Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ salapio, merci! Leuk een minimeet. En wat goed dat M op de po wil :)

@ Mosa, gezellig dat je even mee was om je schoonouders op te halen :)

Bij mijn vader nemen ze morgenochtend een biopt van de lymfklier. Volgende week maandag bespreken ze dan de uitslagen in het teamoverleg en dan horen mijn ouders dinsdag het behandeladvies. En dan zullen ze de behandeldata ook wel snel gaan vastleggen. Dus volgende wk is toch ook weer spannend.

77cm is op zich niet klein. Maar ze is gewoon flink zwaar in verhouding. En in 6 wk tijd is ze 1 kilo aangekomen. Dus het is de laatste weken wel heel hard gegaan. Zulke rare dingen eet ze niet, maar ze vind alles zo lekker. Maar ga er toch even wat meer op letten. Ik merk het ook aan haar bolle buik die inmiddels al uit mtje 80 aan het groeien is ;)

@ melisa, vervelend dat je weer zo misselijk bent :(. Sterkte morgen bij de nekplooimeting. Mag je weer even kijken bij de kleine ukkepuk :)

@ all, zo ga maar eens afsluiten. Ben heel moe. Zo nog maar even goed knuffelen met manlief.

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Oh bah, dus het blijft toch gewoon doorgaan :( Ik had gehoopt dat het nu al een stuk minder zou zijn, maar niet dus ;)
    Heb je wel het idee dat de andere medicijnen iets helpen?

3. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, leuke foto's van Veda. Wat een deugniet ;):D

Nu ben ik echt foetsie...

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, oke, dus over een week weten jullie iets meer...nog even afwachten dus. Hoe reageerden je ouders op het nieuws vandaag? Maar heeft je vader klachten, zijn ze er zo achter gekomen?

Ik dacht dat het meeviel met de verhouding bij J, maar 1 kilo is 6 weken is op deze leeftijd best veel idd.
    Ik ben benieuwd hoe dat de volgende keer bij Veda is, zij eet ook ontzettend graag. Ik geef haar wel alleen gezonde dingen, maar daar zit natuurlijk ook wel veel energie in. Veda was met 9 maanden 79 cm en iets meer dan 9 kilo :)

Knuffelse met je man, ik kan me voorstellen dat je daar aan toe bent!

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, ook al zenuwachtig voor je verjaardag!!
    Dan zit het in de datum... ik ook altijd.
    En mijn man hoeft het niet te wagen om geen cadeautje te hebben. Ha, dan kijk ik hem een jaar niet aan :D
    Ik krijg nu ook een cadeautje van Svinthe en ook één van de poezen.
    Van mijn man krijg ik een horloge... zelf uitgezocht, dus die weet ik al... maar die andere cadeautjes he??
    Ik heb al lopen zoeken, maar kan ze niet vinden...
    Och och, ik ben echt erg ik weet het hahahahahah!!
    Bijna 36... dit gaat nóóit meer over!

Afrola, wat een vreselijk rotnieus voor jullie.
    Dikke knuffel van mij!!!
    Svinthe was 72,5 cm met één jaar...
    Donderdag wordt ze weer gemeten op het cb. Ben benieuwd!

Mosa, is het nog gelukt bij de Bart Smit....??
    Ik heb vandaag een bestelling binnengekregen voor school. Voor Sinterklaas.
    Alles in één keer besteld. Zitten erg leuke dingen bij. Ik ben tevreden.
    Voor Svinthe heb ik ook nog leuke dingen besteld daar.
    Die zullen ook binnenkort wel komen. Trouwens lobbes.nl is die site.

Melisa, morgen de nekplooimeting. Succes.
    Krijg je daar gelijk de uitslag van?

Mosa, ach gossie, die Veda daar zo helemaal alleen :D:D
    Leuke foto!
    Tja en die afstandsbediening he, wat een aantrekkingskracht ....
    leuk jurkje.. heeft Svinthe ook :D

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, haha, ik moet wel lachen om je zenuwen voor je cadeautjes :D Ik heb dat echt helemaal niet, dus grappig om te lezen :) En zelfs een cadeautje van de poezen, toe maar!

Ik ben helemaal weg van dat jurkje, ook leuke kleurtjes :)

Ik ga zo eens even kijken op die site, altijd leuk om sites te bekijken die ik niet ken.

Maar hoe was het winkelen? En hoe was het oudergesprek op het kdv?

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    #247 Mosa1982, 18 okt 2010
    Laatst bewerkt: 18 okt 2010
  8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het winkelen was echt heel erg leuk en fijn een keertje helemaal alleen. Ik bene rg goed geslaagd voor mijn zus een cadeautje en voor Svinthe nog wat dingetjes bij Prenatal.
    Voor onze nieuwe wc handdoekjes en geurstaafjes. Erg leuk allemaal.
    Het oudergesprek ging goed. Ze "beoordelen" op een aantal gebieden en Svinthe liep met alles voor :D
    Goed eerste rapport dus hahahah!!!!
    Wij gaan nu de laatste fles geven en dan lekker slapen.
    Morgen is mijn man vrij en gaat hij de wanden van de achterkamer wegslopen....Rommeltje dus hier morgen.

Weltrusten allemaal!

9. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    update

amélie in t ziekenhuis,zware bronchitis,oorontsteking,veel slijmen,koorts....
    binnen in spoed met 41graden koorts zaterdagnacht...
    duimen da ze snel beter word!

groetjes aan allen hier!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, gefeliciteerd met Svinthes eerste goede rapport :D
    Fijn dat ze het zo goed doet!

Ook fijn dat je goed geslaagd bent met winkelen!

Succes morgen dan met de troep!

Hannelore, ach, arme Amélie! Wat zielig, ik ga duimen dat ze snel weer opknapt!!

All, slaap lekker!

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Wat een heerlijke nacht! Maar 1x eruit en toen was Svinthe pas om half 7 wakker voor de fles :D
    Vandaag komt mijn vriendin en gaan we samen lunchen hier in het dorp.
    Wel vies weer helaas.
    Heeft het bij jullie ook zo hard geonweerd vannacht?

Beterschap voor Amélie! Hopelijk mag ze snel weer lekker naar huis!

Fijne dag allemaal

12. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen,

Hanna weer lekker vroeg ;). Het heeft hier hard geregend, maar van onweer heb ik niets gemerkt.

J geen eten meer geven voor 7 uur werpt denk ik zijn vruchten af. Ze wordt tenminste niet meer elke ochtend tussen 5 en 6 uur wakker :)

@ Hanna, goed geslaagd met shoppen gister, goed zeg. En veel plezier met lunchen vanmiddag :)
    Leuk nieuws dat Svinthe met alles voor loopt, het 1e rapport al super, dat schept verwachtingen :$:p:D
    Zenuwachtig voor je kadootjes, daar heb ik gelukkig al jaren geen last meer van :D

@ Mosa, leuke speeltjes zijn dat in de linkjes.

Mijn ouders zijn wel geschrokken van het nieuws, maar wel weer heel positief omdat de prognose eigenlijk best gunstig is. Door de reactie van de ha dachten ze eerst dat het veel erger was en daardoor zien ze dit vooral ook als positief nieuws denk ik.
    Mijn vader had laatst voor de 2e keer in een half jaar griep, hij blijft hoesten, was afgevallen en blijft moe. Al met al wel genoeg reden om je na te laten kijken... Vooral dat hoesten zat hem dwars. Maar ja 40 jaar verstokte roker levert ook vaak een naar rokershoestje ;). Wel positief is dat mijn ouders eindelijk inzien dat roken niet gezond is en ze zijn allebei afgelopen week gestopt :)

Oh weer even aandacht aan J geven voordat alle electronica gesloopt is hier. Al die leuke knopjes waar je op kan drukken ;)

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    MOSA, niet alles rapley: savonds krijgt hij vaak ook een prakje (met daarbij losse groenten). Maar fruit prak ik idd niet. Wat een superfoto's!

MELISA, vervelend dat je je zo rot voelt nog steeds. SPannend vandaag. Hoe gaat het met je man?

Afrola, ik zou me geen zorgen maken hoor. Zeker als ze niet snoept ed. Die spekkies gaan er in de loop van dit jaar echt wel af hoor! Sterkte vandaag en deze week met en voor je pa. Lekker veel knuffelen met je man. Knap van je ouders dat ze gestopt zijn met roken!

Hanna, hahaha gezocht naar je cadeaus :D

Hannelore, wat vervelend! Dikke knuf voor jou en je meisje, hopelijk knapt ze heel snel op.

Onze kleine filosoof begon de avond goed: pas (jawel voor ons is dat pas) om 22u drinken. Toen hij iets voor 0u weer aan de bel trok vreesde ik al met grote vrezen voor een baggernacht. Om 4u werd hij weer wakker, maar ik zat te stuntelen: kon mn bril niet vinden, dus het duurde even en tijdens mijn zoektocht (vloekerdevloek) begon het te regenen. Blijkbaar was T zo onder de indruk van het regengekletter op het dakraam dat hij daarvan weer in slaap is gevallen tot een uur of 7 vanochtend.

Wel wat minder was dat zn grote zus om 5u aan ons bed stond, maar ook zij heeft nog ruim een uur tussen ons in geslapen.

Ik zette T net in de box neer: staand aan de rand. Hij bleef vrolijk zo staan en vond het machtigmooi. Durfde zelfs zn handje te verplaatsen! Ik liep even naar de keuken om mn broodje (eindelijk) te pakken en ik draai me om en hij zit lekker te spelen :D. En nu gaat ie weer mopperen: mamamamamam! Ik denk trek want meneer wilde niet echt drinken vanochtend en zn halve boterham staat er nog deels.

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Afrola, het is niet niks om dit soort nieuws te horen.
    Gelukkig is het ondanks alles nog wel positief nieuws.
    Goed zeg dat ze gestopt zijn met roken.
    Mijn vader is ook zo'n verstokte roker, maar die zie ik dat nog niet doen.
    En tja.. elke morgen vroeg op he, dat is gewoon mijn lot :D
    Maar ik heb het graag over voor de kleine snurker die ik nu hier over de vloer zie kruipen.
    We hebben al een heel programma achter de rug.
    Boekje lezen, Duplo spelen, eten en drinken en dansen op K3.
    Nu heb ik voor haar haar stoel neergezet en kan ze beginnen aan haar favoriete bezigheid, klimmen en klauteren.
    We hebben haar geleerd hoe ze eraf moet gaan. Benen eerst en niet haar hoofd en gelukkig doet ze het tot nu toe goed :D
    Knap kind van mij!
    J zo gek op knopjes... wat een aantrekkingskracht he?

15. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Was jullie weer eens kwijt en heb het druk gehad.

Wilde gewoon ff ego berichtje schrijven en daarna weer lekker met jullie mee gaan lezen. WEet dus ff niet wat de afgelopen weken zich hier heeft afgespeeld, maar korte samenvatting mag altijd hoor!!

Hier alles wel goed. De kleine man groeit als kool, is nu al 64.5cm en weegt 7710gr. Tis nog altijd een heerlijk ventje en slaapt goed. We hebben de flessen van 5 naar 4 teruggebracht en hij eet ook al fruit en draait zelf op de buik. Hij doet verwoedde pogingen om vooruit te komen, maar dat lukt heb, nog, niet!!!
    Mijn dochter vind het nog altijd leuk, wacht maar tot ie kruipt!!!

Vanacht weer 4 keer eruit geweest voor haar!!! Zij blijft 's nachts aandacht vragen, dus moeten waar weer iets creatiefs gaan verzinnen met stickers!! Mannetje slaapt gelukkig gewoon door, was alleen vanmorgen al om 645u wakker! En juist nu hoefde ik er niet uit, want ik het herfsvakantie!!!

grtjs
    twinny

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @hannelore; he bah wat naar, je kleine meisje in het ZH. Hopelijk is ze snel weer beter.

@twinny; zo, hij groeit goed!! Nu al zwaarder dan mijn Y-tje ben ik bang. Maar dat is ook een vlieg-gewichtje.

@afrola; Goed hoor dat je ouders nu het licht hebben gezien en stoppen met roken. Beter laat dan nooit, toch?! En vandaag dus lympfebiopt, hopelijk valt dat ook mee en kan er snel met het behandelpplan worden begonnen.

@hanna; Hier heeft het ook heel kort maar heel hard geonweerd, ik was wel de enige die er wakker van werd.

@mosa; Is het nog gelukt bij de Bart Smit?????? Ik heb mijn bestelling al binnen:)

Nu een dagje naar mijn moeder, die neemt dan de honneurs over Y waar zodat ik rustig aan kan doen. En we gaan de trakties voor Y op het KDV maken.
    Fijne dag allen..................

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Hanna, fijn zeg, zo'n heerlijke nacht! Het kan nog beter natuurlijk, maar half 7 is voor jou nog niet eens zo verkeerd hè?
    Veel plezier straks met je vriendin!

Handig dat Svinthe nu zelf van haar stoel af kan klimmen, dat zijn wel goede dingen om aan te leren natuurlijk.

Hier heeft het niet geonweerd, maar volgens mij wel een groot deel van de nacht geregend.

Afrola, fijn dat J wat minder vroeg wakker wordt! Zo zie je hoe snel bepaalde dingen er in sluipen hè?

Ik kan me wel voorstellen dat je ouders dit nog wel als positief nieuws zien, maar wel vreemd hoor, van zo'n huisarts ;)
    In ieder geval erg goed dat ze gestopt zijn met roken, en nu maar hopen dat je vader er weer helemaal bovenop komt!

Salapio, een geluk bij een ongeluk dus dat je je bril niet kon vinden :D
    Maar komt M dan bij jullie omdat ze denkt dat het al dag is, of heeft ze dan enge dromen dat ze niet meer kan slapen?

Twinny, wat fijn dat je mannetje zo goed ontwikkelt :) Hopelijk zit Zoë binnenkort ook weer wat beter in haar vel!
    Gezellig dat je weer mee komt kletsen :)

Melisa, succes vandaag!

Pookie, veel plezier bij je moeder!

All, gelukkig is Veda de laatste dagen niet meer voor 7 uur wakker, vaak wordt het nu eerder half 8. Toch een betere tijd dan rond half 7!

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, helaas is het niet gelukt bij Bart Smit :x Op een gegeven moment kon ik wel betalen, maar leek het erop dat de korting er niet afgetrokken was ;) Aangezien je dan wel verzendkosten betaald, ben ik er maar mee gestopt en koop ik het binnenkort in de winkel wel.

19. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Twinny, welkom terug weer :)

@ Hanna, wow kan Svinthe al van de kinderstoel klauteren :$, of bedoel je een gewone stoel ;). Hoe dan ook KNAP!!

@ Pookie, lekker laten verwenne bij je moeder en veel plezier met KDV traktatie maken :)

@ Mosa, lekker hoor dat Veda weer wat later wakker wordt. Is toch wel lekker als je tot 7 / 7:30 uur mag slapen ;)

@ all, J slaapt lekker, zo even snel de vloer wissen. Heb nergens zin in vandaag :). Maar straks wel even een flinke wandeling maken is wel zo goed voor ons ;)

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Afrola, Svinthe wil al wel uit de kinderstoel kruipen, maar tot nu toe hebben we haar weten tegen te houden.
    Ze heeft een klein kinderfauteuiltje en daar klimt ze in en uit. :D

Deel Deze Pagina