Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, thanks, lijkt me ook wel een leuk restaurant :)

Goed idee om toch weer te proberen iedere keer de fles wat later te geven, hopelijk begrijpt ze het dan op een gegeven moment ;)
    Succes vannacht, hopelijk valt het morgen mee!

Ik ken Griekenland eigenlijk helemaal niet, dus we weten nog niet eens naar welk eiland we willen. Daardoor is het zoeken helemaal een ramp, dus als je tips hebt :) We willen gewoon een relaxte vakantie met z'n drietjes (erg soepel zal het lopen bij mij toch niet meer gaan :)).

All, Veda slaapt al bijna 3 uur, dan was ze wel heel erg uitgeput van onze drukke ochtend. Wel lekker, maar ik hang ook al 3 uur op de bank. Soms wel zonde van de tijd, ik had ook iets nuttigers kunnen doen ;)

2. Loe

Loe Niet meer actief

slllll...........het water loopt me in de mond......

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    heb niet alles bijgelezen, maar Mosa, wij zijn naar Rhodos, Kreta en Kos geweest.
    Ik vond Rhodos zelf niet veel aan, maar Kos hadden we een heel goed app. Het centrum van Kos-stad en Kreta waren zeker de moeite waard. Ook leuke eilanden om met de auto te ontdekken!

Afrola: de testen zijn voor je op de bus.

Sanne: doorzetten die nachten haha. Heerlijk toch?

Wij zijn vandaag druk bezig geweest met de kamer van Chelsey. Ze krijgt een ander kamertje, met veel woezel en Pip. Het word erg leuk al zeg ik zelf. Zal van de week een foto maken.

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, Karpathos is heel gezellig en Patmos ook, maar wel erg klein en volgens mij kan je er alleen met de boot komen.
    Rhodos en Kos vonden wij wat te druk/toeristisch.
    Kreta heel leuk, ook met de auto!
    Wie weet heb je wat aan deze info....

Melisa, leuk een nieuwe kamer voor Chelsey.
    Als er hier nog een baby komt, kan ik ook los op een nieuwe kamer.
    Woezel en Pip zijn leuk. Wat komt er van hen in de kamer...?? Behang, knuffels???

We hebben Svinthe nu een uur later op bed gelegd.
    Hopleijk gata hetw erken en is ze morgen ook een uur later wakker.
    Duimen jullie mee?

Zo, nu ga ik TVOH kijken. Voor 1 keer is dat ook op zaterdagavond dus ik heb de tv geclaimd ;)

5. Loe

Loe Niet meer actief

Wij zijn ook op Kos geweest, appartement met zwembad buiten het centrum. Je kreeg er gratis fietsen bij en het was bij ons helemaal niet druk, omdat wij dus buiten het centrum zaten. Je kon met bus of met fietsen dus naar het centrum.

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hanna: Chelsey krijgt een Woezel en Pip lamp, knuffels aan de muur, muurstickers en een gordijn in de kleuren van woezel.
    Mijn man gaat dan wrs nog de boom schilderen op een muur. Het is maar een heel klein kamertje, dus veel hoeven we er niet in te zetten.

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nou, heerlijk gegeten hoor :D Was een leuk restaurant!

Thanks voor de tips over Griekenland! Zo lastig waar te beginnen als je er nog nooit geweest bent. Normaal zijn wij heel erg van de doe-vakanties en niet van de zon- en strandvakantie maar nu met Veda en dan een 30-weken zwangere buik, gaan we toch voor een wat relaxtere vakantie. Maar ik zal eens kijken naar de eilanden die jullie noemen :)

Melisa, ben erg benieuwd naar de nieuwe kamer van Chelsey :)

Hanna, ik duim heel hard mee dat Svinthe morgen langer slaapt!!!

All, slaap lekker!

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hanna, oei wat een baggernacht zeg ... hopelijk gaat ze snel mee in je resetprogramma :D.

Mosa, heerlijk nog even op vakantie. Behalve dan dat vliegen :D ... Wij zijn ooit op Lesbos geweest, vond het matig :), maar weer zat ook tegen, dat scheelt ook wel denk ik. Zouden wij nu een vliegvakantie doen in die tijd met kinderen dan zou ik denk ik gaan voor IJsland of een van de wat minder toeristische Can Eilanden, dus daar heb je niets aan ...

Loe, idd wat meer water erbij, ik zou dat ook doen denk ik :).

Melisa, leuk Woezel en Pip. M zal wel jaloers zijn :)

Huh ... ik hoor M?! Das niet best ... die lag er pas om 2030 in ... dat wordt een draakje vandaag :D ... hoewel ze nu heel lief ligt te zingen ...

Hier temp 37 dus weer iets lager. Het voelt nu wel echt alsof mn ongi eraan zit te komen.

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Vakantie, heerlijk. En Griekenland is ook wel erg leuk. Voorlopig staat bij ons de planning voor eind juni en toscane.

@melisa;een woezel en pip kamer. Leuk, daar wil ik zeker foto's van zien.

@salapio; zal je dan eindelijk ongi worden. Daarna serieus aan de klus:)

@hanna; toetsweek, dat klinkt heftig. Je werkte toch op een basis school? Arme kiddies.....

@loe; toch niet doorgeslapen, maar gelukkig maar eventjes eruit geweest.

Wij hebben een kucherig nachtje. Y. Bleef er bijna in met hoesten, toch wel een beetje eng. Het scheelt dat ze zelf niet in paniek raakte ofecht buiten adem was. Maar hier wordt het vandaag een thuis snotter dagje.

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Salapio: Hoe is je temp vandaag? Dus over anderhalve week pas testen.. awh jammer joh :p
    Oh lees nu dat je temp iets lager is maar ja 37 is nog steeds redelijk hoog. Onee, jij deed in je oor he? Dan valt het wel mee toch? Nou ja, hopelijk weet je snel waar je aan toe bent. Tis i.i.g de 9e vandaag :)

Mosa: Zo zo.. uit eten met je schoonouders, waar komt die heilige dag vandaan haha ;):) Ziet er wel lekker uit waar je naartoe gaat, jummie! Wat heb je gepakt?.. Ik zag gelijk al een carpaccio voorbij komen op het menu *kwijl kwijl*
    Het ligt eraan welke maatschappij je pakt qua aantal weken zwanger. Sommige nemen je ook nog langer mee. Maar dat moet je zelf ook willen natuurlijk haha, ik dus niet :p Maar Griekenland is erg mooi. Wij zijn op Rhodos geweest en vonden het erg leuk maar hebben daar ook veel gedaan (gedoken enzo) dus weet niet of het ook leuk is als je zwanger bent en een kindje hebt van 1,5. En je moet wel uitkijken aan welke kant je van het eiland gaat zitten.. niet bij de Engelsen i.i.g ;)

Hanna: Leuk catannen, doen wij ook vaker met vrienden. Ik win eigenlijk nooit maar het is wel altijd gezellig :)
    Oef wat een nachten weer zeg :( Hopelijk gaat het heel snel anders want dat lijkt mij ook enorm zwaar op deze manier.
    Inderdaad weer een lekkere korte cyclus.. ik blijf jaloers hoor :p

Loe: Waarom bouw je zelf al af in de nachtvoeding? Misschien dat hij daarom zo slecht slaapt.. omdat hij honger heeft. Noah heeft ook tot een maand of 4 a 5 nachtvoeding of hele vroege ochtend voeding gehad en heeft dat uiteindelijk zelf afgebouwd toen hij vast voeding ging krijgen.

Pookie: Beterschap en suc6 met Y!

All: Noah staat weer te swingen op Keet, big splash... Zo grappig :D

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen,

Nou vanmorgen was Svinthe om 4.45 uur voor de eerste keer wakker en de fles heb ik nog gerekt tot half 6
    Daarna heeft ze nog even gelegen tot ongeveer 6 uur maar ze was al zo wakker dat het slapen niet meer lukte...
    Morgen weer een dag alhowel dit dan wel weer mijn werkdag is en ze maximaal tot 6 uur op hara bedje kan liggen.

Pookie, de kinderen vinden de toetsweek juist leuk altijd.
    Het ligt er maar aan hoe je het brengt he ;)

Mosa, lekker gegeten dus, kan ook haast niet anders in zo'n leuk restaurant he?

Salapio, zo de 9e is aangebroken... al ongesteld ;)

Fijne dag allemaal!

12. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!

Ons plan lijkt goed te gaan..........L. heeft weer doorgeslapen! En na de voeding van zeven uur,werd hij om elf uur (!) wakker! Super.:D Half zes even gesputter, maar dat was niet veel, we zijn alle drie weer in slaap gevallen. De 100cc voeding met water is er dus niet aan te pas gekomen.;)
    Sterre, ik merkte dat L. super hongerig was in de nacht, met gelijke flessen. Daarom geven we hem nu wat grotere gelijke flessen overdag en 's nachts een kleiner flesje. We hoopten dat dat ook zo helpen voor het doorslapen. En dat lijkt het te doen. (loe zet niet te hoog in hahaha, maar tot nu toe gaat het goed);):)

Haha hanna, jij hebt de negende goed in je hoofd zitten! :D
    Salapio, hmm, ben nu wel benieuwd. Als temp toch op een neer blijft gaan, misschien dan toch geen ei ivm borstvoeding?
    :(
    Pookie, beterschap voor jullie! En zo'n gehoest lijkt mij ook eng. Hoe gaat het nu vanochtend?

Melisa, leuk woezel en pip! Ze zijn zo kleurrijk en lief gemaakt, zit er zelf ook altijd naar te kijken, jij dan? L. heeft er een grote knuffeldoek van gekregen van vrienden van mijn broer toen hij net geboren was. Super leuk.

L. heeft gisteren een laat ommetje met ons gemaakt. de foto ervan wil ik even spammen::D

13. Loe

Loe Niet meer actief

in pyama, met bodywarmer aan en muts op haha.
    Let niet op mijn tandartshoofd........:x

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen,

Jullie hebben veel gekletst zeg. Lukt me niet om in 1 keer op iedereen te reageren, sorry :).

@ Hanna, wat een ochtenden voor jou zeg. En gister een uurtje later naar bed, heeft dus nog niet gebracht wat je graag zou willen ;), moeilijk lijkt me dat. 4 uur op elke dag is natuurlijk ook geen optie ;).
    Hoe vond je TVOH? Dat is wel echt onderuithangtv ;):D. Wat vind je van de afvallers? Ik was het er wel mee eens. Vind het alleen wel jammer dat alles steeds meer om BS gaat draaien ;). Hij is wel goed, maar ik persoonlijk vind anderen beter.

@ Mosa, oh lees dat je heerlijk gegeten hebt gister :D. Leuke vakantieplannen, naar griekenland. Staat bij ons nog op ons todo lijstje. Maar we denken nu aan de canarische eilanden voor binnenkort :). Met vliegen moet je zeker opletten en altijd een zwangerschapsverklaring meenemen. Sommige reismaatschappijen doen moeilijk bij een duidelijk zwangere buik, ook al mag je wat betreft je termijn echt nog vliegen ;). Vriend van ons gaat elk jaar met hele bedrijf op vakantie en het is bij hun al 2 keer voorgekomen dat een collega eigenlijk niet mee mocht van de vliegmaatschappij terwijl ze dat gezien termijn wel mocht. Na hoop stampij maken, mocht ze uiteindelijk wel aan boord. Maar daar heb je natuurlijk geen zin in ;).

@ Sterre, dansende Noah :D.
    Met al die dansende kindjes hier, kunnen we misschien beter naar een babydisco met de meeting :D.

Wat een verhaal weer bij de arbo. Fijn dat hij ieg achter je staat. Je was dus in eerste instantie te wantrouwig :p:D. soms maken ze het er zelf naar ;). Jij alweer nesteldrang zo te lezen dat je zo fanatiek aan het huishouden bent, lekker hoor :)

@ Pookie, gossie in het hoesten blijven. Beterschap voor jullie. Vakantie nog niet in de planning. Jammer!

@ Melisa, ik wacht de post af, ben benieuwd. Bedankt!
    Leuk een woezel en pip kamer. Ben nieuwsgierig naar de foto.
    Kopen jullie eigenlijk een 2e ledikant erbij? Of hebben jullie voor de kleine eerst nog een wiegje?

@ Salapio, wat maak jij een leuke kaartjes, maar er wijs uit worden is best lastig :p;). M aan de luierbroekjes, dat lijkt mij nou ook heel handig als ze in zo'n tussenfase van net wel/net niet volledig zindelijk zijn :).

@ Loe, l lekker poepen en jij zpen zielig hoor :p. J kon/kan dat soms ook zo lekker. Vooral als we aan tafel zaten ;). Liep ze rood aan en maar persen en even later kwam er een lekkere geur voorbij, jek. Dus dan was het over met lekker tafelen ;).
    Slaat de AB aan?

@ all, het gaat elke dag ietsjes beter, maar niet snel genoeg naar mijn zin :(. Wil eigenlijk morgen beginnen met werken, maar zit wel in dubio. Fatsoenlijk praten kan ik niet. Dus vergadering of telefoon beantwoorden zit er niet in ;). Hele dag werken zal ook moeiljik zijn, omdat ik nog zo moe ben. Paracetamol ben ik aan het afbouwen, even kijken hoe het vandaag gaat icm eten. Lastig ;)

Zo eerst maar eens douchen en een was in de machine doen...

15. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Loe, lieve foto van L van gisteravond. Nog even een lekkere frisse neus gehaald voor het slapen. Misschien heeft hij daarom wel zo lekker doorgeslapen :)
    Het is wel een lekker hollands welvaren op de foto, hij ziet er goed uit!

16. Loe

Loe Niet meer actief

Afrola, zou je dat dan wel doen morgen? Dat klinkt nog niet echt goed. Heb je vandaag al para op?

Ik heb geen ab gekregen hoor, alleen maar mondspoeling. En van de huisarts diclofenac voor mijn ontstoken achillespees, helpt vast ook meteen tegen dat ontstoken tandvlees. Moet zeggen dat ik de ibu beter vond werken.
    Ja, l. is behoorlijk hollands welvaren, hoewel de foto's het wel erg uitvergroten vind ik. Maar ik zie t ook ja op die foto haha. Daarom..........L. heeft echt geen honger haha!

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Loe: lieve foto's!

Afrola: wij kunnen een tijdje een kinderkamer lenen. Dus Chelsey gaat in het geleende bedje, zodat de baby lang van onze kamer kan genieten. Over een jaar is Chelsey bijna 3, dan kan ze in een groot bed, en dan mag ze direct naar de zolderkamer. Vandaar dat we nu niet al te veel doen...

18. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @Afrola; is het nu echt geen optie om je keelamandelen te laten verwijderen? als je er zo vaak last hebt lijkt het mij dat de HA je wel door stuurt naar het ziekenhuis.
    Mijn huisarts keek als eerst na hoe vaak ik al een keelontsteking had gehad.
    Bleekdus mijn eerste keer geweest te zijn sinds puppytijd!
    Misschien kan je toch maar contact opnemen met je HA zodat die ook ziet dat je regelmatig uitgeschakeld bent.

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @mosa; ik zit nu ook te googlen op een vakantie naar Griekenland maar dat valt inderdaad niet mee. Het is heel lastig te bepalen of het baby proof is en of ze bv babybed en kinderstoelen in het appartement / kamer hebben.
    Griekenland staat eigenlijk ook wel op ons lijstje en met 1 kleintje is dat nog best te doen.
    Je hebt ons op een idee gebracht:)

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Veel vakantieplannen aan het maken. Leuk om te lezen.

Lieve L.-foto's weer!!
    Lekker helemaal ingepakt :)

Afrola, TVOH is heel lekker inderdaad om naar te kijken. Bankhangtv :)
    Ik was wel verrast door de afvallers moet ik toegeven.
    Ik had alles anders ingeschat hahah! Maar goed dat ik niet in de jury zit ;)
    Ja die Ben is wel torenhoog favoriet. Persoonlijk vond ik Lenny leuker/beter, maar die is er nu uit :(

Zometeen gaan we naar de verjaardag van mijn nicht, de oudste dochter van mijn broer. Ze is al weer 22 jaar!
    Maar eerst Svinthe nog een half uurtje door laten slapen. Dan gaanw e haar wakker maken.
    Wie weet helpt dat ook voor doorslapen. Overdag een beetje minder....
    We zullen zien..

Deel Deze Pagina