pfoeh moe hier Sanne; jammer hoor dat je niet meer meeschrijft maar succes met de zwangerschap en kom af en toe maar wel ff spieken Over de echo, een 2e daar denken we aan in de toekomst maar daarom ben ik nu niet naar de HA gegaan. Het is gewoon heel vervelend dat ik er steeds veel last van heb en dat het pijn doet. En dat is ook niet echt positief voor het klussen welterusten meiden hier ff geen inspiratie meer.
@ BabyD, wat naar voor je opa zeg, rotziekte . Dikke knuf voor jou. Ons meiske is gemiddeld qua lengte en heeft een dikke buik en heeft sinds 1 a 2 maanden vooral mt 86 aan van shirtjes, jurkjes en rokjes en mt 80 broek. Ik schat in dat J in het voorjaar tussen 92 en 86 zit. @ Mosa, bij jou ook alles goed? Fysio al gebeld? Griep is idd harder aangekomen dan ik dacht, ik wil ook gewoon weer normaal doen, voelt toch slecht ziekgemeld zijn . @ Sanne, veel sterkte en geluk! @ Hanna, wat heerlijk dat je een 'echt' lokaal krijgt en dat in een apart gebouwtje met gezellige collega's Leuk leuk. Zal vast gezellig en leuk worden. Jullie mogen het nieuwe gebouw vast zelf aankleden? @ Sterre, bij de bieb aanmelden moet je zeker doen als je elke keer een nieuw boek koopt . Ook leuk om met Noah heen te gaan. Ik ben gister voor het eerst met J geweest. Die vond het super met zoveel boekjes . Ze heeft dan ook 1 heeel groot boek uitgezocht waar ze thuis ook elke mee heen en weer sleept en wil lezen . @ all, fijne avond!
Pookie, slaap lekker dan! Hopelijk voel je je morgen weer wat fitter! Afrola, bij mij gaat het nog hetzelfde, mijn rug blijft irritant. Ik heb de fysio gebeld en hoor morgen wanneer ik terecht kan, ze had namelijk nog meer aanmeldingen en moest het allemaal nog even inplannen. Hopelijk kan ik volgende week terecht, want vooral werkdagen (morgen weer) zijn nu erg zwaar. Je ziek melden op je werk is idd niet leuk, maar ja, je bent ook wel flink ziek (geweest) natuurlijk. Maar ik ben blij dat je verstandig genoeg bent om je de hele week ziek te melden Ik denk dat het heel belangrijk is met zoiets dat je goed uitziekt.
M is er net uitgegroeid en zit er nu al ongeveer een jaar in (ruim). Ik denk dat je het beste de groeicurve van je dochter kunt doortrekken
Hanna: Fijn dat je weer even wat bij hebt kunnen slapen! En eindelijk een vast plekje in een nieuw lokaal, leuk Awh Svinthe toch ziek geworden, beterschap! Tijgertje: Spannend hoor! Sanne: Maakt niet uit meid, eerst aan jezelf en je gezinnetje denken Jammer dat we je moeten missen Mosa: Ahum.. niet te laat naar bed gaan zou inderdaad ook wel helpen hihi Ik ga altijd te laat.. Maar probeer er nu toch altijd voor 23.00u in te liggen. En Noah slaapt tegenwoordig tot een uur of 08.00u dus slaap zat zou je denken. BabyD: Geen idee wanneer de vermoeidheid weg gaat.. ik hoop snel i.i.g Wat een rotnieuws! En in het bot, oei Heel veel sterkte! Pookie: Vanavond op tijd naar bedje dan! Nee het is niet normaal dat je zoveel last hebt. Al heb ik het ook maar bij mij was er geen oorzaak te vinden Afrola: Jah.. iedere keer een boek kopen is ook zoiets he Maar ik zou straks (als we een keer een groter huis hebben) wel zo'n wandkast willen hebben met allemaal boeken erin haha Owh en ik hoef met Noah niet naar de bieb te gaan hoor.. die sloopt ze toch. Ik had laatst een boekje van dikkie dik gekregen, nou die ligt nu ook al in 3 stukken hoor All: Tis weer avond hoor... bibber bibber... Ik heb het koud! Dadelijk even lekker warm douchen. Deze zwangerschap is zooo enorm anders dan bij Noah. Je weet dat het kan maar nu het me overkomt sta ik er toch wel van te kijken. Ik moet ook echt opletten met eten want ik was al 1,5 kilo aangekomen Maar ik heb zo'n lekkere trek de hele tijd...
Sterre, ik heb ook moeite met het op tijd naar bed gaan hoor Wij proberen ook altijd voor 23.00 uur in bed te liggen, maar vaak zat liggen we nog een tijd te kletsen en is het alsnog laat Ik had deze keer ook veel meer last van vermoeidheid, maar ik denk dat het er ook wel mee te maken heeft dat onze situatie nu heel anders is. De vorige keer moest je wel werken enzo, maar als je dan thuis was, hoefde je toch minder dan nu. Zo ervaar ik het tenminste, en ik denk dat dat het nu extra vermoeiend maakt. Lekkere trek is wel een beetje vervelend, ik probeer me nu ook echt een beetje in te houden. Maar helaas is alles ook zo lekker Maandag zal ik bij de vk wel weer op de weegschaal moeten, altijd leuk Gelukkig was ik met 10 weken nog niets aangekomen, maar dan ben ik weer 4 weken verder natuurlijk. Hanna, hoe is het nu met Svinthe?
Mosa: Ik werkte bij Noah veel meer, nu maar halve dagen dus daarom had ik dat niet verwacht.. maar tis inderdaad dat je nu wel dingen moet doen i.v.m met Noah. Ik hoefde bij mij VK niet op de weegschaal, bij de gyn wel. Maar als het goed is hoef ik na de afspraak van de 27e niet meer terug naar de gyn te komen dus ook geen weegschaal meer All: Ik heb weer iets raars hoor.. Ik heb weleens verteld dat ik nog af en toe wandel met een vrouwtje van de zw-yoga. Nou ben ik erachter gekomen dat ze die andere 2 die ook bij ons zaten en waar we mee af wilden spreken nooit meer gebeld of gemaild heeft. Zij zou dat namelijk regelen, we hebben toen telefoonummers/mailadressen aan haar gegeven. Verder vind ik haar wel aardig (al is het niet echt mijn type mens) maar vind ik de hele tijd afspreken niet echt nodig. Nu hadden we eigenlijk vorige week afgesproken maar moest ik afzeggen omdat ik naar de arbo moest. Ik had haar gezegd dat ik haar zou bellen voor een nieuwe afspraak. Kwam ik thuis van de arbo, zag ik ineens dat ze gebeld had Ik helemaal vergeten om d'r terug te bellen (dacht ik weer aan toen ik al in bed lag ) Dus donderdag vanaf m'n werk een sms gestuurd dat ik het gezien had en dat ik haar wel terug zou bellen. Kom ik thuis, heeft ze weer gebeld. Ik moest gelijk weer weg en 's avond in bed.. oja shit... Vrijdag de hele dag weg geweest, kom ik thuis, heeft ze 3 x gebeld! Maar ja, na eten koken, eten, noah badje etc etc wéér vergeten Maar ja, ik denk, ik heb gezegd dat ik haar zou bellen, ze heeft maar even geduld hoor. 's Avonds kreeg ik een sms wat ik toch aan het doen was Ik denk, ja hallo, ik ben toch verdorie niks verplicht! Nou heeft ze serieus in de afgelopen 3 dagen al 10x gebeld en iedere keer op momenten dat we niet thuis waren. Ja gister om 22.00 belde ze nog maar toen hebben we express niet opgepakt omdat ik 22.00u geen normale tijd meer vind. Ik schrok me rot joh :x Ik ben nu eigenlijk best wel pissig aan het worden. Wat denkt dat mens wel niet, ik heb daar helemaal geen zin in. Ik heb genoeg vrienden en hoef er niet nog meer bij. En wandelen is leuk maar niet verplicht iedere 2 weken ofzo :x Denk dat ik haar morgen toch maar even ga bellen en zeggen dat ik hier dus absoluut niet van gediend ben.. jezus zeg.. Sorry, moest even stoom afblazen..
Relax Sterre, rustig ademhalen Maar wel irritant! Lijkt wel een beetje obsessief, waarschijnlijk is de liefde van haar kant groter dan die van jouw kant Maar wel vervelend! Op zich vind ik het wel fijn om me altijd te moeten wegen bij de vk, toch een soort stok achter de deur om me een beetje in te houden We hebben thuis ook niet eens een weegschaal en anders zou ik ook helemaal niet weten hoeveel ik aan zou komen. Bij het eten vanavond hadden we een soort zoetzuur sausje, en ik heb me er nu toch last van Vieze brandend maagzuur! Zo maar eens afsluiten en alvast mijn spullen pakken voor morgen. Hopelijk is het morgenochtend niet glad als ik moet fietsen, was maandag wel het geval Weltrusten allemaal!
Hihi Sterre, maar wel irritant. En herkenbaar, ik kan ook zo slordig zijn met terugbellen. En terwijl ik dit schrijf bedenk ik me dat ik een vriendin nog moet bellen ... maar 22u is idd te laat
Sterre, tja daar zit je dan maar mooi mee opgescheept. Na morgen net meer zo te lezen Mosa, met Svinthe gaat het wel aardig. Ze eet en drinkt nog niet veel en we hebben net afgesproken dat we haar nu niet gaan wakker maken voor de late fles. We wachten nu af wanneer ze gaat komen... Ik hoefde nooit opde weegschaal bij de vk. Ze vroeg gewoon wat je woog en daar loog ik altijd over hahahahah -5 kilo, best lekker hoor hahahaha! Pas zag ik in mijn agenda nog het liegschema staan
Foei Salapio, morgen maar gelijk terugbellen dan Hanna, haha, dat weet ik nog wel, dat je loog over je gewicht bij de vk Fijn dat het redelijk gaat met Svinthe! Hopelijk slaapt ze vannacht goed zonder avondfles, en jij dus ook Sterre, kwam nu morgen de MvM-vrouw? Zo ja, succes! Het is altijd meer een formaliteit hè, maar toch wel spannend vind ik. Mijn spullen zijn inmiddels gepakt, nu mezelf nog zo ver krijgen dat ik naar bed ga
Mosa: Ja haha.. Roy zegt nu dus ook al.. (..) je stalker heeft weer gebeld .. grrr... Niet leuk. Oh jakkes van je maarzuur Ben je er trouwens al achter welke vorige keer goed werkte? (of was dat pookie?) Werkse morgen, hopelijk is het niet glad! Salapio: Erg he dat terug bellen.. tja vrienden van me weten het wel van me maar die vinden het ook niet erg als ik er 2 weken over doe Mits het natuurlijk dringend is ofzo maar dan komt dat wel goed, dat vergeet ik dan niet. Hanna: Whahaha je liegschema Geweldig! Hmm balen van Svinthe Ben benieuwd wanneer ze wakker gaat worden voor een fles. All: Ik ga mijn bedje opzoeken.. ik is moe *gaap*
Goedemorgen meiden, Ik heb lekker geslapen. Svinthe is niet meer gekomen voor de fles Om 2 uur was ze even wakker, maar ze was haar speen kwijt. Toen ze die weer had is ze weer gaan slapen. Heerlijk hoor. Net om half 6 de fles gegeven en daarna bleef ze miepen. Ik denk: ik kleed mezelf eerst even aan. Wat denk je? Nu slaapt ze weer..hahahahah!! Nou ja heb ik even forumtijd! Sterre, succes met het bellen van je stalker vandaag. Mosa, werk ze! Fijne dag allemaal
Goedemorgen, @ Hanna, fijn dat Svinthe lekker heeft geslapen en jij dus ook . @ Sterre, moest wel lachen om je stalker verhaal. Succes met terugbellen @ Mosa, goed dat je de fysio gebeld hebt. Hopelijk kun je volgende week langskomen! @ all, wat een rotweer, bah. Heb J weggebracht met bus en trein, poeh duurt veels te lang (100 min), gelukkig heb ik alleen morgen nog een kans dat ik er zo lang over doe. Daarna is het 15-20 min voor ik weer thuis ben .
Hanna, fijn dat jullie lekker hebben geslapen! Mosa, erg he , maar goed, zij belde mij naar aanleiding van een telefoontje van mij van een week geleden ... (al heeft zij zwangerschapsdementie als excuus) Sterre, leuk/spannend vandaag MvM, ben benieuwd hoe spetterend je test is Afrola, dat is nog eens een reis! Ik heb de regen getrotseerd vanochtend, maar goed, de kinderen zaten lekker droog onder de kap van de bakfiets *** Ik voel me miserabel: katerig en dan dus zonder de lol van de avond ervoor : koppijn, watten in mn hoofd en moe! Hopelijk word ik niet ziek, T is voor de zoveelste keer verkouden (snot en hoesten) ...
Als ik zo een beetje vergelijk met de maten hier dan zou ik maat 92 kunnen kopen in "winter"kleertjes voor volgend jaar voor D. Had namelijk een heel leuk setje gezien maar met een rokje en dat vind ik toch leuker als ze kan lopen . @ Salapio, dat is wel lekker een jaar in dezelfde maat!! Scheelt een hoop kosten . Hee een dipje! Zou je toch zeggen dat je een dag eerder je ei gehad hebt als je het vergelijkt met je vorige kaartje. @ Sterre, oooo jeej die lekkere trek is niet goed! Hoop dat je je wat in kunt houden. Vreemd mens die zo vaaaak belt... Als iemand zegt te bellen dan ga je toch zelf niet zooo vaak bellen en al helemaal niet om 22u! Zou me daar ook aan ergeren en zelf dan er ook nog tegen op zien om alsnog terug te gaan bellen eerlijk gezegd haha. Maar vervelende situatie. @ Mosa, fijn zeg dat je nog niets was aangekomen de vorige keer! Wel vervelend die zwangerschapskilo's die je er gratis bij krijgt haha ik moet er nog een krappe 2kg af maar gaat de goede kant op. @ Hanna, hahah je liegschema . Fijn dat Svinthe de nacht goed doorgekomen is. Hoeveel flessen krijgt ze eigenlijk dan nog? @ Afrola, zeer fijn dat het straks zoveel scheelt kwa tijd zeg! Ja heerlijk weer vandaag. Ik kijk wel uit naar de warmere temperaturen en het zonnetje op je bol . Moppie is nu 72,5 cm en weegt al 9216 gram! Nog steeds klein hoofdje onder het gemiddelde maar dat vind ik wel schattig .
Salapio, niet ziek worden hoor. Hopelijk kan je je vandaag een beetje rustig houden! BabyD, tja Svinthe krijgt nog 4 flessen... erg he? ik kom er niet vanaf met haar. Melk is het enige wat ze lust en af en toe 2 slokjes water, maar die zijn per ongeluk Ik zou het wel lekker vinden als die laatste fles eraf zou gaan, dan hebben we er nog 3 over...
Mosa: Ik zat even terug te lezen en je hebt het waarschijnlijk nog niet gelezen maar ik bedoelde in mijn ene berichtje of je er al achter bent welke maagzuurremmers de vorige keer zo goed werkte.. (of dat dat dus pookie was haha) Maar zo staat die zin er zo stom Hanna: Lekker zeg dat je zo goed geslapen hebt! Hopelijk gaat die laatste fles er nu definitief af. Haha zit je daar braaf aangekleed en al, ligt mevrouwtje weer te snurken Afrola: Jeetje dat duurt inderdaad wel erg lang zo Maar gelukkig na het weekend niet meer Ben je nou alleen thuis? Salapio: Haha dat bellen schiet van beide kanten lekker op dan Hopelijk wordt je niet ziek maar ja, het hangt wel allemaal weer in de lucht natuurlijk Sinds we Noah hebben ben ik nog nooit zo vaak ziek geweest als in de rest van mijn leven bij elkaar haha.. Hmm temp weer gezakt.. ik snap er de ballen meer van maar als je nou een testje doet... ... nee grapje BabyD: Ik zie er ook tegenop om zo iemand dan weer terug te bellen hoor.. ik heb ook heel stoer een sms gestuurd vanmorgen Zozo je meissie groeit goed! Ze weegt bijna net zoveel als Noah All: Ik heb dus vanmorgen een sms gestuurd naar m'n stalker Ja heel slecht maar ik zag het echt niet zitten om die te gaan bellen... Ik heb haar gestuurd dat ik gezien heb dat ze nogal vaak gebeld heeft maar dat ik 2x heb laten weten dat ik haar wel zou bellen. Dat ik het nu gewoon even druk heb (c.q geen zin maar dat weet ze toch niet ) en dat ik af en toe afspreken leuk vind maar dat het geen moetje moet worden. Dat ik moet werken vandaag, dadelijk MvM.. maar heb tegen haar gezegd 'een afspraak' , vanavond zwemmen dus dat ik sowieso niet meer vandaag bel. Krijg ik net een sms terug. Oke, fijn dat je weer werk hebt. Ik hoor het wel. Gr ... Huh, dat ik weer werk heb.. Nou ja, het zal wel haha. Zo en nu onze kleine vriend maar weer ophalen want hij wilt niet slapen haha.. draak