Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, gelukkig was Veda's lip gisterenavond alweer helemaal normaal, viel dus mee :)
    En lekker genieten van onze uitslapende kindjes ;) Kan ook zo maar weer veranderen natuurlijk, maar voor nu is het heerlijk.

Vandaag alweer 7 weken in trouble :D Vind je het een beetje snel gaan? Ik vond het tot ongeveer 10 weken best langzaam gaan, maar sindsdien vind ik het heel hard gaan.

Salapio, veel zwemplezier! Weer met de (hele) familie?
    Hopelijk heeft je humeur dan ook een reden en word je idd ongesteld ;)

Leuk hoor, die LP-verzameling. Wij hebben tot nu toe de kermis en een hondenhok met huis, maar het is zeker wel iets om de komende tijd uit te breiden, Veda speelt er nu al wel echt mee.

Melisa, mooi kamertje! Gezellig met dat bankje :) Hopelijk gaat het wennen goed!

BabyD, ik kan me voorstellen dat jij ook uitkijkt om te kunnen gaan fietsen met D! Heb je het al wel eens gedaan?

All, op de terugweg van mijn ouders (echt maar 5 km rijden) viel Veda al in slaap, dus zo moe was ze. Thuis meteen naar bed gebracht en als ze straks wakker is nog even een rondje fietsen en oud brood naar de dieren brengen.

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    hoi meiden,

Na de nieuwjaarsborrel van de straat, die trouwens erg gezellig was mét de laatste roddels :D, heeft onze Svinthe het toch niet uitgehouden zonder fles. Ze kwam om 2 uur, wat een rottijd, maar daarna is ze wel weer gaan slapen.
    Om half 7 zijn we er uit gegaan.

Salapio, oei 5 uur is echt geen tijd om al beneden te zijn he?
    Nu een beetje duf zeker, of heb je nog een slaapje kunnen doen?
    Inderdaad wel weer een tempdip. Hopen maar dat de ongesteldheid nu snel doorzet.

Melisa, goed geslaagd zeg voor kleertjes.
    Zoveel korting is wel fijn kopen.
    Wat een leuke kamer heeft Chelsey gekregen :D
    Heeft ze er goe din geslapen vanmiddag?

Mosa, ja het voorjaar mag van mij ook wel komen.
    Hier schijnt nu de zon!
    We zijn net een stuk gaan wandelen en op het eind viel Svinthe bijna in slaap....
    Na 15 keer klap eens in je handjes waren we thuis en nu ligt ze de slapen.
    Sneu zeg voor Veda dat ze van de bank is gevallen en dat alleen maar omdat Hannes ook op de bank moest.

Sterre, wat is het geworden... wandelen... fietsen...
    Lekker he dit weer!

Grappig he hoeveel die kindjes al begrijpen.
    Svinthe begrijpt ook steeds moelijkere dingen en ingewikkeldere opdrachten.
    Knappe kindjes hebben we :D:D

3. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Jullie weten misschien niet meer allemaal wie ik ben, maar ik heb een tijd geleden ook mee gescheven in het temp topic. Toen ben ik zwanger geraakt van mijn zoontje delano en daarna kwam ik hier eigenlijk niet zo vaak meer.

nu een nieuwe computer en moest me dus ook opnieuw aanmelden maar kon gelukkig wel mijn oude naam behouden :)

ik zou het leuk vinden om hier ook mee te kletsen, als jullie dit ook leuk vinden?

nou groetjes,

mupet

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, kort nachtje dus weer achter de rug ;) Maar zo te lezen was de nieuwjaarsborrel wel gezellig :)

En we hebben zeker allemaal knappe kindjes :D

Mupet, ik moest even heel goed nadenken, maar volgens mij is het kwartje gevallen :) Leuk dat je weer mee wilt gaan kletsen, altijd gezellig! Alles goed met je? En met Delano?

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mupet, leuk dat je weer mee komt schrijven.
    Hoe is het met Delano?
    Svinthe is van aug.2009, scheelt maar een paar maanden.

6. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo meiden,

Wij hebben onszelf lekker druk bezig gehouden dit weekend. Maar nu maak ik even tijd voor zp, J ligt toch te slapen ;). Bedankt voor alle leuke complimentjes over J :D

@ Mosa, schrikken zeker dat Veda van de bank viel. Gelukkig is de dikke lip weer weg!

@ Melisa, goed geslaagd voor kleertjes zeg, dat is altijd leuk ;). Lief kamertje ook!

@ Hanna, Svinthe zonder fles gaat de ene nacht dus beter dan de andere. Gewoon blijven oefenen ;). Gelukkig is de opstaantijd weer iets verschoven, maar duim voor je dat het nog iets later wordt over niet al te lange tijd ;)

@ Salapio, oef, dat was vroeg dag. Gelukkig kan T dan wel lekker alleen spelen in de box en jij nog even met de krant of laptop op de bank.

@ BabyD, met zulk weer als vandaag kan je toch wel gaan fietsen met D? Maar met langduriger lenteweer is het nog lekkerder ;) en dan is het heerlijk en gezellig hoor samen op de fiets :)

@ Sterre, joepie, alweer 7 wk. Ben toch wel benieuwd of je bij de volgende echo er een paar dagen bij krijgt ;)

@ Loe, heerlijk weekendje gehad, fijn!

@ Pookie, haha aan de pokemon 's ochtends vroeg. Kon je je uiteindelijk beter vermaken?

@ Mupet, welkom terug :). Moest ook even nadenken, maar gezellig dat je weer mee wil schrijven. Alles goed bij jullie?

@ all, we hebben dit weekend weer aan de trap gewerkt, gelakt. Dit stond eigenlijk op de planning van de kerstvakantie, maar de ziekenboeg gooide roet in het eten. Volgend weekend nog een rondje lak en dan is de benedentrap klaar :).
    Ook konden we eindelijk de bestelde bloempotten halen :). Komende week komen de eetkamerstoelen al :$, zouden eigenlijk pas eind februari geleverd worden. Super :). Helaas wachten we wel al 16 weken op een dressoir en salontafel. Volgende week maar eens bellen waar die blijven. Verder moeten we weer op zoek naar andere spullen. Binnenkort maar eens tijd voor maken...

7. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mosa, morgen weer naar de vk zag ik! Krijg je dan weer een echo?

@ Mupet, leuk dat je weer mee komt kletsen!

@ Afrola, fijn dat de trap dan nu gedaan is. En met je stoelen is ook zeker een meevaller! Toch lekker wanneer je weer wat nieuwe in je huisje hebt staan.

@ Fietsen...... Heb nog geen eens een fietszitje! Dus we zijn ook nooit wezen fietsen, leek me ook leuker wanneer het wat warmer is. Binnenkort wil ik even gaan kijken bij de fietsenzaak voor zo'n mamafiets dat lijkt me toch wel erg leuk en ook gezien mijn fiets aan alle kanten kraakt en 9/10 jaar oud is ben ik er wel aan toe vond ik zelf :p .

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, lekker dat jullie zo druk geweest zijn, dan schiet het tenminste echt een beetje op hè? En fijn dat de stoelen eerder komen, zit het jullie ook een keer mee ;) Maar al 16 weken wachten op het dressoir en de salontafel is wel heel lang!

BabyD, ik heb een mamafiets en zou je er zeker eentje aanraden. Op gewone fietsen gaat het ook prima natuurlijk, maar ik ben er erg blij mee. Ik vind het heel erg fijn dat hij steviger en stabieler is dan een gewone fiets, en je hebt net iets meer ruimte.
    In ieder geval een leuk vooruitzicht voor het voorjaar, fietsen met D :)

Morgen krijg ik idd weer een echo bij de vk, het beebje zal wel flink gegroeid zijn in 4 weken tijd :) Wel erg leuk om weer te spieken, en stiekem ook wel weer een beetje spannend. Zenuwachtig ben ik niet, maar ik zal toch wel weer blij zijn als we zien dat alles goed is.

All, we zijn vanmiddag nog druk geweest. Eerst een stuk gefietst en toen langs vrienden gefietst die een huis aan het opknappen zijn. Daar even koffie gedronken en daarna naar mijn ouders geweest. Toen we naar huis fietsten kwamen we langs een chinees dus maar even eten gehaald, scheelt weer koken :) Zometeen komen namelijk andere vrienden koffie drinken, en anders werd het allemaal ook zo krap. Mijn vriend is nu Veda in bad aan het doen, dan is zij ook klaar.

Fijne avond allemaal!

9. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi

@mosa ow morgen mag je al weer voor een echo, leuk zeg :D begint echt al weer snel te gaan dan zeg! veel plezier in iedegeval! en een drukke dag vandaag gehad lees ik! leuk hoor!:)

@Afrola bij jullie druk aan het klussen in het huis :) wel fijn dat de trap nu ook bijna klaar is!

@babyd ow ja fietsen met die kleintjes, super leuk, het is er hier ook nog niet zo vaak van gekomen als ik zou willen helaas maar daar komt vast int voorjaar wel verandering in :)

@melisa ah die C is ook slim aan het worden zeg, zonder dat mama het door had;) haha zelf dr melkje pakken:) hoe is het bij jou nu allemaal? wat leuk dat je ook al zo goed geslaagd bent voor kleertjes voor de kleine en voor c :)

@all

hier een zieke delano helaas! koorts en erg verkouden! al een paar dagen nu, zielig hoor, hij is heel rustig en hangerig nu terwijl het anders echt een bezige bij is!

hopelijk is hij snel weer beter:)

met mij gaat het allemaal wel goed, wel erg moe steeds, maar hier gaat het ook al hard vind ik zelf! al weer 11 weken zwanger, ik moet nog even binnenkort een banner maken maar dat komt wel goed.

nou groetjes allemaal!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Mupet, je bent dus ook zwanger van je tweede kindje, wat leuk zeg! Wel vervelend van de moeheid!

En arme Delano, hopelijk knapt hij snel weer op!

All, een gezellig avondje gehad :) Nu nog even rustig zitten en dan zo lekker naar bed. Weltrusten!

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Wij zitten hier te ontbijten en maken ons weer klaar voor een werk/KDV-dag.
    Volgens mij wordt het een rustige dag op school. Zou wel lekker zijn na de drukke week van vorige week.

Mupet, gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat leuk!
    Wanneer ben je uitgerekend?
    Heb je al een echo gehad?

Fijne dag allemaal!

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Salapio: Lijkt me ook vreselijk balen als je niet weet wanneer je ongi gaat worden ;)
    Nog lekker gezwommen gister?

LP: Hier heeft Noah ook het een en ander, een trein met een rails waar je van alles mee kan en een huis maar het staat eigenlijk nog allemaal boven op de rommelkamer. Zal het vandaag of morgen even naar beneden halen, hij zal het vast leuk vinden.

Melisa: Wat een leuk en gezellig kamertje!

BabyD: Thanx!

Mosa: Gelukkig maar dat Veda's lip weer normaal is.
    Pff ik vind het super langzaam gaan .. het lijkt wel alsof de tijd nog langzamer gaat als toen bij Noah. Ondanks dat ik er toen de héle tijd aan dacht en nu niet haha.
    Even een vraagje, de vk heeft jou toch ook een paar dagen vooruit gezet of was dat nou iemand anders?

Hanna: Haha mét laatste roddels :D Zaten er nog sappige bij of viel het tegen :p
    Werkse vandaag!

Mupet: Gezellig dat je mee komt kletsen :)
    Oh lees dat je ook weer zwanger bent, leuk! Gefeliciteerd :)
    Ik ben ook zo verschrikkelijk moe de hele tijd :( Is inderdaad erg vervelend.

Afrola: Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd op welke datum ze me gaan zetten.
    Ah de trap nu gedaan, is dat ook weer gedaan :) En met al die spulletjes die nu komen enzo is het wel lekker af aan het raken zo :)
    Voel je je er wel al thuis? Ik heb daar altijd een beetje moeite mee ondanks dat ik al 9x verhuist ben.

All: Hier een dagje vrij moeten pakken want onze kleine man is ziek :( Hij had afgelopen week al kleine beetjes overgegeven maar wij dachten dat het kwam omdat hij zo druk was. Gister waren we bij mijn schoonouders op bezoek geweest en op weg naar huis heeft hij gigantisch overgegeven in de auto :( Hij had ook koorts. Wat een mannetje he.. want hij gedraagd zich wel normaal ;) Hij is wel wat hangerig maar dat is hij al een paar weken dus ook niks gemerkt dat hij toch écht niet lekker is.

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, beterschap voor Noah!!
    Hopelijk is hij snel weer fit.
    haha, nou die roddels vielen ook wel weer mee...
    Maar altijd wel leuk om te horen he?
    Wij weten nooit zoveel dus ben ik naast de buurvrouw gaan zitten die altijd alles wete van het hele dorp ;)

Zo, nu weer aan het werk!

14. Loe

Loe Niet meer actief

Hij roept, dus alleen even goedemorgen! En welkom Mupet en gefeliciteerd met je zwangerschap!

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zwaaaaaaai!

Vanochtend was het drama met wegbrengen M ... heb zelf nét niet mee staan janken, maar ben wel al de hele ochtend emotioneel. Over anderhalf uur kan ik haar weer fijnknuffelen :D

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: Haha ja zulke mensen heb je altijd he. Wij hadden ook zo'n buurman, die wist altijd alles. Het enige nadeel was natuurlijk wel dat als we buiten waren (auto wassen of tuin doen ofzo) kwam hij ook altijd naar buiten. Daar had ik dus niet altijd zin in.

Salapio: Awh wat was er dan met M, had ze geen zin? Gelukkig heb je haar inmiddels alweer fijn kunnen knuffelen ;):) En voor jou vanuit hier dan een dikke knuffel :p

All: Ik lees en schrijf een beetje mee bij de septembermama's maar ik erger me nu al dood aan sommige :) Ik lees gewoon dat er mensen zijn die doodleuk door roken en zelfs eentje die 'maar' een half glaasje wijn heeft gedronken omdat ze zich niet wilde laten kennen tegenover een vrienden :$;) Daar kan ik met m'n verstand niet bij hoor, verzin dan een smoes ofzo.

En nog even wat anders.. ik lig er al dagen over te piekeren maar weet gewoon niet wat ik moet doen. Het gaat over die opleiding. Ik weet niet of ik wel verder wil voor secretaresse :);) Ik heb nu telefoniste gedaan en dat lijkt me zo super leuk werk. Lekker met mensen bezig zijn enzo. Ik weet eigenlijk wel zeker dat ik zulk werk wil gaan doen.
    Om die opleiding uit te breiden naar secretaresse is nooit slecht natuurlijk maar dan moet ik écht veel doen de aankomende tijd en tot 31 weken wekelijks een heel eind rijden... en dan natuurlijk na de bevalling weer 20 weken. Ik weet eerlijk gezegd niet of ik dat wel wil ;) Hellepie :)

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sterre: als je nu al zin hebt om te werken, kun je dan niet kijken of er werk te vinden is? Tot die tijd kun je dan doorleren toch?

Salapio: M. al weer lekker geknuffelt?

Hanna: lekker op tijd uit de veren haha. Bij ons was het heerlijkhalf 8. C. slaapt echt super goed op haar nieuwe kamertje. Nooit gedacht, maar wel lekker hoor.

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Melisa: Ik ben nu ook werk aan het zoeken in die richting (telefoniste). Heb gisteravond ook weer een sollicitatie de deur uitgedaan waar ik (alweer) echt van hoop dat ik er iets van hoor.
    Maar het gaat mij erom dat het weer zover rijden e.d is en ik ook niet weet of ik wel in die richting wil gaan werken ;)

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Pompiedom.. aan het wachten tot meneertje wakker wordt.. die ligt er al in vanaf een uurtje of 12.45 :$:) Maar hij is ook echt niet lekker dus hij zal het wel nodig hebben.

20. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mosa, dus je mamafiets bevalt wel goed :D dat is mooi! Je hebt idd meer ruimte dat vind ik ook wel een groot voordeel. Welk model had jij ook alweer?
    Heerlijk dat jullie Chinees gegeten hebben gisteren!
    Ben benieuwd hoe het bij de vk was.

@ Mupet, idd zielig als ze ziekjes zijn!! Beterschap! & Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

@ Sterre, vreemd dat je zo weinig aan hem merkt terwijl hij ziek is. Sterk ventje ;) !! Beterschap!!
    Ik vind het er niet uit zien als een zwangere rookt maar ten 1e is het hartstikke ongezond dat is bewezen.. En dan zeggen de moeders maar dat ze er niets van mee gekregen hebben, maar wie kan er nou in die longetjes kijken na de geboorte! Ik vind het ook niet kunnen maarja helaas roken sommigen wel door.. En drank is ook fout.. Ik heb zelfs de koffie laten staan de hele zwangerschap :$ .
    Moeilijk die keuzes maken.. Goed nadenken en even niet over de duur nadenken, want de tijd vliegt toch wel voorbij.

@ Salapio, en hoe is het haar bevallen vandaag? En mama? Lijkt me wel zwaar maar dan moet je zelf sterk blijven, niet leuk!

En toen kwam m'n man met het eten op tafel :D fijne avond..

Deel Deze Pagina