hoe is het vandaag gegaan, met één dutje?
    Gefeliciteerd met je schoonmoeder en veel plezier vanavond!

Sanne, fijn dat het nog steeds redelijk gaat, alhoewel het natuurlijk wel zwaar blijft, dat spugen! Leuk en toch ook spannend, volgende week weer een echo! Ik ben benieuwd of je idd korter zwanger bent dan je zelf denkt, dat kwam de vorige keer uit de meting toch? Ik had de vorige echo met 10 weken, en toen was het al echt een mensje, zo mooi om te zien :)

Ik vind het ook heerlijk om een buik te krijgen hoor, maar ergens zou ik me er raar bij voelen om nu al positiekleding te dragen als het nog niet nodig is. Dan zie ik er echt zo zwanger uit, en dat terwijl ik pas 11 weken zwanger ben :) Maar eerst maar eens zien hoelang mijn broeken goed blijven zitten, de vorige keer was dat tot iets van 18/19 weken.

Hanna, hoe is het nu met je vader?

All, eigenlijk altijd laat ik de kerstboom staan tot na oud & nieuw, maar vanochtend was ik hem ineens zat en heb ik hem opgeruimd :) De lampjes buiten laten we nog wel even hangen tot het weekend, maar ik vind de kamer er nu heel opgeruimd uitzien nu alle kerstversiering binnen weg is. Heel suf, maar volgens mij heb ik last van nesteldrang ;) Ik vind alles een troep, terwijl het helemaal niet zo is :)

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, gaat goed zo, met Noah's dut! De laatste tijd slaapt Veda vaak maar 1,5 uur, vind ik eigenlijk net iets te weinig. Je hoort vaak dat als kindjes nog maar één keer slapen, ze heel lang slapen, maar hier niet ;) Maar Veda loopt nog niet echt, zodra ze dat wel doet, heeft ze misschien meer slaap nodig.

En lekker, zelf ook even gaan liggen!

17. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo,

@ Salapio, Graag gedaan :D, kan alleen niet beloven dat de update volledig was :p;).
    Heerlijk die ontwikkelingen bij T. Zo mooi om te zien he?!

@ Loe, fijn dat de kerstdagen met L aardig zijn verlopen. En de nachten dan iets minder, je moet ook niet alles tegelijk willen hoor :p;).

@ Melisa, leuk naar het theater, wat voor voorstelling?

@ Sterre, haha Noah lekker dwars haha. Maar vandaag uiteindelijk toch wel lekker aan het slapen :). Jij dan weer niet haha. Ik herken dat wel. Doe je eindelijk eens proberen overdag te slapen, lukt het niet. Lekker liggen kan ook alleen al even een opkikker zijn ;)

@ Tijgertje, beterschap met K

@ Sanne, fijn dat de pilletjes werken. wat ben je nou aan het klussen? Om je huis verkoopklaar te maken?

@ all, zo mijn dag begon helaas niet goed. Werd vannacht om half 2 wakker met een mega geïrriteerd en brandend onderkantje dat flink begon op te zwellen. Had meds gekregen ivm candidainfectie. Lijkt het erop dat ik een allergische reactie op de meds heb gekregen. Nu aan het begin van de middag begon brandende langzaam wat weg te trekken. Eindelijk want kon niet normaal zitten of kleren dragen ;). Kon dus ook niet werken ;)
    Verder ook complete ziekenboeg. J nog steeds aan het spugen, al leek de koorts wel wat weg te trekken. T ligt op de bank met hoofdpijn. ohohoh t is wat met ons ;).

18. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ mosa, jou berichtje nog gemist, tegelijk aan het reageren ;).
    Maar dat je nu al nesteldrang hebt :$, haha. Die hormonen doen ieg goed zijn werk ;). Op zich is nesteldrang nog niet zo'n verkeerd kwaaltje :). Kerstboom vind ik ook wel erg bij Oud&Nieuw horen. Dus hier blijft ie nog lekker een paar dagen staan. Dan mag er ook weer flink opgeruimd worden ;).

Ben benieuwd naar je 12 wk buikfoto en of je het nog tot 18/19 wk kan volhouden zonder positiekleding. Ik heb het toen tot 14/15 wk volgehouden en toen ik eenmaal over was, dacht ik: 'De volgende keer moet ik maar niet meer zo lang zo eigenwijs zijn' :);):D. Dus dan trek ik gerust met 8 wk al een positiebroek aan met iets wijds eroverheen ;)

19. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    We hebben vandaag eindelijk een geboortekaartje gekregen van de buren. Ze hebben een flink meisje gekregen 4320 gram. En inderdaad op de dag dat ik dacht :).

Ook bericht gekregen dat een vriend van T een maand vroeger dan verwacht vader is geworden van een dochtertje. Voor de 2e keer alleen hun 1e kindje was doodgeboren (being 2010). De kleine meid is gelukkig gezond geboren. Hele opluchting lijkt me, en ook wel emotioneel.
    Ben al aan het bedenken wat we op het kaartje gaan schrijven.

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, oeh, dat klinkt vervelend en pijnlijk :( Gelukkig begint het nu al wat weg te trekken! En J nog steeds aan het spugen, arme meid! Is ze er wel een beetje vrolijk onder of merk je ook echt dat ze zich niet lekker voelt? En T hoofdpijn, beterschap voor hem!

Op zich is nesteldrang niet verkeerd, maar ik merk dat ik er onrustig van wordt, want eigenlijk wil/moet ik nog dit en dat doen, en dat houdt maar niet op :)

Het lastige met mij met positiekleding is dat ik tijdens Veda's zwangerschap maar één goede positiebroek heb gehad. Met mijn lengte moet ik echt een extra lange broek hebben, en vind die maar eens ;) Ik heb één spijkerbroek van Esprit, en verder heb ik nooit een echt lange broek kunnen vinden. Dus dat is ook één van de redenen dat ik graag nog mijn eigen broeken blijf dragen. Ik moet het meer hebben van rokjes en jurkjes en dat vind ik op z'n tijd ook leuk, maar over het algemeen draag ik normaal gesproken vaak broeken en dat is best lastig als je er maar eentje heb :)

Deel Deze Pagina