Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Op oudjaarsdag rustig verlopen
    Kyano heeft er door heen geslapen
    en thijmen werd heel af en toe wakker

Mijn moeder woont in groenlo dezelfde postcode maar andere letters anders hadde3n ze een miljoen euro gewonnen
    Het zal je maar gebeuren........................

Wij hebben ons maar direct aangemeld want stel je voor zeg :D
    1 miljoen...................

Ff spam

2. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Oja Met de schema van Kyano
    Hij past zelf de tijden aan net zoals bij thijmen
    en dat is op zich wel fijn
    alleen thijmen slaapt dan s'middags niet meer maar kyano nog wel

Dus alles is goed gekomen

O en met de 1ste kerstdag zag thijmen er zo uit

3. Loe

Loe Niet meer actief

Joehoe, hier ik ook weer even.:p

Zwangeren, ik lees onzekerheid, en logisch natuurlijk. Buikpijn, krampjes, juist goed voelen of niets voelen. Ik duim de duimen tot rsi, maar volgens mij is dat helemaal niet nodig. Heb bij jullie allemaal echt een heel goed gevoel erover!:):):)
    Mosa, hopelijk is je extra lange broek helemaal goed.

Sanne, jij rustig aan hoor, klinkt alsof de zwangerschap een hoop van je vergt op het moment.

Salapio, wij zitten niet bij een regulier cb. Wij zitten dus in het ziekenhuis op een zg. poli voor vroeggeborenen. Dat combineert fysio/maatschappelijk werk/kinderarts/logo (allemaal zo nodig) met het cb. Dus wij gaan in het ziekenhuis naar het cb. Die logo komt altijd in de wachtkamer en heeft geen idee wie L. is. Gaat alles goed? ja hoor. GEen werk voor mij? neu. Kinderarts die daar werkt, kan ik totaal niet mee (nogal ouderwets en vooral autoritair). Bloedprikuitslagen krijg ik tel. door van een andere kinderarts, veel jonger en empathischer. Dus ik ga daar maar heen, voor 'hoe gaat het' , hoofd meten en lengte meten (als hij dus geen prikjes krijgt). Stelt dus geen klap voor. Op t moment slaapt L. na zijn voedingen overdag maar 1 uurtje, dus hooguit drie uur op een dag EN hij krijgt nog een nachtvoeding. Al met al dus geen slaappoppetje. Maar daar kunnen zij ook weinig aan doen. Het gaat verder goed, dat slaapritme van hem zal wel weer veranderen. L. krijgt trouwens sinds gisteren een papflesje 's avonds! Leuk hoor. Hij vond t erg lekker geloof ik.

Maar goed, volgens mij hebben ze meteen weer een mening over je in dat ziekenhuis. Maar we gaan niet. Ik heb wel wat beters te doen. Manlief belt morgen af. In maart komen we weer gezellig, inclusief prikjes (sneu).;)

Ik ga nu even snel de film afkijken! (alle titels hier op zw.pagina van thrillers opgeschreven, mijn broer heeft ze gedownload):D

Fijne avond allemaal!

oja, ik ga morgen naar de tandarts voor die brug, brrr, knijp m wel hoor. Eerst een stuk van je gezonden tand en kies aan beide kanten afzagen.......daar zitten toch zenuwen in??:$:(
    Wat mij doet denken: Hanna, hoe gaat t met jou tandarts-ellende? ;)Heb je geen last meer?

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hoi meiden!

Tijgertje: wij hadden maar 1 letter anders, het was Kl ipv KC. Het miljoen is een straat achter ons gevallen. AU! Maar het was wel groot feest daaro.

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Onze vrienden weten inderdaad over onze moeilijkheden om zwanger te worden en de meeste vragen er ook niet naar. Maar ja, het 'probleem' is dat we Noah nu hebben (gelukkig hoor!) maar dat sommige mensen daarom denken, of, er maar vanuit gaan dat een 2e dan ook wel zal lukken. Die vriendin die die opmerking maakte is 2 keer in 1 x zwanger geworden en is wat dat betreft gewoon 'dom'. Die snapt gewoon niet dat ze mensen daarmee kan kwetsen ;)

Balen dat je de kraamvisite moest laten schieten v.w je verkoudheid maar ik zou het ook niet doen.

Salapio: Haha grappig zeg dat M zegt met Veda op school te hebben gezeten :D
    Hoe is het met je temp?

Pookie: CB, Pff hier hebben ze vaste dagen voor ons dorp en jawel, dat zijn precies de dagen dat ik moet werken. Ik vraag iedere keer of het ook op een andere dag mag maar tot nu toe zijn ze er nog niet ingetrapt maar ja, handig is het niet, moet iedere keer wat uurtjes vrij pakken ;)

Oja, ik dacht, hey daar woont pook-oma :p:D
    Fijn dat het weet goed met haar gaat!

Sanne: Jij merkt dus ook weinig van je zwangerschap.. maar wel fijn dat je door die pilletjes niet meer heeft te spugen enzo!
    Wat akelig dat je zo slecht werd onder de douche :$ Hoe gaat het nu?

Melisa: Haha jullie moeten dus de hele tijd de hort op :p
    Ik kan je gadget ook niet zien :(
    :$ 1 letter anders!! Men, dat is flink balen dan :(

Tijgertje: Leuke foto's :)

Loe: Ieehhh.. tand afzagen :$... ik ging niet hoor :):p Veel suc6!

All: Hier weer gewerkt en nog maar 4 weekjes dan ben ik daar weg. Wel maf eigenlijk.. maar ja, tijd voor iets nieuws. Gister weer een sollicitatie de deur uit gedaan. Nu maar weer hopen dat ik i.i.g een keer op gesprek mag komen.
    Vanavond gaan we bij mijn schoonouders eten.
    Morgen naar de arbo arts. Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft ;)

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Tijgertje, leuke spam! Vind je het trouwens erg zwaar, met twee kindjes zo dicht op elkaar?

Loe, ik denk dat het goed is dat jullie niet naar die afspraak gaan, vooral als het verder in principe goed gaat.

En vandaag een rotafspraak bij de tandarts, ik hoop voor je dat het al achter de rug is en meeviel, anders veel succes!!

Melisa, dat is jammer zeg, een miljoen in de straat achter jullie :$ :( Was wel gaaf geweest natuurlijk, maar helaas!

Sterre, idd, een beetje dom van je vriendin, maar gelukkig ben je wel makkelijk zwanger geworden :D

Dus nu echt aftellen op je werk, raar idee lijkt me. Je had voor de kerst toch een open sollicitatie gestuurd, is dat niets geworden? Hopelijk mag je idd binnenkort een keer ergens op gesprek komen, zo schiet het al helemaal niet op hè?

Succes morgen bij de arbo-arts, maar ik neem aan dat je deze laatste maand halve dagen blijft werken toch? Hoe gaat het nu eigenlijk met je? En hoe gaat het met Roy z'n knie?

All, hier waardeloze nacht nummer 5 achter de rug ;) Ik slaap serieus niet meer dan 4 uur per nacht, ik kan gewoon niet liggen zonder heel erg benauwd te zijn. Ik heb nu ook constant hoofdpijn door de moeheid, heel irritant. Stomme verkoudheid :x

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Ja gelukkig ben ik nu makkelijk zwanger geraakt :) Pff kan het zelf nog steeds niet geloven dat het zo snel is gegaan... Maar goed, daarom heb ik het ook niet al te zwaar opgepakt dat ze die opmerking maakte, als ik nou net ongesteld was geworden was het natuurlijk helemaal niet leuk geweest ;)

Die open sollicitatie is inderdaad niks geworden. Heb vorige week een brief gekregen dat ze niks hadden en in de toekomst ook niet verwachten dat er iets kwam :(

Nou ik ben niet van plan om de laatste paar weken nog even op te gaan bouwen en mezelf op het laatste moment nog even de kreukels in te gaan werken. Ik heb er alles aan gedaan om erachter de komen wat er met mijn rug is e.d., nu mag mijn baas met een betere werkplek komen (stoel die wel bij de tafel past qua hoogte e.d.) als hij wilt dat ik nu nog op ga bouwen. Maar dat gaat hij niet doen natuurlijk dus ja, ik blijf nog halve dagen werken :p:)

Met Roy gaat het goed. Knie doet nog wel wat vervelend maar hij is alweer 2 weken aan het werk. Naar mijn idee is hij wel te vroeg weer begonnen maar ja, ik kan hem moeilijk vastbinden als hij zelf wilt :)

Met mij gaat het eigenlijk ook wel goed. Hier en daar wat klachtjes, af en toe best wel onzeker maar goed, tis toch afwachten allemaal tot de eerste echo. Heb wel giga last van mijn boobs :) En ik voel die ischias alweer, daar ben ik niet blij mee :(
    Heb trouwens nog een testje gedaan :) Heb me een beetje aan laten steken door andere maar ...

Bekijk bijlage 118531

De teststreep kwam nog eerder dan de controlestreep :$ Ik wist niet dat dat kon haha :):D

Wat balen van je verkoudheid zeg :( Mag/kan je geen zoutoplossing gebruiken dan?

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, balen van die sollicitatie, dan maar onze hoop vestigen op je nieuwe poging!

En verstandig van die halve dagen, goed aan jezelf denken! Oke, dus Roy is al weer aan het werk, ik had verwacht dat hij nog thuis zou zijn. Hopelijk is het niet te snel geweest zodat hij weer een terugval krijgt. Maar moet hij nu als het goed is overal van af zijn, of krijgt hij nog fysio?

Mooie test hoor :D Zo eentje heb ik nog nooit gehad, maar ook nooit getest met 5 weken. Ga je meedoen met MvM trouwens?
    Balen van die ischias :( En vooral nú al ;)

Ik weet niet of ik zoutoplossing mag gebruiken, maar in principe gebruik ik nu liever niets. Ik slik ook bijv. liever geen paracetamol. Als ik nu 10/20 weken langer zwanger zou zijn vind ik het iets anders, maar nu wil ik gewoon absoluut geen risico lopen.

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sanne mooie test hoor!

Mosa: je mag een week neusspray gebruiken. Zoutoplossing helemaal. Daar zit niets in dan een kopje water met een theelepeltje zout.

Ik ben net de zolder op gedoken, om alle kleertjes uit te zoeken. Man, wat heb ik een bende! Ik had het weekend al wat op marktplaats gezet, en maatje 62 heb ik verkocht. Maar er staat zoveel op MP, je moet maar net geluk hebben.

Chelsey ligt al bijna 3 uur te slapen. Zal het wel nodig hebben?

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Melisa, ik neem aan dat je het zeker weet van de zoutoplossing? Dat hebben we nog wel in huis, misschien vanavond voor het slapen gaan dan maar een keer proberen. Een beetje goede nachtrust ben ik erg aan toe!

Slim om kleertjes te verkopen op marktplaats! En dan kun je van het verdiende geld weer jongenskleertjes kopen ;) Wij willen misschien ooit nog wel een derde kindje, dus ook al zouden wij een jongetje krijgen nu, dan bewaren we de kleertjes nog wel een tijdje.

Dat is nog eens een lekkere dut van Chelsey! Veda vindt helaas de laatste tijd vaak dat ze nog maar 1,5 uur hoeft te slapen overdags, nu hoor ik haar ook rustig wakker worden ;) Een iets langer slaapje zou wel lekker zijn, maar gelukkig is ze eigenlijk altijd wel vrolijk, dus blijkbaar heeft ze er nu genoeg aan. De laatste tijd slaapt ze 's ochtends ook wel tot bijv. half 9, dat scheelt natuurlijk ook wel.

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Als het goed is moet Roy nu inderdaad overal vanaf zijn. Hij hoeft gelukkig niet echt meer naar de fysio, alleen even voor controle naar de fysio van het zkh over een paar weken. Vorige week is hij ook geweest en toen waren ze heel tevreden.

Uiteraard ga ik weer meedoen aan MvM :) Ik wil alleen even de echo van volgende week afwachten en als die goed is dan bel ik gelijk. Heb ik bij de zwangerschap van Noah ook gedaan.

Melisa: Fijn dat je al wat kleertje hebt verkocht. Kan je daar weer jongenskleren van kopen :) Ik kijk ook weleens rond op MP maar er staat inderdaad altijd zoveel. En ik vind het altijd fijner als ze pakketjes aanbieden. Om nou 1 truitje ofzo ergens te kopen en dan alleen daarvoor verzenkosten e.d te betalen vind ik altijd zo'n gedoetje :)
    Zo, lekker lang dutje van Chelsey!

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, zou lekker zijn als Roy er idd helemaal vanaf zou zijn, toch een lang proces geweest hè?

Goed zo van MvM! Ik ben het inmiddels wel een beetje zat :) Maar gelukkig nog maar 4 weken!

Loe, hoe is het vandaag gegaan?

Hanna, hoe was je eerste werkdag weer na de vakantie?

Sanne, weet je al wat meer over eventueel meer uren werken, of duurt dat nog even?

All, Veda is gek op auto's :D Sowieso op straat, maar ook speelgoedauto's. Ze heeft ook een klein geel autootje en daarmee scheurt ze de halve dag over de banken, de tafel, de vensterbanken etc :D Poppen heeft ze nu nog echt helemaal niets mee, ben benieuwd of dat zo blijft.

13. Loe

Loe Niet meer actief

Jee, ben weer blij dat jullie meedoen hoor met MvM! En ja, kan me ook voorstellen dat jij Mosa inmiddels de balen hebt haha, had ik zelf ook. Maar vergeet niet, zonder pregnyl was ik niet zwanger geraakt van L.!! Dus nogmaals hartelijk dank. Hopelijk helpt dit optimisme weer even doorgaan met piesen in de kannen......

De tandarts duurde anderhalf uur! Allemachtig. VErdovingsspuiten in tandvlees en in gehemelte, ieks. Heeft wel bij moeten spuiten. Zei dat mijn zenuwen vrij aan de oppervlakte lagen en grote zenuwen waren het. Lekker dan he. FIjn om te weten. Maar je houdt dus echt twee stompjes over van je goede tand en kies waartussen de brug komt! Heb het gelukkig niet gezien, alleen gevoeld. Nu zit er een kroon omheen, dus zie er niets van. Over drie weken komt de brug. Hij vroeg of ik er bezwaar tegen had dat een tandtechnicus in Thailand het maakte. Zelfde materiaal, zelfde garantie alleen minder arbeidsloon, zou me rond de 300 euro op techniekkosten schelen. Pff, dat is nogal wat dus ik heb ja gezegd. Tandarts die ik nu heb, is trouwens zeer pietje precies en ook erg technisch volgens mij, dus volgens mij gaat het wel goedkomen.
    Ik heb, ondanks dat de verdoving nog niet uitgewerkt is (zelfs mijn neus is verdoofd) al wel wat pijn. Net maar pijnstilling ingenomen. Je kon zenuwpijn houden gedurende drie weken.....en met links kauwen (noodkronen waren niet zo sterk). Pff, gelukkig heb ik het achter de rug. Ben erg benieuwd naar het resultaat over drie weken.

Mosa, beterschap met je verkoudheid, zoveel nachten slecht slapen hakt er wel in.

Verder weet ik even niet meer (sorry, warhoofd vandaag), ik ga de boerenkool opwarmen! (en zien hoe ik dat naar binnen ga slobberen)

14. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mosa: ik weet het zeker van de zoutoplossing. Maar neusspray mag ook gewoon hoor. Zeker voor het slapen gaan.
    Mijn zus is verslaafd aan het spul, en heeft 2 gezonde kindjes. Ik heb het toen bij de apotheek gevraagd, vond het ook maar eng, en je mag het gebruiken, met mate.

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

de eerste werkdag zit er weer op voor mij, dus ik zit weer in het ritme.
    Even langzaam opstarten is er voor mij nooit bij hahah!
    Het was weer leuk om alle kindjes te zien en de klas was zo heerlijk opgeruimd na al de Sint en Kerstzooi :D
    We hebben weer hard gewerkt.
    Svinthe was helemaal happy op het KDV. Ze liep gelijk weg van me toen ik haar op de grond zetten :D
    Gelukkig gaat dat nu eindelijk komen. Hup, richting de glijbaan!

Tijger, wat een leuke manntejs heb je toch zeg! :D
    Mooie foto's!

Loe, oei ik zal morgen aan je denken...
    Succes morgen!
    Mijn kies, ach ik twijfel heel erg of het geholpen heeft.
    Volgens mij is het inderdaad nu de kies ernaast die gevoelig is, wellicht door het drukken van de verstandskies die niet doorkomt...
    Ik wacht het nog een tijdje af, dat snap je wel ;)

Melisa, 1 letter veschil... da's wel goed balen!
    Het enige wat wij gewonnen hebben tot nu toe is een bak ijs :D:D
    Wel hele lekkere trouwens!
    Goede zaken op Marktplaats lees ik. Leuk hoor dat je zo verkocht hebt!

Mosa, nog steeds niet opgeknapt?
    Het schiet ook niet op he met zo weinig slaap.
    Hopelijk gaat het nu snel de goede kant op voor je!
    Svinthe kijkt ook niet echt om naar haar poppen.
    Meer naar de boekjes en de Lego. Daar kan je zo lekker mee gooien ;)

Sterre, mooie test weer hoor!
    Ik vind het dapper dat je nog steeds test.
    Met Svinthe durfde ik dat na die eerste echt niet meer..
    Bang dat ie negatief zou zijn!

MvM, knap dat jullie weer meedoen Mosa en Sterre.
    Ik was zo misselijk en weet hoe erg die kannen stinken, dus voor mij was het echt geen optie...
    Wie weet met de volgende ;)

16. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hanna: ik heb deze keer niet meegedaan met MvM. Ik vond die potten ook zo stinken, en dat met de misselijkheid... Geen optie. Maar meiden die meedoen, vulse weer die kannen. Het is voor het goede doel he.

Loe, wat een verhaal van de tandarts. Maar je zult er uiteindelijk veel plezier van hebben!

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kannen MvM, je kan ze even laten luchten buiten, dan stinken ze heel wat minder :D

Hier nog steeds 'hoge' temp, maar ik voel me gewoon gewoon dus ik denk eigenlijk dat dit mn gewone temp is. En dus pas hoopvol worden als het hoger is ... Maar van mij mag de ongesteldheid wel komen hoor!

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, klinkt als een heftig tandartsbezoekje! Gelukkig is het nu achter de rug, in eerste instantie dan, en hopelijk krijg je er niet al te veel last van. Maar idd maar even goed pijnstillers nemen! Sterkte ermee!

Melisa, o ja, je zus verslaafd aan neusspray? Ik wist niet eens dat dat kon :) Ik ben altijd meer van de dampo als ik verkouden ben, maar ook dat raden ze af als je zwanger ben. Maar ik zal vanavond voor het slapen gaan een keer zo'n zoutoplossing proberen, hopelijk kan ik daardoor iets beter ademen.

Hanna, lijkt me heel prettig, dat je merkt dat Svinthe met steeds meer plezier naar het KDV gaat, laat je haar toch veel fijner achter hè?

Salapio, ik hoop wel dat je snel weet waar je aan toe bent, desnoods idd met een ongesteldheid. Als dat zou gebeuren, gaan jullie er dan echt voor of nog niet?

Over de MvM-kannen, ik vind ze (gelukkig!) eigenlijk helemaal niet stinken, wel zo prettig.
    Wel grappig, mijn buurvrouw doet dus ook mee aan MvM, maar zij zet de kannen gewoon bij de voordeur neer. Vind ik altijd zo'n gek gezicht :) Ik heb afgesproken dat ze ik ze in de achtertuin neerzet, niet de hele buurt hoeft meteen te weten dat ik zwanger ben ;) En vooral na de vorige keer was ik erg blij dat ze op een verborgen plekje stonden. Dus als ik thuis ben als ze ze komen halen, dan zie ik het meisje dat ze ophaalt, eerst voor ons huis langs lopen naar de buren en dan loopt ze terug om naar onze achtertuin te gaan. Ze zal wel denken: omslachtig gedoe :D

Vanavond na het eten ben ik even naar bed gegaan en uiteindelijk een half uurtje geslapen. Meer achter elkaar lukt nu gewoon echt niet. Maar ik moest echt even gaan liggen, ik voel me met de avond zombie-achtiger worden :)

Morgen willen we gaan winkelen. Of het verstandig is weet ik niet, maar thuis heb ik ook last natuurlijk, dan kunnen we misschien maar beter iets leuks doen. Kan ik ook eindelijk met mijn jas met kapotte rits teruggaan. Ze weten er al van bij de V&D, hopelijk komen ze met een goede oplossing.

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik zit weer op de i-pad dus ff geen uitgebreide reactie.

@hanna; vakantie zit er weer op. Nu een lange tijd geen bijzondere dingen op school,lekker doorwerken dus.

En voor ons ook natuurlijk. Ik zag vandaag dat de paas dit jaar erg laat valt.

@sterre; Wat goed dat Roy alweer aan het werk is. Hopelijk vindt zijn kniehet ook goed.

@salapio; wat een warmbloedig type ben jij dan als dit de normale temp is:)

@loe; wat apart dat je kroon in Thailand gemaakt wordt, lekker bereisd tandje. Ik zou wel even mee willen.

@zwangeren; hebben jullie al bedacht hoe en wanneer jullie het de kindjes gaan vertellen dat er een brusje komt?

Verder heb ik een afspraak gemaakt bij de ?HA. Sinds mijn cyclus weer op gang is gekomen heb ik ontzettend kast van mijn eisprong. Eigenlijk heb ik vanaf mijn eisprong totdat ik ongesteld wordt behoorlijk veel last van mijn buik. Dat samen met die rare cycli maakt dat ik eigenlijk wel naar de gyn wil om te onderzoeken of alles wel OK is. Misschien is dit een bijverschijnsel van de KS maar ik vertrouw het niet.
    Wat denken jullie, ik kan hier op zp niet veel info vinden.

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pookie, geen idee wat het zou kunnen zijn. Slim dat je even naar HA gaat. En ik verbaas me er ook over hoor, maar misschien is het de oorthermometer. Bij oraal zat ik rond de 36.3 ...

Mosa, tja dat wordt dan weer een heel ander verhaal: of we er voor gaan :)

Deel Deze Pagina