@ Sterre, maar weer aan het twijfelen over de studie. Andere opleiding die beter staat aangeschreven is misschien wel beter, maar dan zou het wel fijn zijn als je die andere vakken niet opnieuw hoeft te doen . Maar misschien zou je zelfs een hele andere opleiding moeten doen , toch raar. Vragen ze dus eigenlijk meer van je dan je taak is... Maar misschien kun je via die man dan toch nog een baantje ritselen, dat zou heel fijn zijn. Kom je daar meer te weten voordat je je opleiding moet starten/aanpassen? @ Mosa, ziet er allemaal wel leuk uit, maar ook wel heel toeristisch druk . Hopelijk kun je er uiteindelijk een beetje uitkomen! @ Pookie, een kinderstoel is idd wel handig, je sleept je toch al rot met een kind
Gezellig dat je ook meekletst Y Afrola, toeristisch druk heeft normaal ook niet onze voorkeur, maar ik neem aan dat het begin mei wel meevalt. En alles wat minder toeristisch is, heeft geen mooi zwembad enzo, dus we moeten toch keuzes maken
@ Mosa, bedoelde het vooral ook niet veroordelend hoor. Het lijkt me gewoon zo moeilijk kiezen daarom . Let alleen nog wel even op de school/meivakantie. Ik weet niet precies wanneer die valt. Toch even gecheckt: 30 april tot 8 mei.
@afrola; het kan bijna niet niet touristisch voor een schappelijke prijs en wel een beetje leuke faciliteiten. Maar in het voorseizoen valt het denk ik inderdaad mee met de drukte en zo. @mosa; iets niet touristisch maar wel prijzig: 12 gezinsvakanties in Griekenland Wel leuk is de optie van de ezeltocht........ Net heb ik bij de bieb ook al een aantal boekjes over Griekenland/ eilanden gehaald. Toch wel leuk met dit buttweer; vakantievoorpret
Afrola, ik vatte het ook niet veroordelend op hoor We komen een beetje uit op tussen 5 en 9 mei gaan, dus net na de meivakantie. Daar hadden wij idd ook over nagedacht. Pookie, ben nu aan het koken, maar zal straks even naar je linkje kijken. Leuk, boekjes gehaald bij de bieb!
Mosa: Nee ik heb gelukkig geen bloedverlies meer gehad dus ik ben erg benieuwd (als ik verder geen bloedverlies meer krijg natuurlijk) wat er nog van op de echo te zien is de volgende keer. Het appartement ziet er leuk uit maar ik krijg altijd zo'n kriebels bij het zien van zwembaden waar het druk is Pookie: Kinderstoel is inderdaad erg handig! Maar het is ook nog opletten wat zij onder kinderstoel verstaan. Toen wij naar de ardennen gingen stond er ook heel fijn bij dat er een kinderstoel aanwezig was. Stond daar een gewone stoel maar dan in het klein Tja daar kan je natuurlijk helemaal niks mee. Melisa: Hahaha als het zo schrijft voel ik me net zo'n cougar Afrola: In het zkh gingen ze volgende maand pas overleggen of ze het met medisch secretaresses willen gaan proberen dus voor daar goed en wel iets uitkomt zijn we wel weer even verder denk ik dus ik begin waarschijnlijk van te voren al aan een opleiding. Maar het zal toch wel daarop aansluiten dus dat maakt niet uit. Het echt medische gedeelte van de studie komt toch later dit jaar pas of zelfs volgend jaar pas.. ligt er natuurlijk aan hoe snel ik vorder. Nou zeg, niemand vind mijn hunk leuk Nou mooi, heb ik em lekker voor mezelf All: Pff ik ben weer op mijn laatste restje energie aan het teren hoor.. ik begin het koud te krijgen en voel me alsof ik al dagen niet geslapen heb *gaap*
De foto waar ze op het hobbelpaard zit is van vanavond. Met op de achtergrond een deel van onze nieuwe gordijnen... voor de nieuwsgierigen onder ons
Wat een superleuke foto's Afrola Wat wordt J al groot, en wat zijn haar haartjes hard gegroeid! Heerlijk hoor, zo banjeren in de sneeuw! Ik snap alleen de gordijnen niet Het lijken meer van die plissé rolgordijnen of hoe die dingen ook heten.
Oke, het zijn vouwgordijnen, dan snap ik het Ik dacht dat het echte gordijnen waren, vandaar dat ik het niet begreep. Maar ziet er goed uit hoor! Hebben jullie inmiddels alle meubels al? En hebben jullie al een andere kapstok gevonden?
Hoi meiden, Pfff ben een beetje gaar na vannacht. Ik kon niet in slaap komen en dat gebeurt me niet zo vaak... Svinthe is nog gekomen voor een fles om half 1. Daarna doorgeslapen tot half 6. Vandaag nog even druk gehad op school en nu heerlijk weekend Mosa, leuke sites heb je gepost zeg. Toch nog even langs het reisbureau kan ik me wel voorstellen hoor. Sterre, nee die acteur mag je houden Afrola, wat een schattige foto van J! Eigenwijs koppie! Zo, nu weer even verder TVOH kijken!
Hanna, klinkt als een vermoeiend nachtje Nu gelukkig weekend!~ Mijn vriend kijkt ook TVOH dus ik met een half oog ook Lijkt me zo duidelijk wie in de finale komen, ik verwacht geen verrassingen. Dus Ben, Leonie, Kim en Pearl naar de finale. Ik vind Pearl en Kim het beste, jij? Ik heb net weer twee uur lang naar vakanties gezocht, ben er nu helemaal gaar van Zal blij zijn als ik dé bestemming gevonden heb. Deze vond ik ook nog leuk: Appartement Bostonia Village *** | Suntip vakanties
Ik vind Kim en Pearl ook heel goed. Denk dat de 4 finalisten ook wal zo zijn als jij zegt... Maar goed, de vorige aflevering had ik ook bijna niks goed qua voorspelling... Ik ga de uitslag zo opnemen en zo mijn bedje in. Twee uur vakanties gezocht... phoephoe, da's wel lang. Hopelijk vind je snel ene betemming waarvan je denkt Yes dit is hem!
Joehoe allemaal! Druk met vakantie lees ik hier en een stalker Sterre (gelukkig goed afgelopen he denk ik) en moeiiiiiiiiiheid van de zwangerschap en bijna klaar met plassen in kannen en eventuele cysten (wel naar laten kijken hoor, die kunnen evt. als het er een 'vieze'is (dus geen een met helder vocht gevuld, maar een chocolade cyste noemen ze dat, met bloed gevuld: heb ik gehad) daar kun je een kuurtje voor krijgen en dan issie weg. Sterkte. Verder weet ik het even niet meer. Wil zo nog even kijken hoe t met sammie gaat en haar zwangerschap. ennuh......................poe, moest 32 email bij thuiskomst lezen....... de trouwkaarten zijn er! Erg leuk al zeg ik het zelf. En het weekendje was erg leuk, en ook erg druk (we zijn voor nieuwe meubels aan het kijken, superduur allemaal zeg, maar ja ik wil t zo graag he). En ja, we hebben L. super gemist, de eerste dag was helemaal moeilijk. Heb geloof ik wel zes keer gesmst haha. Maar L. heeft het erg leuk gehad met mijn ouders, zijn huilbui ook wel laten zien 's avonds maar ook lekker gebabbeld. Dus alles ok bij thuiskomst, erg fijn. Wij nu dus lekker uitgelaten maar ook moe. Gaan dus nu bedje in! Trusten allemaal! Oja, salapio: mooie daling!
Hanna, mijn vriend wil de uitslag zien straks, dus hopelijk slaapt Veda morgen een beetje uit Ik vind het altijd saai om alleen naar bed te gaan, dus ik wacht ook wel. Ik hoop dat je vannacht beter slaapt en dat Svinthe ook goed slaapt! Loe, fijn dat jullie het erg leuk hebben gehad! En fijn dat alles goed is gegaan met L! Waar zijn jullie eigenlijk precies geweest? Fijn dat de trouwkaarten er zijn en dat ze nu helemaal naar wens zijn!
Hoop dat jullie allemaal goed slapen vannacht! Wij zijn in hotel de scheperskamp geweest in lochem. Eigenlijk wilden we aan zee, maar dat heb ik niet gedaan ivm de drie dagen knallende regen die we gehad hebben en dat had ik in vooruit al gezien op de weersvoorspelling. Dus daarom een beetje in de buurt en in de buurt van de woonwinkels die we wilden zien.