Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O ja, mijn jas. Ze laten er een nieuwe rits inzetten, dus het wordt opgelost :) Ze moeten hem daarvoor alleen opsturen en het kon wel 2 weken duren, maar ze bellen als hij weer klaar is.

Loe, fijn dat het redelijk gaat met je mond! Hopelijk valt het de volgende keer ook mee! Mijn vriend mag eind januari naar de tandarts voor een kroon ;)

Ik snap het wel dat je Ballorig niets vindt voor L hoor, maar op zich zou je natuurlijk best kunnen komen. Stel dat we ergens anders zouden afspreken, dan zou L ook bij jou op schoot zitten neem ik aan? Datzelfde kan daar natuurlijk ook. Je hebt er ook echt een babygedeelte, daar komen alleen de kleinste kinderen, dus ik neem aan dat we voor een groot deel daar zitten, dus daar zou je best bij kunnen zijn :)

Geniet van je 'vrije' dagje morgen ;) En zie L prinsheerlijk liggen :D

2. Loe

Loe Niet meer actief

#2162 Loe, 4 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jan 2011
    oja, onze trouwkaarten zijn gekomen! Super mooi en totaal wat anders dan ik had gezegd haha. Foto's in mijn album.:)

3. Loe

Loe Niet meer actief

Mosa, fijn dat het geregeld is met je jas!

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meet, Ballorig Utrecht, ben ik een paar keer geweest en is prima, goed bereikbaar ook. Een van de zaterdagen gaat waarschijnlijk niet lukken ivm verjaardag T. Verder begin ik dan met een cursus migratierecht en misschien zit ik ieder weekend te blokken :D

Hanna, volgens mij kunnen onze Jannen elkaar een hand geven ;). Jan vindt het erg druk, zeker met die slechte slapers van ons. Maar eigenlijk wil hij (denk ik) diep in zich wel heel graag een derde, al is hij meer iemand die beren op de weg ziet: hoe moet dat dan als je een boodschap gaat doen etc. Maar dat had hij ook al toen ik zwanger was van T ;) ... Ik denk wat minder na over dat soort dingen en doe het gewoon :D. Knap hoor van het snoepen! En niet te veel fruit hoor: voor afvallen ook niet goed (heel veel suiker). Gewoon twee stuks fruit is genoeg ;). Beter is dan stukjes komkommer ofzo.

Loe, toen ik puber was zei ik: geen of maar een en pas als ik 38 ben :). Maar op een gegeven moment werd dat 4 kinderen en daar sta ik nog steeds achter. Denk niet dat ik dat aan Jan kan verkopen, maar wie weet ... Fijn dat het beter gaat met je mond en lekker een Loedagje! Superlieve foto weer! En ik denk dat L het ballenbad over een maandje al fantastisch vindt hoor ;)

Mosa, hopelijk ben je idd wat fitter morgen. Maar een pmol is echt niet erg hoor, kan je zonder enige twijfel nemen. Ik heb een terughoudende HA wat betreft (reguliere) medicatie en toen ik bij zwangerschap M een gigantische hoofdpijnaanval had (incl overgeven), zei hij dat ik vooral pmol moest nemen.

M is overdag zo goed als zindelijk! Nu twee keer luierloos naar speelzaal en op stap, ging beide prima. Alleen poepen doet ze nog in haar luier en snachts ook nog een luier om.

Nog een mijlpaal: T trok zich net op tot staan in de box. Hij zat er al een hele tijd tegenaan te hikken, maar hij is niet zo handig in zn grove motoriek :D

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    MEETING FEBRUARI 2011

za 5 februari: Mosa
    za 12 februari: Hanna
    za 19 februari: Hanna, Mosa, Salapio (ov)
    za 26 februari: Hanna, Mosa, Salapio (ov)

Ik heb m op ondervoorbehoud gezet ivm studie. En misschien kan ik die eerdere weekends ook wel, maar dat beslis ik lastminute :)

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Nadat Veda vanochtend heel even wakker was (even wat melk laten drinken), slaapt ze nu nog :D Ik heb dus ook lekker rustig aan kunnen doen. Ik heb weer redelijk geslapen, maar voel me nog steeds niet echt lekker. Wel hardnekkig deze keer, het duurt nu al een week ;)

Loe, mooie kaart! Erg leuk gedaan met die foto van jullie :)

Salapio, ik zal het onthouden van de paracetamol, maar nu is het denk ik niet meer nodig :)
    Wat goed dat M al bijna zindelijk is!! Wat een grote meid wordt het!
    En T aan het optrekken, leuk zeg :D

Fijne dag!

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O ja, vandaag 12 weken zwanger :D
    Vandaag ga ik dus mijn eerste buikfoto maken :)

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    En Veda slaapt nog steeds!

Ik vind het zelfs een beetje eng worden, dus ik ben net even gaan kijken, maar ze ligt gewoon heerlijk languit op haar buik te slapen :) Ik laat haar maar slapen dan, blijkbaar heeft ze het nodig.

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo zien jullie dat ik ineens tijd te veel heb :)

Vanavond om 21.15 uur begint op NL 3 het nieuwe programma van Arie Boomsma, Uit de kast waarin ze jongeren volgen die aan hun omgeving bekend maken dat ze homoseksueel zijn.

Lijkt mij een interessant programma, misschien dat iemand anders het ook wil zien :)

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden, even een ego berichtje van mij.

Gisterochtend verloor ik (na de grote boodschap) ineens bruin met sliertjes rose/donker rood.
    Dat rose/donker rood was minimaal maar het was er wel dus ik schrok me helemaal rot.
    Gelukkig was dit eenmalig en de rest van de dag niks meer.

Maar vanmorgen weer precies hetzelfde maar nu ook weer niks meer. Wel heb ik een branderig gevoel van onder.. alsof het geirriteerd is ofzo.
    Ik heb de gyn gebeld maar de secretaresse wil tot morgen afwachten, anders wordt mijn afspraak vervroegd. Ze zei dat het wel normaal kon zijn.

Ik heb nog een testje gedaan om te kijken of die misschien minder donker zou worden maar hij was weer knal positief.
    Ik heb verder ook geen krampen of pijn ofzo. Gewoon dezelfde klachten, groeipijn, boobipijn, moe.. Ik maak me wel zorgen maar van de andere kant zegt mijn gevoel dat er niks is maar ja :(

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O jee, Sterre, wat eng :( Wat zul je geschrokken zijn! Niks aan zulke dingen, maar het klinkt echt alsof het één of adertje is dat gesprongen is! Misschien door het persen :)
    Of het heeft nog met de innesteling te maken, daardoor kun je ook nog iets bloed verliezen. Het klinkt heel onschuldig, maar ik zou ook door de grond zakken van angst!

Dikke knuffel voor deze klotesituatie, ik denk echt dat het meevalt, en hopelijk blijkt er ook niets aan de hand te zijn!!

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ah nee Sterre wat onwijs k*t ... ik denk ook dat het inderdaad een perskwestie is, maar je voelt je natuurlijk toch onzeker. Dikke knuf!

Mosa, Veda lekker aan het tukken ... en jij aan het duimen draaien :D. Lijkt me wel een grappig programma, maar ik denk niet dat ik Jan dat kan aandoen ;). Vanavond gaan we 'Before the devil knows you're dead' eindelijk afkijken :)

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, ook een dikke knuffel van mij.
    Ik zou me ook rotschrikken als zoiets zou gebeuren.
    Jammer dat je nu nog een dag moet afwachten.

Mosa, zo die Veda kan echt lekker slapen zeg!
    Hoe laat is ze nu uiteindelijk wakker geworden?
    Ik ga het programma opnemen. bedankt voor de tip!
    Morgen begint ook Wie is de Mol :D
    Hier nog molfans??

Salapio, ik zat net je onderschrift eens te bekijken en wat is T toch een groot mannetje zeg.
    Svinthe woog met 1 jaar 9250 gram en was 72,5 cm lang.
    Wel een heel groot verschil tussen die twee dan :)

Vanmorgen was het half 6 toen Svinthe besloot om na het flesje niet meer te gaan slapen....
    Grrrrr, en dat nog wel in mijn doordeweekse weekend. Dus om kwart over 6 zaten we beneden.
    Gelukkig stortte ze om half 9 weer in en zijn we allebei nog lekker 1,5 gaan slapen :D
    Vanmiddag ga ik bij de buurvrouw een koppie thee doen.
    Ze is erg aardig en zeker in de winter spreken we elkaar weinig.
    Normaal is het nog weleens een kletspraatje over de schutting, maar in de winter zijn we natuurlijk weinig in de tuin te vinden.

14. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mosa: je meisje had het dutje vast hard nodig.

Afrola: jij nog een dikke knuffel he! Hoe voel jij je nu?

Sterre: hopelijk is er niets aan de hand, het kan van de toiletgang/innesteling komen. Maar bloed blijft schrikken!

All: vanmorgen weer naar de Vk geweest, alles was oke.
    Ik heb nog steeds geen buikfoto gemaakt, erg he? En ik heb me al een flinke toeter haha.
    En mannen: die van mij neemt niet eens meer de moeite te vragen hoe het was vanmorgen. Ben beetje link nu. Kwam er vorige week achter dat hij af en toe sms't met een meisje van de zaak, dus je raad het al: hij kreeg net een lief sms'je of hij met zijn hoofd niet bij L... zat! Weet hij direct dat ik het weet :)

15. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoii dames

@melisa fijn dat alles goed was bij de vk, oww das niet zo leuk van je man! hmm en ook nog sms-en met een ander meisje, daar zouden mijn nekharen rechtop van gaan staan denk ik haha maar dat is vast onschuldig. en ow ik ben wel benieuwd naar die dikke toeter van je hoor haha :D

@sterre ah meid jeetje wat schrikken bah zeg! het zal vast niets zijn maar toch bah zeg!! dikke knuff!

@mosa jeetje jij voelt je ook dus eigenlijk nog steeds niet lekker, duurt ook al best een tijdje is het niet?? en ga je je buikfoto ook hier posten? hihi;) kben wel benieuwd! en lijkt me een handig zitje zo voor achter de kinderwagen.. ben benieuwd of ze ook zo iets hebben voor de bugaboo.. kzal eens gaan neuzen haha.

@afrola jeetje aghh man frustratie's zo vervelend zijn die als ze ziek zijn! en jij zelf dus ook nog steeds helemaal niet lekker bah zeg, lijkt me zo vervelend als je de hele dag uitkijkt naar dat T J kan overnemen, dat hij dan zelf zielig ziek gaat doen en helemaal niet mee wilt denken over eten o.i.d.! dikke knuff jij ook!

@hanna ow goed zeg van je dat je al die lekkere dingen aan de kids hebt gegeven, poeh zou ik niet kunnen, echt knap:) en wat een leuke kerst foto van svinthe, ik kan niet wachten tot feli een staartje kan haha :D

@salapio ahh ja 4 kids, leuk hoor, wel ook druk lijkt me, wie weet over een tijdje dus wel beginnen voor nr 3 :D spannend hoor kben benieuwd!

@all

menn ik ben me MOE de laatste tijd niet meer normaal..

vanmorgen samen met feli en hai naar het bureautje geweest, wel leuk dat hai mee ging (hij is nog vrij deze week) want hij is daar nog nooit geweest.

feli is echt een lucht-wuppertje zeiden ze daar hahaha tis ook wel zo, ze weegt nu bij ongeveer 14 maanden:

7980gr, en ze is 74 cm hihi en dat terwijl ze toch de laatste tijd echt best wel goed eet haha achja:) ik was zelf vroeger precies zo:)

verder die vervelende prikken gehad, men ze heeft nog Nooit Zo erg gehuild echt super zielig!!

verder loopt ze hier overal rond en rond, echt heel de dag door :D hahah ze wou vd week zelfs niet meer zitten om haar fles te drinken, nee doet ze lopend wel even hahahaha;)

naja tis gewoon een lekkerding:) verder met mij alles wel goed, wel erggg moe laatste tijd, ben vanmorgen lekker met feli terug in bed gekropen, en heb net moeten spugen ondanks de medicijnen.. hopelijk was dat eenmalig!

nou dames, groetjes allemaal!

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Melisa, wat fijn dat alles weer goed was met jou en de beeb!
    Hmm, lekker dan dat gesms van je man :(
    Ik ben wel benieuwd naar je buik hoor!!

Mosa, gefelicteerd met de 12 weken.
    Toch wel een mijlpaal :D:D
    En ... waar blijft de foto? ;)

Sanne, Feli is echt licht inderdaad.
    Ach joh wat maakt het uit. Ze doet het toch helemaal goed?
    Jammer dat je zo moe bent de laatste tijd. Hopen maar dat het snel een beetje beter gaat!

Loe, wat een mooie trouwkaart hebben jullie gemaakt.
    Erg leuk om daar een foto voor te gebruiken en inderdaad helemaal anders dan de voorbeelden die je hier wel gepost had :)

Ik kom net terug van het thee-en bij de buuf. Tjonge, was wel vermoeiend.
    Ze heeft nl een open trap en Svinthe was er echt neit bij weg te slaan.
    Kleine klauterkabouter! :D
    Nu ligt ze nog eventjes te tukken en kan ik fijn nog even achter de computer.
    Helemaal niks in huis gedaan vandaag... gslapen en achter Svinthe aangelopen.
    Morgen weer een dag he?

17. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hai meiden,

Bedankt voor jullie knuffels :). Mijn keelpijn neemt iets af, dus heb ik een redelijk goede nacht slaap gehad :). Nu hopen dat het snel doorzet met beter voelen ;).

@ Sterre, oh wat eng! Dikke knuffel. Maar als je gevoel nog steeds goed is en je geen krampen hebt heb ik ook nog een goed gevoel over jou zwangerschap!

@ Sanne, vervelend dat je zo moe bent en nog steeds zo misselijk. Is ook nog best druk natuurlijk met Feli erbij. Probeer idd maar alle rust te pakken die je pakken kunt. En wat is zij een licht poppetje zeg :$.

@ Hanna, balen van de vroege Svinthemorgen. Gelukkig mocht je wel nog even terug in bed nog later op de ochtend :).

@ Mosa, wow Veda hield het echt lang uit vanochtend :$. Kon jij wel lekker je eigen gang gaan ;). Moe zijn van een verkoudheid kan best lang aanhouden en nu je zwanger bent er vast nog meer inhakken. Hopelijk voor jou trekt de vermoeidheid na nog een paar goede nachten nog verder weg ;).
    Waar blijft de buikfoto?

@ Salapio, wat Super dat M zindelijk is. En T trekt zich op aan de box, ook zo leuk :D

@ Loe, leuk trouwkaartje hoor :)

@ Melisa, fijn dat je vanochtend weer goed door de keuring kwam. Wel jammer dat je man zo geinteresseerd is ;). Groot gelijk van je sms.

18. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    MEETING FEBRUARI 2011

za 5 februari: Mosa, Afrola (ov)
    za 12 februari: Hanna
    za 19 februari: Hanna, Mosa, Salapio (ov), Afrola (ov)
    za 26 februari: Hanna, Mosa, Salapio (ov), Afrola (ov)

Vindt erg leuk om weer een meeting te plannen. Maar wij willen ook nog in jan/feb op vakantie. En die moeten we ook nog plannen :).
    Vandaar alles onder voorbehoud. Zodra ik onze vakantieplanning weet zal ik het laten weten/lijstje aanpassen ;)

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden, ik heb wel bijgelezen maar even geen puf om te reageren op alles. Heb me vandaag maar even op het huishouden gestort maar zelf zo ging de tijd langzaam ;)
    Ik heb na vanmorgen nog wat bruin gehad maar de rest van de tijd niks meer. Tuurlijk alleen maar fijn maar ik blijf wel onzeker nu. Het is nu al 2 dagen in de ochtend geweest dus ik kijk nu wel op tegen morgenochtend :(
    Al moet ik wel zeggen dat ik er nog steeds geen slecht gevoel over heb maar ja, wie weet zit ik er wel helemaal naast :)

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, Veda werd uiteindelijk om 11.45 uur wakker, heerlijk uitgeslapen :) Alleen vanmiddag een beetje lastig met haar slaapje natuurlijk. Ik heb haar net maar in bed gelegd, ondanks dat ze niet aangaf moe te zijn, kijken of ze nog even een uurtje wil slapen.

Ik ben een molfan :D De vorige keer is het er helaas niet van gekomen om het helemaal te volgen, hopelijk deze keer wel!

Fijn dat het gezellig was bij je buurvrouw, maar lastig, zo'n open trap ;)

Melisa, fijn dat alles goed was bij de vk! En ik vind dat je deze week een buikfoto MOET maken! Anders vind je het achteraf vast jammer als je het niet doet. Ik maak op precies dezelfde data als toen met Veda buikfoto's, kan ik leuk het verschil zien.

Maar je man sms-en met iemand van zijn werk :x :( Wat voor sms-jes zijn het dan, klinkt wel vreemd namelijk ;) Heb je een reactie van hem op jouw berichtje van vanochtend gehad?

Sanne, ik voel me nu al een week niet lekker, en het knapt helaas ook nog niet echt op. Verschil is wel dat ik nu tenminste wel weer een beetje lekker kan slapen. Maar ik blijf constant stekende hoofdpijn houden, als ik dat vrijdag nog heb, dan bel ik even de HA of het niet één of andere ontsteking kan zijn. Morgen kan ik in ieder geval nog niet werken, vind ik ook vervelend. Nu maandag weer, ik mag toch hopen dat ik dan weer opgeknapt ben ;)

Feli is idd een licht poppetje, maar prima toch, als dat bij haar hoort! Alleen maar fijn met sjouwen enzo :D Ik denk dat Veda al bijna 11 kilo weegt! Wat sneu van de prikjes! Daar kan ik nu al bijna tegenop zien, wij moeten over twee weken. Hopelijk krijgt Feli er nu en over een week geen last van!

Leuk dat ze zo aan het lopen is, voor een kindje is het natuurlijk ook heel gaaf om te ontdekken dat je kan lopen :D

Wil je in februari wel kijken of je naar de meeting kunt komen (of samen met Hai?) of liever al sowieso niet? Is ook prima natuurlijk, maar ik denk dat iedereen het wel erg leuk zou vinden als jij ook zou komen :)

Afrola, fijn dat je je iets beter voelt! Het is idd te hopen dat je het ergste gehad hebt en dat het nu de goede kant opgaat! Hoe gaat het met T nu?

Heerlijk zeg, vakantieplannen in januari en februari! Wel vind ik dat de meeting voor moet gaan :D ;) Maar waar zitten jullie aan te denken?

Sterre, nogmaals een dikke knuffel voor alle onzekerheid! Ik heb toen ik zwanger was van Veda een paar dagen iets bruinverlies gehad, achteraf ook onschuldig, maar je schrikt je echt dood. Hopelijk blijft het hierbij, maar probeer op je lichaam te vertrouwen!

All, ik hoorde Veda de hele tijd spelen/praten in bed, maar het lijkt nu stil te zijn :) Heerlijk vind ik, want vandaag vond ik het heel zwaar om constant met haar bezig te zijn door die stomme hoofdpijn ;)

Meestal maakte ik meerdere buikfoto's, maar nu had ik er eentje gemaakt en toen waren de batterijen van het fototoestel leeg :) Ik heb ze gelijk op de oplader gedaan, dus ik zal zo even kijken of de foto goed gelukt is. Dan zal ik hem zo plaatsen, en anders maak ik morgen met daglicht wel een nieuwe. Dat ene dagje zal wel niet zo veel verschil maken ;)

Deel Deze Pagina