Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Loe: Wat een gedoe met het kdv, hopelijk zijn ze coulant!
    Zo zeg een jaar verlof! Klinkt wel lekker al moet ik er zelf niet aan denken. Op een gegeven moment vond ik het wel weer fijn om even wat anders te hebben dan alleen maar thuis zitten.
    Oh wat balen van de trouwkaarten, hopelijk komt het nog goed! Oh lees al dat jullie nieuwe krijgen :)

Afrola: Hier heb ik ook geen idee of hij het wel begrijpt al vermoed ik ook dat hij er af en toe een spelletje van probeerd te maken.

He jakkes zeg dat het kdv steeds naar poep ruikt :( Maar die nieuwe klinkt wel super fijn zo, lekker kleine groepjes enzo.
    Oh en jij ook geen goede ervaring met opzeggen. Wij hebben nu ook opgezegd omdat ik v.a 01-02 werkeloos ben maar ze deden gelukkig helemaal niet moeilijk.

Nou ja, wat een raar gedoen op jouw werk ;) Gelukkig is het werk zelf wel leuk en heb je leuke collega's.

Hanna: Nee die Svinthe is inderdaad niet verlegen, dat zag ik al op de meeting. De kroop gewoon overal onder- en tussendoor en overheen haha :D

Begrijpelijk dat je op je laatste beetje loopt.. elke dag tussen 4 en 5 wakker worden is echt te vroeg :(

Pookie: Haha Y een stoornis :D Nee hoor, hier ook zo'driftkikker en als ik zeg dat iets niet mag dan wordt er zo dramatisch gehuild alsof ik z'n hand eraf gehakt hebt :p:)
    Ah kijk, volgende week vrijdag echo bij de gyn, ben benieuwd! Oh je bent zelf bang voor een cyste :(

Sanne: Hopelijk goed kunnen slapen!

Mosa: Haha Veda die kruipend kan moonwalken :D

Tijgertje: Gefeliciteerd met jullie huisje!!! Goed gevoel is dat he?! Ziet er goed zo alleen jammer dat er niet meer foto's opstaan.
    En K lekker aan het draaien en T op de trap! Noah kan ook al trap op én af.. tis inderdaad doodeng!

BabyD: Wat verschrikkelijk nieuws van je opa :( Hopelijk krijgen jullie snel meer duidelijkheid hoe het nu verder gaat. Sterkte ermee!

Salapio: Pff wat een kaartje.. deze week ging te testen toch :p;)

Oogkleur: Noah heeft mijn ogen :D Blauw. Roy heeft groen/blauwe ogen maar mijn genen waren dit keer sterker :p Noah heeft trouwens ook mijn haarkleur :) Hij is een echt kaaskopje :p

Het hoeft trouwens niet zo te zijn dat als het bruingen erin zit ze ook echt bruine ogen krijgen hoor, bij vrienden van ons heeft een kind bruine ogen en de ander blauwe. Vrouw = bruin / Man = blauw.

All: Ik ben toch moe zeg.. poeh poeh. Ik stort echt rond een uur of 16.00 in. Hopelijk gaat dàt toch snel over.

Gister naar de kapper geweest. Kreeg ik een massage aangeboden maar ik kreeg zo'n pijn in mijn nek toen ik daar in de bak lag dat ik bijna heb gevraagd of ze wilde stoppen :) Gelukkig begon ze toen al met spoelen enzo dus was ik gelukkig klaar, weet ik dat ook weer voor de volgende keer ;)

2. Loe

Loe Niet meer actief

Dames, wij zijn drie daagjes weg. Loeman heeft van mij twee hotelovernachtingen gekregen voor zijn verjaardag (in mei!) dus die bonnen worden nu verzilverd. Mijn ouders gaan babysitten vinden ze erg leuk! Hopelijk kan ik L. zolang missen.
    Tot vrijdag laat!

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Loe: Oeh lekker zeg, geniet ervan!

All: Hier komt trouwens MvM donderdagmiddag :) Ik had me zondag al via de site opgegeven en toen belde ze gister.

Oja en Noah heeft wat nieuws.. z'n broek en sokken uittrekken de hele tijd ;):p:) Ziet er fraai uit maar ja.. als hij het wilt haha.

4. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    sorry dat ik er zo weinig ben, en bijlezen lukt ook al niet.

heb nu hier een meisje met het RS-virus op schoot. Naast de koorts en alle ongemakken is ze wel vrolijk

5. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames, ik zal vandaag ok weer ff proberen bij te lezen en te doen! feli heeft vannacht ook flink liggen spugen.. maar ze is nu ook heel vrolijk weer, dus ik hoop dat het al weer gaat vandaag:)

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn laatste ongesteldheid was 25 april 2009 ;), ben na bevalling nog niet ongesteld geweest dankzij de borstvoeding, vandaar.

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Als mn temp hoog blijft en ongesteldheid uitblijft ga ik pas volgende week testen hoor :p. Mijn streven is volgende week vrijdag (zou verjaardag zijn geweest van mn oma), maar bij hoge temp en geen bloed weet ik niet of ik dat kan :)

In de simpele bruin/blauw-uitleg hoeft het ook niet zo te zijn dat als pa bruin heeft en ma blauw dat de kinderen automatisch bruine ogen hebben: pa kan namelijk bruinbruin zijn of bruinblauw. In het laatste geval kan hij ook blauw doorgeven ... Hier idd een Jan en M met bruine, ik heb blauw(achtig) en T ook blauw(prachtig).

Hopelijk ben je snel minder moe!

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    He shit wat onwijs vervelend. Hopelijk voelt ze zich snel weer beter en heeft ze geen vervelende nasleep aan het virus (luchtwegproblemen ed)!

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loe, veel plezier meid!

Sanne, succes met bijlezen :)

10. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hai meiden,

Ben nog steeds thuis. Maar probeer vanaf vandaag wel thuis wat meer te werken. Heb echt nog heel weinig energie. Gister storte ik in na een rondje bieb en supermarkt met J. Voelde me zo beroerd, ik schrok er gewoon van. Zo heeft werken ook niet zoveel zin ;). Dus heb besloten de rest van de week dan maar thuis te blijven en thuis wel wat proberen te werken. Ben gewoon heel bang dat hetzelfde me op m'n werk overkomt ;).

@ Sanne, beterschap voor Feli. Hopelijk knapt ze zelf weer op. Hou jij het nog een beetje vol? Rustig aan maar.

@ Djaar, zwaai zwaai, leuk dat je even hallo komt zeggen. Zielig dat J zo ziek is. Rustig aan saampjes!

@ Pookie, spannend volgende wk gyn. Hopelijk kunnen ze geen rare dingen vinden. Maar cyste, hoeft niet zo erg te zijn toch? Maar moet wel eerst weg voordat je zwanger kan raken toch?

@ Sterre, haha Noah liever zonder broek en sokken, wel koud buiten hoor :p. Fijn dat het KDV bij jullie niet moeilijk deden bij afmelden.
    Kun je nog leuke vacatures vinden? Wanneer ga je weer verder met school eigenlijk?
    Oh een hoofdmassage vind ik zo lekker :). Maar bij jou was het helaas wat minder geslaagd. Gelukkig voor jou ging ze niet te lang door ;).

@ Tijgertje, gefeliciteerd met je mogelijk nieuwe huisje:).

@ Hanna, je doordeweekse weekend is aangebroken toch? Kun je een beetje bijslapen?

@ Salapio, oh je tempkaartje wordt duidelijker, spannend :p:).
    Gefeliciteerd met je vaste contract, eindelijk :). Zou ik ook graag willen ;)

@ Loe, veul plezier :D

@ BabyD, wat naar van je opa. Moeilijke ziekte kanker. Fijn dat D je veel kan afleiden. Sterkte!

@ Mosa, sunweb ziet er idd vaak leuk uit op de websites. Ben benieuwd of de folders/brochures nog veel meer leuks te bieden hebben. Ik vind het ook zo lastig om vanaf websites een beetje een goed beeld te krijgen van een vakantiebestemming. Nu helemaal, omdat je ook nog wilt dat de omgeving en huis/appartement/hotel/camping oid geschikt is voor een dreumes. Wat dat betreft is het zoeken van een vakantiebestemming in NL makkelijker ;).

Geloof dat ik weer een beetje bij ben :p

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Djaar: Owh dat is onwijs kl*te zeg :( Gelukkig is ze wel vrolijk :)

Sanne: Awh Feli aan de spuug :( Noah moest eergister en gister ook ineens spugen :$ Geen idee waar dat vandaan kwam maar hij speelde daarna ook weer vorlijk verder :(;):)

Salapio: Haha nee ik snap dat je allerlei combi's kan krijgen met de kleuren.. maar ik vind het wel leuk dat Noah die van mij heeft :p Dacht eerst dat hij de kleur van m'n schoonmoeder zou krijgen.

Owh joh, ik dacht dat je deze week ging testen.. heb ik vast niet goed onthouden dan :p:D Maar testen op de verjaardag van je oma is wel speciaal natuurlijk :)

All: Mijn linkerknopje op mijn muis doet het niet meer, erg onhandig ;) Nu dus combi van de muis en knoppies op de laptop.

Net even wat boodschapjes gehaald en een nieuw boek (pff ik moet me nu toch echt een op gaan geven bij de bieb ;) )
    Noah vond het natuurlijk weer hartstikke leuk door de regen lopen, gek ventje. Ging nog een keer lekker op zijn gezicht op de natte stoep *proest* Nu lekker boterhammen eten :)

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Nou Svinthe is helaas toch ziek geworden. Vannacht weer gespuugd, ze eet bijna niks, ze drinkt bjina niks en slaapt veel.
    Hopelijk van korte duur dit.

Afrola, matig dat je dnek dat je gecontrolerd bent op je ziek zijn.
    Heb je nu nog geen vast contract dan ivm de eventueel volgende zwangerschap?
    Ja heerlijk mijn doordeweekse weekend...
    Het eerste slaapje vandaag heb ik meegeslapen, was 2 uur :D:D
    Dus nu ben ik wel wat bijgeslpen en nu het tweede slaapje gebruik ik om hier bij te lezen = een hele klus.
    Maar ik ben te nieuwsgierig om het te laten gaan... :)

Mosa, denk je dat je leidinggevende raar gaat reageren dan omdat je het spannend vindt om te vertellen dat je zwanger bent?
    Hoeveel dagen werk je nu dan?
    Je hebt wel veel reistijd he. Ik ben dat ook wel gewend, reizen voor school/werk, maar zoveel.... petje af hoor!
    Fjn dat je jas klaar is. :)
    Grappig dat jij liever uit het boek een vakantie uitzoekt...
    Wij hadden allemaal brochures in uis en uiteindelijk zijn we gewoon op internet gaan zoeken en hadden we het zo voor elkaar.
    Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden!

Salapio, haha grappig je bruinbruinblauwblauw verhaal over de ogen. Hier blauw blauw, dus ook blauw bij Svinthe. Lekker duidelijk geval bij ons :D
    Ik heb je kaartje ook weer bekeken..Het gaat er nu echt op lijken he :)
    Loe, gelukkig dat je nieuwe kaarten krijgt!
    Anders zonde van die dubbele kosten!

Meeting, de 26 e is prima
    Die staat dan toch?
    Dan kan ik het in mijn agenda schrijven en staat het vast.
    Nu hopelijk een keer met een fitte Svinthe. 2x meeting, 2x Svinthe ziekig....
    Ballorig Houten zou het worden toch?
    Kinderspeelparadijs Ballorig Houten - het leukste speelparadijs voor kinderen
    Je kan er ook nog solliciteren zie ik ;)
    Pfff daar moet ik niet aan denken zeg.... heel de dag lawaai om je heen :D
    Er is ook een aparte peuterruimte zag ik al. Da's wel fijn.
    Kunnen onze kindjes los en wij lekker kletsen :D

Pookie, fijn dat je volgende week voor de echo terecht kan!

Tijgertje, wat een leuk vooruitzicht dat jullie een huis gaan kopen.
    Ik heb natuurlijk even de link bekeken: wat en mooi huis zeg!!!!
    Gefeliciteerd! Wanneer krijgen jullie de sleutel ongever?
    Wat een knappe kindjes.. omrollen en traplopen :D
    Svinthe is een echte klauterkabouter en klom al op trappen toen ze net een jaar was....
    We moeten ook echt uitkijken want ze vindt het echt het leukste wat er is :D

BabyD, oh och wate rg zeg voor je opa.
    Ik hoop heel erg dat ze er wat aan kunnen doen!

Sterre, hmm, voor jou geen massage meer bij de kapper....

Loe, veel plezier bij je uitje!

Djaar, beterschap voor je meisje!

Sanne, ook al een spuger thuis.
    Beterschap voor Feli hoor.
    Hopelijk blijft alles nu binnen.

Ik krijg waarschijnlijk per september een nieuw lokaal op school. Ik heb 8 jaar in een "bouwkeet" gezeten en nu even tijdelijk in het muzieklokaal. En nu ein-de-lijk is het gebouw opgeleverd waar 4 nieuwe lokalen in worden gemaakt en het is MOOI!!!! Ik heb er echt hele veel zin in. We gaan met leuek collega's :D

En ik ben weer bij!!!!! :D:D

13. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Heb vandaag de makelaar gebeld dat ze de koop akte klaar konden maken en we hoeven verder niks te regelen
    Zij belt de woningbouw op en zegt dat we een huisje gaan kopen
    en we hebben afgesproken dat we voor 1 april onze trouwdatum of erna erin zitten maar kan ook iets eerder gaan
    Reuze spannend allemaal

Alleen nog wel ff bellen over de verhuiskaartjes natuurlijk

Jeetje salapio zolang al en dat alleen door de bv
    Maar wel weer spannend
    Denk je wel dat je zwanger bent of is dat niet mogelijk

Djaar jee meid je meissie het rs virus hoop dat ze heel gauw opknapt

14. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Hoi dames,

ik ben zo moe de laatste tijd, niet normaal, en het ik heb het ook echt nogal druk hier in huis met feli enal

dus ik denk dat ik hier even een tijdje niet veel te vinden zal zijn,

sorry daar voor maar het is gewoon echt ff te druk!

Groetjes allemaal!

15. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meid

Doe je het rustig aan
    Dikke knuffel

All heb kyano ff in de loopwagen
    kan ik ff zo stofzuigen en ga vandaag een kwarktaart maken

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Tijgertje, met een open trap lijkt het me idd heel eng!
    Wanneer krijgen jullie eigenlijk de sleutel van jullie nieuwe huis? En moet er veel aan gedaan worden?

En fijn dat je je rust pakt als T en K op bed liggen, zul je ook weleens nodig hebben :)

BabyD, ach, wat rot van je opa :( Het is ook zo'n kloteziekte! Ik ga heel hard duimen dat het allemaal meevalt en dat hij te behandelen is!! Knuffel!

Salapio, mooie tempstijging idd :D Ik ben zo benieuwd hoe deze cyclus voor je afloopt, zou zo gaaf zijn als je uiteindelijk zwanger zou raken :)

Sterre, wat vervelend van de moeheid, ik merk nu wel dat het bij mij iets beter gaat, dus je hebt kans dat het over een paar weken bij jou ook wel minder wordt. En niet te laat naar bed gaan scheelt ook wel veel merk ik ;)

Goed van MvM!!

Loe, je leest het vast niet meer, maar heerlijk zeg!! Geniet ervan!!

Djaar, Arme J, veel beterschap voor haar :)

Sanne, heel jammer dat je besloten hebt niet meer mee te schrijven, maar ik kan me wel voorstellen dat je er vaak niet aan toe komt. Ik hoopte dat je af en toe nog een update zou geven, maar ik zie dat je gelijk helemaal weg bent van het forum :( Jammer hoor!
    Ik wil je in ieder geval heel veel geluk voor de toekomst wensen!

Afrola, dus toch nog thuis gebleven, echt hardnekkig dan hè?! Maar wel heel verstandig als je gisteren zo naar bent geworden, probeer maar echt goed uit te zieken! En als het thuiswerken ook niet lukt, dan je niet schuldig voelen, hier kun je ook niets aan doen!

Hanna, wat sneu voor Svinthe :( Beterschap! Hopelijk is het idd van korte duur!
    Ik denk dat mijn leidinggevende leuk reageert op mijn zwangerschap, maar toch vind ik het lastig te vertellen. Zal meer aan mij liggen dan aan hem ;)
    Ik werk nu 20 uur in de week, maar ik kan ook geregeld thuiswerken, dat scheelt wel. En op zich is de reistijd ook wel te doen, maar ik merk dat nu ik zwanger ben, het me allemaal wat zwaarder valt. Vooral ook nu door mijn rug, maar hopelijk is dat binnenkort wat minder.

En ik weet nog niet of we de vakantie uiteindelijk uitzoeken via een boek of internet, maar een boek leek me in eerste instantie makkelijker met zoeken. Ik vind het vooral lastig omdat we nu hele andere eisen hebben dan normaal, als ik dan 30 weken zwanger ben, kan ik niet nog een kilometer lopen naar het strand ;) Dus we moeten op veel dingen letten en ik dacht dat dat overzichtelijker is in een boek. Maar we zien het wel :)
    Wanneer gaan jullie precies op vakantie?

*Noteert 26 februari in agenda voor de meeting*

Wat fijn van je nieuwe lokaal! Vooral na 8 jaar!

Zo, ongeveer weer bij :) Veel gekletst vandaag!

17. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Salapio, toch nog een mooie stijging in je kaartje!! Ben benieuwd!!

@ Sterre, hahah krijg je een massage krijg je pijn in je nek.. Nah :p . Vervelend van je vermoeidheid. Wanneer gaat dat ook alweer weg?

@ Loe, heeeel veel plezier samen! Ik zou nog zolang niet zonder kindje willen hahah maar aan de andere kant is het wel heel goed voor je relatie natuurlijk!

@ Djaar, beterschap voor je moppie!

@ Hanna, ook beterschap voor jou moppie!
    Super nieuws als je in het nieuwe lokaal kan trouwens!

@ Sannehai, jammer dat je het even niet meer trekt maar ook begrijpelijk.

@ all. ben vandaag meer te weten gekomen over m'n opa. Waarschijnlijk wisten ze het in het ziekenhuis wel maar hebben niets verteld. En het zit in het bot en dat zit in de familie en er is geen eens pijnstilling voor. Hij kon amper nog op zijn been staan omdat hij zo'n pijn in zijn heup heeft.. Klote nieuws dus :( . Besef het ook nog niet helemaal.. Hij heeft ook nergens meer interesse in alleen nog in zijn enigste kleindochter :( :( :(

18. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had een vraagje aan de meidenmama's. Weet iemand wanneer een meisje ongeveer in 86 en 92 zit?

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Svinthe is nu bijna 17 maanden en ze past nu maat 80 goed en maat 86 is wel te doen, maar nog een beetje oversized.
    nu is ze niet één van de langste dat scheelt natuurlijk ook nog wel per kind.

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    BabyD, poeh zeg, dat klinkt helaas niet goed van je opa :( Echt heel rot!

Veda heeft nu, met 14 maanden, maat 86 als bovenkleding aan, maar zij is een stuk langer dan gemiddeld. Maar ik denk dat kindjes gemiddeld met iets van 1,5 jaar maat 86 hebben en maat 92 weer een paar maanden erna.
    Maar het ligt helemaal aan de bouw van het kindje natuurlijk en hoe groot of klein een maatje valt, dus eigenlijk is het lastig om er wat over te zeggen ;)

Deel Deze Pagina