Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hey meiden,

Heb mijn ovu-testen weer gevonden! Het zijn er nog 11. Iemand belangstelling? Dan stuur ik ze op (voor niets hoor, want ik ga ze echt niet meer gebruiken). Sterre wilde ze eerst wel, maar ja, die is zonder zwanger geworden haha.

2. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Melisa, ik wil ze wel overnemen.
    Kan ik er over een paar maanden mee spelen :)

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, leuk dat je vandaag ook gaat winkelen, hopelijk vind je wat leuke dingen :) En dan de echo, ook leuk! Ik ben benieuwd hoe lang je nu precies zwanger bent.

Ik heb voor mijn keelpijn gewone zuurtjes gebruikt, want veel keelsnoepjes zijn niet zo goed als je zwanger bent. Welke enzo weet ik niet, maar ik neem dan liever geen risico. Tijdens Veda's zwangerschap heb ik weleens keelsnoepjes genomen, maar als je bijv. 30 weken zwanger bent, vind ik het weer een ander verhaal dan dat je kort zwanger bent.

Grappig dat Feli zo van muziek geniet, zal zeker een schetig gezicht zijn om te zien :)

Loe, wauw zeg, L die doorgeslapen heeft, super :D Hopelijk volgen er meer van dat soort nachten, dan kun je moeizame dagen ook wat beter hebben hè?

Wat rot dat je weer zo'n last van je mond hebt :( Hopelijk viel het mee bij de tandarts!

Afrola, ik weet ook wel dat ik eigenwijs ben hoor, op het gebied van mijn rug enzo, dat ben ik al jaren ;) Maar volgende week ga ik wel écht naar de fysio bellen, want zo hou ik het niet lang meer vol. Wat dat betreft dat ik wel wat verstandigheid van je lenen ;)
    Maar het heeft er ook wel mee te maken dat ik lichamelijk veel dingen heb (zonder het dramatisch te maken, zo klinkt het erger dan het is hoor), waar niets aan te doen is, dat ik al snel denk: nou ja, het zal er wel bij horen. Maar hopelijk is aan mijn rug nu wel wat te doen.

Fijn dat het iets beter met je gaat! Ben je nu ook nog thuis of al weer aan het werk?

Ben je trouwens blij met je nieuwe telefoon nu je alles snapt?

Speelse met de ovulatietesten :D Jij had/hebt wel aardige regelmatiche cyclussen toch?

All, Veda wil de laatste twee avonden 's avonds moeilijk slapen, dan kunnen we echt merken dat ze last heeft van haar mond ;) Gelukkig slaapt ze wel door als ze eenmaal slaapt, en ze is echt een uitslaper op het moment. Vanochtend was het 9 uur, nou, dat vind ik helemaal niet erg :D

Doordat ze gisteren niet naar bed wilde, heb ik wel Wie is de mol gemist :( Misschien tijdens het weekend maar even terugkijken op uitzending gemist, ben toch wel benieuwd.

O ja, mijn broeken zijn binnen, en ze zijn leuk :D En lang :D Ze zitten ook heerlijk, echt hele mooie broeken. Ik ben er heel blij mee, want ik dacht dat het een ramp zou zijn om goede broeken te vinden. Ik heb nu een zwarte en een spijkerbroek, dus met alle rokjes/jurkjes die ik heb kom ik al een heel eind.
    Ik zal van het weekend eens een buikfoto maken met een positiebroek aan, dan lijk ik wel 5 maanden zwanger :)

4. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Hahaha, ja idd..ik was er even flink druk mee:Dmaar volgensmij ben ik nu weer aardig op de hoogte van alles

5. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Zie dat je nu voor een echo bent..hoop dat alles goed is..spiek vna nog wel even via mijn mobieltje..

6. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    sterkte meid..hoop dat je snel van je pijn af bent..

7. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    De komende dagen ben ik waarschijnlijk niet aanwezig..gaan een weekendje weg..maandag ben ik jarig en heb dit cadeau gekregen van mijn man.We nemen wel de laptop mee dus als we daar verbinding kunnen maken kom ik nog even spieken

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Heerlijk hoor, een weekendje weg! Leuk verjaardagscadeautje, attente man heb je :) Veel plezier, en niet te veel spieken op je laptop hoor, lekker van elkaar genieten ;)

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    #2249 pookie66, 7 jan 2011
    Laatst bewerkt: 7 jan 2011
    Zo de kerstboom is weer weggewerkt. Er is gesopt en stofgezogen nu ff uitrusten voor ik de vloer ga dweilen.

Vanmorgen ben ik bij de HA geweest en ik ben doorverwezen naar de gyn voor een echo_Ook is er het een en ander op kweek gezet. Nu ff afwachten dus.

@melisa; flinke buik hoor, leuk dat Chelsey er naast zit voor vergelijking:) Zij past er in ieder geval niet meer in.

@sterre; Wat een goed nieuws!! Een ring met hart, nu nog ff een beetje spannend met het bloedinkje maar deel 1 is alvast geslaagd.

@salapio; ik wil ook een Jan;);););)

@mosa; dikke knuf, je hebt het zo te lezen even niet lekker met je lijf. Hopelijk wordt het snel beter en in ieder geval snel naar de fysio!
    Gelukkig ben je wat opvrolijkt door je mooie positiebroeken.

@loe; ik heb echt geen flauw benul wat er met L kan zijn. Wij hebben hier een waar slaapmonstertje, net als haar vader:)

@sanne; Wat fijn dat de anti-misselijkheid pillen goed werken. En lekker gourmetten, daar heb ik ook wel weer eens zin in.........

@afrola; helaas wij kwamen te laat thuis van mijn schoonouders, ik heb alleen de laatste 5 minuten gezien van de Mol:( Ik moet wel zeggen dat ik de helft van de deelnemers niet ken. Wel hoop ik dat het lang duurt voordat Jan Kooiman eruit gaat:p Van mij mag hij de Mol wel zijn.

@nbroen; Fijn weekend en natuurlijk een fijne verjaardag.Mag ik zo brutaal zijn en vragen hoe oud je wordt?

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, druk geweest zo te lezen, soms wel lekker :)
    Heeft de ha zelf nog iets gezegd over je klachten, of laat hij/zij het helemaal over aan de gyn? Wel fijn dat er werk van wordt gemaakt, dit lijkt me ook niet prettig.

Ik weet nooit zo goed wat ik van Jan Kooiman moet vinden. Soms vind ik hem wel leuk, maar soms denk ik: nou nee :)
    En je weet je wel dat Salapio's Jan niet Jan Kooiman is :p ;)

Ik ken ook veel deelnemers aan Wie is de mol niet, dat maakt het lastiger om er echt in te komen vind ik.

11. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, op zich snap ik je reactie 'nog even afwachten/ dat hoort er vast bij' wel hoor. Maar aan de andere kant als er iets simpels is wat je aan de pijn kan doen is dat ook wel erg fijn ;).
    Fijn dat je broeken goed en lang zijn :D, zitten ze al lekkerder dan je gewone broeken?
    Ben nog steeds thuis. Al gaat het wat beter, ik leef nog steeds op 6 paracetamollen per dag, elke 8 uur 2. Daarmee is de pijn nu heel goed te doen en slikken gaat best goed (als het maar geen harde dingen zijn). Maar ik heb dus nog geen stem en ben nog moe.

@ Nbroen, heel veel plezier dit weekend. Leuk hoor! Alleen het weer zit niet heel erg mee geloof ik. Dat is dan weer jammer. Heb je daar veel leuke binnenactiviteiten?

@ Pookie, al goed bezig geweest zo te lezen, Goed zeg :).

@ Wie is de mol, je kunt de uitzending idd via uitzending gemist terugkijken.
    Opmerkelijk begin, namelijk gelijk met een opdracht. In een van de spellen is de mol al 'te zien' geweest. Ik heb m gemist, net als alle kandidaten. En dan is er nog een spel met heel veel gemol zoals altijd ;). Tsja, wat moet je hier nu weer uit opmaken :(. Volgens mij heb ik alleen een paar aanwijzingen gehad waaruit blijkt wie waarschijnlijk niet de mol is. En niet wie wel de mol is ;).
    Volgens mij ben ik gewoon niet achterdochtig genoeg tijdens zo'n uitzendig ;):D.

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, de nieuwe broeken zitten niet per sé fijner dan mijn normale broeken, maar als ik de nieuwe op z'n strakst doe, dan zitten ze wel heel erg fijn. Dus dan kan ik het nu een beetje afwisselen :)
    Ik wil toch kijken dat ik het komende week op mijn werk ga vertellen, erg goed te verbergen is het nu ook niet meer :)

Dat is wat hoor, zo erg als dat jij regelmatig keelontstekingen hebt ;) Ze zijn ook meteen zo heftig dan hè? Heel vervelend, hopelijk doet het weekend je goed!

Ik zal goed kijken of ik de mol wel kan zien ;) Maar zo makkelijk maken ze het vast niet :) Ik ben ook helemaal niet goed met zoiets hoor, ik mis altijd veel hints enzo. Tijdens zo'n programma lak ik ook weleens mijn nagels ofzo, dan mis je sowieso al wel dingen.

Ik hoor dat het smurfje boven wakker wordt, dus ik ga haar zo maar eens halen. Ze kletst nu tegen haar knuffels :D

13. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, zo gezellig als ze beginnen te 'kletsen' tegen knuffels of gewoon zo maar :D

Als je broeken nog niet fijner zitten dan je gewone broeken dan kun je je gewone broeken nog wel ff aan ;). Toen ik bij mijn vorige zw.schap voor het eerst een zw.broek aandeed was dat een enorme opluchting, duidelijk teken dat de tijd rijp was voor positiekleding ;)

Leuk dat je volgende week op je werk gaat vertellen dat je opnieuw zwanger bent. Met de groei van je buik kan je het vast niet verbergen nee ;). Wel spannend wat dat voor gevolgen heeft voor je promotieopdracht ;).

Heb de laatste 2 jaar weer regelmatig keelontstekingen :(, net als tijdens mijn schooltijd. Bij elke verkoudheidsvirus of griepvirus die voorbij komt bij mij krijg ik een keelontsteking. Moeder heeft vroeger de ha met mij platgelopen omdat ze wilde dat mijn keelamandelen eruit gingen. Dat gebeurde niet want ik had het net nog niet vaak genoeg ;). Voor keelontsteking ga ik dus ook niet meer naar de ha ;). Maar blijft wel irritant, vooral ook omdat ik gelijk mijn stem kwijt ben.

Je had ook nog naar m´n cyclus gevraagd. Heb een ´regelmatige´ cyclus die varieert tussen de 25 en 32 dagen met eisprong tussen dag 12 en dag 18. 25 en 32 beide wel uitschieters. Hier mag ik dus echt niet mee klagen, maar kan er de klok niet helemaal op gelijk zetten ;).

14. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoii dames:D sorry even ego bericht!!

daarstraks de echo gehad, alles was helemaal goed :D:D ik ben nu 9 weken en 6 dagen, dus wel iets minder ver als ik zelf dacht, maar zeker geen week minder ver haha :D nou ik vind het prima hoor, dalijk even mn banner aanpassen haha

en naja verder was alles goed, wel ff verwarring want hij zei ja ik heb je bloed gecontroleerd, je hb was wat laag ben je ook moe? dus ik zo ja pff kben zeker moe dus hij oke mag je ijzerpillen halen bij de HA (kreeg briefje mee) dus sta ik buiten, ik hai bellen, ik zo huh.. bloed onderzoek..heb ik dan vorrige x bloed laten prikken?? hai zo uhh nee alleen dat ding in je (je weet wel) en kijken en dat was het...

dus ik toch maar ff terug gegaan want ik d8 ook al huh, maar ik d8 naja zal wel, zal ik wel vergeten zijn..

waren het bloed uitslagen van na de bevalling van feli.. whaahha snuggel! dus goed, toen moest ik ook nog bloed laten prikken hahaha;) wel blij dat ik terug ben gegaan hoor:)

verder ook goed geslaagd, 2 shirtjes gekocht, in eene heb ik echt mega boobs&buik, wel grappig haha, en nog een leuke spijkerbroek :D dus was erg leuk:)

nou groetjes weer!

15. Loe

Loe Niet meer actief

Fijn dat alles goed was Sanne! Yeah, en geslaagd EN bloedgeprikt. Haha, nou jij hebt in elk geval een goed benutte EN geslaagde dag gehad. Die doc was wel een beetje snuffelig ja. Heb je ook foto's van je echo gekregen?

Ik ben inmiddels dus ook weer terug van de tandarts (anders kon ik hier niet typen haha), mondspoeling gekregen, tandvlees bij de kronen is ontstoken. Was niet ongewoon zei hij. Dus nu spoelen en hopen dat het beter wordt.

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden, van mij ook weer even een echo berichtje.. :)
    Gister ben ik om 21.00u al naar bed gegaan, ik viel gewoon in slaap op de bank :$ Gebeurd me nooit! Zal de spanning wel geweest zijn.

Vanmorgen geen bloed, joehoe.. was wel weer fijn :) Daarna met m'n moeder gaan shoppen en vanmiddag wat aan mijn huishoudelijke verplichtingen voldaan :p

Zometeen wraps maken, jummie!
    Ik probeer z.s.m weer een beetje bij te lezen maar de dagen waren even heel chaotisch..
    Zo moest ik dus afgelopen dinsdag naar de arbo arts waar ik bijna van mijn stoel ben gevallen (in positieve zin nog wel!) Maar goed, net daarvoor de eerste keer bloed verloren dus ja... dat was ook mijn dagje wel.
    Maar dat vertel ik nog!

Fijne avond! :)

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sanne: wat een blunder van de Gyn. Maar fijn dat de echo goed was!

Afrola: doe je mij even een Pb met je adres etc? Stuur ik die strips naar je op.

Loe: hopelijk gaat de spoeling helpen.

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, erg vervelend, al die keelontstekingen :( En pijnlijk natuurlijk!

Oke, dus je hebt redelijk regelmatige cyclussen, dat is wel fijn.

Sanne, super van de goede echo :) En maar ietsjes korter zwanger, fijn! Wel een vreemd verhaal van het bloedprikken zeg, best wel slordig. Hopelijk is nu je hb wel goed!

En ook nog goed geslaagd, binnenkort ook jouw eerste buikfoto? ;)

Loe, ontstoken tandvlees, wat vervelend :( Hopelijk helpt het spoelen!

Sterre, wat fijn dat je geen bloedverlies meer hebt gehad, en gelukkig heb je nu een verklaring voor het bloedverlies, lijkt me iets minder eng!

Ik ben benieuwd naar je afspraak met de arbo-arts, maar dat horen we nog wel :)

Melisa, was Chelsey vandaag in een betere bui?

All, fijne avond!

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden! Wel bijgelezen maar ff geen puf om te reageren ... Vanochtend was mn temp weer 36.9, maar zegt nog niets, meestal heb ik pas 2-4 dagen na tempdaling mn eerste bloeding. Wel grappig, na zwangerschap M werd ik 9 jan 09 voor het eerst ongesteld, zou het nu 9 jan 11 worden?!

Las verder over goeie echo's, geen bloedingen, gewenste Jannen :D, de Mol (ik heb gisteren met half oog gekeken en dus vrijwel alle hints gemist), rugpijn en eigenwijzigheid, reeds vergeven ovutesten (jammer :D), weekends weg, keelpijn, tandvleespijn, ...

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Salapio, zou idd apart zijn als je op die datum ongesteld zou worden!

Ik zal duimen voor een goede nachtrust, kun je weer wat energie opdoen ;)

Deel Deze Pagina