Hoi dames, Salapio, normaal gesproken gaan wij ook altijd voor de niet-toeristische vakanties, maar aangezien ik dan niet supermobiel ben, maakt het me nu niet zoveel uit. Het lijkt me vooral lekker om dan nog even met z'n drietjes weg te gaan en lekker niets te moeten Je maakt het wel spannend met die cyclus van je! En T vandaag 11 maanden, nu gaat hij zijn laatste maand als baby in Pookie, klinkt heel eng, dat hoesten van Y! Heb je er wel iets tegen of niet? Ik weet eigenlijk niet of je hoestdrank hebt die op deze leeftijd mag? Ik kon gisteren ook door de bomen het bos niet meer zien voor een vakantie Maar leuk dat jullie er nu ook over nadenken Sterre, we hebben gisteren voor een 5-gangenmenu gekozen, waarbij elke gang uit meerdere gerechten bestond. Dus bijv. het voorgerecht bestond uit 3 verschillende voorgerechten, dus eigenlijk van alles gegeten. Behalve de carpaccio dus Eigenlijk wilden we eerst ook in april op vakantie gaan, omdat ik dan nog iets minder ver zwanger ben, maar dan is Griekenland eigenlijk nog te koud en mei blijkt veel goedkoper te zijn dan april. Het scheelt bijv. wel 300 euro op een vakantie, dan wil ik het wel gokken om begin mei te gaan. En ik betwijfel of het wel zo veel verschil maakt of ik bijv. 27 weken of 30 weken zwanger ben. Heb je geen bloedverlies meer gehad? En wat ik je al een tijd wilde vragen, hoe gaat het nu eigenlijk met het luisteren van Noah? Je schreef toen dat hij alleen maar wilde lopen maar dan totaal niet naar je luisterde, gaat dat al wat beter? Hanna, begint nu toch wel rot te worden hè, die nachten?! Want ook al kun je het iets rekken, echt lekker slapen doe je dan zelf niet meer of wel? Gefeliciteerd met je 'nichtje' 22 jaar, wat een leeftijd! Hoe oud is je broer? Hoeveel slaapt Svinthe dan eigenlijk overdags? Misschien is het wel de moeite waard om daar wat aan te veranderen, zodat ze 's nachts langer slaapt. Misschien helpt het niets, maar proberen kan natuurlijk altijd. Loe, fijn dat L weer doorgeslapen heeft Stoere outfit van L 8) Hoe gaat het nu met je mond? Afrola, ik wilde idd even bij de vliegmaatschappij vragen hoe dat zit met zwanger zijn en vliegen. En dan even vragen of je een verklaring van de vk nodig hebt ofzo. Ik heb idd geen zin in problemen op het vliegveld zelf Over TVOH, mijn vriend kijkt het graag, dus ik vang weleens wat op Ik vond dat die Jennifer Ewbank en die Shary-Ann eruit hadden gemoeten. Vooral die Bart vond ik een mooie en prettige stem hebben. Vervelend dat je niet zo snel opknapt als dat je zelf zou willen Dinsdag ben je sowieso vrij toch? Of morgen nog één dagje goed uitzieken en dan hopen dat je je woensdag weer goed genoeg voelt om weer te gaan werken? All, morgen ga ik eindelijk weer eens naar mijn werk, de laatste tijd bijna alleen maar thuisgewerkt vanwege de verkoudheid/sneeuw. Kom ik aan met mijn buik Ik heb alleen nog gigantisch last van mijn rug, dus ik ben benieuwd hoe het gaat Net hebben we een rondje gefietst, was best lekker buiten Straks pannenkoeken eten
@ Loe, oh alleen pijnstilling. Als die dan maar z'n werk doet . En hollands welvaren heeft vaak meer honger dan een dun kindje, vergis je je daar niet in. Heeft met suikerspiegel te maken. Die hebben vaak behoefte aan regelmatige kleine/grote beetjes. @ Melisa, dat is makkelijk dat je een kamertje kunt lenen. 20mnd lijkt me ook te vroeg voor een juniorbed, maar als je dan alles nog eens nieuw moet kopen kan dat ook wel zonde en prijzig zijn . @ Pookie, ze zijn niet gemakkelijk in het verwijderen van keelamandelen. Tenminste niet als je niet beroemd bent . Hoe gaat het bij jullie, al wat minder gehoest? @ Hanna, wow je nichtje alweer 22 jaar . Is je broer ook (veel?) ouder of gewoon veel eerder papa geworden? @ Mosa, werkze morgen. Lekker gefietst vandaag. Ben al bijna een week niet buiten geweest, maar toch kan ik me voorstellen dat het lekker was. J was vandaag met T buiten gaan spelen in het speeltuintje, die kwam met een grote lach en lekkere frisse rode wangetjes weer thuis @ TVOH, wat kunnen smaken toch verschillen . Ik vind Jennifer Ewbank echt goed en ben blij dat ze er nog in zit. Verder had ik Lenny's trucje na 2 optredens wel gezien en vond ik het terecht dat hij er nu uit is. Esther's optreden vond ik echt geweldig afgelopen vrijdag. Leonie vind ik ook leuk (heb ik afgelopen oktober nog live zien optreden bij een bruiloft ) en de andere uit die groep niet. Pearl vind ik ook goed, maar haar optreden van afgelopen vrijdag wat minder. Bart en Nigel was ik niet zo weg van dus dat vond ik ook wel terecht. Kim de Boer vind ik wel goed zingen, maar nog niet echt een artiest. Shally-an (weet niet precies hoe je het schrijft) vind ik wel een artieste in de dop. Maar moet nog veel leren. Ben is wel goed, maar niet echt mijn ding . Volgens mij heb ik ze allemaal gehad en weten jullie nu wat ik er van vind . Verder vind ik meestal dat iemand anders moet winnen dan dat er werkelijk wordt gewonnen. Maar dit keer vind ik zeker dat er eigenlijk meer kandidaten zo goed zijn dat ze het verdienen om een carriere te maken. @ mezelf, heb besloten dat ik morgen nog thuis blijf. Nauwelijks stem, nog btje verhoging en als ik realistisch ben ga ik 8 uur werken ook nog niet trekken ivm moeheid. Maar woensdag wil ik echt een poging wagen... Voor nu sweet dreams to all!
Lekker handig, ik wil eigenlijk naar bed maar ik heb net mijn nagels gelakt Ik ben altijd bang dat als ik te snel iets doe, het nog niet droog is Nog maar even voorzichtig een berichtje typen dan. Wij denken trouwens wel na over een juniorbed voor Veda. Je hebt ze namelijk ook met een hoge zijkanten die je eruit kan halen. Misschien kopen we er zo eentje en dan laten we eerst de zijkanten erin. Het is namelijk niet alleen een nieuw ledikantje dat je moet kopen, maar ook een nieuw matras, en we hebben voor Veda een dure gekocht. Dus dan kan baby nr 2 Veda's ledikantje met matras en Veda een nieuw bed en matras. En sowieso zal het tweede kindje eerst nog in het wiegje slapen. Ik had vroeger altijd problemen met mijn oren, en heb ook wel iets van 10 keer buisje gehad. Uiteindelijk zijn toen ik iets van 6 jaar was mijn keel- en neusamandelen eruit gehaald, dat hielp gelukkig wel. Ik vind die Jennifer Ewbank echt helemaal niet goed Ik hou niet van nasale stemmen, grappig hoe smaken verschillen! Heel goed dat je morgen nog thuisblijft! Ik kan me voorstellen dat je ervan baalt, maar goed uitzieken is ook belangrijk! Sanne, dat wilde ik nog vragen, hoe was het gourmetten gisteren? Smaakte het een beetje? All, Veda heeft sinds gisteren een naar hoestje Ze hoest normaal eigenlijk nooit en het valt nu ook wel mee, maar vooral als ze in bed ligt, dan horen we haar regelmatig flink hoesten. Hopelijk wordt het niks, ik was allang blij dat ze mijn verkoudheid van pas niet kreeg. Ik ga nu maar eens mijn tas inpakken voor morgen en dan lekker naar bed. We hebben gisteren nieuwe kussens en een nieuw 4-seizoenendekbed gekocht. Vandaag het bed verschoond en al het nieuwe erop gedaan, volgens mij ligt het heerlijk Weltrusten allemaal!
Hanna: Oef wat was het weer vroeg gister Zo zeg, al een nicht van 22 jaar. Daar zit veel leeftijdsverschil dan met Svinthe. Loe: En, weer een goede nacht gehad? Ik hoop het! Haha die L Hij kijkt altijd zo wijs vind ik Afrola: Haha ja babydisco TVOH: Onee Lenny eruit Tss, tis echt doorgestoken kaart hoor, daarom kijk ik er niet meer naar. De vrouw van een collega van Roy is daar geweest met 1 van de kandidaten toen ze net aan the battle waren begonnen. Die vrouw (kandidaat) wist van te voren dat ze eruit moest :x en tegen wie moest ze toen.. precies.. BS Mosa: Lekker gegeten dus maar geen carpaccio Ik heb gelukkig geen bloed meer verloren *klopt gelijk even af* Suc6 met werken en vertellen! Oh en hopelijk lekker geslapen met je nieuwe kussen en dekbed Het luisteren van Noah gaat steeds beter. Maar hij zoekt ook nog regelmatig de grens op hoor maar ja, dat is ook wel normaal natuurlijk maar af en toe wel lastig Als hij iets niet mag blijft hij het af en toe toch doen. Na 3x een duidelijk nee, pak ik hem vast, laat hem mij aankijken en zeg weer duidelijk nee. Vaak wil hij me ook niet aankijken en dan pak ik zijn gezichtje gewoon even vast zodat hij wel moet. Daarna is het meestal wel duidelijk. Over vliegen tijdens de zwangerschap: Je mag bij bijvoorbeeld transavia en klm nog vliegen tot 36 weken (binnen europa geloof ik). Bij transavia zelf zonder doktersverklaring maar ze raden wel aan die toch bij je te hebben. Wij wilden ook nog vliegen tijdens de zwangerschap van Noah en toen was ik 32 weken. Maar door de rugpijn is het toen Zeeland geworden. Maar goed, inderdaad even bellen om het zeker te weten is wel een goed idee.
Ik ben de tweede, dat heb ik ook niet vaak! Sterre, fijn dat je bloedloos bent gebleven! Fijn. Vind je L wijs kijken haha. Hij kan heel doordringend kijken naar je, vooral tijdens de fles. Joekels van ogen. Mosa, en: hoe sliep je nieuwe dekbed en kussen? Jammer van de carpaccio, zo lekker is dat he. Scheel jij ook veel met je broer Hanna?
Hanna, als je Svinthe om 445 een fles geeft, slaapt ze dan wel langer? En de negende januari was geen ongesteldheidsdag in 2011 . En misschien is overdag minder slapen ook wel een goed idee: op rantsoen! Loe, heerlijk zo'n nacht, hopelijk vannacht weer! En er is inmiddels een ei gespot door FF (al zou ik m een dag eerder plaatsen, maar dat kan ook wishful thinking zijn omdat dat klustechnisch beter uitkomt ). Tandartshoofd? Leuke fotos hoor! Heeft je Jan ook blauwe ogen? Afrola, ik zou nog een dagje thuisblijven en dan morgen met frisse moed weer aan het werk! Oh dat ga je ook doen = slim! Melisa, M ging al met 2 jaar naar een peuterbed. Ging prima. TVOH, geen flauw idee . Maar is die Jennifer Ewbank, familie van? Sterre, fijn geen bloedverlies! www.fertilityfriend.com/home/salapio (dag 63 en 64 geklust dus vandaar dat ik vind dat mn ei een dag eerder gesprongen moet zijn)
goeden dag! Salapio: C. is pas 19 maanden als de 2de komt. Vind ik echt nog te klein voor een ander bed. Maar als ze er aan toe is, het is toch maar een geleend kamertje haha, is zo weer weg. Afrola en Mosa: ik vind die Jennifer echt vreselijk! Maar dat vond ik van Charlotte ook. Vond het prima dat ze naar huis ging. Wat ik wel jammer vind is dat Ben al winnaar is, voordat hij heeft gewonnen. Haalt de spanning behoorlijk weg. Zo, ik ga werken, tot later!
Loe: Haha ja ik vind L wijs kijken.. volgens mij wordt dat echt een heel slim kereltje Salapio: Hmm dag eerder zou goed geweest zijn maar nu heb je toch ook kans.. wordt het 'gewoon' weer een meisje Hier ook een mannetje die altijd vrolijk wakker wordt.. soms blijven we weleens liggen luisteren naar hem, zo leuk Melisa: Werkse! All: Heb net de film 'de hel van '63' gekeken maar vond em niet zo sterk eigenlijk
Hier is L. alweer wakker, echt een record: nog geen 45 minuten.........nog even wachten, zou hij nog in slaap vallen? (vermoed van niet.........) Salapio, de jannetjes van je jan blijven nog een tijdje leven hoor! komt goed met dat ei. Nee, mijn Jan heeft bruine ogen en rood haar! Grappig he. Ik lichtblauw en L. donkerblauw. Ik had bruine ogen verwacht. Denk dat ze nu blauw blijven. L. alarm (dit is wel echt een alarm) houdt nog niet over......... zo maar heen. L. 'praat' sinds twee dagen! Zo leuk: wel 20 keer zegt hij zijn woordje:als ik zeg 'haiiii' zegt hij whaaaai met de tong helemaal naar voren. Zo grappig!
Hai, ja ik ben nog lekker thuis. Morgen is mijn mama dag. Dus woensdag een poging om te gaan werken . @ TVOH, Jennifer Ewbank is idd familie van @ Salapio, spannend van dat ei. Maar temp is niet echt hoger . Blijf het raar kaartje vinden. @ Sterre, haha, Lekker lui geweest vanochtend. Lekker hoor. Ik ben ook wel benieuwd naar de film Hel van... Als schaatsfan. Maar valt dus beetje tegen Fijn dat Noah steeds beter luisterd. Moet zeggen dat ik dat ook lastig vind. J kan zo boos worden dat ze expres allerlei dingen gaat doen die wij niet leuk vinden. Tsja, hoe maak je duidelijk dat dat echt niet mag :x. Met kerst bij Opa en Oma was J opeens heel boos terwijl ze net langs de salontafel liep. Ze grist haar eigen beker (die nog vol zat) van de tafel en smijt hem met een grote zwaai op de grond. Oh toen was ik ook heel boos, maar wist tegelijkertijd niet wat ik moest doen en zeggen om haar duidelijk te maken dat ze dat absoluut niet mocht doen. Uiteindelijk heb ik besloten haar in bed te stoppen en toen heeft ze 3 uur geslapen. Was dus in elk geval ook heel moe . @ Loe, ben benieuwd of L's blauwe ogen echt blauw blijven. Normaal gesproken hebben kindjes de 1e 6 maanden blauwe ogen en veranderd daarna de kleur naar wat het echt word. Verwachtte bij J ook dat ze zouden verkleuren richting bruin, maar ze zijn nog altijd blauw, alleen nu iets lichter dan ze bij de geboorte waren. @ all, vanmiddag hebben we een kennismakingsgesprek op het nieuwe KDV van J. Ben heel benieuwd. We gaan er met z'n drietjes heen. Ben ook heel benieuwd hoe J het er zal vinden. Of ze nu wel moeite heeft met wennen . We merken nu dat ze namelijk wel ietsje verlegen is bij onbekenden en dat ze zich dan gaat verstoppen/verschuilen bij papa en mama.
Loe: Ik weet niet of je het al weet maar baby's hebben maar slaapjes van 45 minuten (ze worden dus altijd even wakker na 45 min) en de een blijft wakker en de ander slaapt weer verder. Het is dan de kunst om em 'te leren' zelfstandig weer verder te slapen. Ik ging bijvoorbeeld bij de deur staan wachten (geen 45 minuten hoor maar als ik verwachtte dat hij weer wakker zou worden ) Als hij dan wakker werd, hup snel tut erin en kijken of hij verder ging slapen. In het begin werkte het natuurlijk voor geen meter maar uiteindelijk wel, dan werd hij wakker en viel vanzelf weer in slaap. Afrola: Hihi jah héél erg lui geweest kan je beter zeggen Maar de mannen zijn allebei weg dus heb het rijk lekker voor mezelf Ik heb ook Twilight gekeken (om 08.30 haha) maar dat vond ik wel een aardig filmpje maar daar moet je wel van houden. Noah heeft dus ook van dat soort grappen. Hier heeft ook al een keer koffie en melk over de grond c.q bank gelegen op precies dezelfde manier. Ook als hij iets pakt wat niet mag en we zeggen nee dan wordt het door de lucht gesmeten of op de grond :x Laatst had hij ook bijna de doos met eieren te pakken maar kon ze nog net redden. Echt de grenzen opzoeken en testen hoever ze kunnen gaan dus Nou ja, de aanpak om hem ons aan te laten kijken en dan streng nee te zeggen werkt hier wel... al zijn we er natuurlijk nog laaanngg niet haha Oeh spannend, gesprek op het kdv! Noah begint dat ook wel te krijgen bij 'vreemde' mensen. Dat hij wat verlegen wordt en zich begint te verschuilen bij papa of mama.
Sterre, ja dat van die 45 minuten wist ik wel. helaas valt L. niet meer in slaap. Die tut trapt hij niet in, zodra die uitgaat zet hij zijn grootste mond op. Daarom ligt hij dus beneden daarna, met blijvend de tut in zijn mond........bleef die tut maar in in bed.......
Loe: Oke haha, tja dan is m'n 'tip' niet nodig Awwhh wat een schatje!!! Hij ligt zo lekker terug te kletsen All: Noah van het kdv gehaald en hij had natuurlijk weer niks geslapen.. hij was vanmiddag zo moe geweest dat hij daar in de box even geslapen heeft Heeft hij thuis zelfs nog nooit gedaan Hij wil daar écht never niet nooit naar bed. Nou ja, hij heeft het wel onwijs naar zijn zin dus dat scheelt dan weer Ze had hem maar even in de box gezet om even zijn wereldje wat kleiner te maken anders blijft hij bezig he.. en toen gewoon in slaap gevallen en kei hard liggen snurken
whahhaha, liggen snurken nog wel! Kan L. trouwens ook. Als je ze naast elkaar legt, heb je dan vast een mooi koortje haha. Ach goss, hij ziet waarschijnlijk zoveel dat hij niks wil missen?
Loe: Ja hij wil absoluut niks aan zich voorbij laten gaan daar. Maar ja, het is maar 1 x in de 2 weken dus dat vind ik dan niet zo erg. Morgen kan hij weer lekker bijkomen thuis Wanneer gaat L ook alweer naar het kdv? Deze maand toch?