Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Eventjes spieken vanaf mijn werk :)

Ik kreeg een mailtje van de fysio of ik maandagmiddag langs kan komen, is het net rond de tijd dat ik bij de vk moet zijn. Zul je altijd zien, hopelijk heeft ze nog een andere plek volgende week.

Sterre, ik snapte je maagzuurvraag wel hoor ;) In het begin gebruikte in veel Rennies, maar op een gegeven moment hielpen die niet meer. Toen ben ik de tabletjes van Maalox gaan gebruiken, die hielpen op het laatst wel redelijk.
    Nu begin ik eerst weer met Rennies.

Hoe ging het met MvM vandaag? Ik ben stiekem al een beetje aan het aftellen, nog ruim 2,5 week en dan ben ik klaar :)

Hihi, een sms-je gestuurd in plaats van bellen, zou ik ook snel toe geneigd zijn hoor ;) Hopelijk snapt ze de boodschap een beetje en laat ze je iets meer met rust, je zou er gestresst door raken ;)

Hanna, wauw, dat had ik niet verwacht, dat Svinthe niet wakker zou worden vannacht! Lekker hoor, en hopelijk gaat het vandaag ook al weer een stuk beter met haar!

Afrola, niets aan, zo lang onderweg om J weg te brengen ;) Gelukkig is het einde in zicht! Begin je inmiddels al echt op te knappen?

Salapio, heb je je vriendin al gebeld? ;)
    En vervelend dat je je niet helemaal lekker voelt, hopelijk wordt je idd niet ziek! Ik las eerder vandaag wel dat NL kampt met een griepgolf.

BabyD, je meisje groeit erg goed zo te lezen, fijn :) Wil je binnenkort nog eens een nieuwe foto in je album plaatsen, ben benieuwd hoe ze er nu uitziet!

All, fijne dag nog!

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Zal je altijd zien ja dat afspraken op dezelfde tijd uitkomen ;) Hopelijk heeft de fysio nog op korte termijn een ander plekje!

Owh haha, gelukkig snapte je em wel. Ik vond em zelf zo stom staan :) Ik had ook maalox, rennies hielpen bij mij ook niet. Ik zat van de week nog even te neuzen bij de maagzuurremmers en zag ook iets van antagel staan en dacht dat iemand anders hier, die gebruikt had.

All: Heb net even gebeld met m'n opleider en begin 22 februari weer met 2 vervolg modules :) Op naar administratief medewerkster :p
    Ik wil eigenlijk ook gelijk alvast wat modules doen voor secretaresse en dan na de bevalling weer verder gaan maar die beginnen op dezelfde dag hier.. beetje balen dus, kan ik het hier niet combineren maar zou ik weer naar Veldhoven moeten rijden. Op zich niet erg maar daar begint het 24 januari al :$ Over 2 weken dus.. Even straks met Roy overleggen wat te doen (moet ook allemaal betaald worden natuurlijk) en anders krijg ik het nog druk.

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Oja vergeet ik het belangrijkste te vertellen..
    Hét bezoek van MvM en dé test.. brr.. hij was erg duidelijk gelukkig :) Ik mag nu gaan plassen tot 24 maart.. poeh, dat lijkt nog zo ver weg haha.
    Mosa wat had jij ook alweer gekozen? Ik heb de ketting gepakt. Ik heb al een armband van pink ribbon dus dacht, een ketting is er dan wel leuk bij. Ik hang dadelijk helemaal vol met goede doelen :D

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, petje af hoor voor het plassen in de kannen :D

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, hmm...lastig wat je het beste met je opleiding kunt doen. Heb je het er al met Roy over gehad?

En fijn dat je MvM-test zo duidelijk was! Ik heb ook de ketting gekozen, ik draag eigenlijk nooit armbanden. Maar ik moet zeggen dat hij nog steeds in de kast ligt hoor ;)

Hanna, hoe gaat het nu met Svinthe?

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    antagel, zo heette dat spul. Dat werkte bij mij echt heel goed tijdens de laatste loodjes Y.

@sterre; goed sms-je hoor, misschien ben je nu even van je stalker verlost.
    Wat leuk dat je bij MvM voor een sierraad kan kiezen.Helaas hier voorlopig ng geen geplas in kannen.

@hanna; Jij was er weer vroeg bij vandaag, jammer dat Svinthe uitslapen toch lekkerder vond:)

@mosa; haha spieken vanaf werk, heb je het nu je leidinggevende al verteld?

@afrola; nog even en dan hoef je niet meer zover vanaf het KDV naar huis.
    Hmmmmm eigenlijk hebben wij het dus best luxe met ons KDV op 10 minuten loopafstand.

nu ff filmpje kijken

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, je kunt bij MvM nu alleen nog maar kiezen voor een ketting of armband, niet meer voor dat boek en dat serviesje enzo. Persoonlijk vond ik juist die dingen leuker en nuttiger, maar uiteindelijk doe je natuurlijk niet mee voor het cadeautje ;)

Ik heb mijn leidinggevende niet gezien vandaag, hij had de hele dag afspraken op andere locaties ;) Nu ga ik pas volgende week donderdag weer naar mijn werk, aan het begin van de week werk ik thuis, dus hopelijk zie ik hem dan :) Het wordt toch wel tijd dan!

Stom dat ik het vergeten ben, maar wanneer heb je ook alweer de afspraak bij de gyn?
    En heb je sterke babykriebels nu dan, omdat je schrijft dat je voorlopig helaas nog niet in kannen plast? Jullie waren van plan er in maart voor te gaan toch, is dat nog steeds zo, als je weet waar de ovulatiepijn enzo vandaan komt?

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Mooi, aanstaande maandag om 11.15 uur kan ik al bij de fysio terecht :)

9. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Hoi meiden,

Via Seth ben ik te weten gekomen dat Sammie zwanger is!!??
    Aangezien ik helemaal niet meer hier te vinden ben,
    wil ik Sammie toch feliciteren met haar zwangerschap.
    Misschien dat je het hier leest Sammie.

VAN HARTE GEFELICITEERD :):):):)

En alle meiden hier, een heel goed 2011 toegewenst!

Zijvandehoek ;)

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zijvandehoek, super hè, van Sammie?! Ze leest hier naar mijn weten niet mee, maar ik weet dat ze onder vruchtbaarheidsbehandeling haar eigen topic had, maar ik kan hem nu zo snel even niet vinden. Misschien zou je haar beter een pb-tje kunnen sturen :)

Wel jammer hoe het toen afgelopen is met jullie topic ;) Alles goed met je? En met je twee knullen?

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @sterre; opleiding, doorgaan!!! Kan alleen maar goed voor je zijn.

@mosa; Op zich lijkt een dikke buik mij best wel weer leuk. Alleen heb ik wel mijn zinnen gezet op een lente kind.
    Dus misschien inderdaad vanaf maart het spiraaltje eruit en dan maar goed ons best doen tot en met september. Indien dat niet lukt gaan de plannen weer de ijskast in.
    Ik moet ook zeggen dat het een beetje afhangt van de projecten op mijn werk. Ik werk nu heel veel in de fabriek, als ik zwanger wil worden of ben is dat niet mogelijk. Veel te warm en veel trillingen etc. We zien het dus wel, gelukkig hebben we al het liefste meisje van de wereld:)

DE MOL IS.....ARD! ik heb geen idee wie die gozert is maar hij is voor mij de MOL.

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    hee melisa; hoe gaat het nu?????

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hoi meiden,

Net als Sanne ontbreekt me de energie om hier veel aanwezig te zijn. Ik ben de laatste tijd helemaal opgebrand. Chelsey vraagt aandacht, is voor 7 uur wakker, slaapt nog maar 1x per dag, en daarnaast moet ik het huishouden doen, werken, sociaal zijn :) etc.
    Hoe? Geen idee, vandaar de vermoeidheid denk ik.

Ik lees nog wel iedere dag mee, maar als ik dan moet reageren....

Ik ga nu ook mijn bedje al weer in. Ben al laat voor mijn doen haha.

babyD: Chelsey gaat nu in maat 92, met 17 maanden, maar die is ook wel heel lang!

Salapio: als ik naar je kaartje kijk, moet er toch een menstruatie gaan komen of niet?

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, Svinthe is na haar abdje goed gaan slapen.
    OM kwart voor 7 heb ik haar nog 100 cc melk gegeven, dat was nog over van de 5 uur fles.
    We gaan nu kijken of ze blijft slapen. Wordt ze wakker dan krijgt ze de fles nog.
    Een overgangsfase nu.
    Morgen gaat ze wel naar het KDV. Ze is wel weer opgeknapt. Heeft wel veel geslapen vandaag.
    Hopelijk gaat het goed morgen daar.
    Ik ga haar sowieso vroeg ophalen. Na schooltijd hebben we nog een borrel op school. Ik ga haar hoogstwaarschijnlijk eerst ophalen en dan naar de borrel.
    Dan heb ik meer zicht op de tijd en kan ik na de borrel gelijk door naar huis.
    Ophalen duurt soms wat lang.
    jammer dat je de ketting niet draagt. ben je ook geen kettingenmens?
    Gelukkig kan je maandag al naar de fysio.
    Beter er hier maar snel bijzijn he!

Sterre, al verder nagedacht over de opleiding en wat te doen?

pookie, haha ik denk nu ook Art. Dan kan geen toeval zijn he dat we dat nu allebei denken :D:D

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, idd lastig met je werk en een kinderwens ;) Nou ja, hopelijk krijgen jullie een lente-kindje en loopt het allemaal los met je werk :)

Melisa, wat rot dat je zo moe bent :( Ik denk dat de kans ook groot is dat het de komende weken niet minder wordt ;) Hopelijk trek je het allemaal een beetje, en logisch dat je daardoor in ieder geval minder puf hebt om hier mee te kletsen. Als je ons zo nu en dan maar even op de hoogte houdt van hoe het gaat ;)

Hanna, nou, wie weet wel weer een goede nacht voor jullie :) Fijn dat Svinthe in ieder geval weer een beetje is opgeknapt, en hopelijk gaat het morgen ook goed! Veel plezier alvast bij de borrel morgen!

Op zich hou ik wel van kettingen, maar Veda kan er dan niet van afblijven met als gevolg dat er al een paar kettingen gesneuveld zijn :) Dan maar even wat minder, ooit zal ze er wel vanaf kunnen blijven ;)

Ik heb Wie is de mol maar opgegeven ;) De aflevering van vorige week al niet gezien, en dan vind ik het gelijk minder leuk. Misschien volgend jaar weer :)
    Maar ik ben benieuwd of jullie gelijk hebben!

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    aan de andere kant zit ik nu op het Mol forum.
    Die Ard doet wel heel erg zijn best om verdacht te worden.
    ZIjn T-shirt en ook zijn houding op de foto met zijn vingers letters vormen zoals al eens eerder was gedaan.
    Het is zo jammer dat ik aflevering 1 niet heb gezien. En het lukt mij maar niet hem via uitzending gemist te bekijken.

17. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Wie is de mol: Ik verdenk Art en Sanne ;), de mol kan toch niet zo voor de hand liggen :(;). Maar weet vrij zeker dat Soundos of Jan het niet is. Uiteindelijk komen we er wel ;).

@ Sterre, goed zeg dat de MvM test positief was :), veel plezier in kannen plassen ;):D

@ Melisa, de ovu-testjes zijn goed aangekomen. Dankjewel! Sterkte ook, kan me voorstellen dat het zwaar is!

@ Hanna, na 6 keer lezen weet ik nog niet wat een abdje is :(. Maar gelukkig sliep Svinthe er wel lekker op, mee, van oid :).
    Fijn ook dat ze weer fit is voor het KDV. Kan snel gaan he met die kleintjes ;)

@ Zijvdh, zwaai zwaai veel plezier in 2011 met je mannen.

@ Sterre, lijkt mij slim om nu gelijk met beide (deel)opleidingen te starten. Je hebt het relatief rustig nu, alleen je moet het wel kunnen trekken met vermoeiheid rondom je zwangerschap.
    Je hebt je er vanmorgen lekker makkelijk vanaf gemaakt :D, hopelijk houdt ze zich nu even koest ;)

@ Mosa, stiekem even langskomen tijdens werk, foei ....

oh nee ....

Gezellig juist :p;):D.

Fijn dat de fysio maandag tijd voor je heeft. Hopelijk kan hij/zij veel voor je doen, duim duim! Leuk ook dat je alweer naar de VK mag. Dan krijg je weer een echo toch? Spannend!

@ Pookie, nog een btje in dubio over een 2e. Lastig soms als je werk en gezin en zo probeert te combineren. In elk geval heb je zeker mazzel met een KDV op 10 min. loopafstand. Heerlijk hoor :)

Zo dat was even een snelle reactie van mij. Vanavond ook nog bedank/tot ziens traktaties gemaakt zodat J die morgen kan trakteren op het KDV.

Fijne avond en/of sweet dreams

18. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Hanna, wil wel geloven dat je het lekker zou vinden 3 flessen.. Is ook veel makkelijker natuurlijk. Hoop dat ze er snel achter komt wat voor lekker eten er allemaal voor haar is!

@ Sterre, wow bijna evenveel als Noah..... Dan wordt ze toch echt groot....... Gaat allemaal ook veel te snel!!
    Nou hopelijk heeft je stalker de boodschap/hint begrepen!

@ Mosa, ik zal binnenkort even een foto plaatsen in mijn album :D . Ze lijkt al een hele dame, ofja dat is ze ook wel haha maar het gaat ook allemaal zo snel...
    Fijn dat je naar fysio gaat en maandag ook al terecht kunt!

@ Melisa, neem je rust maar wanneer je die kunt krijgen, knuff!

@ Afrola, leuk traktaties. Zal toch ook wel vreemd voor haar zijn dat ze daar weg gaat en straks moet wennen? Nou hoop dat ze morgen iig een leuke laatste dag heeft! Wel spannend allemaal voor zo'n moppie hihi.

Kwam nog even spieken & nu is het bedtijd voor ons.

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: Thanx! :)
    Fijn dat het weer beter gaat met Svinthe! En hopelijk gaat ze weer doorslapen zonder die fles *duim duim*

Mosa: Ik denk dat de ketting hier ook nog wel even in de kast blijft.. aangezien er een onwijze druppel aanhangt :D Daar krijg ik ongetwijfeld vragen over :p
    Fijn dat je al zo snel bij de fysio terecht kan!

Pookie: Ah zie je wel, ik wist dat iemand het antagel gebruikte maar dat was jij dus :)

Zij: Leuk van je te horen. Hoe gaat het met je?

Melisa: Balen zeg dat je zo weinig puf hebt en dat alles even tegen lijkt te zitten. Hou ons wel op de hoogte he?! En anders lees ik het wel op je hyves ;)

Afrola: Tis dat je het zegt... ik moet ook nog iets als afscheid bedenken voor Noah op het kdv.. Die gaat helaas de 24e ook voor het laatst. Ik vind het wel super rot maar ja, tis anders veelste duur :(

All: Net weer een filmpje gezien.. ik ben helemaal verliefd op de acteur :):p;):D..

Nu naar bedje!!!

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Afrola, badje is het woord hahahahaha, typefout...
    Nu ga ik ook naar bEdje!
    Trusten allemaal!

Deel Deze Pagina