Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Heel verstandig Loe, weer voor strandwandelingen was het niet ;)

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik weet wie er naar de finale gaan bij TVOH :p :D

Weltrusten allemaal!

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen allemaal!!!

Heeeerlijk, Svinthe heeft geslapen zonder laatste fles!!
    En in fitte staat. Ze had het al een paar keer gedaan toen ze ziek was.
    Ik ben echt helemaal trots op mijn kleine meissie.

Mosa, ik heb nog niet naar de uitslag gekeken van TVOH. Dat ga ik nu doen ;)

Loe, leuk uitje gehad. Fijn hoor.
    Tuurlijk mis je L. Dat begrijp ik wel.
    Ik ben nog nooit een nachtje weggeweest sinds Svinthe er is en heb er ook geen behoefte aan. Soms neemt mijn mijn haar mee naar een winkel oid en dan heb ik al zoiets.. ik thuis?? Waar is Svinthe hahahah!

Fijne dag allemaal!

4. Loe

Loe Niet meer actief

Ben de tweede vandaag!

Hanna, fijn zeg hehe, lekker geslapen dus. En fit, gelukkig. Jij ook lekker geslapen?

L. heeft ook weer doorgeslapen, laatste fles om elf uur, en om 6.15 kwam er een hongerklopje. Nu wordt hij net wakker!

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    TVOH.............ik kijk daar echt niet naar.

Gisteravond was ik gezellig met het "zwanger puf" clubje uit eten.
    Van de 10 zijn er 6 over maar het was evengoed erg leuk.
    En........de eerste is 8 weken zwanger van de 2e.
    En 1 van de 10 is al gescheiden van de vader.
    Verder gaat gelukkig alles wel redelijk goed. En het was heel leuk eens echt te kunnen praten ipv alleen maar achter de kinderen aan te rennen.
    Maar de volgende keer spreken we wel weer met de kids af en doen we het lekker bij een Ballorig, hebben we toch een beetje rust:)

@afrola; wat een schattige foto van het eskimootje:)
    Gordijnen heb ik nog niet bekeken zal ik later doen;)

Nu ff lijstje en plannen maken voor avondeten komende dagen en dan boodschapjes doen.

6. Loe

Loe Niet meer actief

afrola, ben ook even in je album gedoken. Wat een super foto's zeg! En wat een ontzettend leuk skipak hihi. Mooie meid hoor.

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Zo even gewinkeld. Er was bij een grote winkel hier in de buurt (voor diegene die het kennen van Tilburg) opruiming. Met extra korting. Ze verkopen er enkel merkleding. Had voor 100 euro aan afgeprijsde kleren. Ging er nog eens 40% af bij de kassa!
    Heb nu 3 babykleertjes van mexx, 3 shirtjes van onderandere BabyBarb voor C. en een paar schoentjes! Schoentjes waren anders al 78 euro! Goed gedaan al zeg ik het zelf....

Hanna: fijn dat S. het zo goed doet! Bij ons was het sinds tijden weer eens na half 9. Heerlijk.

Afrola: ik zie niemand meer van het pufklasje. Vind het wel jammer, want we hadden best een leuke groep.

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    #2468 Mosa1982, 15 jan 2011
    Laatst bewerkt: 15 jan 2011
    Hoi meiden,

Hanna, geen verrassingen dus bij TVOH :)

Wat lekker dat Svinthe de laatste fles overgeslagen heeft! Zou mooi zijn als jullie dat er nu in kunnen houden hè?

Loe, ook al een prima nacht, heerlijk!
    Wat ik nog wilde vragen, hoe gaat het nu met je mond? Geen last meer?

Pookie, gezellig dat jullie uit eten zijn geweest gisteren! Wij spreken ook één keer in de paar maanden af, wel gezellig. De vorige keer ging het over een tweede kindje, toen had ik net de miskraam achter de rug, maar niemand moest toen nog aan een tweede kindje denken. Ik heb toen niets over mijn miskraam verteld, maar ik gok dat ik de eerste ben die weer zwanger is. Waarschijnlijk spreken we in februari weer een keer af.

Melisa, zo, dat is nog eens leuk winkelen :D

All, hier een rustig dagje. Mijn vriend is werken en vanochtend heb ik sinds lange tijd weer eens een stuk gefietst met Veda. Was wel weer lekker, wat mij betreft mag het voorjaar er al wel weer aankomen :)
    Verder blijf ik veel last van mijn rug houden, dus ik zou blij zijn als het maandag is ;)

Veda is vanochtend van de bank gevallen :( Ze wilde per sé haar grote beer Hannes (wel iets van een meter hoog) op de bank hebben. Ze knuffelt altijd wild met hem en dat doet ze dus ook op de bank en ineens rolt ze er vanaf :( Het leek mee te vallen, maar ze heeft toch een dikke lip ;)

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @melisa; Nooit gehoord van die winkel maar zo te lezen ben je goed geslaagd. Heb je nieuwe babykleertjes gekocht of ook kleertjes voor Chelsey? De schoenen zullen in ieder geval voor de laatste zijn.

@mosa; oei van de bank gevalllen, zielig hoor zo'n dikke lip.
    Ik kwam er vandaag achter dat Y kan traplopen, althans ze klimt gewoon de hele trap naar boven op.....................raar kind

10. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Pookie: ik heb voor de baby op MP heel veel gekocht, en van de buurvrouw overgenomen. Maar heb een leuk mexx shirt gekocht, en nog wat voor mensen waar we deze week op kraamvisite gaan. De rest is lekker voor de kleine meid!

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loe, lekker weekend gehad dus: fijn!

Melisa, lekker geshopt

Mosa, wat een schrik!

Pookie, best heftig he wat er allemaal in een jaar kan gebeuren ...

Hier een vroegertje ... ben al anderhalf uur wakker, T vond het wel mooi om 5u. Na voeden wel nog even in bed gelegd en gelaten, maar dat was helaas geen succes. Mn temp was weer laag, maar niet helemaal betrouwbaar hierdoor: ik had het ook echt koud dus tja. Aan de andere kant maak ik me ook geen illusies hoor, zo'n gigadaling heb ik wel eerder gehad, ook met een stijging daarna. Dan werd ik twee of drie dagen na de daling ongesteld. Toch jammer hoor, ik had het wel grappig gevonden om op de vraag van de verlos "wat was je laatste ongesteldheidsdag" 25 april 2009 te antwoorden :D

salapio Ovulation Charts

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou zeg! We hebben sinds donderdag de LP boerderij beneden staan. T vindt m prachtig en M ook weer. T kroop mijn richting op en ik zeg: 'waar is je boerderij'. En hij wijst en kruipt er direct heen :$

Ik zeg het je ... dit is een genie :D:p

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hihi, dan had je voor ons wel een camera mee mogen nemen om de reactie van de vlos hier te kunnen posten:)

Maar jammer hoor dat je misschien ongesteld gaat worden.

Wat doe jij daneigenlijk als je zo vroeg uit bed gejaagd wordt?? Ik zit hier nu Pokémon te kijken.......

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Salapio, jeetje, dat is vroeg!
    En was idd leuk geweest als je dat tegen de vk had kunnen zeggen :D Maar wie weet, alhoewel je kaartje er dan wel anders uit zou zien lijkt me ;) Hopelijk gebeurt er in ieder geval snel íets!

En een knapperd hoor, die T :D

Toevallig ben ik nu aan het proberen de LP boerderij via marktplaats te kopen. Iemand in mijn woonplaats verkoopt hem namelijk. Hopelijk lukt het want Veda vindt het wel heel erg leuk en nieuw vind ik hem best duur.

Pookie, ook al vroeg, jammer!

Ik zal maar niet zeggen hoe laat Veda tegenwoordig standaard 's ochtends wakker wordt :)
    Ik heb net mijn haar geverfd (mahoniebruin) en moet nu een half uur wachten. Dan maar even computeren en zo even een broodje eten:)

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Afrola: Wat een super leuke foto's van J! Mooie gordijnen ook :)

Hanna: Hopelijk inmiddels weer wat bij kunnen slapen na je vermoeiende nachtje vrijdag?
    Oh lees dat Svtinhe weer zonder fles doorgeslapen heeft, gaat de goeie kant op, joehoe :p

Mosa: Dat appartement ziet er erg goed uit.
    Ah lekker gefietst en Veda van de bank gerold :( Hoe is het nu met haar lip?
    Nou ik wil eigenlijk wel weten hoe laat Veda opkomt.. Maar ik snap het wel, ik durf het van Noah ook niet te zeggen.. ik word echt verwent als ik die andere tijden hier zo lees :)

Loe: Fijn dat het een geslaagd weekendje weg was :)

Pookie: Leuk dat het zo'n geslaagd uit etentje was met de puf club :)
    Haha jij zit pokemon te kijken... ik teletubbies ;);)

Melisa: Kijk das nog eens leuk shoppen :)

Salapio: Oef dat is wel erg vroeg :(
    Jammer dat je denkt dat je weer ongesteld denkt te worden. Maar het was inderdaad lollig geweest als je 25-4-09 had kunnen zeggen :D

All: Hier schijnt een lekker zonnetje :) Even kijken in welke zin ik daar gebruik van ga maken vandaag.. wandelen, fietsen.. ik weet het nog niet :)

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pookie, als T zo vroeg gaat spoken dan mag ie in de box (zoals iedere ochtend) en ik ga dan of wat op de computer doen (zoals vanochtend) of ik ga languit op de bank met de krant. M slaapt tegenwoordig uit (8u-830), maar als zij zo vroeg zou zijn dan zou ik gewoon doen wat ik altijd doe (zij spelen en daarna broodje eten en ik veel koffie drinken en krant lezen) ...

Mosa, weer lekker gekleurd :)

Sterre, lekker naar buiten. Wij gaan straks zwemmen :D

Ik ben het gehik tegen ongesteldheid ook wel een beetje zat nu hoor. Maar goed, als ik kijk naar oude kaartjes dan zou het morgen wel echt moeten gebeuren. Ik voel me maar bij vlagen (bijna) 'ongesteld', maar aan mn humeur te merken, is het wel aanstaande :D

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    M heeft trouwens die LP boerderij voor dr verjaardag gekregen (nieuw) en mn pa is een snuffelaar en die heeft tweedehands de dierentuin, brandweerauto, huis, treinbaan, nog een huis (staat bij mn achterneefjes), ark van noach (staat bij mn ouders) en volgens mij nog meer heel goeikoop aangeschaft. Na de treinbaan hebben we een stop op plastic speelgoed gezet :)

18. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Goede morgen, voor ons was het gewoon weer half 9! Wat een genot zeg!

Hier nog even een foto van C. haar nieuwe kamertje. Ze is zo goed gemutst vandaag dat ik heb besloten dat ze er over een uurtje voor het eerst gaat slapen. Benn benieuwd!

19. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sterre, gefeliciteerd met de 7 weken :D haha die tekst in de banner "I'm 7 weeks in trouble" lol!

@ Mosa, wat goed van Veda haar gebit zeg wat gaat dat hard!
    Oh jeej van de bank gevallen :( bah.
    Ik wou ook wel weer dat het wat mooier weer werd, mis het ook wel. En wil ook zo graag eens gaan fietsen met D :D .

@ Afrola, wat een leuke foto!! Ga zo nog even in je album spieken.

@ Loe, fijn dat jullie het zo gezellig samen gehad hebben! En dat het met L allemaal goed ging natuurlijk. Ja nieuwe meubels zijn duur maar het voelt altijd wel weer goed voor ons vrouwen als we weer iets nieuws hebben toch hihi.

@ Hanna, yeaah super van Svinthe!! :D

@ Melisa, je hebt dan wel super aankopen gedaan zeg!
    &Lief kamertje :D .

@ Salapio, vreemde daling ja! Ben benieuwd...
    Hahaahah Slimme T!! Ge-wel-dig zeg!! Ja die kleintjes snappen meer dan dat wij denken..

Fijne zondag!!

20. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Salapio: je houd het wel spannend he!!!!! En je hebt inderdaad slimme kindjes haha.

Ik zei laatst tegen C: pak je melkje maar, en ze liep gewoon naar de koelkast en pakte de fles melk. Wist ik veel dat ze dat al kon haha!

Deel Deze Pagina