Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
  2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, en trek je het nog een beetje...kijken naar Ajax-Feyenoord.
    Ik zit ook te kijken.... Wanneer gaat Feyenoord weer eens gewoon lekker voetballen en scoren???
    Maar goed, ze hebben nog 25 miinuten ;)
    Succes morgen met het vertellen tegen je leidinggevende!

Melisa, hopelijk krijgt je man die baan.
    Mooie werktijden hoor!

Afrola, wat fijn dat je nog even kon komen wennen op het KDV.
    Zal vast wel goed komen als ik het zo lees!

Sterre, hopelijk wordt het creche-probleem snel opgelost met je schoonmoeder.
    Zo is het niks natuurlijk.
    Wat moet Roy lang wachten zeg op de uitslag van de examens....!

Loe, de markt was weer leuk en gezellig hoor.
    Ik koop meestal dropjes daar en nu ook nog wat lekkere kaas.
    Haha, opa en het luierongeluk!
    Maat 74... lekker ruim :)

Pookie, hopelijk valt de brand een beetje mee..
    Het is wel raak he met die branden de laatste tijd?

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Sterre, fijn dat je schoonmoeder toch even is komen kijken hoe het met Noah is :) En heeft Roy het nog gehad over het oppassen?

Spannend dat Roy midden in zijn examens zit, hopelijk gaat het goed!!

Loe, arme L, hopelijk heeft hij geen last van de prikjes gehad! Wanneer krijgen jullie de uitslag? En verwacht je dat alles goed is?

Hoe is het eigenlijk afgelopen met het kdv?

Pookie, heftige brand geweest las ik ;) Betekent dat meer weer voor jullie dat je moet overwerken, of om een andere reden?

Hanna, voetbal was idd niet veel soeps :) Maar evengoed wel een gezellige avond gehad hoor ;)

Hopelijk was jouw ochtend vanochtend niet al te vroeg!

Salapio, hoe zijn jullie nachten nu?

All, mijn leidinggevende mailde net dat hij vanaf 13.00 uur hier is (is nu op een andere locatie) en dat hij vanmiddag wel even tijd heeft. Ik moet een aantal werkdingen met hem bespreken, en dan kan ik dus mooi gelijk vertellen dat ik zwanger ben.

Fijne dag allemaal, ik ga weer druk aan het werk!

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vannacht een goede nacht gehad (slechts 1x eruit voor T).

M heeft de waterpokken dus die is maar niet naar de speelzaal gegaan. Tenminste ik denk dat het waterpokken zijn :D

Hier weer een vrij lage temp en nu heeft FF mn ovulatiekruis weggehaald. Ik vond het zelf ook al onwaarschijnlijk worden dat ik geovuleerd zou hebben - als je kijkt naar mn temp dan. Verder had ik wel echt duidelijk het gevoel dat mn eitje was geweest en ik heb nu ook steeds van die ongesteldheidskrampjes. Ik zit er over na te denken om maar te stoppen met tempen tot mn ongesteldheid daadwerkelijk is geweest, hier erger ik me namelijk alleen maar aan ;).

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Succes straks Mosa!

Hopelijk viel het mee met overwerken Pookie :)

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, succes straks met het gesprek.
    Zal vast wel goed gaan he.
    Tja en Feyenoord .....het wordt weer eens tijd voor een paar goede overwinningen he?

Salapio, da's een goede nacht. Fijn hoor!
    Nu weer je temp omlaag... Hopelijk zet het nu snel door, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

Vanmorgen was het hier al om 5.15 uur flesjestijd, maar daarna heeft ze wel tot half 7 geslapen. Met af en toe een krijshuil tussendoor. De rest van de nacht hebben we haar niet gehoord, dus we zijn tevreden :D

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Loe: Awh is er weer in je zoon geprikt :( Ik zou het vreselijk vinden. Toevallig hadden we het er gisteravond hier over.. ik zei tegen Roy dat als Noah een keer bloed moet laten prikken hij maar mooi met hem gaat.. ik ga van m'n stokkie denk ik :)
    Haha L die het opa moeilijk maakt :)

Pookie: Ik zag het vanmorgen op het nieuws ja, jeetje.
    Balen dat je daardoor over moet gaan werken ;)

Mosa: Nee Roy heeft het er niet meer met m'n s.moeder over gehad.. ik had het niet goed gehoord hihi :)
    Suc6 vandaag met vertellen!

Hanna: Jak dropjes.. ik vind ze niet lekker maar Roy kan ik kilo's voorzetten, die eet alles op haha :p
    Een redelijk nachtje dus voor jullie doen :)

Salapio: Joehoe voor de goede nacht!
    Ah M de waterpokken.. of stiekem mama die aan het spijbelen is ;)
    Oh temp weer omlaag, pff schiet niet op zo nee. Dan zou ik inderdaad maar wachten tot je ongi wordt.

All: Die Noah is een mooie.. wij vanmorgen op tijd op om te gaan werken e.d. Horen we hem ineens een beetje piepen. Nou mooi, hij ook wakker.. ja echt niet.. meneer ging weer liggen en keek mij met een sacherijnige kop aan :$ Ik ben weer weggegaan en heb meneer niet meer gehoord ;):D Ben benieuwd hoe laat hij uiteindelijk wakker is geworden maar dat hoor ik straks van mijn moeder wel.

Morgen ga ik een half dagje proefdraaien bij een fabriekje waar ze allemaal spullen maken/produceren voor de nagelstyling branche. Mijn baas kwam ermee en of ik interesse had. Ik sta er eerlijk gezegd niet heel hard om te springen omdat het toch veel om chemisch spul gaat maar ik wil het natuurlijk wel proberen. Ik ben benieuwd.

8. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Heb vanmiddag vreselijk nieuws gehad

Mijn buurvrouw heeft dinsdag een lichte beroerte gehad
    ze is er goed vanaf gekomen ze kan alles nog
    maar is nog wel heel erg duizelig en erg moe

Hoop dat ze snel weer opknapt
    Bah ben de hele dag van slag

Straks me man maar knuffelen

is de buurvrouw met wie ik samen zwanger was

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    hallo allemaal,

de brand bij onze concurent houdt in dat de krapte op de markt alleen maar erger wordt en de druk op uitleveren van cacaopoeder groter wordt. En dan is het voor het laboratorium waarschijnlijk overwerken om alles goed te keuren.
    Voor mij heeft de brand minder impact. Maar evengoed komt er wel overwerk en rare uren werken aan met ons project.

Zo nu uit de werkmodus en ff reageren.

@salapio; Oei waterpokken. ZIELIG!!! Maar ja ieder kind moet ze toch een keer krijgen:( Wel goed geslapen lees ik:)

@hanna; oei 5:15 al fles tijd. Geef jij haar dan de fles of doen jij en hannaman dat om de beurt?

@sterre; grappig een fabriekje voor nagelspul. Maar ik snap dat je huiverig bent voor het chemische spul. Als je vragen hebt vuur ze maar af hoor, ik kan wel het een en ander over chemische spullen vertellen of over ARBO vereisten.

@tijgertje; heftig nieuws van je buurvrouw, ik snap dat je wel van slag bent ervan. Het is niet nix.Gelukkig heeft ze er waarschijnlijk niet veel aan over gehouden.

@loe; Arme L. En opa;) Past hij veel op L?

@melisa; grappig dat je man een switch overweegt. Wat heeft hij dan gestudeerd en hoe is hij dan in de timmerij terecht gekomen??

@mosa; Enenenen????????? Hoe heeft je baas gereageerd op het nieuws?

@afrola; Lastig dat een van jullie altijd J bezig moet houden. Hopelijk is het allemaal een fase. Bij Y lijkt het nu wel even weer wat minder te zijn.

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Oei ik lees net dat Elbow goed gaat touren op het vasteland eind juni begin juli.

eerst Werchter, dan een festival in Luxemburg en dan Arras in Frankrijk.
    Ik wil heen...................eigenlijk wel alleen naar Arras, lekker naar Frankrijk en Elbow:)

11. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedenavond :),

Rustig dagje hier geweest, makkelijk bijlezen :p.

Vandaag ging supergoed met J op het nieuwe KDV. Heerlijk voor haar en ons :). Ze wilde aan het eind van de middag zelfs niet mee naar huis. Het speelgoedoventje was veels te leuk, daar zit namelijk een deurtje in dat open kan en mag :D (thuis mag ze de keukendeurtjes niet open doen ;))

@ Mosa, hoe ging het vertellen aan je leidinggevende?

@ Pookie, aha conculega's, nu ik snap :);). Leuk voor jullie dat je meer werk krijgt, maar heel veel overwerk is misschien ook niet heel leuk ;). Succes ieg.
    Fijn dat Y wat makkelijker zelf kan spelen. Het zal bij ons vast een fase zijn. We merken vanzelf wel hoe lang die duurt ;)

@ Sterre, jammer dat Roy niet meer met zijn moeder heeft gepraat ;). Binnenkort dan maar eens met z'n allen om de tafel...
    Succes morgen met proefdraaien. Wel spannend. Wat voor werk mag je dan in de fabriek doen? Wat de chemische stoffen betreft, volg je gevoel als je het niet vertrouwd niet doen!

@ Hanna, vroege fles maar daarna toch nog door slapen. Er zit vooruitgang in dus. Goed zeg :).

@ Salapio, joepie voor de goede nacht. Mocht ook wel weer ;). Zielig voor M dat ze waterpokken heeft, hopelijk heeft ze er niet al te veel last van! Balen ook van je temp. Misschien wel goed idee om even te stoppen met tempen als het zo onduidelijk is ;). Hopelijk krijg je snel wel duidelijkheid. Offe misschien ben je er gewoon te veel mee bezig :p;).

En nu op naar wie is de mol :D

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik te veel ermee bezig?!?!?!?!?!?!?! *bambi-ogen*

Nou het zijn zeker de waterpokken en het leek mee te vallen tot een uur of 16u. Inmiddels ruim 39 koorts (ik mag alleen met oorthermo en dat vind ik lastig bij een ander), zojuist wakker geworden, overgegeven en gewoon heel erg zielig. Ze zit ook onder de blaasjes dus dat wordt wat met het niet mogen krabben straks.

Maar overgeven hoort toch niet bij waterpokken? Ik hoop echt niet dat ze er ook de buikgriep die door de familie is gegaan bijkrijgt. Hoewel M eigenlijk altijd kotst als ze ziek is ...

Verder alles prima. T begint steeds makkelijker overal tegenaan te staan, begint rond te lopen in zn box en denkt soms dat ie al kan lopen ...

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Salapio, fijn van de goede nacht!
    Wel sneu van M's waterpokken, heeft ze er ook last van? Oeh, ja dus :( En overgeven, wat zielig! Hopelijk krijgt ze er idd geen buikgriep bij! Beterschap voor je meisje!!

Misschien idd verstandig om met tempen te stoppen, zo ben je er automatisch best veel mee bezig of valt het wel mee? Ik hoop wel nog steeds dat je snel duidelijkheid hebt!

Hanna, gelukkig wilde Svinthe vanochtend na de fles nog even slapen dan, half 7 is nog vroeg, maar al een stuk betere tijd dan je gewend bent natuurlijk ;)

Sterre, veel succes morgen, hopelijk wordt het een leuke dag! En idd maar goed opletten met chemische goedjes enzo!
    Heb je nu volgende week al je laatste werkweek?
    En heb je al iets gehoord van die open sollicitatie of is het daar nog te vroeg voor?

Tijgertje, wat rot van je buurvrouw :( En blijkbaar is ze nog jong, dat is schrikken! Hopelijk komt ze er helemaal bovenop!

Pookie, oke, vandaar overwerken, hopelijk valt het mee!

En helemaal in je sas met Elbow, leuk hoor! Hopelijk ben je in de gelegenheid om ze live te zien!

Afrola, wat fijn dat het zo goed ging met J :) Lijkt me idd ook heerlijk voor jullie, kun je haar met een gerust hart achterlaten.

All, mijn leidinggevende reageerde leuk op het nieuws, maar ik had eigenlijk ook niet anders verwacht. Maar toch ben ik blij dat ik het verteld heb :)
    Nu lekker op de bank en vanavond echt een keer op tijd naar bed, ben heel moe ;)

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Tijgertje: Wat erg voor je buuf, hopelijk hersteld ze snel!

Pookie: Balen zeg dat het meer werk voor jullie betekend. Van de ene kant niet slecht natuurlijk maar als je daardoor wel flink druk op de ketel krijgt is het minder :(
    Thanx voor je aanbod voor advies. Als ik vragen heb ga ik ze zeker stellen. Tja ik weet dat je er vreselijke allergische reacties van kan krijgen dus als ik daar ga werken is het sowieso met handschoenen.
    Ah haha je gaat frankrijk en elbow combineren :)

Afrola: Leuk zeg dat J zich zo goed vermaakt heeft. Noah is ook helemaal gek van het keukentje op het kdv. Laatst deed hij steeds een schaapje in de oven dus toen ik daar kwam werd er kebab geserveerd :D

Salapio: Awh toch écht de waterpokken :(
    Kan wel het 'matige' griep epidemietje zijn die nu rondwaart.. hier ook kotsmisselijk en Noah spugen de afgelopen dagen.
    Zo die T al wat aan het lopen, knap hoor!

Mosa: Inprincipe is volgende week inderdaad mijn laatste werkweek. Ik moet wel nog maandag de 31e werken omdat dat normaal mijn werkdag is en dinsdag de 1e is maar ik vind dat ik dan wel vrij moet krijgen :p Maar mijn baas kennende is het tot het bittere eind :(
    Nog geen berichten over die open sol.
    Fijn dat je leidinggevende goed reageerde en ook al had je het wel verwacht, het is toch altijd fijn als het dan ook echt zo is :)

Ohh en al bij... :)

All: Net gezwommen en nu helemaal kapot *gaaaaap* Ik ben sowieso behoorlijk moe en nu met dat griepachtige misselijkheid is het helemaal ellende.. Nou ja, nog 1 dagje en dan is het weer weekend :)

15. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Salapio, vervelend dat M echt de waterpokken heeft. Ik dacht dat je bij de waterpokken ook best ziek kan worden inclusief overgeven. Heel zielig, beterschapsknuf. Je wordt in elk geval wel goed afgeleid nu ;)

@ Mosa, eindelijk leidinggevende gesproken, fijn dat hij heel goed reageerde :).

@ Sterre, hheerlijk gezwommen :), voelt vast heel lekker.

En voor alle moeie meisjes SWEET DREAMS ;):D.
    Ik ga al richting bed, want ben ook heel moe!

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, succes met het proefdraaien morgen.
    HOe gaat het nu met je?
    Las ik op Hyves dat je je niet lekker voelde?

Pookie, helaas ben ik voor de flessen.
    Hannaman geeft ze heel af en toe, maar bij mij drinkt ze helaas veel beter, dusssssss ben ik meestal de pineut.
    's Nachts gaat hij er wel mee uit om haar te kalmeren als ik de fles beneden haal.

Tijgertje, jeetje wat een rotnieuws zeg.
    Hopelijk komt het helemaal goed met de buurvrouw.

Afrola, hoe vond je de mol?
    Leuke aflevering was het vond ik met goeed opdrachten.
    Mijn Mol= Karin en die van jou?

Salapio, ach gossie een zieke M...
    Beterschap voor je meisje!
    Svinthe heeft de waterpokken gehad met 10 maanden....
    Daar zijn we gelukkig al vanaf.

Mosa, half 7 is hier een toptijd hoor hahahah!
    Fijn dat je leidinggevende nu ook op de hoogte is van de baby-in-buik.

Weltrusten allemaal!

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Veda slaapt gewoon nog steeds :D

Sterre, hopelijk niet te veel last van spierpijn vandaag en hopelijk heb je het naar je zin met de nagellakjes :)
    Is Noah trouwens al weer helemaal opgeknapt?

Salapio, hoe is het nu met M?

Fijne dag allemaal!

18. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!

Sterre, hoe is het vandaag?

Hanna, wees maar 'blij' he met half zeven. Bij mijn broer is het vaak half zes, ieks!:$ Mijn neefje heeft gewoon zijn klok niet goed staan.......:)

Mosa, fijn dat je leidinggevende positief reageerde!:)

Salapio, hoe is het vandaag met M? Ik hoop iets beter voor haar. Knuffel.

Ben gisteren bij de orthopeed geweest met mijn ontstoken achillespees en ik moet sowieso het gips in:(:(. Hij twijfelt zelfs of hij niet gescheurd is. Daarvoor moestik een spoedecho en die is op.............. 30 januari! Da's toch geen spoed he.....:( Maar goed. Injectie is ook mogelijk. Ik ga wel vragen of dat gips is met van die klitteband eraan, want ik moet wel voor L. kunnen zorgen, anders gaat het niet. Ik wil 'liever'' die injectie. Pas anderhalve week na de echo moet ik terug naar de orthopeed, dan hoor ik verder.
    Wat een gedoe....:(

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    oei loe het zit je ook niet mee. Je bent kind aan huis in het ziekenhuis helaas. Spoedecho over 1,5 week kan ik ook niet echt spoed noemen:)

@hanna; gelukkig gaat hannaman ook wel zijn bed uit, toch een beetje gedeelde smart.
    Potvoldriedubbeltjes ik ben vergeten naar de Mol te kijken.
    Misschien toch ff gaan uitvinden of ik de player aan de praat kan krijgen op de laptop.

@mosa; Nu is het officieel.........je bent zwanger, thuis, op het werk en overal:)

vanmiddag moet ik ook weer eens naar het ziekenhuis. Ik blijf ook in en uit lopen:(
    Eerst de echo van mijn eierstok en aansluitend naar de gyn.
    Ik ben benieuwd wat er te zien is.

20. Loe

Loe Niet meer actief

Heel veel succes pookie vanmiddag!

Deel Deze Pagina