Mosa, hee dat is bij ons dus ook zo. Vriendlief bruin-groen (ligt eraan hoe het licht erop valt) en ik blauw-grijs . L. heeft dus ook donkerblauwe ogen.
Ik dacht dat het meestal zo is dat de ogen na 6 maanden wel de echte kleur hebben, dus ik neem aan dat er bij Veda niet meer zo veel verandert. Vind ik niet erg, want ze heeft een mooie kleur Hoe ging het vannacht trouwens? Of heb je dat verteld en heb ik er over heen gelezen?
Nee hoor heb ik niet verteld. Gisterennacht heeft hij weer doorgeslapen (joehoeeeeee) met maar 90cc pap op (meneer viel in slaap en dan is hij niet meer wakker te krijgen) en gisterenavond 180cc op, maar vannacht om half vijf toch echt een voeding. Hoeveelheid voeding zegt dus niet alles, zal een combinatie van factoren zijn waarschijnlijk. We hebben gisterenavond niet gewandeld, dus misschien is het dat. Maar ja, dat gaan we niet iedere avond doen hoor haha. Is je vriend al terug met je jas? Zucht, ik had onze trouwkaart opnieuw besteld ivm te klein lettertype, maar nu is de foto wat doorgelopen op de rechter binnenkant.....zucht......heb gemaild, op hun site staat dat ze dan kijken of het jouw of hun fout is. t worden dure kaarten zo. Maar ik wil ze perfect dus desnoods maar weer opnieuw......dus zucht........
Loe, het zal idd van meerdere factoren afhangen of L doorslaapt of niet. Maar je hebt kans dat nu hij toch zo nu en dan doorslaapt, het binnenkort wel vaker gaat gebeuren. Waarschijnlijk krijgt hij nu wel de smaak te pakken Mijn vriend is alweer terug ja, en ik ben weer helemaal blij met mijn jasje Ik droeg nu een oude jas, maar die vind ik helemaal niet mooi meer Nu maar hopen dat ik het de hele winter red met deze jas, met mijn buik die groeit. Wat een irritant gedoe met de trouwkaarten Hopelijk vinden ze dat het hun fout is en kost het je niets extra's! Ik ben maar weer eens wat dingen voor mijn werk aan het doen, lekker onderuit hangend op de bank Veda slaapt al bijna 3 uur, dus een rustig middagje.
ogen???????? Y heeft nu donkerblauwe ogen maar ik sluit niet uit dat het met onze genen nog bruin gaat worden. Ik heb grijs, blauw, groene ogen met een bruine spikkel en pookman heeft heel mooie bruine ogen @loe; fijn dat je nieuwe kaarten krijgt. @mosa; lange dag dus gisteren en 4 uur reizen per dag vind ik sowieso al heelzwaar hoor, ook zonder kinderen. @afrola; Vervelende leidinggevende heb jij!!! Is het een vrouw? En is ze zelf moeder, of ligt daar misschien een teer punt? Vandaag is de afspraak voor de echo bij de gyn binnengekomen. Volgende week vrijdagmiddag ben ik aan de beurt, nu maar hopen dat het niets ernstigs is.
@ Mosa, fijn dat je jas nu al klaar is Dacht juist te hebben begrepen dat alle babyogen de 1 e6 mnd blauw zijn en dat ze daarna mogelijk van kleur veranderen... Ach ja, we zullen het vanzelf wel merken de komende jaren @ Loe, joepie toch nieuwe trouwkaarten gekregen. Pietje precies ben je @ Pookie, leidinggevende heeft 1 kind en daarna moest haar baarmoeder eruit. Of ze meer kinderen had gewild dat weet ik niet. Mogelijk een teer punt. Ze is soms een btje apart en vooral bot en recht voor z'n raap. Zoals ze het zei stond het uiteraard ook niet in het gespreksverslag , dan had ik er wel werk van gemaakt. Oja onze vakantieplannen zijn weer gewijzigd . We wilden ver weg en op korte termijn, maar op heel korte termijn lieten onze gezamenlijke agenda's niet toe en bovendien was de reis nog best prijzig en dus gaan we nu zeer waarschijnlijk even een wkje in een huisje in NL zitten. En dan wordt het ws ook pas april. Dus dat betekend dat ik in feb gewoon bij een meeting kan zijn. De optie om voor het laatste weekend van feb te gaan is wat mij betreft dan ook prima .
Pookie, je zou in jullie geval idd denken dat Y bruine ogen zou krijgen ja, ben benieuwd of dat alsnog gebeurt. Ben je bang voor dat er iets naars uit je gyn-bezoekje komt? Wel fijn dat je volgende week al terecht kunt, dan weet je in ieder geval wat er aan de hand is, als hij/zij iets ziet wat niet klopt tenminste
Afrola, oke, dan weet ik het niet precies over de oogkleur En we merken het idd vanzelf wel. Wel jammer van de vakantie! Maar een huisje in NL is natuurlijk ook leuk, maar wel balen dat het pas in april kan Wel gezellig dat je dan sowieso naar de meeting kunt komen Voel je je inmiddels weer goed genoeg om morgen weer te gaan werken?
@mosa; voor de echo, ik ben bang dat er een cyste zit. tja en wat er dan moet gebeuren geen idee. Ik hoop alleen niet dat ik onder het mes moet. Heb jij trouwens al een vakantiebestemming gevonden? @Afrola; leuk als je ook naar de meeting kan komen. en een weekje weg in april klinkt heel goed!
Pookie, maar cystes gaan toch ook vaak vanzelf weg? Maar in dat geval zou je denken dat je er niet zo veel last van zou hebben, ik weet het verder ook niet. Hopelijk hoef je idd niet onder het mes! Ik heb nog geen vakantiebestemming gevonden. Heb wel ontdekt dat Sunweb over het algemeen leuke en niet al te dure bestemmingen heeft, dus ik heb hun catalogus/magazine of hoe je dat noemt aangevraagd. Op papier vind ik het makkelijker dan op de computer, kan ik even op mijn gemak alles bekijken en lezen. We willen in ieder geval deze maand boeken, maar het heeft niet meteen haast.
TROMGEROFFEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wij gaan een huisje kopen lady's Vanaaf de adviseur geweest en financieel besproken hij heeft ook voor ons uitgerekend en we kunnen een huisje kopen Morgen alles in werking stellen en de makelaar bellen dat ze de aankoop contract kan opstellen Het gaat nu eindelijk gebeuren En we hebben eindelijk de knoop door gehakt We gaan naar eibergen toe dichtbij me schoonouders is maar 15 min loopafstand is te doen Oja en Kyano heeft voor het eerst zich omgedraaid van rug naar buik en Thijmen kan traplopen Stond van de week te stofzuigen had niet in de gaten dat thijmen er was ineens zei me manlief Marianne kijk eens dus draaide me om stond ie op de eerste trap en vond het nog leuk ook Maar wij niet me hart zat in me strot Details van het huisje komt nog Heb er zin in Heerlijk opnieuw een huisje inrichten
Meiden Nog niks op hyves zeggen hoor We willen eerst het koopcontract hebben dan zeggen we het pas Hoe vind je het huisje Huis te koop: Gladiolenstraat 3 7151 WE Eibergen [funda]
Gefeliciteerd Tijgertje Spannend hoor! Wel jammer dat er verder geen foto's staan op Funda! Wat goed dat Kyano van rug naar buik kan draaien! En Thijmen aan het traplopen, pas maar goed op, nu wil hij het vast constant doen! Ik laat Veda nu bijna altijd zelf de trap opgaan, scheelt weer tillen, maar nu wil ze niet eens meer de trap opgedragen worden, ze wil het per sé zelf doen Slaap lekker allemaal!
Hey mosa Dus veda kan zelfstandig traplopen Dan hebben jullie een dichte trap Wij hebben een open trap dus nogal gevaarlijk Dat is dus straks ook anders Jij vroeg me van de week of ik het het wel zwaar vond met 2 kids Ja en Nee De ene dag ben je zo energie vol en de andere dag wat minder De ene dag hebben ze een bui weetje wel de andere keren wat makkelijker Maar 2 kids zo dicht op mekaar dat is wel moeilijker maar verders gaat het wel goed als de kids beiden in bed ligt dan ga ik nog ff op de bank liggen meestal met een muziekje aan of tv aan
@ Loe, oooh wat een lief filmpje van L!!! Geweldig schatje. Hoop dat het goed uitpakt met het kdv en de gemeente en alles.. @ Sterre, hahaha de schat in de box in slaap gevallen. @ Afrola, fijn dat het kdv jullie zo goed lijkt te bevallen. Gaat ze daar nu ook heen? Niks aan als ze broek soms naar poep ruikt, dan laten ze haar er ook wel lang in rond lopen . Nare leidinggevende zeg.. Snap je toch niet, sommigen denken alleen maar aan werk.. Sommigen vinden het niet meer dan logisch maar zo werkt het toch niet... @ Mosa, Morgen de 13 weken grens voorbij, yay! En succes met een vakantie uitkiezen hihi, alles lijkt wel leuk denk ik zo op internet en dus moeilijk kiezen. @ Tijgertje, ooeeh dat is leuk nieuws, gefeliciteerd!! Leuk huis! Lijkt me ook wel zwaar 2 kinderen zo dicht op elkaar.. Gelukkig maar dat alles steeds weer iets meer makkelijker wordt naarmate ze ouder worden en zelf dingen doen. Haha moet je er niet bij nadenken dat er ook 2x zoveel kattenkwaad komt maar goed . Vandaag te horen gekregen dat mijn opa uitzaaiingen heeft.. Ik weet niet of het kwaadaardig is, dat was hetgeen wat geopereerd (en chemo) is wel.. Het jaar begint maar weer goed . Ben blij dat ik m'n zonnestraaltje de hele dag om me heen heb anders blijf je maar denken en denken.. Niks aan.. Heb mijn oma al met kanker verloren, het zit zo erg in de familie . Weet verder ook nog niet hoe en wat maar ik hoop toch dat hij D haar 1e verjaardag mag meemaken.. D betekend zoveel voor hun, hij is zo aan het lachen als ze bij hem op schoot zit.. Vind het echt een eng iets; kanker. Vooral als het uitzaait..
Kleur ogen, lekker ingewikkeld dus . Misschien had ik onder mijn uitleg beter: 'aan deze uitleg kunnen geen rechten worden ontleend, in het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst' Afrola, fijn zo'n leidinggevende ... ik heb na 3 jaar nu ein-de-lijk de garantie op een vast contract per 1 maart as. Loe, die grote kans op bruine ogen komt doordat bruin dominant is, dus als hij het bruingen doorkrijgt dan wordt het sowieso bruin (zie bovenstaande disclaimer). balen van de trouwkaart. En doorslapen heeft hier te maken met allerlei factoren waarvan de meeste ons een raadsel zijn . Goed eten heeft wel een positieve invloed, hoewel hij soms ook goed slaapt als hij slecht eet ... Lees dat je nieuwe kaarten krijgt = fijn! Donkerblauw, M heeft ook heel erg lang donkerblauwe ogen gehad, pas na ruim 6 maanden werd het steeds lichter én eerst groenig later bruin. Nu heeft ze hele mooie bruine ogen. Mosa, lekker hoor 3 uur pitten, dan zal ze wel vrolijk wakker worden zeker? Pookie, spannend hoor die echo ... vind je dat zelf ook? Mmm beetje wel dus ... hopelijk is er niets aan de hand! Tijgertje, super dat jullie een huisje kunnen kopen, lekker ook dichtbij schoonouders. Traphekjes ook maar aanschaffen/dichtdoen dus . Ziet er mooi uit! BabyD, wat naar van je opa. Hopelijk trekt ie het nog lang en zonder pijn ed. Knuffie!
Heb jij altijd zo'n lange cyclus salapio Jeetje zeg Ben nog aan de pil maar ben straks ook wel benieuwd Ben altijd in de stopweek op s'woensdags ongi maar werd gister opeens misschien is dat niet erg Maar als je er niet op rekent Straks de vrouw bellen Best wel spannend hoor