Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @salapio; arme mama...........maar M zal het wel heel leuk gehad hebben:)

@hanna; Het was weer vroeg vandaag:) Wel handig dat Svinthe een vroege vogel is. Ik had heel veel moeite om Y vanmorgen wakker te krijgen. En dan probeert ze verder te slapen tijdens het aankleden op de commode....

@mosa; En lekker gewerkt vandaag????? En je baas gesproken?

@sterre; Gewoon verder studeren!! Veel receptionistes worden ook (mis) bruikt als secretaresse. Wel jammer dat het zo ver rijden is, dat maakt het wel een moeilijkere keus. Wik-weeg.......
    Sterkte met de zieke, hopelijk is de koorts snel weg.

@babyd; eet smakelijk:)

@melisa; Wat goed dat Chelsey lekker slaapt op haar nieuwe kamer. Maar met zo'n mooie kamer moet dat ook wel. Leuk geworden hoor.

Y was vandaag op het KDV stout geweest. Ze zat in een speelhuisje en een ander jongetje mocht er niet bij. Jongetje kreeg dus een duw en het deurtje van het huisje ging voor zijn neus dicht:)
    Y's wil is wet .........aldus de leidster, dat heeft ze van haar vader ;)

2. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sterre ah die noah die heeft wel lekker lang geslapen dan, wat je zegt hij zal het wel nodig hebben nu dan! zielig hoor als hij zich niet lekker voelt! en over de sept mama's bah, ik zou me daar ook aan ergeren als ik jou was, "maar" een half glaasje wijn :S pff vind ik ook echt gek!

over je opleiding, is het geen mogelijkheid om na je zwangerschap alsnog de secretaresse opleiding te doen? of denk je dat je het dan al helemaal niet meer doet ivm drukte enzo? want anders doe je het misschien nu en zit je heel de tijd flink te balen?

en ja bah die vermoeidheid is echt heel vervelend ja! hopelijk zijn we er binnenkort weer vanaf! heb je verder eigenlijk veel klachtjes of?

@pookie ohoo stoute Y! hahaha;) Delano kan er ook wat van hoor, maar dat is voornamelijk thuis hahaha.

@melisa hele leuke kamer voor C ! en fijn ook dat ze er goed slaapt!

@hanna ah weer vroeg dag bij jullie!

ik ga zo weer snel, want moet nog vanalles voor mijn werk doen! haha druk bezig ben ik hier haha;) naja is ook wel eens goed he;) tmoet een keer gedaan worden haha!

groetjes allemaal!

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Vandaag bij de fysio geweest, en mijn hele rug en nek blijkt weer vast te zitten ;) Ze heeft alles losgemasseerd bij de rugwervels en dat voel ik nu wel! Eind volgende week weer terug.

Vanmiddag weer een echo gehad bij de vk, en alles was nog steeds helemaal goed :) Wat een echt kindje is het nu al, erg leuk om te zien! Veda was ook mee, maar ze vond het niet zo interessant :)

Sterre, ik ben juist 3 dagen achteruit gezet. Ik dacht zelf 17 juli uitgerekend te zijn maar volgens de metingen bij de echo's is het 20 juli. Dus die hou ik nu maar aan.

Wat rot dat Noah ziek is :( Altijd zo sneu hè, ik hoop dat het inmiddels weer wat beter gaat!

Lastig, over je opleiding! Aan de ene kant denk ik dat je misschien beter nog even door kunt bijten en dan kun je na afloop altijd nog zien of je als secretaresse of toch als telefoniste wilt werken. Nu heb je er de tijd voor, met één kindje en binnenkort geen baan meer (alhoewel dat hopelijk natuurlijk van korte duur is!!) Maar aan de andere kant denk ik waarom nog langer doorgaan als werken als telefoniste je leuk lijkt. Dus moeilijk!

Hanna, idd een rustig werkdagje gehad?

BabyD, ik heb deze mamafiets: Bikemotion
    Inmiddels afgeprijsd zie ik, een erg fijne fiets!

Salapio, wat zielig dat het wegbrengen van M zo moeilijk was vanochtend :( Inmiddels zul je wel weer flink met haar geknuffeld hebben :)

Pookie, ik ga pas donderdag weer naar mijn werk, en als het goed is, spreek ik dan mijn baas :) Moet ook wel, want aan mijn buik is al genoeg te zien :)

Foei Y! En tuurlijk heeft ze dat van haar vader ;)

Mupet, succes dan met je werkdingen!

All, we moeten morgen om 8.30 uur al op het CB zijn :$ Inmiddels slaapt Veda dan vaak nog, dus dat wordt ook voor haar doen vroeg opstaan. De volgende keer toch maar weer wat later een afspraak maken ;)

Ik ben trouwens al iets verder met de vakantie, we hebben in ieder geval besloten naar Kos te gaan :D Dat je daar goed kunt fietsen heeft de doorslag gegeven (dank je Melisa :)). Fietsen met een dikke buik is makkelijker dan lopen, dus ik denk dat dit een goede keus is. Straks weer even zoeken, maar één eiland zoekt al een stuk makkelijker natuurlijk.

Fijne avond nog!

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Weer lekker thuis.
    Mijn man was ook al thuis. Hij was niet gaan sporten dus dat was wel gezellig :D
    Nu ligt Svinthe al weer een uurtje op bed. Ze was kapot van de dag.
    Ik heb gehoord dat ze per maart/april naar de peutergroep overgaat. Ben zo benieuwd hoe ze het daar zal doen...

Pookie, die Y weet ook wel wat ze wel he?
    Beter zo dan een watje vind ik ;)

Sterre, persoonlijk zou ik wel gaan voor die opleiding.
    Meerdere diploma´s vergroot wel de kans op een baan.
    Zijn er veel vacatures voor telefoniste?

Mosa, goed onder handen genomen door de fysio.
    Hopelijk gaat het je wat helpen om de zwangerschap goed door te komen!
    En een goede echo! Fijn. Ik heb nog aan je gedacht vandaag :)
    20 juli dus... mooie datum!
    wat een tijd zeg voor het CB. Zou hier geen probleem zijn hahahahah!

Mupet, zijn de werkdingen nog gelukt?

babyD, lekker gegeten?

Zaterdag hebben we weer een meeting van de aug2009 mama's. Dit keer in Rotterdam :)
    Lekker dichtbij een keer voor ons.
    Ik heb er nu al zin in.
    We gaan naar Ballorig. Fijn hoor, kunnen de kinderen spelen.
    Ik hoop dat Svinthe daar een beetje zelfstandig kan rausen... We zullen zien :D

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, ik lees dat het Kos wordt. Mooi eiland hoor!

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, gezellig dat je man vanavond ook thuis is :)
    En Svinthe bijna naar de peutergroep, wat een verandering lijkt me dat!

Lief dat je aan me gedacht hebt vandaag :) Ik was gelukkig eigenlijk niet meer zenuwachtig, dat scheelde al wel.
    Ik heb trouwens sinds een paar dagen het idee dat ik af en toe wat voel in mijn buik. Omdat het zo vroeg is, twijfel ik wel, maar soms als ik 's avonds rustig in bed lig, dan lijkt het er wel echt op. Veda voelde ik pas relatief laat, daardoor verwacht ik het nu niet vroeg, maar je weet het natuurlijk niet.

Leuk, zaterdag weer een meeting! Lijkt me heel leuk om al die kindjes regelmatig te zien :) En idd bij jou in de buurt, maar dat mag ook wel een keer ;)

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    HA wij hadden ook al besloten dat het Ko's gaat worden, inderdaad het fietsen. Nu alleen nog een leuke betaalbare slaapplek vinden.
    Het is alleen dat pookman nog niet veel haast heeft met beslissen en boeken, het zou dus zomaar kunnen dat het wat anders wordt.Ik hoop eigenlijk van niet want i wil eind juni in NL zijn. Ik heb het vermoeden dat mijn favo band dan door het land toert:)

En een mooie echo, goeso!

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Haha, grappig dat we toch allebei voor Kos gaan :D
    Ik ga zo nog een keer goed kijken en dan ergens deze week boeken. Ik denk dat we toch 15 dagen gaan, is toch wel zo lekker :)

Nu ben ik eigenlijk wel heel benieuwd wat jouw favo band is dan :D

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Favo band. = elbow

Nieuwe cd komt uit in maart. En ze staan eind juni op een festival in Luxemburg. De band zelf komt uit Manchester dus er komen vast wel meer gigsa in aeind juni op het vaste land.
    en ik heb er nu al zin in!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, o ja, dat had je al eens eerder verteld. Ik ken ze niet, maar ik heb toen even gegoogled. Hopelijk ben je in de gelegenheid om ze eind juni te zien!

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O ja, nog even een vraagje :)

Sinds ongeveer een week kan Veda heel moeilijk zelf spelen, ze wil constant samen spelen. Ze is heel vrolijk, máár ik moet wel met haar spelen :) Als ik op de bank zit, sleept ze speelgoed naar me toe en als ik haar dan zeg maar negeer, dan gaat ze huilen. En als ik zeg, ga maar even zelf met je ...(wat voor speelgoed dan ook) spelen, dan wil ze dat ook niet. Ook even met haar spelen en dan zeggen dat ze even zelf verder moet spelen werkt niet.
    Als ik in de keuken sta, dan hangt ze aan mijn benen om opgetild te worden. Ze blijft net zo lang hangen tot ik haar optil, en doe ik dat niet, dan wordt ze boos en gaat huilen. Ik kook nu dus soms met haar op mijn arm :)

Waar ik nu mee zit, is dat er twee dingen aan de hand kunnen zijn:
    - is het gewoon een fase? Als dat zo is, dan vind ik het helemaal niet erg om even heel veel met haar te spelen als ze daar blijkbaar behoefte aan heeft.
    - is het een 'verkeerde' gewoonte die erin geslopen is? Samen spelen vindt ze geweldig, en ik merk dat ze juist dingen om samen te doen, zoals verstoppertje spelen, heel erg leuk vindt. Ik vraag me dan af of ze het niet gewoon veel te gezellig vindt om samen te spelen en dat ze daardoor moeilijk alleen speelt. In dat geval moet ik toch op de één of andere manier proberen iets te veranderen. Veda kon altijd heel goed zelf spelen, en dan moet ik toch proberen dit te doorbreken zodat ze weer zelf gaat spelen.

Ik vind het altijd lastig om zoiets op te schrijven, maar ik hoop dat jullie het begrijpen :) Veda is nu precies 14 maanden.
    Ik ben benieuwd of jullie dit herkennen, of dat jullie tips hebben.
    Ik merk dat ik zelf in tweestrijd zit tussen aan Veda's behoefte toegeven of toch iedere keer proberen haar weer zelf aan het spelen te krijgen.

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, Svinthe heeft ook van die periodes dan ze niks alleen kan doen.
    Dan zijn we net Bassie en Adriaan zeg ik dan altijd.
    Zie je Bassie, dan komt Adriaan eraan... hahahah :)
    Samen spelen is dan geweldig en eventjes op gang helpen door mee te spelen lukt dan ook vaak niet. Zodra ik weer wat anders ga doen, is voor haar de pret ook over....

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Op die momenten ben ik blij dat de box nog in de woonkamer staat. y heeft ook die momenten, bij voorkeur als ik aan het koken ben. zijngaat dan maar de box in en dan huilt ze maar even.

Nu kijken of het wil lukken met werk vandaag. Gisteravond zijn Pookman en ik weer ziek geworden, overgeven en diarree. Bij pookman begon het al voor het eten dus dat is het niet. Gelukkig is Y nog ok.

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bedankt voor alle succesjes. M is getroost door juffie en heeft lekker gespeeld :D. Een andere moeder vertelde dat haar dochter ook weer in zo'n fase zit (TUF!) ... dus zal wel bij begin drie horen ... Heb heerlijk geknuffeld met M :)

Sterre, tja, moeilijk. Ik denk dat alleen jij daar een beslissing over kan nemen. Ik zou zelf doorleren, maar ik ben dan ook een studienerd ;). Roken snap ik niets van tijdens de zwangerschap. Drinken ook niet trouwens. Bij M was ik heel streng (geen koffie, cola etc.), bij T wat minder (wel koffie/cola).

Babyd, lekker gegeten?

Pookie, idd heel zielig voor mams, maar ook voor M hoor: ze heeft het duidelijk ergens moeilijk mee. Meisje met eigen wil is niet verkeerd, maar duwen mag natuurlijk niet ;). Welke band bedoel je? Aha Elbow, luister nu naar The Bones of You. Ik vind het wel ok, maar niet helemaal mijn smaak. Misschien vind je dit ook wel leuk: www.villeneuf.com (videoneuf is errug geinig)... he bah weer ziek: beterschap!

Mosa, leuk een echo! Fijn dat alles weer goed was. M voelde ik met 15w en T zelfs iets eerder, dus kan zeker wel hoor! Ik zeg: TUF! Maar koken met veda op je arm zou ik niet doen. Sowieso niet omdat tillen niet goed is 'in jouw conditie' (foei), maar het is ook gevaarlijk ;). M zette ik vaak op het aanrecht met een reepje paprika oid. Maar goed, die bleef daar braaf zitten. T zet ik vaak in de kinderstoel in de keuken. M zit inmiddels rustig Kindertijd en Sesamstraat te kijken. Wat betreft het spelen: proberen te stimuleren zelf te spelen, maar samen spelen ís ook veel leuker. Wordt vanzelf weer beter.

Mupet, welkom!

Jan heeft net M weggebracht naar de speelzaal: niets aan het handje. Maar goed, hij is niet met T en gaat daarna werken, dus wel een andere situatie. Wellicht denkt M dat ik thuis met T alle chocolade ga opeten ofzo :D

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier al een paar dagen k8tkl8tenachten ... Killing hoor. T wordt minimaal 3x wakker en M is ook lekker bezig. Dus met al dat nachtelijk voeden wordt mijn kaartje er niet duidelijker op ... Vanochtend veel te laat getempt (wel vroeg, maar was al even wakker en ook al onder de dekens vandaan) ... Heb steeds, met name in de avond, echt ongesteldheidskrampjes, maar het komt maar niet = irritant!

Zo. Weer genoeg gezeur. Tijd voor bakkie nummer 4 :D

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    BabyD: Ik vind het ook altijd zo dubbel bij die meiden.. geen cola drinken, geen rauw vlees eten want dat is ozo slecht maar wel roken :(

Pookie: Haha Y die probeerd verder te slapen bij het aankleden :$:D
    Owh haha en Y heeft nu al duidelijk de broek aan :p
    Welke band is dat dan? Owh lees het al :) Ik ken ze niet, straks even googlen.
    Beterschap!

Mupet: Ik ben inderdaad bang dat het na de bevalling te druk wordt, daarom zou ik nu eigenlijk alvast zoveel mogelijk willen doen. Dan hoef ik daarna niet zoveel meer.

Ik heb naast héél moe zijn, het ook de hele tijd ontzettend koud en ook het idee dat ik al enorme boobs heb :) Zit er aan te denken om binnenkort al van die meegroei-bh's te gaan shoppen. Ik ben af en toe wat misselijk maar verder eigenlijk weinig kwaaltjes :) En jij? Veel kwaaltjes?

Mosa: Zo lekker alles los gemasseerd, ja dat zal je inderdaad wel voelen.. voelt het vandaag wel beter?
    Haha dus Veda vond haar broertje of zusje niet zo interessant :p:)
    Owh jij was achteruit gezet, oke.
    Fijn dat jullie er al uit zijn naar welk eiland jullie willen, dat zoekt inderdaad al makkelijker :)
    Grappig dat je al denkt iets te voelen maar volgens mij kan het best hoor bij een 2e. Je weet nu hoe zoiets voelt natuurlijk. Hebben ze al gezien waar je placenta ligt? Of is dat nu nog niet te zien... geen idee eigenlijk hihi.

Ik herken je 'probleem' helemaal! Noah heeft dat ook ontzettend erg, precies zoals jij omschrijft. Ik weet ook niet zo goed wat ik ermee moet. Bij het koken laat ik hem altijd even zien wat we hebben en benoem ik het en dan zet ik hem weer op de grond. Hij is het daar dan natuurlijk niet mee eens maar ja, hij heeft even mogen kijken en daarmee is het klaar. Ook dat steeds bij mij hangen ben ik nu aan het afkappen. Ik moet zeggen dat hij nog steeds gaat huilen maar dat het wel steeds minder lang duurt voor hij weer iets voor zichzelf gaat doen.

Hanna: Spannend dat Svinthe naar een andere groep gaat.
    Gezellig dat je weer een meeting hebt dit weekend, veel plezier alvast!

Salapio: Fijn dat M toch nog lekker heeft gespeeld gister. Awh M die denkt dat jullie de chocolade op gaan eten :p
    Ik ben nu ook wat minder streng als toen bij de zwangerschap van Noah hoor :)
    Ik vind koffie niet lekker maar geniet jij maar van bakkie nummer 4 ( :$:p:) )

All: Hier gisteravond een goed gesprek gehad met Roy over m'n opleiding en ik ga toch verder. Misschien doe en heb ik er straks niks mee/aan, het staat natuurlijk nooit slecht op m'n cv. En dat het zo ver rijden e.d is, is kl*te maar als het niet meer gaat o.i.d dan stop ik er gewoon mee en ga na de bevalling verder.

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    En jahoor.. we hebben weer een streaker.. Noah trek iedere keer zijn broek uit als hij in de box zit :D

18. Loe

Loe Niet meer actief

Heb even snel bijglezen,druk hier! Helaas zit het doorslapen er nog niet vast in, vannacht was het flink drinken geblazen.
    Even een vraag: 'stonken' jullie slaapzakken ook zo (en je kindje dus ook?) klinkt raar hoor, als ik dat zo vraag, maar weet niet hoe ik het anders moet formuleren. Ik vraag me namelijk af of het door die viezen pepti melk komt. L. stinkt na een bad na anderhalve dag alweer naar die vieze melk. Komt uit zijn porieen volgens mij. En die slaapzak, pfffffffffff, jakkie zeg. Ook melklucht. Dus die zit nu (alweer) in de was. Maar hebben jullie dit ook (toen ze de leeftijd van L. hadden of misschien babyD. nu?) of zou het aan de vieze pepti liggen haha?

Mosa, moeilijk samen spelen. Salapio heeft toch vaak wel kunstige oplossingen vind ik hoor, goed idee. Hopelijk wil Veda even stilzitten met een een of ander stukje groente of fruit. En t zal inderdaad wel een fase zijn, dat het na een tijdje minder heftig is dan nu. En gefeliciteerd met je goede echo!

Salapio, ik heb bewondering voor het volhouden van jouw nachten! Knuffel hoor, lijkt me niet makkelijk. Maar keep up the spirit! M. en T. mama en papa vannacht ietsie meer laten slapen, goed?

En nu ga ik Elbow eens opzoeken, ben ook benieuwd.

Oja Sterre, ik zou ook de opleiding proberen af te maken, zoals je zelf al zei, staat nooit verkeerd op je CV.

Pufff, mijn ogen staan op half zeven...........

sorry voor de anderen, ik weet t even niet meer...........ga zo nog eens lezen want volgens mij heb ik de helft gemist haha.

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Vanochtend een begin gemaakt aan de babykamer (nu nog rommelkamer :)) leeghalen, best veel werk! Ook de kledingkast maar weer eens uitgemest, en 3 vuilniszakken vol in de kledingcontainer gegooid.
    Verder naar het CB geweest, Veda is nu al 85 cm en 11,1 kilo. Dus ze groeit in de lengte gewoon door, gewicht is iets onder gemiddeld voor haar lengte maar prima. De prikjes vond ze niet leuk, en ik heb het idee dat ze er ook wel een beetje last van heeft nu. Ze voelt erg warm, maar tegenwoordig laat ze absoluut haar temperatuur niet meer opmeten (moet nog een oorthermometer kopen), maar ze zal wel iets verhoging hebben. Hadden andere kindjes dat ook, of zouden ze normaal gesproken alleen maar na een week last kunnen krijgen van de BMR-prik?

Ik heb het daar ook gevraagd, naar dat moeilijk zelf kunnen spelen en aan mij hangen, en zij dachten ook dat het een fase is. Rond deze leeftijd moeten ze nog leren dat uit het oog niet uit het hart is, en daardoor kunnen ze wat afhankelijker zijn. Het is niet erg om er aan toe te geven, maar wel om bepaalde grenzen aan te geven. Dus soms toch proberen zelf te laten spelen en dit ook goed uitleggen.
    Maar ik vond het wel fijn om het daar even te bespreken :)

Bedankt voor jullie reacties in ieder geval :)

Pookie, wij hebben de box ook nog in de kamer staan, en de ene keer vindt Veda het prima en de andere keer wil ze absoluut niet in de box. Dat laten huilen vind ik nog altijd wel moeilijk, het zijn ook zulke dramaqueens dan hè? :)

Wat rot dat jullie weer ziek geworden zijn :( Heel vervelend! Hopelijk zijn jullie vandaag weer een beetje opgeknapt!

Salapio, ik weet ook wel dat ik niet moet koken met Veda op mijn arm en ik hou haar ook altijd ver ervan vandaan (en zet de pannen zo ver mogelijk naar achteren), maar soms weet ik niet hoe het anders moet.
    Toevallig heb ik vandaag kinderpannetjes/lepeltjes etc. dus zo'n kinderkeukensetje gekocht, dat wilde ik eens proberen.
    In de kinderstoel kan ik ook wel weer eens proberen, maar Veda vindt het meestal leuk om daarin te zitten zolang ze kan eten :) Ze eet redelijk snel en als ze klaar is, dan wil ze er meestal ook weer uit. Maar ik ga het nog een keer proberen, ze wordt telkens ook weer iets ouder natuurlijk :)

Fijn dat het wegbrengen van M vandaag beter ging! Het zal idd wel even bij de leeftijd horen, maar leuk is anders natuurlijk ;)

Wat ontzettend balen van de nachten :( Mag nu toch echt wel eens beter worden!

Sterre, vannacht heb ik nog veel last van mijn rug gehad, en vandaag ook wel maar dat komt meer omdat ik druk geweest ben, maar hopelijk merk ik morgen dat het allemaal wat losser zit.

Voor zover ik weet ligt mijn placenta gewoon aan de achterkant, maar dat was bij Veda ook het geval en die voelde ik dus laat. Maar ik merk het vanzelf wel als ik écht wat voel.

Noah zit dus ook in een hangfase ;) Lastig is het soms hè? Maar gelukkig gaat het bij jou nu een stukje beter, dan komt het hier vast ook weer goed ;)

Wel goed dat je besloten hebt wel door te gaan met de opleiding! Sowieso staat het idd goed op je cv, en wie weet wat voor profijt je er uiteindelijk nog van hebt :)

Loe, een vieze lucht aan de slaapzak of aan Veda door de voeding komt me totaal niet bekend voor (of ze moest gespuugd hebben ;)), dus het zou zomaar aan de pepti-voeding kunnen liggen. Ruikt dat sowieso anders dan 'gewone' voeding?

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Loe: Ik herken een vies luchtje aan de slaapzak ook niet, mits hij wat terug had gegeven van melk. Is die pepti koemelkvrije voeding? Want dat stinkt inderdaad onwijs! Maar of dat je kindje daardoor kan gaan ruiken weet ik niet.

Mosa: Zo zeg die Veda :$ Lange dame is het al :)
    Oke, handig dat je het even nagevraagd hebt bij het cb. Weten we dat ook weer.

Leuk dat jullie al met de babykamer begonnen zijn. Hier gaat Noah verhuizen maar ik heb al helemaal zin om nu een echte jongenskamer voor hem te gaan maken :)

Noah had eigenlijk niet direct last van die prikjes maar ik vermoed dat zijn 'ziek zijn' er nu wel iets mee te maken kan hebben. Koortsig enzo.

Oja, ik was je helemaal vergeten te feliciteren met je goeie echo gister! Kan me voorstellen dat het toch weer even spannend is ook al ben je die 12 weken voorbij.

All: Noah ligt alweer vanaf 13.00 in bedje. Net hoorde ik hem even maar nu is het alweer stil. Wel lekker hoor, ik heb weer een hoop kunnen doen in die tijd.

Even een vraagje..Gister was de oppasdag van mijn s.moeder maar omdat Noah ziek was hebben we hem maar thuis gehouden. Normaal zou ik het niet erg vinden om hem evengoed naar haar of mijn moeder te brengen maar omdat hij bij mijn s.moeder nauwelijks slaap krijgt omdat dat creche-gedoe met neefje L nog steeds bezig is had ik dat gewoon liever niet. Toen we belden was m'n s.moeder neefje L en N op aan het halen dus doorgegeven aan mijn s.vader. Daarna hebben we niks meer van ze gehoord.. ik had eigenlijk wel verwacht dat ze gisteravond even zou bellen ofzo.. ben ik nou zo veel eisend of moet ik gewoon even geduld hebben.. ?

Deel Deze Pagina