hoi dames @jelisa jeetje dat is echt erg zeg! zo jong en dan die kleine kindjes, echt pff heel erg! @mosa wow maatje 23! hahah maar dan zijn die schoentjes van mp dus wel de goede maat ! ik zou dat wel durven hoor daar die schoentjes kopen, maar ik zou ze wel even passen gewoon daar, dat snappen ze vast wel denk ik hoor..? @pookie ah de appelbrokken vielen inde smaak hahaha en wat leuk dat Y dr speelhuis zo leuk vind! @hanna lekker gecatant? (of hoe je dat nou weer zou schrijven haha) en helaas een drama nacht met een verkoude svinthe bij jullie @all hier heerlijk gslapen, gisteravond had delano wel nog gespuugd :S waar dat ineens van kwam weet ik ook niet wel heel zielig natuurlijk, maar verder geen last meer van gehad gelukkig ook krijgt hij nu 2 kiezen door, misschien dat hij daarom af en toe zo hangerig mieperig is, lijkt me niet fijn in iedergeval. dalijk komt er een vriendin langs, gezellig ik ga dus ff vd comp af! groetjes!
Melisa, spannend dan, van je man's baan! Hopelijk krijgt hij snel positief bericht! Jammer dat op voetbalgebied nog niets veranderd is Mupet, de schoentjes van marktplaats zijn idd de goede maat, ik dacht al dat ze zoiets zou hebben Maar ik denk dat het meer wat is voor als het mooi weer is, dus ik laat het maar even zo. Wie weet loop ik tegen die tijd in de winkel ook wel tegen dat soort schoentjes aan, want ik vond ze wel heel erg leuk. Wat zielig dat Delano zo moest overgeven gisteren Gelukkig is het sindsdien niet meer gebeurt! En twee kiezen die doorkomen, zou heel goed kunnen dat haar daar last van heeft! Veel plezier met je vriendin! Dat van Jelisa is idd heel erg eng, zo kun je zien hoe snel het afgelopen kan zijn hè?! Ik ben er vooral nu ik moeder ben wel banger voor geworden, ook in het verkeer enzo, het zou zo zonde zijn om je kindje(s) niet te zien opgroeien
Dat tot zo was wel een beetje een overschatting Ondertussen heel wat in huis gedaan. En de bestelde kapstok is al binnen , hadden we dat eerder geweten @ Mosa, ik had de mooie paarse stappers gezien. Maar ik denk dat het verstandig is om die over te slaan. Veda kan nog niet helemaal zelfstandig lopen en deze schoentjes zijn voor kindjes die dat wel goed kunnen. En voetjes groeien nu nog snel, las laatst dat voetjes in 2 a 3 maanden een maat groeien. Dan zou je er waarschijnlijk niet veel plezier van kunnen hebben . Maar Veda heeft wel grote voetjes zeg, maar ook weer niet heel verwonderlijk, want lang is ze ook @ Pookie, heb je dat kledingpakket van MP nog gekocht? Ik zag er een aantal merken tussen zitten als GAP en old Navy die heel populair zijn in Amerika/Canada. Hoe het zit weet ik alleen niet. Name-it heb ik wel wat gehad, groeide J heel snel uit, maar dat kan een goed teken zijn voor Y @ Mupet, vervelend dat Delano opnieuw ziek is en 2 kiesjes op komst. Hopelijk knapt hij snel weer wat op. Veel plezier vanmiddag! @ Hanna, jij had gister nog wel een pittig dagje gehad zeg, was het catannen nog vol te houden? @ Loe, nog steeds last van je mond? @ Sterre, hoe is het met jou kies? J had het afgelopen 2 dagen weer heel erg naar haar zin op het KDV. Gister wilde ze het speelgoed boodschappenkarretje niet los laten om naar huis te gaan . Helemaal super dus. Heb zelf helaas nog steeds last van mijn winterdip, gelukkig worden de dagen al weer langer, maar blijkbaar heb ik nog meer warmte, licht etc. nodig om echt op te knappen. Zo irritant om zoveel moe te zijn en niet meer weten wat je er tegen moet doen .
Afrola, joepie voor de kapstok Na ál die maanden heb je er toch één En ik denk dat je helemaal gelijk hebt over de schoentjes En dat is ook waar, Veda is zelf ook lang, maar we moesten er evengoed wel om lachen Ze heeft wel smalle voeten, dus uit één schoentje glipte ze ook meteen met haar voeten. Voor nu ga ik nog zo'n paar bestellen: Leren babyslofjes | Babyschoenen Lijkt me ook wel lekker zitten, ook in de wandelwagen. Had J die trouwens niet? Fijn dat J het weer zo naar haar zin gehad heeft op het kdv En thuis ook maar aan een winkelwagentje dan Wel heel rot dat je nog steeds last hebt van je winterdip Jij had toen toch ook lichttherapie of vergis ik me? Maar heel vervelend, vooral omdat het toch een steeds terugkerend iets is Ik hoop dat je je snel weer wat beter en fitter voelt! Knuffel! All, ik heb me straks iets te veel uitgesloofd in de badkamer en de bovenverdieping. Als ik eenmaal aan het schoonmaken ben denk ik vaak, oh, dan kan ik dat ook nog wel even doen Nu voel ik het wel, maar op de verjaardag vanavond kan ik natuurlijk gewoon blijven zitten, dus dan kan ik gelukkig rustig aan doen.
@ Mosa, leuke schoentjes heb je besteld, J heeft ze inderdaad ook . Ze zitten goed, ze loopt er nu ook gewoon buiten op en alleen toen met sneeuw had ze na een langere tijd (>30 min) buiten pas koude voetjes. Maar binnenkort gaan wij ook naar een echte goede schoenenwinkel en dan denk ik dat we eens gaan kijken voor schoentjes met een iets stevigere zool. Voor de winterdip doe ik idd aan lichttherapie. Maar met J is het wel lastiger omdat goed te doen . DIt jaar heb ik er flink last van. Waarschijnlijk afgelopen zomer te weinig buiten gezeten/actief geweest. Hopelijk komt er een hele mooie zomer aan Jij weer eens te fanatiek geweest, rest van de dag en morgen maar rustig aan doen! Veel plezier alvast vanavond.
Grappig 'nieuwsbericht': 'P. Diddy oorzaak van aanslagen 9/11' | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl En dan 900 miljard dollar aan alimentatie eisen plus 100 miljard dollar voor misgelopen inkomsten
Afrola, goed om te horen dat J met die schoentjes/slofjes echt warme voetjes houdt, zelfs buiten! Veda heeft nu van de babywraps, maar toch vind ik haar voetjes soms een beetje koud aanvoelen. Jammer dat je niet echt toekomt aan de lichttherapie, vooral als je er wel veel baat bij zou kunnen hebben. Maar als je al 4 dagen in de week werkt, dan is het ook wel lastig plannen natuurlijk. Gelukkig is januari alweer bijna voorbij, dat vind ik altijd een lange maand, in maart/april merk je vaak al wel dat het voorjaar eraan komt En ik hoop met je mee op een hele mooie zomer, maar hopelijk niet te warm aangezien ik echt midden in de zomer (20 juli) ben uitgerekend
Afrola, heerlijk uitgeslapen, lekker hoor! 9-maanden-beurs, toen ik zwanger was van Svinthe had ik er echt geen puf voor. Was wel jammer, maar niet goed om te gaan. Het plan is om volgende keer wel naar de jonge gezinnen beurs te gaan. Mosa, Svinthe was om 6 uur wakker voor de fes en om kwart voor 7 echt uitgespeeld in haar bedje. Dus het viel nog wel mee! Jeetje maat 23 al Da's een goede start !!! Veel plezier op de verjaardag vanavond. Melisa, wanneer zou je man wat horen over zijn sollicitatie? Mupet, het spugen schijnt in de lucht te hangen. Veel kindjes bij mij op school waren ook misselijk... Misschien een virusje? Is het verder rustig gebleven? Was het gezellig met je vriendin? Afrola, haha, dat was meer tot straks Fijn om te horen dat J het zo naar haar zin heeft op het KDV en haast niet is los te weken van het speelgoed daar. Winterdip is niet erg fijn. Ik heb er zlef geen ast van maar merk wel dat op zonnige dagen het wat langer licht blijft. Toch ook wel weer fijn! En de kapstok is er gewoon al!!! Goed zeg! Beetje veel allimentatie om te vragen Whahahahahhahah!!! Hoezo een slaatje proberen te slaan hieruit????? Vanmiddag zijn we gaan winkelen in Vlaardingen. Leuke jurk gekocht voor Svinthe een donkerblauwe met roezels. Daarna zijn we naar de kinderboerderij gegaan. Ik had bij de ingang eten gekocht en toen we het hek binnen kwamen werden we gelijk overvallen door 4 geiten :haha: Svinthe deed weer alsof dit de gewoonste zaak van de wereld was... Het was erg leuk en vooral de konijnen en parkieten waren favoriet! Zometeen krijgen we visite, dus ik ga maar eens naar beneden. Fijne avond allemaal!
Oei ik ben een wonderkindje - in het boek staan de vaardigheden beschreven die ze vanaf dat moment zouden moeten kunnen wat betreft de hersenontwikkeling, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze het ook daadwerkelijk op dat moment gaan doen: kan soms zelfs pas maanden of jaren later zijn . En kunnen plassen op een pot = niet hetzelfde als zindelijk zijn. Je moet idd rekenen vanaf de uitgerekende datum, niet geboortedatum. De theorie is ook niet onomstreden: veel ontwikkelingstheorieën gaan (uiteraard) uit van de ontwikkeling van de hersens en de daarbij behorende vaardigheden, maar de vaardigheden die worden beschreven door Oei zijn veel te gedetailleerd. Bovendien is het onderzoek bij te weinig kindjes gedaan meen ik (maar dat weet ik niet meer zeker). Sterre, joehoe fijn dat de echo weer goed was! En jullie willen nu wel het geslacht weten? Wij ook *bambi-ogen* *knipperknipper*?? Melisa, is idd anders een tweede zwangerschap, hoewel ik soms bewust ben gaan cocoonen op de bank: handen op buik, blik op oneindig , heerlijk! Ook vond ik vooral daarom de yoga heel erg fijn: echt ruim anderhalf uur ik en baby Mosa, aha het is dus je rug, balen hoor ... lekker veel in bad? STofzuiger, Hier ook van jongs af aan geprobeerd te stofzuigen met M - geen succes. Als ze in bed lag werd ze wakker en als ze beneden was ging ze en bleef ze keihard brullen. Ze is erg gevoelig voor geluid (een tijd lang erg bang geweest voor "boemboem" - geluid bij de qburen). T daarentegen vindt het geweldig. M is sinds kort niet meer bang voor de stofzuiger: nu mag ze zelf meehelpen. Pookie, lekkere baksels mogen uit elkaar vallen hoor. Schattig van je meisje! Leuk he als ze blij zijn met een nieuw speelitem?! Tijgertje, wat lief! Bijlezen gaat niet meer lukken met twee kindjes die aandacht willen ... T zit onder mn stoel en M wil steeds op de knopjes drukken dus here goes: rgjhtyhhfhhurihwruehyetryyrjirhgtruirtmmmmmmmmmmmmmmmmirretkogtejrrrrrrrrrrrreje4uri9iui9urureuu4ovty y8 u9ivijotr;lrrjritigj\\\\\\gtjhjjhjhyj+jkyjllhjhljhljk
Brrrrr,ik lig hier op de bank te griepen Echt al mijn spieren doen pijn. @; Afrola; lichtherapie, hup onder die lamp dan. Gelukkig worden de dagen wel weer langer. En ik hoop ook op een zonnige niet te warme zomer voor je en voor de zwangeren. @salapio; oei is zeker omstreden. Maar ach het kan wel een indicatie zijn. En het is fijn die vervelende buien een label te kunnen geven. Y ligt gelukkig nog op bed anders had ik ook niet rustig kunnen reageren. Ze is echt verslaafd aan de I-pad. @mosa;leuke sloffen, ik ga denk ik ook 2 paar bestellen. In huis en op het kdv moet y slofjes aan. Buiten mag ze haar schoenen aan en soms op straat lopen!
Goedemorgen allemaal! Ondanks dat het vanmorgen weer reuzevroeg was ben ik in opperbeste stemming. Mijn zwager en schoonzus hebben vanncht een kindje gekregen. Een zoon en hij heet Mitch. Ik had mijn zwager net even aan de telefoon en hij is apetrots Wij gaan straks naar mijn schoonouders en dan kunnen we gelijk foto's van hem zien. Ik ben benieuwd! Pookie, oei, dat klinkt niet goed. Beterschap meid! Salapio, lastig typen dan met 2 kindjes die aandacht willen. Oei ik groei was hier geweldig voor Hannaman, want hij wil altijd weten waarom Svinthe zo huilde oid... Dan kon ik vaak zeggen: het is een sprongetje Heb net erg leuk geboden op Marktplaats... hopelijk gaat het lukken en word ik niet te vaak overboden
Goedemorgen, Hanna, wat leuk dat jullie bij een kinderboerderij zijn geweest Dat soort dingen vind ik zelf ook heel erg leuk Helaas zit er geen echte kinderboerderij hier in de buurt Maar zo te lezen was het voor jullie zeker voor herhaling vatbaar! Salapio, oei, ik ben een wonderkindje Pookie, bah, rot van de griep Hopelijk zet het niet door, maar de spierpijn lijkt me geen goed teken All, gisterenavond een gezellige avond gehad (hadden een verjaardag) en Veda had zich ook prima vermaakt met mijn ouders. Een vriendin van ons is nu 22 weken zwanger (wel toevallig, hebben een meisje dat 2 maanden ouder is dan Veda en nu ongeveer 2 maanden voor mij uitgerekend) en zij vertelde dat ze nu een jongetje krijgt. De vrienden die we hebben met kinderen hebben allemaal eerst een meisje en toen een jongetje gekregen, dus ik ben benieuwd of wij daar aan mee gaan doen of niet. Pas ontdekte is dat er hier een paar kilometer vandaan een indoor speelgebeuren is, dus daar gaan we zo maar eens kijken Ben benieuwd. Vanmiddag komen mijn ouders en broer en schoonzus FC Twente-Feyenoord hier kijken en dan eten we daarna met z'n allen pannenkoeken (goh, wiens idee zal dat geweest zijn ). Fijne dag allemaal!
Hanna, gefeliciteerd met je neefje En ik ben benieuwd waar je op aan het bieden bent dan, hopelijk lukt het! Pookie, is het bij jou trouwens nog gelukt met het kledingpakket?
Mosa, deze kinderboerderij is 45 minuten rijden.... maar goed in combi met winkelen of een wijnwinkel waar Hannaman vaak heen gaat MP, even een paar linkjes: Hier ben ik op aan het bieden: Marktplaats.nl > mooie grijs met wit geruit jurkje - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 Marktplaats.nl > blauw wit geruit jurkje met bijpassende legging - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 Marktplaats.nl > heel mooi setje met polkadots, jurkje, vestje en legging - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 Marktplaats.nl > roze polkadots shortje met wit hemdje met randje - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86
@hanna; Gefeliciteerd met de nieuwe spruit in de familie! Leuk setje met de polkadots, dat is ook wel Y-fahig. Mijn bieding is geaccepteerd en het pakket is gereserveerd. Het is niet het pakket wat ik hier had gepost maar een andere. Meer met shirtsje en het I love hot cocoa shirt @mosa; misschien ga je inderdaad je kennisje achterna. Volgens Hanna in ieder geval wel Pannenkoeken!!Lekker, zou ik ook wel lusten. Maar aan de andere kant heb ik niet zo'n trek. Bovendien wil ik minderen met mijn suiker inname........insuline productie schijnt gerelateerd te zijn aan PCOS.
hoi dames, @Hanna ah bij jou weer best vroeg vandaag, gelukkig is je bui er niet minder om haha en wat leuk dat je naar de kinderboerderij bent geweest, ik moet dat ook eens doen met delano ik denk dat hij het super zou vinden haha. En echt leuke kleertjes waar je op geboden hebt op mp! en ook nog een jurk voor dr gekocht hahaha, zeg zou je voor mij ook eens willen kijken als je tijd hebt om te zien of het bij ons een jongentje of een meisje word? kben heel benieuwd haha. Owja, natuurlijk gefeliciteerd met je neefje!! leuk hoor! @pookie ah jij aant griepen bah bah hopelijk zet het niet door, maar die spierpijn bah datis echt heel vervelend! dikke knuf! @afrola jij nog niet helemaal uit je winterdip, hopelijk voel je je snel weer helemaal fijn @mosa owja, dat over die schoentjes is wel zo, het is niet echt een flexible zool lijkt me dus misschien niet zo geschikt als 1e echte schoentjes..? ik heb al een heleboel leuke nieuwe collectie van schoentjes gezien voor die kleintjes, dus daar zit vast wat tussen haha en veel plezier vandaag en pannekoeken hmmmm! @tis hier buiten echt koud joh, het rolluik van delano zat gewoon een beetje vast gevroren! en ik zie buiten nu nog steeds echt zo'n witte "sneeuw" waas liggen in de goot. van mij mag de lente wel echt komen hoor, ik ben toe aan zomers weer haha. nou dames fijne dag nog! groetjes!
Mupet, ik ga voor je pendelen hoor. Mijn neefje had ik niet goed gependeld. Dat was een meisje in de pendel, dus de score is nu 4 goed en 1 fout Delano zal het vast ook heel leuk vinden op de kinderboerderij. Volgens mij genieten alle kinderen daarvan! Pookie, leuk dat je ook goed geslaagd bent op MP. Leuk is het toch he om daar te bieden. Ik zie daar vaak veel meer leuke dingen om te kopen dan in een winkel. Oei, wel slecht voor de portomonee Ik had net een mailtje dat ik veel van de kleertjes mag overnemen, dus ik ben erg in mijn nopjes! Zulke leuke dingen! Zometeen Feyenoord kijken. Hopelijk winnen ze nu een keertje. Zou wel weer eens goed zijn! Pannenkoeken, weet j Mosa dat ik vannacht over je gedroomd heb??? Je ging pannenkoeken eten Whahahahahah
Goedenavond, Vandaag voel ik mij opnieuw niet zo heppie en toen viel ik vanochtend ook nog van de trap, auwauwauw . Daarbij heb ik mijn linkerschouder en arm verdraait. Zolang ik niets met de arm/schouder doe heb ik er niet zo veel last van, maar als ik dat wel probeer auwauwauwauw . Gelukkig hebben (de meesten van) jullie wel een goede dag gehad! @ Hanna, gefeliciteerd met de geboorte van je neefje. Leuke kleertjes heb je ook op marktplaats gevonden @ Mosa, waren de pannenkoeken lekker ? @ Pookie, ook goed gescoord op marktplaats inclusief i love cocoa . Wel balen dat je grieperig bent, beterschap! @ Mupet, t was zeker een koud weekend, kon je de rolluik van D nog omhoog krijgen? @ Salapio, oei ik heb een wonderkind Bij J herkende ik de 1e 3 a 4 sprongen nog wel de meeste vaardigheden uit het boekje die ze rond die tijd zouden kunnen, daarna ging het helemaal mis Maar sinds gister lukt het haar wel om zelf met haar lepeltje te eten , het wordt nog steeds een vieze boel hoor, maar het grootste deel beland toch echt in haar mond . Binnenkort even foto's showen Fijne avond allemaal
Hoi dames, Hanna, leuke kledingsetjes zeg Dat eerste jurkje vind ik ook een scheetje! Leuk dat het gelukt is het de kleertjes, zal Svinthe vast erg leuk staan En helaas voor Feyenoord In ieder geval ging het voetballen deze keer wat beter En leuke droom over mij Pookie, leuk dat je toch een kledingpakket hebt gekocht! En had de verkoper idd iets te maken met je werk? Maar heb je echt PCOS dan, heeft de gyn het zo genoemd? Je hebt normaal wel een eisprong toch? Hoe voel je je nu? Mupet, wij hebben dat ook een keer gehad, dat het rolluik van Veda's kamer vastgevroren zat, maar hier viel het vanochtend heel erg mee. Afrola, knuffel voor je arm/schouder en een nog grotere knuffel voor je mindere dag Misschien kun je toch nog eens kijken hoe je het op de één of andere manier kan plannen dat je weer naar lichttherapie kan gaan? Ik ben benieuwd naar de foto's van J die zelf van een lepeltje eet Veda eet vooral met haar handen, maar soms mag ze haar yoghurt zelf met een lepeltje eten (als ze erna toch in bad moet ) en op zich valt het me niet tegen hoe veel er dan nog in haar mind belandt. All, het indoor speelgebeuren was echt heel leuk, Veda heeft heel leuk gespeeld in de ballenbak en ook wel samen met andere kindjes Zeker voor herhaling vatbaar en het is hier heel dicht in de buurt dus dat is ook fijn. Vanmiddag/vanavond was het ook heel gezellig en de pannenkoeken waren natuurlijk ook erg lekker Ik heb vandaag ook weer een nieuwe buikfoto gemaakt, maar ik moet de software van het nieuwe fototoestel nog installeren. Ik moet even kijken of ik daar vanavond aan toe kom en anders morgen. Vandaag zat ik trouwens op de bank en Veda stond op de grond bij me. Ineens pakt ze me vast en trekt me een beetje naar haar toe. Daarna kwam ze meer naar mij toe en geeft ze zo een kusje op mijn wang Ik smolt natuurlijk helemaal, op deze manier had ze het nog niet eerder gedaan, zo lief! Sowieso is ze de laatste tijd een stuk knuffeliger, helemaal niet erg natuurlijk Fijne avond nog!