Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht

Als ff gelijk heeft wordt het dan niet eens tijd voor een test???
    Temp is iig wel verdacht gelijk ;)
    Ik zou hier de kriebels van krijgen. Maar wat denk je zelf?

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Goede morgen!

Gisteren hebben husband en ik heerlijk gewinkeld. Het was opruiming, dus flink ingeslagen. Ook voor Chelsey, mexx shirtjes voor 8 euro, kon ik echt niet laten liggen!

Vannacht zijn we er ieder uur uit geweest, wat een drama-nacht! Chelsey was steeds aan het huilen.... Maar ze sliep vanmorgen wel tot na 9 uur. Jammer dat ik er vroeg uit moest voor de HA.

Salapio en Hanna, ook maar het winkelen geslagen? Heerlijk he een keertje!

en J. ziekjes? Zielig hoor. Hopelijk knapt ze snel weer een beetje op.

Loe: cola hoort ook niet in een laptop haha. Mijn zusje heeft het ooit met rode wijn gehad. Mijn verzekering maar gebeld, want zo kreeg ze het nog vergoed.

Zo, man is met dochter op pad. Chelsey is al weken niets anders aan het doen dan jammeren/gillen/aandacht vragen-opeisen. Volgens mijn vent is ze echt niet zo bla bla bla. Nou, hij komt er vandaag wel achter. Heb gezegd dat ze 3 dagen voor hem is. Ik bemoei me nergens mee haha. En nu was ie het al zo zat dat ie naar zijn vader is :) Komt er wel achter!

Voor diegene die niet meer komen vandaag, vast een fijn uiteinde! en tot 2011. Ik heb vandaag mijn handen vrij, dus kom vast veel langs hihi.

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Salapio: ik vind het wel een mooi kaartje haha. Sluit me bij afrola aan. Testje halen?????????? Zou wat zijn haha....

4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen,

J's temp is gekelderd :):) en na haar bord pap had ze nog honger dus lekker broodje gegeven. Ze smikkelde het met een gelukzalige glimlach weg :D.
    T is helaas nog ziek en verwacht dat hij het vanavond niet vol gaat houden :(. Ik word niet vrolijk van mijn onderkantje maar de HA zat al vol vandaag :x.

@ Pookie, hopelijk geen reactie van Y op BMR. En heerlijk sauna dagje gehad :), lekker schoon dus :D

@ Hanna, balen van je laptop. Maar met Svinthe gelukkig wel een goed begin van het nieuwe jaar :)

@ Tijgertje, vind het lastig je te helpen. Ik vind wel dat er veel tijd tussen K's flessen zit 's middags. Maar ja ben ook bv kindje gewend ;)

@ Loe, succes met laptop, is dat niet een oude kwaal of heb je opnieuw cola over je laptop gegooid?

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    testen ... tja ... heb voor de kerst een testje gedaan (negatief) ... heb mezelf beloofd minstens tot eind volgende week te wachten, maar dat betekent in het beste geval voor mij: maandag :D :D :D

Maar goed, ik zou het heeeeeeeeeeeeel gek vinden hoor. Kan ook helemaal niets met mn kaartje ...

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Succes voor Melman ... hopelijk is Chelsey precies zo voor hem als voor jou *gna* (of erger)

Afrola, he jakkes ... gelukkig dat J weer wat beter is, wel superjammer van je man en je onderkantje ...

Nu mag M even:

mpero

oma

t

7. Loe

Loe Niet meer actief

Goed zo Mirre! LEuk dat je er ook bent.

Ben benieuwd dan naar maandag Salapio.
    Oude kwaal die cola? Eh?........... heb ik dat eerder gedaan dan? (zou best kunnen in mijn onhandigheid......)

Ik heb even een vraagje aan jullie: wij zitten op een poli in het ziekenhuis voor L. waar tegelijk kinderarts en consultatieburo zit. Nu komt die kinderarts nooit, kan niet zo met haar overweg en t is alleen voor schildklier van L. Inmiddels bel ik dus gewoon met een andere kinderarts over de waarden en ga ik dus eens in de zes weken met L. prikken. Kinderarts wat mij betreft dus overbodig.
    Nu zijn we op 10 december geweest. L. zou in maart weer 'moeten' ivm zijn prikjes ook. Nu krijg ik een oproep voor 7 januari alweer! Ik had er echt even de balen van. Tis voor mij met twee instabiele polsen een gejakker om hem daar te krijgen en het is altijd onder voedingstijd, zo onhandig omdat hij dan ook onrustig wordt. Tuurlijk kan ik voedingstijd aanpassen, maar dan zitten er twee voedingen vlak op elkaar is ook niet wat eigenlijk.

Dus ik heb gebeld met de vraag waarom L. nu moest komen dan. Stond gisteren iemand van die poli op mijn voicemail waarom ik dan niet wilde komen. Was niet verplicht, maar ze hoopte me wel te zien. Volgende keer kan hij sowieso niet, dan gaat hij 'wennen' bij het kinderdagverblijf. Ik heb er gewoon helemaal geen 'zin' in. Het stelt meestal geen drol voor, alleen wegen en hoofdomtrek (kunnen we hier ook doen). En we zijn 2,5 uur onderweg want je moet meestal lang wachten.

Wat zouden jullie doen? Toch in maart 'pas' weer gaan, of aankomende keer wel, en de volgende keer niet?

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    LOe, oei nee cola daar zijn laptops meestal niet dol op.
    Gelukkig doet ie het nog wel!

Melisa, zo ik ben heel benieuwd hoe je man het gaat vinden zo 3 dagen met Chelsey.
    Ook een dramanacht... zit het in de lucht ofzo?

Afrola, 33% opgeknapt al bij jullie thuis.
    Hopelijk volgt de andere 66% snel!

Salapio, wachten met testen kan soms lastig zijn he=
    Ik weet wel dat ik nooit durfde.. Weer wat anders.
    Meestal als ik testte werd ik binnen het uur ongesteld daarna nl....
    Het zou wat zijn zeg.... de eerste nieuwe zwangere hier in in het nieuwe jaar....

Laptop heb ik net weggebracht. Het kon goed gemaakt worden en hij zei dat dit vaak gebeurt.
    Misschien vandaag nog klaar en als hij iets moest bestellen, dan duurde het wat langer natuurlijk.
    Ik heb nu zolang mijn man´s laptop :D

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kan M al oma schrijven? Best knap zeg!!!

10. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Loe: ik kan zelf een tijd bepalen bij het con.buro. Vind het ook een beetje gek dat het bij jullie niet in overleg gaat. Ik moest in het begin ook best vaak heen, maar Chelsey was niet lekker op gewicht.
    Maar heb nu wel zoiets van, met nummer 2 sjouw ik er niet meer zo vaak heen. Sommige consulten zijn echt nutteloos.

11. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

ow my god.. heb ik het weer dat ik een op iedereeen gereageerd heb maar vergeet ofso te posten en dan is het later weg?

naja ff nog een x dan;)

@loe ik zou ook kijken of je misschien volgende x op een tijdstip kan komen wat jullie uit komt, en anders misschien even vragen of het echt nodig is dat jullie daar nog heen gaan

@hanna&loe ow jeej computer troubles! hopelijk zijn ze snel weer gemaakt!

@hanna pff jeetje wat een drama nacht voor jou ja pff! hoe ist nu met svinthe?? en ow je vader toch echt een operatie, niet zo fijn natuurlijk, maar wie weet toch wel beter en hopelijk heeft hij daarna geen last meer van zijn klachten.

@salapio ik zou echt wel even een testje wagen als ik jou was! ziet er wel veelbelovend uit moet ik zeggen! of heb jij wel vaker 37graden zonder dat dat iets hoeft te betekenen?

@afrola he bah jeetje T ziek en J gelukkig wel iets aan de beterende hand, zouden jullie vanavond weg gaan? of lekker thuis blijven?? hopelijk zit je niet om 12u alleen beneden!

@melisa ah je mannetje wou niet echt inzien hoe chelsey deed.. nu onderhand w.s. wel? haha;)

@all

wij gaan eind vd middag naar hai's ouders toe, daark omt dan de hele fam, wel gezellig:) khep er wel zin in, lekker daar eten en gezellig kaarten en spelletjes doen, word vast wel leuk, al zal ik wel dood moe zijn

khoop dat feli ook mee werkt wnat die heeft daar nog nooit geslapen, hopelijk doet ze het nu wel een x! haha en morgen ochtend moet ik op staan.. nou kben benieuwd! hahaha

nou dames, heel fijn oud en nieuw gewenst allemaal!! veel plezier!

12. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    T ligt in bed, J zit naar sesamstraat (DVD) te kijken, kan ik even rustig een berichtje plaatsen :).
    T gaat toch proberen om op te blijven vanavond en daarom slaapt hij nu. We hadden wel een afspraak staan voor vanavond maar die was afgezegd en met de ziekenboeg hier is dat maar beter ook ;).

Eind van de ochtend had ik nog een tel. consult met de HA. Op basis van mijn klachten en de reactie op de meds was ze het met me eens dat een schimmelinfectie niet waarschijnlijk was. Dus nu mocht ik toch nog langskomen vanmiddag. Nu is het ws een bacteriele infectie. Dus opnieuw meds gekregen. En ik moest flink smeren met Sudocreme. Hopelijk helpt het nu echt!

@ Melisa, ben benieuwd naar de ervaringen van je man ;). Voor jou wel lekker dat je even een paar dagen wat meer rust hebt :)

@ Sanne, vervelend dat je berichtjes elke keer weg zijn ;). Gaat het met de misselijkheid weer oke?
    Veel plezier vanavond bij Hai's familie.

@ Hanna, wat fijn dat je laptop gemaakt kon worden. Kan je hem vanmiddag nog ophalen?

@ Loe, consultatieburo is niet verplicht, dus als jij niet wilt hoef je niet te gaan!

@ Salapio, al getest ;), maar dat is wel voor je hele stabiele temp ;). Die stabiele temp is vooral zo opvallend inene. Er is dus in elk geval wel wat gebeurd daarbinnen ;). Ben toch wel beetje benieuwd naar maandag :p

13. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Voor iedereen:

Hele fijne jaarwisseling

En een gezond en vruchtbaar jaar

:D

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: Dus ze gaan de galblaas van je vader weghalen. Balen van de wachtlijst! Nu hopen dat hij geen nieuwe aanval krijgt voor die tijd.
    Oef rampennacht gehad.. jemig :( Oh toch nog gaan shoppen :D En man 3 tassen vol :$ heeft tie goed gedaan :)
    Oei Laptop kapot, dat is kl*te.. :( Oh lees nu dat tie nog gemaakt kan worden, fijn!

Afrola: Wat een vervelende bijwerking bij je onderkantje ;) Hoe gaat het inmiddels? Ah nieuwe meds en smeren met sudo, hopelijk werkt het snel!

Mosa: Hopelijk ben je al wat beter?

Salapio: Haha 10 paar sokken voor jan.. die kan voorlopig weer vooruit :p
    Haha oke dus ergens tussen dag 18 en 41... dat is behoorlijk ruim ;)

Tijgertje: Op zich een heel net schema, ik zou niet weten wat je nog meer zou kunnen doen. Ik zou het K zelf aan laten geven.

Pookie: Lekker saunadagje gehad, fijn :)

Loe: Ook al laptop kapot.. was jou dat al niet eerder overkomen. drinken erover heen?
    Je bent inderdaad niet verplicht naar het CB te gaan dus als je echt niet wilt dan wil je niet natuurlijk ;):)

Melisa: Haha hoelang heeft je man het vol gehouden?

Sanne: Gezellig gehad gister? Ik heb ook vroege dienst *gaaap*

All:

Een heel gelukkig, vruchtbaar maar vooral gezond nieuwjaar!!!!!!

Hier doorgehouden met de vriendgroep, was leuk en gezellig! Gelukkig goed kunnen verbergen dat ik geen alcohol dronk..tja 100% bob, 0% op he :p:D Nee hoor, er waren meer mensen die niks dronken omdat ze moesten rijden :p

We hadden weer cadeautjes gedaan, was erg leuk. We moesten in teams vragen oplossen. Ik had in 1 van de cadeau's een agenda gedaan. Vriendin naast me pak het uit en vraagt, heb je er wat in geschreven? Ik zeg, ja mijn verjaardag.. is ze aan het bladeren zegt ze ineens, héé hier staat 15 augustus is sterre uitgerekend van hun 2e kindje :$:$:$ ...slik... We hebben er maar een grapje van gemaakt en ze hadden gelukkig niks in de gaten. Ja het kon toch zei ze.. ik zei, ja tuurlijk maar nu even niet :p

Noah is wel even wakker geworden van het vuurwerk, hij lag aan de kant van de straat maar nadat we even vanuit het raam gekeken hebben en het weer rustiger was is hij weer fijn verder gaan slapen :)

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Ik wil jullie allemaal heel veel geluk, liefde en gezondheid toewensen voor 2011 :) Dat het maar een heel mooi jaar mag worden voor ons allemaal!

Vanaf donderdagochtend lag internet eruit hier, best saai :) Gelukkig wist mijn broer het gisterenavond op te lossen. Ik ben nog steeds heel flink verkouden, en heb ook oorpijn en keelpijn. Mijn neus zit zo erg dicht dat ik al een paar nachten amper kan slapen ;)
    Gisterenavond wel oud & nieuw gevierd (ouders, broer en schoonzus en een paar vrienden zijn hier geweest), maar eigenlijk had ik het om 10 uur al gehad :) Uiteindelijk lagen we om 3 uur op bed en na om half 7 nog maar een uur geslapen te hebben, ben ik maar verhuisd naar de bank. Daar heb ik gelukkig nog een uurtje kunnen slapen. Komende nacht ga ik misschien maar sowieso op de bank slapen, ik heb het idee dat die nu lekkerder ligt dan ons bed. Ondanks superveel vuurwerk in de buurt, is Veda niet wakker geworden en ze slaapt nu nog steeds :)

Ik ben nu in ieder geval blij dat het allemaal weer voorbij is ;)

Afrola, wat rot dat T echt ziek is geworden :( Wel een beetje een gezellige avond gehad?
    En jij weer een bacteriële infectie, bah zeg :( Hopelijk helpen de medicijnen en sudocreme, want zoiets lijkt me echt geen pretje!
    Gelukkig is J wel aan de beterende hand!

Salapio, ik heb maar één woord voor jou: TESTEN :D

Loe, oeh, cola in je laptop ;) Wat een geluk dat hij het nog doet! Hoe is het nu met L?

Melisa, een aantal vrije daagjes dus :D Wat vind je man er tot nu toe van? Maar hoe is normaal de rolverdeling dan als jullie allebei thuis zijn?

Hanna, hoe is het nu met je vader?

Sanne, was het gezellig bij je schoonfamilie? En heeft Feli goed geslapen?
    En hoe voel jij je nu, gaat nog steeds wel beter of niet?

Sterre, hoe is het met jou? Nog steeds misselijk als je wat eet? En hoe gaat het nu met Roy?

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, dat is weer het voordeel van ergens met de auto heengaan, iemand moet toch rijden dus waarom jij niet :D
    Klinkt leuk van de cadeautjes, maar wat een blunder van de uitgerekende datum :D Gelukkig kon je je er onder uit praten!

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Gode morgen!

Iedereen de beste wensen voor 2011. Dat er maar veel baby's bij mogen komen?!

Ik heb vanmorgen lekker tot half 10 geslapen, man ging er om 7 uur uit. Heerlijk!

Vandaag niet veel op de planning, dus ga lekker aanrommelen.
    Chelsey heeft gisteren haar bed onder gespuugd, maar lijkt nu weer aardig de oude te zijn gelukkig!

Heb op mijn hyves een foto-album van Chelsey staan, voor diegene die nieuwsgierig zijn naar ons :)

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Melisa: Ik ga even spieken :) Lekker hoor, uitgeslapen vanmorgen!

Mosa: He bah nog steeds flink beroerd :( En nog een rotnacht ook.
    Fijn zeg dat Veda gewoon lekker doorgeslapen heeft :)

Ik voel me wel goed eigenlijk. Wel bij vlagen misselijk maar op zich geen last van. Wel weer enorm trekkende liezen (net als bij Noah) Soms best beangstigend maar goed, niks aan te doen. En vooral veel moe en boobi-pijn.

Ik had niks in de agende geschreven hoor ;) Ze riep gewoon willekeurig een datum. Ik ben 4 september uitgerekend :)

Even een gekke vraag maar denken jullie er nu bij de 2e ook een stuk minder aan dat je zwanger bent? Ik weet het wel maar af en toe heb ik echt zoiets van, oja ik ben zwanger :)
    Misschien ook omdat er nu nog niks is, geen buik e.d. maar af en toe denk ik.. ojee ik voel me niet de hele tijd zwanger, zou het niet goed zijn :) Ik maak me daar af en toe best een beetje zorgen over omdat veel meiden die een mk of ma hebben gehad later zeggen dat ze zich niet echt zwanger voelden :(

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Voor al mijn tempvriendinnetjes, hun mooie kindjes en partners:
    Een goed en gezond 2011!!!!

Sterre, haha wat een grap dat ze dat zagen staan in de agenda.
    Ik denk eerlijk gezgd dat ze het nu wel weten hoor, maar net gedaan hebben alsof ze je geloofde :D:D
    Dat zou ik iig gedaan hebben in zo'n situatie ;)
    Oh ik les nu dat het anders zat.... is ze herlderziend ofzo??? We in de goede richting in ieder geval!

Melisa, heerlijk uitgeslapen zeg!
    Fijn een rustige dag voor jou vandaag!

Mosa beterschap hoor.
    Hier nog een die altijd erg blij is dat het 1 januari is. Alle gekkigheid weer weg.
    Met mijn vader gaat het wel. Hij heeft pijnstillers en kan pas op 11 januari naar het ziekenhuis voor een gesprek...
    Hopelijk wordt hij daarna wel snel gholpen.

Ons oud en nieuw feest was erg gezellig. We zijn bij vrienden geweest. Gezellig gekletst en lekker gegeten.
    Svinthe werd om half 12 wakker voor de fles en ging daarna niet meer slapen, dus die is ook even naar buiten geweest bij het vuurwerk.
    Ze vond het eng&prachtig tegelijk :D
    Vanmorgen zijn we al bij mijn schoonouders geweest en bij de surrogaat opa &oma van Svinthe, oude bekenden van mijn man.
    Na haar slaapje gaan we nog naar een vriendin en naar mijn ouders.
    Een druk maar leuk programma dus!

20. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Wil je voor mij ook kijken wat je denkt dat het gaat worden?? Ben zo benieuwd..hihi..hopelijk hoeven we niet lang meer te wachten tot we het via de echo te zien krijgen:D

Deel Deze Pagina