Sterre, haha, ik moest hardop lachen om je stukje dat jij een foam cijfer in je gezicht geduwd krijgt in plaats van een kusje Lastig met de schoentjes! Wat voor maatje heeft hij? Veda heeft lange voeten, dus tegen de tijd dat ze echte schoentjes moet, zal dat wel minder een probleem zijn Ik ben nu wel aan het kijken voor leren slofjes, lijkt me wel lekker in de winter. Veel plezier vanavond! Hanna, leuk, een horloge als cadeau! Maar nog een paar daagjes geduld hebben Heb je weleens lauwe thee geprobeerd bij Svinthe? Ik ben nog altijd blij dat Veda zo gek is op water om te drinken, ze drinkt ook de hele dag door slokjes water. Ze heeft ook nog nooit iets anders gehad (ook geen diksap) want ik vind het zo wel prima, ook voor haar tandjes natuurlijk. Over de meeting, als ik het goed onthouden heb, kom jij, Sterre, Afrola, Djaar, Pookie (toch?), Salapio weet het nog niet helemaal zeker, Loe misschien en ik. Volgens mij was dat het al, sorry als ik iemand vergeet Sanne, dikke knuffel, wat een rotsituatie En groot gelijk dat je hem niet gaat halen, hij lost het nu zelf maar op! Maar wel vervelend, hopelijk maken jullie het vanavond weer goed!
Ik denk wel dat we gaan komen met de meeting, heeft Jan het lekker rustig , maar laat het ook een beetje afhangen van de nacht (na sommige nachten durf ik echt niet de snelweg op). Als we ergens op bezoek zijn vragen mensen vaak aan M of ze lekker appelsap of limo wil. Maar ze wil alleen maar water (soms thee of melk) ... best saai dus (maar wel gezond).
T vindt water ook erg lekker trouwens. En die is heel zielig: schor en snot en hoesten. Geen koorts gelukkig. Verder wel lief. M zit ook weer in een nieuwe fase: ze wil onverdeelde aandacht en dat gaat natuurlijk niet met een klein broertje. Best vermoeiend hoor, want ik wil niet ingaan op haar negatieve gedrag (huilen, dreinen, zeuren), maar ik vind het ook zielig en snap het erg goed. Morgenochtend gaan we saampies lekker naar het zwembad. Ik denk dat dat al erg goed is: even echt alleen aandacht van mij. En ook relekst voor Jan, ik leg namelijk T in bed rond half 10 en vertrek direct daarna naar het zwembad. Hij kan dan dus theoretisch uitslapen tot een uur of 11-12 ...
Maar eigenlijk geldt voor alles, wat Pookie geloof ik ook al schreef, als je ze openmaakt, merk je wel of het nog goed is. Als hij muf ruikt of er bruin uitziet, dan is de wijn niet meer goed. Conclusie, of snel zelf aan de wijn of het aan iemand geven die snel aan de wijn wil Is Hai inmiddels al weer thuis? Salapio, gezellig dat je waarschijnlijk ook naar de meeting komt Hopen op een goede nacht dan maar! Beterschap voor T! Idd wel sneu voor M, hopelijk doet het samen zwemmen morgen haar goed. Veel plezier All, wij hebben maar weer eens een keertje een hele wedstrijd van Feyenoord gekeken, maar helaas weer verloren Ondertussen heb ik weer een stel foto's ingeplakt, daar blijf je soms mee bezig. Slaap lekker allemaal!
@mosa thnx voor het vragen!! ik ga ze weg geven en dan zeggen dat ik niet weet of ze nog goed zijn, dat ze ff moeten kijken, maar ze in iedergeval niet te lang moeten laten liggen! hahaha. en hai was rond 9u weer thuis ofso, zn broer en die zn vrouw + baby hadden hem terug gebracht, dus die waren hier ook nog even. toen ze weg waren kregen we natuurlijk(weer) ruzie, beetje jammer want hij begreep mij niet terwijl ik ook wel mijn fouten benoemde. maar goed, boos naar bed gegaan, vandaag zouden we gaan winkelen in rotterdam, heb ik wel zin in eigenlijk, dus ik hoop dat we alles weer kunnen vergeven en vergeten en weer gezellig verder kunnen @salapio wat moeilijk dat M zo veel aandacht wil, ik hoop dat het zwemmen vandaag goed zal doen! Lijkt me ook best moeilijk voor jou om je aandacht te verdelen. veel plezier met zwemmen in iedergeval gaat de bv nog steeds goed? of geef je die niet meer? wat ik me nog afvroeg, hier namelijk weer schoonzusje die na 2 mnd gestopt is omdat het zo'n verschrikkelijke pijn bleef doen... blijft dat altijd of gaat dat gewoon wel over..? of is dat echt p.p. verschillend? @al nou hopelijk dus gezellig dagje winkelen hier...? hoop ik ff feli dr verjaardags outfit te kunnen scoren en hai wil een nieuwe winterjas en ik eigenlijk ook. eerst de bankrekening maar eens even chekken whaha groetjes allemaal!
HOERA MIJN KEEL IS IETS MINDER DIK, ik kan nu tenminste met minder pijn slikken! Maar werken morgen zal er nog wel niet inzitten Voel mij wel schuldig, eerst Y in ZH en nu die angina, ik ben de afgelopen 2 werkweken maar 1 dag aanwezig geweest.
Goedemorgen, Sanne, hopelijk hebben jullie het inmiddels weer goedgemaakt en wordt het winkelen gezellig. Hopelijk kunnen jullie wat leuke dingen vinden! Pookie, dat is wel een hoera waard! Fijn dat het nu echt minder wordt, nu gaat het vast snel de goede kant op. En ik snap je schuldgevoel, maar ziek is ziek natuurlijk, dit soort dingen is pure overmacht. En je kunt nu beter goed uitzieken, dan te snel aan het werk gaan! All, fijne dag!
Hoi meiden, Vanmorgen kregen we een telefoontje dat mijn man's oma is overleden. Ze was al een tijdje ziek, maar op het laatst is het erg snel gegaan. Sanne, nog gaan winkelen vandaag? Salapio, was het zwemmen leuk? M zal wel genoten hebben van de mama-aandacht denk ik. Pookie, hoera voor de keel met iets minder pijn! Hopelijk is het nu snel helemaal weg. Straks gaan we naar een verjaardag van 2 zoontjes van vrienden van ons. Ze zijn op dezelfde dag geboren, met 3 jaar ertusssen. Hoe kien je het uit he Fijne dag allemaal!
Pookie, joepie! En schuldgevoel slaat natuurlijk nergens op, ziek = ziek en zieke kindjes staan sowieso op nummer 1. Sanne, he vervelend dat je weer ruzie had met hai. Wel een leuke dag gehad? Ik geef nog steeds bv al hebben we min of meer per ongeluk wel de avondvoeding zo'n beetje afgebouwd: T krijgt dan een fles poedermelk. Ook als ik werk of mag uitslapen dan krijgt hij meestal een fles poedermelk en kolven doe ik alleen uit noodzaak voor mezelf: ( . )( . ) Zwemmen, was superleuk en M heeft sowieso een supergoeie dag gehad vandaag. Hopelijk is ze gewoon over dr lastige fase, maar dat durf ik nu nog niet te zeggen. Ik hoop het wel natuurlijk. Mosa, o balen. Jan is ook van feyenoord. Ik heb zelf niet heel veel met voetbal (leuk om te kijken niet leuk genoeg om voor een bepaald team te zijn). Ik vind Ajax de laatste tijd erg goed spelen, maar goed ben geboren Adammer dus misschien bevooroordeeld Hanna, dat is wel een precisieschot geweest dan O jee ... ik geloof dat M niet wil slapen. Tja. Heeft vanmiddag geslapen in de wagen (45 min oid), was zo moe na het zwemmen, maar dat gaan we dus gewoon niet meer doen (hebben we al vaker gezegd )
Hoi dames, Sanne, hoe was het winkelen? En hebben jullie het weer helemaal bijgelegd? Hanna, gecondoleerd met de oma van je man. Was de verjaardag vanmiddag toch gezellig? Salapio, fijn dat het zwemmen gezellig was en helemaal fijn dat M sowieso een erg goede dag had. Hopelijk heeft ze idd het ergste gehad! Ik hoop dat M toch lief is gaan slapen! Loe, hoe gaat het nu bij jullie? All, wij hebben een lekker rustig dagje gehad, heerlijk! Meestal werk ik op maandag maar deze week werk ik een extra dagje thuis, want morgenmiddag komen alle meiden van zwangerschapsgym langs. Ik ben erg benieuwd naar alle kindjes, allemaal jongetjes. Kunnen ze leuk samen spelen
Goedemorgen meiden, Heerlijk vakantie. Svinthe ligt nog te slapen, na een fles om 5.45 uur en ik kan langzaam wakker worden achter de computer Geen gehaast om op tijd uit huis te gaan Straks lekker winkelen. Ik heb er zin in. Maar eerst op het kdv het eerste oudergesprek! Haha, ben benieuwd wat ze gaan zeggen! Mosa, wat heerlijk dat je vandaag thuis kan werken. Geeft wel veel rust denk ik. Leuk dat de zwangerschapsgymmeiden langs komen. Veda het enige meisje?? Da's wel toevallig! Veel plezier iig! De verjaardag gisteren was heele rg leuk. We kwamen binnen en het was echt megadruk, maar Svinthe wurmde zich na een paar minuten naar de vloer voor de eerste inspectieronde Daarna wat gehaktballetjes geschooid bij ons en een fles gekregen en toen is ze heerlijk gaan spelen. *trots* Wij hebben gezellgi bijgekletst met onze vrienden en later werd het wat rustiger. Dat was ook wel fijn. Om half 8 lag Svinthe in haar bedje. Die was helemaal uitgeteld! Mijn mans oma wordt op donderdag begraven. Woensdagavond (op mijn verjaardag helaas) is het condoleren. Maar even kijken hoe we dit planningtechnisch allemaal weer gaan regelen. Mijn zus is dit jaar aan de beurt om de verjaardag op de dag zelf te vieren en dan komt nu wel heel goed uit. Dan gaan we na het condoleren maar gelijk naar haar toe. Pookie, hoe is het nu met je keel? Hopelijk weer een stuk beter dan gisteren. Salapio, is M nog wel lekker gaan slapen? Fijne dag allemaal!
Goedemorgen, Hanna, met zw. gym waren we met z'n zessen, en idd 5 jongetjes en Veda Fijn dat het gisteren gezellig was, leuk zijn dat soort dingen dan hè?! Rot dat het condoleren op je verjaardag is, maar ja, dit soort dingen plan je natuurlijk niet. Is je man er erg verdrietig om? Veel plezier straks met winkelen, lekker genieten van je 'vrijheid'! De reden dat ik eigenlijk even online kwam, was om Afrola heel veel sterkte toe te wensen voor vandaag! Ik zal aan je denken en ik hoop echt dat het meevalt!!
Sterkte Afrola! (met dank aan het goede geheugen van Mosa) Hanna, heerlijk joh winkelen! Mag ik ook binnenkort: met mn mams (nog een verjaardagskado), echt wel zin in. En aangezien T goed uit de fles drinkt en ik een dagje zonder kolven ws wel red, kan het nu ook zonder gedoe met kolven op een WC oid. Jammer dat verjaardag samenvalt met condoleance. Wel een geluk bij een ongeluk dat het de beurt was van je zusje. M is lief gaan slapen uiteindelijk. T heeft flink gespookt vannacht, duidelijk niet lekker. Was ook niet echt om te drinken, paar flinke slokken en dan weer doortukken. Denk vanwege keelpijn. Dus ik ben best brak. Na onrustige avond ook nog om 1u, 3u, 5u wakker en M kwam om 530 bij ons erbij. Pffffffff ... Vandaag zouden wat meiden met dec-kindjes langskomen, maar 2 van de 4 hebben al afgemeld vanwege ziek/zwak/misselijk, dus misschien heb ik op eens een dag zonder ingeplande bezigheden!
Goedemorgen, @ Mosa / Salapio Dank jullie wel! Vanavond horen we de uitslag pas, brrr. Dit weekend onszelf druk gemaakt. Gister nog langs mijn ouders geweest en ter afleiding voorgesteld in de duinen te wandelen. Was heerlijk! Vandaag nog wel gewoon werken. Hopelijk lukt het een beetje! @ Salapio, oef moeilijke nacht. Knuffie. Hopelijk kan je aankomende nacht beter slapen! @ Mosa, werkze vandaag en veel plezier vanmiddag @ Hanna, heerlijk vakantie! Nog gecondoleerd met je man's Oma. Condoleance op je eigen verjaardag. Jammer. Shopze vandaag! @ pookie, hoe gaat keel, nog steeds beter! Ijsjes eten helpt heb je dat al geprobeerd? Nu echt aan de slag!
Salapio, wat rot dat T zo gespookt heeft vannacht Ik kan me voorstellen dat je nu brak bent! Veel plezier mocht de meeting met de december-mama's doorgaan! Afrola, jeetje, vanavond pas de uitslag, irritant! Succes dan vandaag met werken, hopelijk geeft het goede afleiding!
Rustig hier De rust is hier weer teruggekeerd. Wat is het toch druk met 6 kleine kindjes Maar het was wel heel gezellig, en het was leuk om iedereen weer te zien. Ook grappig om te zien wat alle kindjes nu konden enzo. Op een gegeven moment ging het over een tweede kindje, maar niemand moet er nog aan denken. Ik heb maar niet zoveel gezegd, ik dacht: ze moesten eens weten Nu ligt Veda helemaal uitgeput op bed
Hanna: Hahaha.. ik vind cadeautjes krijgen ook altijd spannend... ik kan ook niet wachten tot woensdag, voor mij is het een verassing wat ik krijg Maar als het net zoveel is als de vorige jaren dan krijg ik niks Svinthe aan de spa rood, dat is ook apart haha. Oh en noah zit tussen de 19 en 20 in dus we moeten een maat 20 hebben maar dan zijn de schoentjes voor hem weer te breed Haha moest wel lachen om de 2 zoontjes van jullie vrienden, dat noem ik nog eens uitkienen Gecondoleerd met de oma van je man Jammer dat het condeleren op je verjaardag valt dus wel fijn dat het dan dit jaar bij je zus is. Sanne: Oei Hai heeft het dus letterlijk genomen wat je zei. Nou hier wordt dat ook weleens gezegt, dan zeg ik, kan je niet even lekker bij moeder op de bank gaan zitten ofzo ... Hopelijk lees ik dadelijk dat hij weer lekker bij jou thuis is. Mosa: Hier drinkt noah alles wat ik hem in zijn bekertje doe maar 9 van de 10 keer is het water. Hij drinkt de hele dag door en als ik die beker af en toe niet weg zet dan drinkt hij steeds de hele beker leeg. Niet erg natuurllijk behalve als we moeten eten en hij dus meer water dan eten in zijn buikkie heeft Veel plezier met de meiden van de zw-yoga! Leuk zeg dat veda het enige meisje is, hier is noah altijd het enige jongetje Oh lees al dat het gezellig was. Haha dat zijn van die momentjes dat je even op moet gaan letten he als ze het over een 2e hebben, ik heb me al een paar keer bijna versproken en we zijn pas net bezig Salapio: Fijn zeg dat je met M even lekker alleen bent gaan zwemmen. En Jan lekker uitgeslapen? Ah lees dat het zwemmen geslaagt is met M, leuk! Knuf voor de slechte nachten! Pookie: Yay dat je keel minder pijn doet, hopelijk is het inmiddels nog meer verbeterd. En je moet je niet schuldig voelen hoor dat je nu 2 werkweken niet op de je werk bent geweest, maar ik snap het wel, zou ik ook hebben. Afrola: Héééél veel sterkte vandaag!!! Ook ik denk aan je! All: Wij zijn vanmiddag even naar de stad geweest en bij de 4e winkel (ben nu in totaal 7 winkels geweest pff) zijn we eindelijk geslaagt voor schoentjes voor noah Hij mocht ze gelijk aanhouden Het zijn super leuke en stoere schoentjes. Ik wilde eigenlijk wel met klittenband omdat dat me makkelijker leek maar omdat hij van die smalle voetjes heeft hebben ze me vetertjes aangeraden, dan kan je zo nog wat strakker trekker zodat ze beter zitten. We liepen dus steeds vast op die smalle voetjes maar we hebben ze hoor, echte stappers Gister in de skybox was heel leuk! En de wedstrijd was ook erg leuk, Roda heeft met 4-1 gewonnen dus dat was wel een feestje. We hadden hele fijne stoeltjes buiten en werden bediend met van alles, broodjes, soep in de rust en vooral heel veel dure wijn... we waren nog niet eens halverwege toen ik maar besloot aan de cola te gaan Ik moest op een gegeven moment naar de wc maar was vergeten te kijken welke box wij hadden (ahum.. blont of alcohol) Gelukkig stonden er naamplaatjes van de bedrijven bij elke box en kwam er toevallig een meisje die ik herkende uit die van ons maar zag ondertussen wel dat wij naast de spelers box zaten Vond het wel stoer, we hebben ook wat spelers gezien maar ik kende ze geen van alle Zo en nu met mijn kleine man spelen, die is net wakker geworden Oja, ik ga trouwens 1x per week mijn FF invullen van de hele week want dan hoop ik dat ik er wat minder mee bezig ben. En nu is het toch niet spannend
Sterre, nou, hopelijk krijg je dit jaar wel cadeautjes Hoe zit het eigenlijk precies met schoenmaten, hoeveel cm is welke maat? Fijn dat je geslaagd bent voor schoentjes! Wat voor schoentjes zijn het? Dat is waar ook, gisteren ben je naar voetbal geweest! Stoer hoor, in zo'n skybox! Grappig dat je vergeten was in welke skybox jullie zaten Afrola, inmiddels zal je werkdag er wel op zitten, zal wel een zware dag geweest zijn. Nogmaals, hopelijk valt het mee!
Irritant :x Ik probeer wat speelgoed (voor Veda's verjaardag/sinterklaas) te bestellen via de site van Bart Smit (tussen 17.00-21.00 uur krijg je 15% korting met deze actiecode: AC7647), maar als ik wil betalen via Ideal staat er: Een iDEAL-transactie is nog in behandeling, wacht op de automatische statusupdate. Maar er komt geen update :x Als ik alles opnieuw doe, komt het er ook te staan, dus het lukt niet