Voormalig temp-meiden deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    O sorry ging dan iets mis ofzo

Bij deze

2. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    En nog eentje

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Loe: Thanx! :)

Tijgertje: Awhh wat een schatje :) Wat wordt hij inderdaad al groot!

All: Net een ernstig gesprek met m'n zoon gehad.. geen idee wat hij allemaal 'zei' maar hij keek er i.i.g bloedserieus bij :D

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sterre: lekker hoor die goede echo!

Hanna: Jullie komen er vast wel uit, en als het bij 1 blijft, is het ook mooi toch?

Mosa: ja de weken vliegen nu voorbij. Nog 13 weken te gaan, en dan is de zwangerschap al weer voorbij. Ik vind het alleen wel jammer dat je met het 2de kindje echt veel minder bezig bent met je zwangerschap. Ik ben zeg maar niet zo verliefd op mijn buik als ik bij C. was. Maar dat zal er wel bij horen. Ik tel nu meer de weken af....

Loe: C. deed eigenlijk alles volgens het boekje, maar jou kereltje is ook 6 weken te vroeg geboren he. Dat kan het verschil maken.

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, wat fijn dat allesgoed is.
    En weer een drukke :D a's fijn, dan ze ( :D ) mooi met Noah ravotten hahaha

Tijgertje, wat een leuke foto's van je kanjer zeg!

Zo, nu Wie is de Mol kijken!!!!

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    :D Hahaha.. ik heb eigenlijk nu ook wel een meisjes-gevoel moet ik eerlijk zeggen.. over +/- 12 weken weten we het :p

Melisa: Jammer dat je nu minder met je zwangerschap bezig kan zijn. Ik ben benieuwd hoe ik het allemaal ga ervaren. Tot nu toe vind ik het (weer) nog steeds heel onwerkelijk eigenlijk hihi.

Zo ik ga even lekker douchen. Roy had cursus en die zal over een half uurtje ook wel thuis zijn.

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hallo, ff bijlezen hoor.
    Lekker met appelcake en een boterkoek in de oven, even mijn collega's blij maken morgen;)

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @tijgertje; Gefeliciteerd met het koopcontract. En een lieverdje hoor, op de foto.

@salapio; lang leve de antibiotica! Het is natuurlijk niet fijn als je het moet gebruiken maar als je kind er beter van wordt moet het maar. En gelukkig heeft het geholpen.
    Bah wat een vervelende T, maar misschien zijn het inderdaad tandjes, of heeft hij keelpijn. Ik hoop voor je dat het zo iets is want ieder nacht zo weinig slaap is echt drama.

@afrola; goed bezig geweest gisteren lees ik! Heb je je afstudeeropdracht/scriptie/onderzoek in Canada gedaan? Waar?
    En wat leuk dat J al zoveel woordjes zegt. Hier staat dat nu even stil.

@babyD; Y was hier al snel met little people, de poppetjes alleen al vindt ze heel erg leuk. Gisteren heb ik het Huis van little people gekocht via MP, vanavond heeft ze er voor het eerst mee gespeeld. Het was de hele tijd " OOHHHHHHHHHHHHHHHH". Zo lief! Het loopkarretje voor haar eerste verjaardag was ook een topkado.
    Duplo doet het hier nu eindelijk ook een beetje. Maar dan nog alleen de grote blokken, de poppetjes en zo maakt ze alleen nog maar kwijt:p
    Hopelijk heb je nu genoeg inspiratie.

@hanna; fout rijden met Tomtom. Ach als ik zie hoeveel er soms dingen veranderd worden met wegen en routes is dat eigenlijk soms ook niet zo gek dat Tom het ook niet meer weet.;)

@sterre; Ja weer een goede echo:)
    Arme Noah dat hij zo snel koude handjes en blauwe lipjes heeft.
    Een onderdeel notuleren, dat is handig. Af en toe ben ik ook de L.. tijdens vergaderingen, en ik vind het echt een rotklus:x Als je dus nog tips hebt om het makkelijker te maken:)
    Auauaua, dat klinkt niet fijn met je verstandskies. Gelukkig heb je nog even uitstel!

@mosa; rustig aan met je bekken/heupen en zo hoor. Je moet nog even mee. Wat een aparte droom, en wie weet voorspellend;) Wat grappig dat Veda de stofzuiger duwt. Y vindt dat ding maar nix, en voor de kruimeldief is ze ronduit bang:D Angsthaasje:D:D

@loe; Oei weer naar de tandarts. Het is wel tanden drama hier:(

ahhhhhhhhhhh ik ben weer bij. En de appelcakes en de boterkoek zijn ook uit de oven. Alleen is net de appelcake in de cakevorm tijdens het lossen op de appellaag doormidden gebroken:(
    dan eten de mannen maar brokken:p

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo, weer thuis van mijn vaders verjaardag :) Het was gezellig, en Veda heeft iedereen ingepakt :D Ook tegen iedereen verteld dat ik zwanger ben, en mijn schoonzusje gelijk ook, dus dat was leuk.

Hanna, over een tijdje dan maar zien in hoeverre jullie wel of geen tweede kindje willen dan :)

Loe, gatver, wat een gedoe heb jij toch met je gebit :( Heel vervelend, en ik hoop dat je geen gelijk hebt en dat het geen ontsteking is!

En de vaardigheden die in het Oei, ik groei-boek staan vind ik vaak vergezocht. Zo staat er dat een kindje van 11 of 13 maanden, dat weet ik even niet meer, vaak al op een potje kan plassen en dan zelf het potje naar de wc kan brengen om te legen :$ Nou, knap kind die dat kan! En áls Veda al op een potje zou plassen, dan zou ik haar ECHT niet met dat potje door de kamer laten lopen :D
    Een aantal dingen zijn altijd wel herkenbaar, maar volgens mij houden ze daar richtlijnen van wonderkindjes aan ;) Dus niet over nadenken hoor!

Sterre, gefeliciteerd met je goede echo :D :) Heel fijn, en heel bijzonder om het weer te zien hè? En nu weet je wat voor prachtig kindje er uiteindelijk uitkomt :)

Met Noah wisten jullie niet dat het een jongetje was toch? Nu willen jullie het wel weten?

Melisa, ik ben idd ook wel minder (of meer anders) met deze zwangerschap bezig dan de eerste keer, maar toch geniet ik er wel met volle teugen van. Ik vind het ook heel erg leuk dat mijn buik zo hard groeit, dat vind ik weer net zo bijzonder als de eerste keer (ik vind het bijna jammer dat het winter is, met een dikke winterjas zie je niets :) Maar dat gaat natuurlijk veranderen over een paar maanden ;)).
    Maar bij jou is het lichamelijk een heel stuk vervelender en toen kwam het overlijden van je schoonmoeder, dus ik denk dat je er daardoor misschien anders mee bezig bent?

Pookie, je collega's maak je er blij mee, maar ons maak je jaloers, niet helemaal eerlijk ;) :p Vooral boterkoek vind ik zó lekker :D

Weltrusten allemaal!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, hier zijn de poppetjes van Little People ook echt favoriet, die vind ik vaak ook door de hele kamer terug :D Maar leuk dat het huis zo'n succes is!

Ik moet zeggen dat ik ook bewust ben gaan stofzuigen met Veda erbij toen ze een stuk jonger was. Toen ze nog heel jong was, deed ik het als ze op bed lag, maar juist om haar eraan te wennen doe ik het altijd met haar erbij. En ze vindt het juist leuk als ik stofzuig. Nu moet ik door de katten ook wel iedere dag stofzuigen, dus dan went ze er natuurlijk ook heel snel aan, maar ik vind het wel fijn op deze manier.
    Dingen als de föhn enzo vindt ze gelukkig ook niet eng, daar zal Y dan ook wel een beetje bang voor zijn of niet?

Jammer van de appelcake, maar dan doe je maar net of het zo hoort ;)

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Het gekke is dat wij ook vaak stofgezogen hebben terwijl Y er gewoon bij was.
    Het is pas sinds de kruimeldief angst dat ze de grote stofzuiger ook niet leuk meer vindt. Het is geen huilen hoor maar wel uit de weg gaan etc. Voor de kruimeldief rent ze echt weg en vlucht ze de bank op:)

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    oke, apart dat ze juist voor de kruimeldief bang is dan! Gelukkig kan ze ergens heen 'vluchten', dat maakt het voor haar natuurlijk makkelijker.

Ik ben best goed in spelling enzo, maar iets waar ik áltijd over twijfel, is stofgezogen/gestofzuigd :) Is het idd stofgezogen? Dat vind ik ook logischer, maar daardoor ga ik juist twijfelen.

O ja, dinsdagavond het fototoestel besteld en vandaag is hij al bezorgd :D Morgen en het weekend maar eens goed het boekje doornemen en de camera uitproberen :)

Nu echt bedtijd, weltrusten allemaal!

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Haai Mosa, ik twijfel ook altijd tussen stofgezogen / gestofzuigd. Het laatste klinkt alleen zo raar maar blijkt wel de juiste spelling te zijn. Ik heb het maar ff opgezocht.

Vraag

Wat is het voltooid deelwoord van stofzuigen: stofgezogen of gestofzuigd?

Antwoord

Gestofzuigd.
    Toelichting

Stofzuigen is een onscheidbaar samengesteld werkwoord. In de vervoeging blijven stof- en -zuig samen. Dat geldt voor de tegenwoordige tijd, maar ook voor de verleden tijd.
    In de verleden tijd wordt stofzuigen zwak vervoegd, in tegenstelling tot het grondwoord zuigen. Voorbeelden:
    (1a) Zijn vader stofzuigt de gang. (onvoltooid tegenwoordige tijd)
    (1b) Zijn vader stofzuigde de gang. (onvoltooid verleden tijd)
    (2) Zijn vader heeft het kantoor van zijn moeder al gestofzuigd (voltooid tegenwoordige tijd).

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    :$:$:$ben ik gewoon de eerste hier vandaag

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Pookie: wat zonde dat je appelcake gebroken is, maar hij zal er vast niet minder lekker door smaken :)
    Awh Y bang voor de kruimeldief hihi.

Mosa: Van Noah wisten we inderdaad niet wat het werd. Al had ik zelf wel een enorm jongens-gevoel. Nu wil ik het wel weten alleen Roy niet.. maar die zei van de week dat hij toch ook wel nieuwschierig aan het worden is haha :p Maar ik wil het sowieso wel weten, wat Roy doet moet hij zelf weten :)

Zo dat is lekker snel, nu al de camera binnen. Heb je wat te doen van 't weekend :)

All: Vannacht super slecht geslapen en niet eens door Noah ofzo..;) Nou ja, nu lekker weekend :)
    Vandaag gewerkt en ik had eigenlijk gehoopt dat mijn baas me volgende week maandag zou gunnen maar nee hoor.. moet gewoon komen, tot het bittere eind, tot de laatste minuut ;) Eikel.. Daar het je dan 9 jaar voor gewerkt ..

Morgen druk programma.. eerst uitslapen ( :p ) 's middag kraamvisite en 's avonds spelletjes avond bij vrienden :) Zondag = rustdag denk ik, heerlijk!

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Pookie, haha, dus toch gestofzuigd :D Dat klinkt zo gek hè?
    Hoe gaat het nu op je werk, nog steeds zo druk?

Sterre, wat vervelend dat je zo rot geslapen hebt ;) Lag je te piekeren of kon je gewoon niet in slaap komen?
    Dat is gelukkig bij mij het grootste verschil met deze zwangerschap en die van Veda, deze keer slaap ik heerlijk en daar ben ik zó blij om! Die halve nachten van toen waren heel irritant, laat staan met al een kindje. Maar nu heb ik er gelukkig helemaal geen moeite mee :)

Wel vervelend dat je maandag nog naar je werk moet ;) Maar probeer je er maar niet te druk om te maken, nog één dagje en dan ben je van je baas af ;)

Leuk, morgen op kraamvisite :) Veel plezier alvast! En ook veel plezier met uitslapen :D

All, vanochtend weer naar de fysio geweest, wat best pijnlijk deze keer. Mijn bekken waren iets te ver naar achteren gekanteld, vandaar dat ik zo'n last heb gehad van mijn onderrug en heupen afgelopen week. Nu veel oefeningen meegekregen, dus nu maar serieus iedere dag oefenen.

17. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Ff snel

Sterre Goed dat de echo was

Mosa Alweer bijna 16 weken pfff gaat snel

Hier alweer opgeknapt
    Straks komt onze adviseur nog een keer langs

Een lief film pje

YouTube - Thijmen geeft Kyano kusje

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Tijgertje: Awwhhh wat lief! Wat zal je toch trots zijn op je knappe mannetjes :)

Mosa: Flink aan de oefeningen dan! Ik ben daar altijd heel slecht in :) Maar goed, als je pijn daarvan minder wordt heb je het er graag voor over natuurlijk ;)

Ik hoef inderdaad nog maar 1 dagje te werken :D Vind het toch nog steeds heel vreemd.. alsof ik er over een week toch weer zit ofzo ;)

Ik lag te piekeren :) Ik het hier in het zkh gesolliciteerd op een vacature als medisch secretaresse en toen kreeg ik laatst een brief dat ze eerst de interne sollicitaties gingen behandelen.. (ik kan het dus wel vergeten).. maar goed, gister las ik ineens op hyves dat een oud collegaatje van mij in dat zkh is aangenomen voor aan de balie :$ Die heeft helemaal geen opleiding in die richting en werkt niet eens in het zkh :x Nou weet ik niet of het om dezelfde vacature is gegaan (denk het niet) maar daar kan ik me dan best boos over maken want zij kent weer iemand daar en heeft dus gewoon een kruiwagen gehad om binnen te komen. Vind dat zo oneerlijk.. zo eentje die interesseert het niet echt en flierefluit maar gewoon overal naar binnen enzo en ik wil het écht graag en kom er niet :(
    Nou ja, zo werkt het blijkbaar..;)

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Tijgertje, wat een ontzettend schattig filmpje :) En hoe Kyano op het laatst ook naar je lacht, écht heel lief!

Sterre, knuffel voor het gepieker dan! Helaas werkt het idd vaak zo dat veel banen via via vergeven worden ;) Maar het is wel heel vervelend natuurlijk als je het zelf telkens vergeefs probeert en iemand anders zonder opleiding wordt aangenomen. Probeer positief te blijven en rustig door te gaan met solliciteren, dé baan komt vast wel op je pad :) En is het niet deze maand, dan misschien volgende maand of die maand erna, maar het komt vast goed!

Zo, ik ga maar even het eten voorbereiden voor vanavond, vind ik toch altijd het makkelijkst als Veda op bed ligt.

20. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

kben weer een beetje bij gelezen haha

@pookie ah boterkoek en appelcake hmm :D hebben ze gesmaakt? ookal was de cake in brokken? haha zal vast niets uitgemaakt hebben:p en ah sonde dat Y bang is voor de kruimeldief!

@sterre gefeliciteerd met de goede echo :D en wat schattig dat je mannetje ff helemaal vd kaart was omdat hij het ook zo byzonder vind! ik hoop voor je dat het niet om dezelfde fucntie ging in het ziekenhuis! en nog maar 1 dagje werken, rot dat je baas je die niet ff vrij geeft, maar wel fijn dat het nog maar 1 dagje is daar!

@mosa ah naar de fysio geweest maar was niet zo lekker, flink aan de oefeningen nu dus elke dag! haha;) en wow al weer richting de 16 weken! en dan geslachtsbepalings echo, spannend hoor!! en wat fijn dat de camera zo snel binnen is, heb je er al foto's mee gemaakt? en ist wat denk je?

@tijgertje fijn van het koopcontract en wat een leuke foto's :D

@all

hier gaat alles zn gangtje, ben veel moe echt niet normaal pff hopelijk gaat dat binnenkort eens over, ook druk bezig met van alles en nog wat hier int huis flinke schoonmaak klussen (nu al last van nesteldrang?? whaha)

nu zo kijken of delano hopelijk nog ff wilt slapen... anders word het een gebrul dalijk bij het eten maken denk ik haha.

nou groetjes allemaal weer en fijn weekend!

Deel Deze Pagina